quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vind dat het zou kunnen. Heb dat zelf ook gehad toen ik 20 was.
Het probleem is echter dat het niet mag, omdat jij boven de 18 bent en zij nog geen 16. Ook als de meid in kwestie het er mee eens is en haar ouders ook, hoeft er maar een toevallige kinder"beschermer" een jou aan te geven en je hebt het vlaggen...
Het verschil is niet groot, maar geestelijk? Doet zij het omdat ze het wel stoer vindt met een gozer van 20? Is ze nog maagd? Heeft ze erover nagedacht?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Natalie het volgende:
5 jaar is in principe geen groot verschil, maar zij is inderdaad nog maar 15 en jij bent volwassen.. Ze kunnen je idd aangeven, zoals Daffodil31LE zegt.
Maar goed, dan denk ik ook weer: hoeveel meiden van 16 zijn überhaupt nog maagdelijk tegenwoordig?
en als 't 12 en 17 wasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef Stuart het volgende:
Op zich is 5 jaar geen enorm verschil qua leeftijd, hoewel ik het in dit geval toch best flink vind. Was zij nou 20 en jij 25 dan zou ik er helemaal geen moeite mee hebben waar ik het nu eigenlijk wel een beetje not done vind. Maar goed, dat is slechts my humble opinion![]()
quote:
Laat ik zeggen dat ik het gepast vind als zij 17 of 18 zou zijn (in het geval van dit leeftijdsverschil, dus 5 jr)quote:
Dat snapte ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik het gepast vind als zij 17 of 18 zou zijn (in het geval van dit leeftijdsverschil, dus 5 jr)![]()
Weet ik wel, maar ik denk, ik zal even een zgn. ondergrens toevoegen aan mijn postquote:
En lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:39 schreef MUUS het volgende:
En trouwens, je vindt haar 'leuk'.
Zoek dan gewoon een meisje van 18 die je 'leuk' vindt.
Oke die had ik niet zien aankomenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:54 schreef Kaj_A het volgende:
Misschien is net vorige week net 15 geworden![]()
Zou de rechter ook zo oordelen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:30 schreef Sylvana het volgende:
tegenwoordig doen 12 jarigen het al, dus 15 moet kunnen vind ikmeeste meiden zijn op die leeftijd tegenwoordig al geen maagd meer
Nvd stemmen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een leuk meisje ontmoet, 15 jaar en ze wil sex hebben... ik zelf 20... dus er zit 5 jaar tussen.. is dit een te groot verschil... of kan dit nog???
kans is echt heel klein dattie door iemand aangeklaagd wordt omdat hij sex met haar heeft, helemaal als ze zelf ook wil.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:30 schreef Mickje het volgende:
We lagen geestelijk heel dicht bij mekaar. Dus uiteindelijk fisiek ook
Lekker kort door de bocht weerquote:Op zondag 4 juni 2006 12:25 schreef BiMeWet het volgende:
Dude, ze heeft waarschijnlijk net tietjes en bloed tussen haar benen.
Daarnaast vinden al dat soort wijven het superinteressant om te melden aan hun vriendinnetjes dat ze een 20 jarige hebben die haar in alle gaten uitwoont, puur om het feit dat het stoer is.
Probeer eens interesse te krijgen in iets wat wel heupen heeft.
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:14 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
We hebben netjes gewacht met sex totdat ze 16 was.
Ik heb het over meiden van deze tijd, geen dozen van 40 jaar oud.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:14 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht weer![]()
Geloof me, er is veel verschil in meiden op die leeftijd. Maar een meid van 15 heeft in veel gevallen toch echt wel vrouwelijke vormen hoor.
Mijn vriendin was 15 en ik was 19 toen we elkaar leerden kennen. We hebben netjes gewacht met sex totdat ze 16 was. Inmiddels zijn we al meer dan 17 jaar getrouwd.

Geen pics, filmpjes willen we zien natuurlijk. Waarvoor zijn anders die camerafunctionaliteiten op die telefoons?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:29 schreef neo2000 het volgende:
Tegenswoordig liggen de kids op hun elfde al een compleet elftal te ballen, dus ik zeg, ga ervoor..! [afbeelding]
Mits ze pijpt en slikt natuurlijk, anders schiet het natuurlijk niet op. Pics volgen later neem ik aan..?
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Developersrus het volgende:
Trieste bende dit.... laat Fuif-Duif en McCarthy het niet horen.
