De stof komt toch niet in de regen? Daar heb je de regenkap voor. Maar de stof trekt wel heel erg andere stof aan. En hondeharenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:19 schreef vemque het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb net ongeveer alle voorgaande 4 kinderwagen-topics doorgewurmd. Ik denk zelf aan het aanschaffen van de Mutsy Ubran Rider, maar door de ontzettend enorme keuze die er is word ik voortdurend aan het twijfelen gebracht. Andere opties zijn wat mij betreft de Quinny en de Bugaboo. Kan iemand van jullie mij antwoord geven op twee onderstaande vragen:
1. Is de zitstoel van de Mutsy Urban Rider makkelijk in ligstand te leggen?
2. De stof van de Bugaboo (dat fleece-achtige): wordt dat niet ontzettend snel lelijk en kan het bv. tegen nattigheid (regen)?
Alvast bedankt!
Gr. Vemque
Ik was net aan het kijken of er alweer nieuwe wagens zich hadden gemeld. En ik zag jouw foto staan en dacht;" hoe zou het daarmee staan". Maar daar wordt nog hard aan gewerkt begrijp ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nikky,geweldige wagen!! Wat ziet de wagen er nog goed uit na al die jaren, en de bandjes zien er zo op de foto ook nog wel ok uit. Echt een mooi ding
![]()
Met het oudje van mij is vaderlief echt nog wel een poosje druk, het onderstel zag er niet meer uit
Die Stokke wagen vind ik ook lelijk en er op 1 of andere manier erg plastic-achtig uitzien, en dat duwstuk vind ik al helemaal raar.
Mooiquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Mooie wagen, Nikky.
De onze staat ook al klaar.
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_kinderwagen_001.jpg]afbeelding][/URL]
Erg mooiquote:
In dezelfde stijl? Waar kan je die dan vinden?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Erg mooi.
Ik moet ook nog een mandje hebben voor eronder. Boodschappen moeten we oo kwtij he.
Nu hoorde ik dat die dingen gewoon nog volop te krijgen zijn. Misschien ook handig voor jou? Ik zie er nl ook geen mandje bij zitten.
Ik weet dat je ze via http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/ kunt bestellen. Maar ze zijn er ook goedkoper hoorde ik. Ik zal er nog eens achteraan gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
In dezelfde stijl? Waar kan je die dan vinden?
Nee joh, als je weet wat ik met dat ding al wel niet vervoerd hebtquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef poemojn het volgende:
Die Stokke heeft maar weinig boodschappenruimte toch?
Dat komt door het volgende: de wagen kan helemaal plat, en is daarom wél geschikt voor hele jonge baby's. Maar in Nederland (en misschien ook België) móet de wagen een bak hebben, anders mag je als fabrikant niet zeggen dat het voor baby's onder een half jaar geschikt is. Er moet dus een opstaande rand o.i.d. zijn.quote:Er is nu wel een wagenbak bij gekomen, een paar jaar geleden hadden ze die nog niet maar speciaal voor de Nederlandse en Belgische markt is hij toch nog ontworpen.In andere landen gebruiken ze dat niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |