quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vind dat het zou kunnen. Heb dat zelf ook gehad toen ik 20 was.
Het probleem is echter dat het niet mag, omdat jij boven de 18 bent en zij nog geen 16. Ook als de meid in kwestie het er mee eens is en haar ouders ook, hoeft er maar een toevallige kinder"beschermer" een jou aan te geven en je hebt het vlaggen...
Het verschil is niet groot, maar geestelijk? Doet zij het omdat ze het wel stoer vindt met een gozer van 20? Is ze nog maagd? Heeft ze erover nagedacht?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Natalie het volgende:
5 jaar is in principe geen groot verschil, maar zij is inderdaad nog maar 15 en jij bent volwassen.. Ze kunnen je idd aangeven, zoals Daffodil31LE zegt.
Maar goed, dan denk ik ook weer: hoeveel meiden van 16 zijn überhaupt nog maagdelijk tegenwoordig?
en als 't 12 en 17 wasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef Stuart het volgende:
Op zich is 5 jaar geen enorm verschil qua leeftijd, hoewel ik het in dit geval toch best flink vind. Was zij nou 20 en jij 25 dan zou ik er helemaal geen moeite mee hebben waar ik het nu eigenlijk wel een beetje not done vind. Maar goed, dat is slechts my humble opinion![]()
quote:
Laat ik zeggen dat ik het gepast vind als zij 17 of 18 zou zijn (in het geval van dit leeftijdsverschil, dus 5 jr)quote:
Dat snapte ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik het gepast vind als zij 17 of 18 zou zijn (in het geval van dit leeftijdsverschil, dus 5 jr)![]()
Weet ik wel, maar ik denk, ik zal even een zgn. ondergrens toevoegen aan mijn postquote:
En lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:39 schreef MUUS het volgende:
En trouwens, je vindt haar 'leuk'.
Zoek dan gewoon een meisje van 18 die je 'leuk' vindt.
Oke die had ik niet zien aankomenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:54 schreef Kaj_A het volgende:
Misschien is net vorige week net 15 geworden![]()
Zou de rechter ook zo oordelen?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:30 schreef Sylvana het volgende:
tegenwoordig doen 12 jarigen het al, dus 15 moet kunnen vind ikmeeste meiden zijn op die leeftijd tegenwoordig al geen maagd meer
Nvd stemmen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een leuk meisje ontmoet, 15 jaar en ze wil sex hebben... ik zelf 20... dus er zit 5 jaar tussen.. is dit een te groot verschil... of kan dit nog???
kans is echt heel klein dattie door iemand aangeklaagd wordt omdat hij sex met haar heeft, helemaal als ze zelf ook wil.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:30 schreef Mickje het volgende:
We lagen geestelijk heel dicht bij mekaar. Dus uiteindelijk fisiek ook
Lekker kort door de bocht weerquote:Op zondag 4 juni 2006 12:25 schreef BiMeWet het volgende:
Dude, ze heeft waarschijnlijk net tietjes en bloed tussen haar benen.
Daarnaast vinden al dat soort wijven het superinteressant om te melden aan hun vriendinnetjes dat ze een 20 jarige hebben die haar in alle gaten uitwoont, puur om het feit dat het stoer is.
Probeer eens interesse te krijgen in iets wat wel heupen heeft.
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:14 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
We hebben netjes gewacht met sex totdat ze 16 was.
Ik heb het over meiden van deze tijd, geen dozen van 40 jaar oud.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:14 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht weer![]()
Geloof me, er is veel verschil in meiden op die leeftijd. Maar een meid van 15 heeft in veel gevallen toch echt wel vrouwelijke vormen hoor.
Mijn vriendin was 15 en ik was 19 toen we elkaar leerden kennen. We hebben netjes gewacht met sex totdat ze 16 was. Inmiddels zijn we al meer dan 17 jaar getrouwd.

Geen pics, filmpjes willen we zien natuurlijk. Waarvoor zijn anders die camerafunctionaliteiten op die telefoons?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:29 schreef neo2000 het volgende:
Tegenswoordig liggen de kids op hun elfde al een compleet elftal te ballen, dus ik zeg, ga ervoor..! [afbeelding]
Mits ze pijpt en slikt natuurlijk, anders schiet het natuurlijk niet op. Pics volgen later neem ik aan..?
quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Developersrus het volgende:
Trieste bende dit.... laat Fuif-Duif en McCarthy het niet horen.
Als je eenmaal bezig bent dan vergeet je dat wel, vraag maar eens aan BHFHquote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou jij sex met een 15 jarige kunnen hebben... ookal ziet ze eruit als iemand van 17/18... de gedachte dat ik sex zou hebben met iemand die pas 15 is zou mij afschrikken
Want..? Als iemand er uit ziet als 18/19 (wat tegenwoordig vasker regel dan uitzondering is bij grietjes van 15) en zich ook volwassener gedraagt dan de gemiddelde 15 jarige, dan vraag ik mijzelf af hoe jij het verschil zou merken.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou jij sex met een 15 jarige kunnen hebben... ookal ziet ze eruit als iemand van 17/18... de gedachte dat ik sex zou hebben met iemand die pas 15 is zou mij afschrikken
Ik vind je leuk muus neucken ??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:39 schreef MUUS het volgende:
En trouwens, je vindt haar 'leuk'.
Zoek dan gewoon een meisje van 18 die je 'leuk' vindt.
Kun je ook niets aan doen dat je ze zo graag jong wilt. Jij zoekt je vertier graag bij kinderen. Pedo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een leuk meisje ontmoet, 15 jaar en ze wil sex hebben... ik zelf 20... dus er zit 5 jaar tussen.. is dit een te groot verschil... of kan dit nog???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |