abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf maandag 28 augustus 2006 @ 11:41:40 #176
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41251314
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef poemojn het volgende:

Een paar weken geleden zag ik iemand lopen met een dreumesje in een ouderwetse wandelwagen, ook wel grappig om eens te zien. Ouderwetse-kinderwagen-fans, willen jullie ook zo'n ding of toch liever een gewone buggy?
De buggy bij ons straks word gewoon zo'n driewieler. Ik vind de ouderwetse namelijk niet zo mooi.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41251829
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:41 schreef nikky het volgende:

[..]

De buggy bij ons straks word gewoon zo'n driewieler. Ik vind de ouderwetse namelijk niet zo mooi.
Ik heb wel al eens erg mooie gezien, maar ze zijn niet zo makkelijk te vinden als de grote kinderwagens.
pi_41255428
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:58 schreef poemojn het volgende:
Ouderwetse-kinderwagen-fans, willen jullie ook zo'n ding of toch liever een gewone buggy?
Hier bij de kringloop staan ze wel eens voor soms maar een paar euro.Voor ''erbij'' vind ik er eentje wel erg leuk, maar ik denk dat een gewone buggy lekkerder zit/ligt voor een kind.
Misschien dus dat ik een ouderwetse zou kopen voor kleine afstandjes zoals even naar de stad lopen hier, maar een gewone buggy komt er sowieso.
Toevallig dat je dit vraagt, ik zat namelijk enkele minuten geleden oude filmpjes te kijken van mijn vader, (die had allerlei oude filmpjes op filmrol over laten zetten op dvd) en mijn vader had een leuke witte met aan de voorstang van die rondjes eraan om mee te schuiven.

Heb net foto's gemaakt van mijn wagen in restauratie, kan ze vanavond plaatsen. (ben nu niet thuis)
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41271981
Het onderstel zoals het nu is : 1x overgespoten, en gaat nog minstens 1x overgespoten worden. De roest was zo erg dat het dus toch overspuiten werd.

ook de roest van het chroom is behoorlijk veel, dus die moeten ook nog opgespoten worden. We hebben het proberen te schuren maar de roest is te erg.

De bak
Gependeld
pi_41272349
echt een mooie bak
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Milf maandag 28 augustus 2006 @ 22:22:21 #181
16000 nikky
pi_41272777
Ik heb gelukkig niet zoveel roest op het chroom zitten en ga het dan ook alleen pollijsten. Een paar spikkels deert mij dan ook niet.
Mooie bak hoor. Ik had ook gekeken naar kinderwagens met zo'n bak maar nadeel vind ik dat je de bak niet zomaar op de grond kunt zetten aangezien de onderkant rond loopt.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:28:12 #182
157078 wilsonversailles
Ouderwetse kinderwagens
pi_41279292
Ik wil toch graag een reactie geven op diverse berichten.
De prijzen zijn inderdaad niet gering maar..... de mensen krijgen wel echte chromen spatborden op de wagens evenals chromen velgen en andere ornamenten .en proffesioneel spuitwerk. Wij restaureren ook en nieuw chroomwerk en de uren zijn duur en een nieuwe kap en regendekje maken om nog maar niet over de nodige (loze)kilometers te praten.
De mensen die bij ons geweest zijn hebben het gezien en weten genoeg en zijn razend enthousiast..
Het is niet zo dat ik niet tegen kritiek kan maar een en ander moet ik toch even rechtzetten.Er zit flink wat euro's verschil tussen opknappen en restaureren. Hoe vaak we het meemaken dat mensen goedkoop een wagen op de kop getikt hebben en naderhand bedrogen uitkwamen door wiellagers versleten ,gescheurde kappen , banden gaar enz enz . Als je dat gaat optellen kom je al een flink eind.
Soms heeft men geluk en dan is het superleuk . Maar het is zoeken naar de bekende naald in de hooiberg.
Ik heb wel naar Maastricht gereden een hele dag in de bus en bij aankomt bleek het brandhout te zijn. De foto was van 40 jaar terug.
Weg dag zonde tijd en brandstof. We moeten het wel in de perken houden en je begint geen bedrijfje om er elke keer geld bij te leggen, Ik kan het me wel voorstellen hoor maar het moet wel betaald worden anders kan ik wel stoppen en ander werk doen toch?
Ik werk evengoed nog 4 dagen bij mijn baas . We kunnen er nog lang niet van leven en dat hoeft ook niet. We doen het met alle liefde om de sleeen weer op de stoep te krijgen dat is juist het bedoeling van onze website.
We wensen iedereen met een baby of pop en klassieker evenveel plezier want daar gaat het uiteindelik toch om?

Met vriendelijke groet Ruud Mors

Ik heb ook niet veel tijd om op het forum te zitten maar zal af en toe even kijken Ik zie leuke oude wagens voorbij schuiven.

[ Bericht 5% gewijzigd door wilsonversailles op 29-08-2006 01:33:30 (iets vergeten) ]
Kinderwagen liefhebber in hart en nieren.
pi_41282722
Ik vind de prijzen meestal wel meevallen hoor. Iig van de retro-modellen.
De meeste mensen geven veel meer geld uit aan zo'n nieuw hedendaagse eenheidsworstmodel.
  Milf dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:27:32 #184
16000 nikky
pi_41283760
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:28 schreef wilsonversailles het volgende:
*verhaal*
Ik was helemaal verliefd op een mooie groene/creme koelstra die bij jullie op de site stond. Helaas issie net voor mijn neus weg verkocht . En ook ik vind de prijzen op de site meevallen. Juist omdat je kunt zien dat er erg veel werk inzit.
Vind het eigenlijk alleen maar mooi dat er meer mensen zijn die zoveel van ouderwetse kinderwagens houden. Ik denk ook dat veel mensen jullie dankbaar zijn en het geld graag betalen voor zo'n mooi gerestaureerde wagen .
Keep up the good work zou ik willen zeggen!
pi_41296111
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 01:28 schreef wilsonversailles het volgende:
Ik wil toch graag een reactie geven op diverse berichten.
Ow maar ik ben ook trouw lid van jullie nieuwsbrief hoor!
En bij de wagens gaat natuurlijk tijd inzitten in opknapwerk ect, en dan is het logisch dat er een paar honderd euro voor gevraagd wordt, zeker als ze echt weer als nieuw zijn gemaakt en met de echte onderdelen die erbij horen.
Daar kun je het vaak zelf niet voor opknappen.

Ik vind de prijs van de onderdelen wel behoorlijk.. maar daar schrok ik denk ik erg van omdat ik zelf gewoon heel goedkoop een wagen op de kop heb kunnen tikken.
Maar ik zal er toch aan moeten geloven en als er ooit een baby in mijn van Werven komt, want ik wil er gewoon mooie bandjes bij hebben.
Gependeld
pi_41296177
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef nikky het volgende:

Mooie bak hoor. Ik had ook gekeken naar kinderwagens met zo'n bak maar nadeel vind ik dat je de bak niet zomaar op de grond kunt zetten aangezien de onderkant rond loopt.
Dankje!
Je bedoelt dat je dan een schommelidee krijgt als de bak op de grond staat? Hij staat behoorlijk stevig, maar kan inderdaad wel heen en weer wiegen.
Gependeld
  woensdag 30 augustus 2006 @ 00:03:15 #187
157078 wilsonversailles
Ouderwetse kinderwagens
pi_41312593
Hallo allemaal

We doen ons best ze weer zo mooi mogelijk te krijgen. Het feit dat de onderdelen zo duur zijn komt alleen al dat deze uit het buitenland moeten komen . In Nederland is bijna niets te vinden van Engelse wagens. De wieldoppen van een Wilson ik betaal er 50 euro voor.Zijn normaal niet te vinden. Gelukkig ken ik inmiddels aardig wat mensen daar die een oogje in het zeil houden voor me. De manden komen uit Italie en het witte rubber voor de banden ook.
Is niet te vinden hier. En dat weten de leveranciers ook maar al te goed vandaar.
Nou probeer al even om het fotoalbum erbij te zetten met mijn favorieten kinderwagens.
Weet iemand hoe ik dat cameraatje naast home krijg om jullie ook een blik in de gaarkeueken te geven? En zal hem af en toe verversen.(als ik het niet vergeet)?
Alvast bedankt.

Groetjes Ruud
Kinderwagen liefhebber in hart en nieren.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:45:08 #188
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_41317184
Wij hadden de Quinny Zapp gekocht voor Robin, maar aangezien ons ventje het blijkbaar lekker vindt onderuit gezakt te zitten (doet ie ook in de maxi-cosi), zat ie er dus waardeloos in. Ook het feit dat de Zapp niet verstelbaar is (hadden we niet meegekregen ), maakte dat we vandeweek een buggy van Koelstra hebben gekocht, zodat we die mee kunnen nemen op vakantie. En ik ben er nu al erg blij mee
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_41478625
*zich na veel lurken voor het eerst openbaar in OUD meldt*

Wij zijn ook op zoek naar een kinderwagen en bij de eerste orientatie stuitten we op de Teutonia Spirit S3

Ik heb al behoorlijk wat zitten lezen, maar vindt er maar weinig informatie over. Iemand die ervaring heeft met deze wagen?

Op zich wel een fijne wagen al vraag ik me een beetje af hoe de banden (geen lucht) zich zullen gedragen op bijvoorbeeld keitjes...

Alternatief is de Urban Jungle 3-wieler maar daar is genoeg over te vinden
  Milf maandag 4 september 2006 @ 12:59:22 #190
16000 nikky
pi_41479513
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 00:03 schreef wilsonversailles het volgende:
Hallo allemaal

Nou probeer al even om het fotoalbum erbij te zetten met mijn favorieten kinderwagens.
Weet iemand hoe ik dat cameraatje naast home krijg om jullie ook een blik in de gaarkeueken te geven? En zal hem af en toe verversen.(als ik het niet vergeet)?
Alvast bedankt.

Groetjes Ruud
Je bedoeld op je eigen site?
Dan kun je het beste hier je vraag stellen. Digital Corner
Dit is een speciaal gedeelte voor FOK! waar men je vraag kan beantwoorden.

Ik kan je sowieso niet helpen. Ik ben een PC analfabeet haha.
pi_41483187
Hallo allemaal!
Ik ben nu ook aan het kijken voor een kinderwagen,
en misschien dat hier iemand tips heeft.

Ik ben opzoek naar een tweeling wagen die ik minimaal 4 jaar kan gebruiken.
Wat is beter/ handiger? Een grote bak of twee bakjes.
En waar kan ik beter kijken voor een goedkopere leuke wagen?

Iemand hier die een tweeling heeft, en een wagen kan aanbevelen?
Foto's etc?
Thnx!!!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_41499719
tvp?
pi_41501298
Juleh,ik heb geen ervaring met die wagen, ik zou/ heb zelf geen massieve banden kiezen.

Baloetjuh enEliminator,ik was op zoek naar een linkje naar een tweelingenforum( ik neem aan dat jullie her en der jullie licht al opgestoken hebben) lijkt mij dat je daar meer kans hebt om ervaringen te vinden. Maar goed toen kwam ik dit tegen: http://www.twinkeltje.nl/ leekmij wel interessant...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_41506612
quote:
Op maandag 4 september 2006 15:49 schreef Baloetjuh het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben nu ook aan het kijken voor een kinderwagen,
en misschien dat hier iemand tips heeft.

Ik ben opzoek naar een tweeling wagen die ik minimaal 4 jaar kan gebruiken.
Wat is beter/ handiger? Een grote bak of twee bakjes.
En waar kan ik beter kijken voor een goedkopere leuke wagen?

Iemand hier die een tweeling heeft, en een wagen kan aanbevelen?
Foto's etc?
Thnx!!!
even uit de lurkstand komen

Een vriendin van mij verwacht een tweeling en heeft een schatje van 1 jaar lopen. Dus zij is op zoek gegaan naar een drielingwagen waar volgens mij alle mogelijke combinaties mee te maken zijn.
Nu weet ik niet waar jij woont maar zij had hem uit Nuenen gehaald ( nabij Eindhoven). Daar schijnt een meerlingenwinkel te zijn die zowel nieuwe als 2e handse spullen in- en verkopen.

succes met je zoektocht iig
pi_41507168
Dat is dan waarschijnlijk deze winkel? http://www.twee-en-meer.nl
Voor 160 euro hebben ze een ligsteunset die misschien voor Suzanna nog handig is?

Moet je al wel zo'n urban jungle hebben..

/edit
Deze is 99 euro bij de tweedehands buggies:
pi_41507204
wolfje, wat heb jee een mooie wagen zeg!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 14 september 2006 @ 15:26:39 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41802779
Hihi, mooi, he?

Maar we gaan waarschijnlijk toch voor een duowagen via marktplaats nu! Ik kan niet achter de maxitaxi met kiddyboard lopen en de gewone buggy met draagzak vind ik wel veeleisend voor rug en schouders (om dat áltijd te moeten doen, zeg maar). En nu Maria in de peuterpuberteit is (ik ben 2 en zeg nee! ) is het toch wel handig om haar ergens in te kunnen zetten. Luisteren wil niet altijd lukken.

Even zonder dat ik alle topics terug moet lezen: had hier nu iemand de Mountain Terrain duowagen (urban jungle)? Die lijkt ons wel wat! Nog ervaringen te delen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 14 september 2006 @ 15:31:02 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_41802933
die heb ik sugar
hij is duur maar geweldig!!
stormy waters...
sailin'
pi_41803134
die hebben verschillende mensen hier (gehad) sugar, over 't alg. zeer positieve verhalen herinner ik me. er zit wel verschil in oudere en nieuwere versies: bij de oudere staat 't bakje van je af, bij de nieuwere naar je toe. ze zijn wel erg prijzig. ik heb voor een wat goedkopere gekozen (happy baby) en die bevalt ook prima. je kunt evt ook via babyrent zo'n wagen huren om eens te proberen wat je goed bevalt? wat mij ook altijd een heel goed alternatief lijkt: een fietskar die tevens een duwstang heeft. ben je een stuk mobieler. en afgekoppeld heb je er een prima duowagen aan, superhandig!
  donderdag 14 september 2006 @ 20:17:44 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41811793
We zouden hem via marktplaats kopen, dus de prijs valt mee. Maar wel een wagen van 5-6 jaar oud, die is dan ws met het bakje van je af?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')