Als je eenmaal bezig bent dan vergeet je dat wel, vraag maar eens aan BHFHquote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou jij sex met een 15 jarige kunnen hebben... ookal ziet ze eruit als iemand van 17/18... de gedachte dat ik sex zou hebben met iemand die pas 15 is zou mij afschrikken
Want..? Als iemand er uit ziet als 18/19 (wat tegenwoordig vasker regel dan uitzondering is bij grietjes van 15) en zich ook volwassener gedraagt dan de gemiddelde 15 jarige, dan vraag ik mijzelf af hoe jij het verschil zou merken.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou jij sex met een 15 jarige kunnen hebben... ookal ziet ze eruit als iemand van 17/18... de gedachte dat ik sex zou hebben met iemand die pas 15 is zou mij afschrikken
Ik vind je leuk muus neucken ??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:39 schreef MUUS het volgende:
En trouwens, je vindt haar 'leuk'.
Zoek dan gewoon een meisje van 18 die je 'leuk' vindt.
Kun je ook niets aan doen dat je ze zo graag jong wilt. Jij zoekt je vertier graag bij kinderen. Pedo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een leuk meisje ontmoet, 15 jaar en ze wil sex hebben... ik zelf 20... dus er zit 5 jaar tussen.. is dit een te groot verschil... of kan dit nog???
wie zegt dat hij geen relatie met haar wil?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:43 schreef Miriampje het volgende:
Er zijn veel meisjes van 15 die denken dat ze er goed aan doen.
En alleen seks met je willen.
Maar ik denk dat veel van die meisjes daar later spijt van krijgen.
Ze gaan je leuk vinden, willen een relatie.
Jij wilt het niet... en dan krijgt ze spijt
De relatie kan ook de mist in gaan wat in 999 van de 1000 gevallen bij dit soort leeftijden het geval is.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wie zegt dat hij geen relatie met haar wil?
elke relatie kan de mist in gaan, of je nou 15 bent of 65quote:Op maandag 5 juni 2006 20:19 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De relatie kan ook de mist in gaan wat in 999 van de 1000 gevallen bij dit soort leeftijden het geval is.
getver wat klinkt dat eng! Bedoel je daar ook mee 'voor altijd'?quote:
Bij mij duurde dat een halve week vóór onze relatiequote:Op maandag 5 juni 2006 22:43 schreef ThaStinger het volgende:
. Met de seks hebben we gewacht totdat we allebei
ons goed voelden. Dat duurde iets meer dan een half jaar
Volgens mij wel.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef sloopkogel het volgende:
Als ze 15 is en ze wil het uit vrije wil dan is er geen wet die dit verbiedt.....
dit vind ik toch wel... 'extreem' hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:06 schreef kyraaa het volgende:
ik was 13 en had een "iets"met een leraar van school.
drna ff 2 jaar niets gehad.
toen een vriend van 26. toen een vriend van 42
nu ondertussen na nog veel andere een vriend van 34...
ik ben nu 19 en mijn hele leven lang heb ik al vriendjes die ouder zijn.
van sommige dingen heb ik spijt, van andere niet.
hangt helemaal van de persoonlijke situatie af.
Inderdaad, met een beetje pech had hij je vader kunnen zijn als je toen 13 wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dit vind ik toch wel... 'extreem' hooren hoe kom je aan een vriend van 42?
Jawel.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef sloopkogel het volgende:
Als ze 15 is en ze wil het uit vrije wil dan is er geen wet die dit verbiedt.....
toen ik 18 was heb ik ook een tijd met iemand van 39 die 2 kinderen had gehad, leren kennen via internet, niet uitgegaan vanwege het leeftijdsverschil, maar omdat hij gevoelens kreeg voor zijn buurvrouw van 21quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
internet....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:14 schreef LoggedIn het volgende:
hij? waarschijnlijk wel ja...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef Ivo1986 het volgende:
Inderdaad, met een beetje pech had hij je vader kunnen zijn als je toen 13 was![]()
stem je dadelijk ook op de NVD?![]()
Was dat niet een aflevering van As The World Turns?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
toen ik 18 was heb ik ook een tijd met iemand van 39 die 2 kinderen had gehad, leren kennen via internet, niet uitgegaan vanwege het leeftijdsverschil, maar omdat hij gevoelens kreeg voor zijn buurvrouw van 21
lolquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Was dat niet een aflevering van As The World Turns?![]()
Nee dat was the B and the B...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Was dat niet een aflevering van As The World Turns?![]()
O nee? Heeft de NVD stiekum de macht overgenomen?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:41 schreef sloopkogel het volgende:
Eng.? voor ons niet nee. ja voor altijd. Zo voelen wij het en gelovenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:46 schreef menininha het volgende:
[..]
getver wat klinkt dat eng! Bedoel je daar ook mee 'voor altijd'?
