abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:28:07 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40779380
Leuk dat je hem eindelijk gevonden hebt Nikky!
pi_40780491
Leuk voor je Nikky

Die Stokke heeft maar weinig boodschappenruimte toch?
Er is nu wel een wagenbak bij gekomen, een paar jaar geleden hadden ze die nog niet maar speciaal voor de Nederlandse en Belgische markt is hij toch nog ontworpen. In andere landen gebruiken ze dat niet zo.
Ik vind 'm wel leuk om te zien.
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:55:27 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40780538
Mooie wagen Nikky!

Die stokke heeft een soort 'tas' onder op het frame en die tas is nog behoorlijk groot en er past een aardige hoop spullen in
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar zondag 13 augustus 2006 @ 23:03:38 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40780923
Ik vind die Stokke net een slecht gelukte boodschappen kar Ik hoop trouwens wel dat de nieuwste versie een iets betere vering heeft... Ik vond het bijna zielig als ik ze door Maastricht over de kinderkopjes zag lopen ermee. Overigens lijkt het me voor een ouder kindje wel weer een fantastische wagen, vanwege het uitzicht. Maar een babietje... nee...

De TrippTrapp is hier nog steeds een zeer geslaagde aankoop en de kamer van Stokke vonden we ook geweldig, maar veel te duur...

Nikky, mooie wagen!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40941628
Hallo allemaal,

Ik heb net ongeveer alle voorgaande 4 kinderwagen-topics doorgewurmd. Ik denk zelf aan het aanschaffen van de Mutsy Ubran Rider, maar door de ontzettend enorme keuze die er is word ik voortdurend aan het twijfelen gebracht. Andere opties zijn wat mij betreft de Quinny en de Bugaboo. Kan iemand van jullie mij antwoord geven op twee onderstaande vragen:
1. Is de zitstoel van de Mutsy Urban Rider makkelijk in ligstand te leggen?
2. De stof van de Bugaboo (dat fleece-achtige): wordt dat niet ontzettend snel lelijk en kan het bv. tegen nattigheid (regen)?

Alvast bedankt!

Gr. Vemque
pi_40942320
in het begin was het even hannenssen maar als je het eenmaal goed door hebt gaat de mutsy urban rider gemakkelijk in ligstand
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40943151
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:19 schreef vemque het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb net ongeveer alle voorgaande 4 kinderwagen-topics doorgewurmd. Ik denk zelf aan het aanschaffen van de Mutsy Ubran Rider, maar door de ontzettend enorme keuze die er is word ik voortdurend aan het twijfelen gebracht. Andere opties zijn wat mij betreft de Quinny en de Bugaboo. Kan iemand van jullie mij antwoord geven op twee onderstaande vragen:
1. Is de zitstoel van de Mutsy Urban Rider makkelijk in ligstand te leggen?
2. De stof van de Bugaboo (dat fleece-achtige): wordt dat niet ontzettend snel lelijk en kan het bv. tegen nattigheid (regen)?

Alvast bedankt!

Gr. Vemque
De stof komt toch niet in de regen? Daar heb je de regenkap voor. Maar de stof trekt wel heel erg andere stof aan. En hondeharen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_40947289
ok, dus de regenkap gaat over de kap
dat wist ik dus niet

thnx
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:29:29 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41200930
Wij hebben ons gisteren in het oerwoud van kinderwagens gestort en zijn ter orientatie naar Babypark Kesteren geweest. Tjonge jonge, de keuze is reuze. We zitten nog te twijfelen tussen een Quinny Freestyle XS en een Mutsy. Eerst maar eens al deze topics doorlezen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41201591
Nikky, geweldige wagen!! Wat ziet de wagen er nog goed uit na al die jaren, en de bandjes zien er zo op de foto ook nog wel ok uit. Echt een mooi ding
Met het oudje van mij is vaderlief echt nog wel een poosje druk, het onderstel zag er niet meer uit

Die Stokke wagen vind ik ook lelijk en er op 1 of andere manier erg plastic-achtig uitzien, en dat duwstuk vind ik al helemaal raar.

[ Bericht 20% gewijzigd door MevrouwKoRn op 26-08-2006 19:04:40 ]
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41203606
Slaapmeisje, de beste tip: Neem een zak aardappelen (of een zware rugzak) mee om te voelen hoe dewagen rijdt als er een baby in ligt. En probeer ook hoe de wagen rijdt als hij is omgebouwd van bak naar buggystand. Onze wagen bleek met de wagenbak heel stroef te rijden omdat het zwaartepunt anders lag dan als buggy. Ennuh niet denken dat ie wel in de zuto past maar het echt ook even uit gaan proberen!!!! Het is ook wel handig als je dit in je eentje makkelijk kunt doen.
En verder? kies een mooi kleurtje uit, het oog wil ook wat En geniet er van!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Milf zondag 27 augustus 2006 @ 17:58:27 #162
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41229520
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nikky, geweldige wagen!! Wat ziet de wagen er nog goed uit na al die jaren, en de bandjes zien er zo op de foto ook nog wel ok uit. Echt een mooi ding
Met het oudje van mij is vaderlief echt nog wel een poosje druk, het onderstel zag er niet meer uit

Die Stokke wagen vind ik ook lelijk en er op 1 of andere manier erg plastic-achtig uitzien, en dat duwstuk vind ik al helemaal raar.
Ik was net aan het kijken of er alweer nieuwe wagens zich hadden gemeld. En ik zag jouw foto staan en dacht;" hoe zou het daarmee staan". Maar daar wordt nog hard aan gewerkt begrijp ik. .
Hij staat nu hier beneden in de bijkeuken. De bak hoeft alleen maar te worden afgenomen met een doek want hij is echt in perfecte staat. En de banden zijn nog goed. Geen scheuren niets. Het onderstel moet dus alleen worden gepoetst met een chroompolijster. En dan ben ik er klaar voor .
Hou je ons op de hoogte hoe het vorderd? Af en toe een foto ofzo
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41230221
Mooie wagen, Nikky.
De onze staat ook al klaar.
  Milf zondag 27 augustus 2006 @ 18:24:45 #164
16000 nikky
pi_41230239
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Mooie wagen, Nikky.
De onze staat ook al klaar.
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_kinderwagen_001.jpg]afbeelding][/URL]
Mooi

Een Koelstra?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41230302
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:24 schreef nikky het volgende:

[..]

Mooi

Een Koelstra?
Mutsaerts uit de jaren 70.
  Milf zondag 27 augustus 2006 @ 18:30:55 #166
16000 nikky
pi_41230398
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:27 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Mutsaerts uit de jaren 70.
Erg mooi .

Ik moet ook nog een mandje hebben voor eronder. Boodschappen moeten we oo kwtij he .
Nu hoorde ik dat die dingen gewoon nog volop te krijgen zijn. Misschien ook handig voor jou? Ik zie er nl ook geen mandje bij zitten.
pi_41231071
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef nikky het volgende:

[..]

Erg mooi .

Ik moet ook nog een mandje hebben voor eronder. Boodschappen moeten we oo kwtij he .
Nu hoorde ik dat die dingen gewoon nog volop te krijgen zijn. Misschien ook handig voor jou? Ik zie er nl ook geen mandje bij zitten.
In dezelfde stijl? Waar kan je die dan vinden?
  Milf zondag 27 augustus 2006 @ 19:00:25 #168
16000 nikky
pi_41231140
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:57 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

In dezelfde stijl? Waar kan je die dan vinden?
Ik weet dat je ze via http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/ kunt bestellen. Maar ze zijn er ook goedkoper hoorde ik. Ik zal er nog eens achteraan gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door nikky op 27-08-2006 22:40:00 ]
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:22:57 #169
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_41235898
Tuurlijk maak ik af en toe foto's! Alleen valt er nog niet veel op de foto te zetten.. alhoewel, eigenlijk is het ook wel leuk om overal een foto van te maken en dan het uiteindelijke resultaat te zien. Mijn vader heeft momenteel het chroom dat boven de bandjes zit los gehaald en ws moeten we het toch wel overspuiten want de roest daarop is toch wel veel.
De onderbak hoeft alleen maar schoongemaakt te worden, die is verder helemaal heel en de kap erop is nieuw.(zat zelfs een matrasje bij maar heb ik meteen weggegooid) En ik heb er een origineel boodschappennetje aanhangen, aan de duwstang, maar die mag ook nog wel een keer in wasmachine.
Ik zal morgen een foto maken en posten hier!

Site van ouderwetse kinderwagens is idd erg leuk, maar wel erg duur.. ik wil er eigenlijk tegen de tijd dat we hem willen gebruiken wel nieuwe bandjes op, maar ik hoop ze toch ergens anders te vinden anders kosten de bandjes me meer dan 2x zoveel dan wat ik voor de wagen betaald heb
(maar ok de wagen heb ik ook voor bijna niks gekocht)
Gependeld
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:27:51 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41236072
Ik heb zo'n ijzeren mandje inderdaad van die site besteld ooit. Wel handig om net iets mee te kunnen nemen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:29:38 #171
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_41236137
Past zon ijzeren mandje dan op de onderstellen van alle ouderwetse wagens?
Leuk staat het iig wel, en dat mandje valt qua prijs als enige nog wel mee daar
Gependeld
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:34:07 #172
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41236335
Anders moet je even een fotootje meesturen als je die site mailt. Maar ik geloof dat het idd vrijwel altijd past.
Dit is die van ons trouwens:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:42:29 #173
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_41236695
Waah gave wagen!! erg mooi dat groen raar dat je er toen geen reacties op gehad hebt toen jullie een poging deden om hem te verkopen.
Ik blijf ze toch geweldig vinden, die ouderwetse wagens

Volgens mij is de onderkant exact hetzelfde als die van mij, al heb ik wel een ander merk.
Ik kan inderdaad tegen die tijd wel even daarheen mailen met een foto, dan zullen zij dat wel weten.
edit: nee het chroom boven de wielen zit anders bij die van mij, maar het middenstuk ziet er wel hetzelfde uit.
Gependeld
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:07:03 #174
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_41237661
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef poemojn het volgende:

Die Stokke heeft maar weinig boodschappenruimte toch?
Nee joh, als je weet wat ik met dat ding al wel niet vervoerd hebt
D'r gaat echt hartstikke veel in die tas.
quote:
Er is nu wel een wagenbak bij gekomen, een paar jaar geleden hadden ze die nog niet maar speciaal voor de Nederlandse en Belgische markt is hij toch nog ontworpen. In andere landen gebruiken ze dat niet zo.
Dat komt door het volgende: de wagen kan helemaal plat, en is daarom wél geschikt voor hele jonge baby's. Maar in Nederland (en misschien ook België) móet de wagen een bak hebben, anders mag je als fabrikant niet zeggen dat het voor baby's onder een half jaar geschikt is. Er moet dus een opstaande rand o.i.d. zijn.
Die van ons is er vanaf de geboorte in vervoerd. Behalve in Maastricht, met die kinderkopjes. Dat is inderdaad wel hard.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_41239659
Ja, dat had ik toen idd nog wel gelezen. Dat er vanwege de veiligheid in NL een opstaande rand van minimaal 15cm moet zijn, maar dat dat eigenlijk niet nodig was bij de Stokke omdat die een beetje een kromming heeft waar de baby in ligt, en een harnasje. Eruitvallen kon dus toch al niet. Maar omdat ze vanwege die eis idd niet mochten verkopen voor baby's vanaf de geboorte in NL kwamen er veel vragen naar 'waarom geen bak' want als buggy alleen is-ie wel erg duur.
Leuk dat hij jullie zo goed bevalt!

Een paar weken geleden zag ik iemand lopen met een dreumesje in een ouderwetse wandelwagen, ook wel grappig om eens te zien. Ouderwetse-kinderwagen-fans, willen jullie ook zo'n ding of toch liever een gewone buggy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')