Seks moet gewoon van beide kanten komen wanneer je er zeker vanquote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef ukga het volgende:
[..]
Bij mij duurde dat een halve week vóór onze relatie![]()
Het is mssn ook niet goed maarja, ik vind, sex gaat vanzelf en bij mij niet op een afgesproken punt ofzo.
Je was al te oud dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:34 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
Toen ik 16 was, had ik een vriend van 24.. hij had er geen problemen mee hoor... sterker nog.. hij heeft me toen na een half jaar aan de kant gezet voor een slet van 15..
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef THE.DUKE het volgende:
Er is zoveel illegaal, maar wie houdt zich tegenwoordig nog 100% aan de wet? heb jij niet een illegaal mp3tje op je pc staan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Is zelfs illegaal.....je bent dan strafbaar....uuhhh NIET DOEN DUS.....
maar wat zegt dat tegenwoordig nou nog.. het is zelfs illegaal en strafbaar om zonder stukje plastic op straat te lopenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Is zelfs illegaal.....je bent dan strafbaar....uuhhh NIET DOEN DUS.....
Als ik nu nog de dingen zou doen en denken die ik toen dacht of deed dan zou ik me diep schamen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:18 schreef Cupra_Inside het volgende:
Een vriend van me kreeg vorig jaar een relatie met een meisje van 15. Nu, een jaar later zijn ze nog steeds bij elkaar. Leeftijdsverschil: 8 á 9 jaar. Dus zolang het klikt moet je er gewoon voor gaan. En volwassen? Tja, het is maar net hoeveel waarde je daar aan hecht. 'Volwassen zijn' is in mijn ogen niet meer dan het moment waarop je bepaalde rechten krijgt zoals autorijden of iets mag bestellen zonder de handtekening van je ouders. Sommigen plakken daar nog gedragingen en bepaalden normen aan vast. Ik niet.
Sorryquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Natalie het volgende:
5 jaar is in principe geen groot verschil, maar zij is inderdaad nog maar 15 en jij bent volwassen.. Ze kunnen je idd aangeven, zoals Daffodil31LE zegt.
Maar goed, dan denk ik ook weer: hoeveel meiden van 15/16 zijn überhaupt nog maagdelijk tegenwoordig?
haha en dat wil je niet missen, op zich lekker hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:20 schreef slashyou het volgende:
Ik zou het doen! Dit is je enige kans om nog eens te mee te maken hoe zo'n strak kutje van 15 voelt! Bovendien is ze al bijna 16. Wel opschieten dus, anders wordt ze straks uitgewoond door de krantenjongen. Als je het niet doet zul je je leven lang afvragen hoe het nou voelt een 15-jarig kutje te palen.
tegenwoordig zijn de meisjes er steeds vroeger bij dus misschien is ze wel geen maagd meerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:45 schreef MadMarco het volgende:
slashyou heeft opzich ook wel gelijk. Er kan niet zoveel gebeuren. Ze is waarschijnlijk ook nog maagd, en da's wel tof om te neuken. Wel oppassen dat ze niet zwanger raakt :p
Wat vindt jij dan niet meer strak? In principe is elke vrouw die nog geen kind heeft gebaard strak hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:46 schreef Mickje het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn de meisjes er steeds vroeger bij dus misschien is ze wel geen maagd meermaar strak kutje is altijd lekker
Dan is het niet haar kut die wijd is, dan is het jou sjaak die slap wordt van de gedachte dat je nr 20 bent.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:53 schreef slashyou het volgende:
Inderdaad, bij zo'n slet die 20 mannen heeft gehad voor haar 19e hangt alles er al uit.
Niet zozeer wijd maar meer die loshangende kipfilet wat het hem doet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:36 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dan is het niet haar kut die wijd is, dan is het jou sjaak die slap wordt van de gedachte dat je nr 20 bent.
tja, dat is zo. Dat begint bij velen al aardig te hangen na het 16e levensjaar. En als je al een half uur aan t neuken bent zijn dat toch de delen waar je t van moet hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:44 schreef slashyou het volgende:
[..]
Niet zozeer wijd maar meer die loshangende kipfilet wat het hem doet.
Fuck her brains out dus..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:03 schreef MadMarco het volgende:
[..]
tja, dat is zo. Dat begint bij velen al aardig te hangen na het 16e levensjaar. En als je al een half uur aan t neuken bent zijn dat toch de delen waar je t van moet hebben.
Dan rest me niets anders dan te zeggen dat TS toch gewoon maar moet doen wat zijn hormonen hem ingeven. Alles voor de (eenmalige) ervaring dan maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |