abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38530889
quote:
De koerden mogen best in Turkije blijven leven maar ze krijgen GEEN eigen land.
Dat kunnen ze vergeten (iig in Turkije)
Cyprus is een anders verhaal en heeft hiermee niks te maken
Als er Koerden zijn die de wapens oppakken kunnen ze tegenstand verwachten.
Geen genade voor dat soort klootzakken
wat goed dat je dit zegt.

kijk hier eens,
quote:
Azady.nl 28/12/2005 — Beide bestuursleden van de pro-Koerdische partij voor de Nationale Samenleving, Ahmed Turk en Aysal Togluk zeggen dat 90% van de Koerden in Noord-Koerdistan en Turkije een gezamenlijke samenleving opbouwen met de Turken.

Volgens een rapportage van de krant “Yani Shafak”, zeggen beide bestuursleden van de pro-Koerdische partij dat: “Als wij het over zelfbeschikkingsrecht hebben, bedoelen we niet dat Koerden in Turkije onafhankelijkheid of federalisme moeten krijgen, maar dat we op een gelijkwaardige manier kunnen samenleven met de Turken.”

“Daarom is meer dan 90% van de Koerden in Turkije (Noord-Koedistan) bereid een samenleving met de Turken op te bouwen. Turkije is verkeerd bezig, en het is tijd dat we kenbaar maken dat de Koerden recht hebben op democratie, politieke en culturele vrijheden.”

“Sommigen zien in deze wens de wil van Koerden om Turkije op te delen, dit is niet waar.”
Kijk eens a.u.b op de volgende links om er achter te komen dat Turkije de Koerden niet erkent niet in turkije accepteert en geen eigen land wil geven,

Turkse woede wegens openen voetbalschool in Koerdistan?
http://azady.nl/news.php?readmore=1569

“Turkije accepteert de Koerdische cultuur niet”
http://azady.nl/news.php?readmore=2926

Turkije bombardeert weer Koerdische dorpen
http://azady.nl/news.php?readmore=2916

Turkije accepteert Koerdische Iraakse paspoorten niet
http://azady.nl/news.php?readmore=2908

Zelfs Turken gemarteld door Turkse politie
http://azady.nl/news.php?readmore=2804

Turkse president uit harde woorden jegens Noord én Zuid
http://azady.nl/news.php?readmore=2500

natuurlijk zijn er ook positieve dingen te horen,

Turkse staat verdient 5.5 biljoen dollar handel Irak-Koerdistan
http://azady.nl/news.php?readmore=1096

en nou vraag ik jou, wat voor oplossing zie jij?
ik ben hier echt iet om de turken zwart te maken,
maar er moet toch een oplossing komen,
pi_38542507
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Medi het volgende:
wat? Reageer a.u.b ontopic of reageer niet,
Jij bent lekker ontopic bezig de laatste tig posts van je

Het ging over kinderrechten. Remember? Of was dat maar een inleiding om je anti Turkse mening te verkondigen? Van mij mag et, maar dan moet je niet schijnheilg gedrag vetronen met je "ik kom hier niet om te provoceren ik post alleen maar feiten"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 4 juni 2006 @ 21:56:02 #28
125878 Gabry
Lento Violento
pi_38542565
Wacht maar tot de NVD een zetel krijgt
Dan komen wij ook weer in het nieuws
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_38543322
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Medi het volgende:
hoi,
ik ben nieuw op fok,
ik ben hier niet om te provoceren, ik post alleen feiten.

blablabla
pi_38544075
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Jij bent lekker ontopic bezig de laatste tig posts van je

Het ging over kinderrechten. Remember? Of was dat maar een inleiding om je anti Turkse mening te verkondigen? Van mij mag et, maar dan moet je niet schijnheilg gedrag vetronen met je "ik kom hier niet om te provoceren ik post alleen maar feiten"
beste slayage jij bent de gene die als eerst offtopic ging en de eerste die provoceerde dus ik denk dat jij al helemaal niet mag spreken van mijn offtopic gedrag,

in welke van mijn reactie zie je dat ik provoceer?
als je t werkelijk wou hebben over de kinderrechten in Turkije dan kwam je niet met zulke posts aan,
quote:
Is TS niet toevallig dezelfde dude als deze koning_Astyages of is dat een vriend van je?
Of reageerde je met “jij bent lekker ontopic bezig”
Om mij zo op mijn plek te zette,
Nou dat zal het wel moeten zijn, en dit doe ik dus ook bij Devrim die maar steeds met iets komt, waar ik op reageer MET FEITEN, waar na devrim gelijk met iets anders komt waar in hij niet eens reageert op mijn reactie.. kijk hier maar eens

Devrim zegt,
quote:
Zoals ik al zei
Het is een trainings huis...Ik kijk naar Turkse nieuws en ik vetrouw die eerder dan een van jou (Nederlandse?) bronnen
Dan kom ik met
quote:
ik weet het niet hoor maar lees je wel wat ik post?

Bron: Eindhovens Dagblad
Door correspondente FIDAN EKIZ

of is het Dagblad nu ook Pro Koerdische.
En dan reageert Devrim met het volgende
quote:
Niemand heeft interesse...niemand geeft om tyfus terroristen
als devrim gewoon ontopic bleef dan kon ik daar ook gewoon op reageren,
helaas is Dervim van mening dat elke Koerd een terrorist is en hier vond ik het nodig om hem te corrigeren,

het is mij weer eens duidelijk geworden dat (wat ik helaas moet zeggen) dat sommige van jullie turken geen waarde hechten aan feiten, je kunt nu wel beweren dat elke van mijn post een Koerdische bron had maar zoals je zag kwam ik ook met bronnen als de Dagblad dus..

Ik denk ik probeer het nog een keer en post nogmaals iets
quote:
en nou vraag ik jou, wat voor oplossing zie jij?
ik ben hier echt iet om de turken zwart te maken,
maar er moet toch een oplossing komen,
hopend dat jullie nu wel normaal en ontopic kunnen reageren,

Maar niks is minder waar..
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]
hoi,
ik ben nieuw op fok,

blablabla

als je nou echt wat goed te zeggen had dan had je gezegd wat je al hebt gezegd, maar dan had je daar naast ook een stuk text toegevoegd waar je laat zien dat ik verkeerd zit,,
maar jij hebt duidelijk geen verstand van zaken, en post gewoon om te provoceren

ik blijf gewoon door gaan met het posten van feiten,
ik post zowel goed als slecht nieuws,
hopend dat er nog mensen zijn die hier over willen discussiëren.
tevens wil ik er bij zeggen dat er een aantal mensen hebben gereageerd die wel met goede posts kwamen (zoals DeepThought / gelly en andere)

[ Bericht 0% gewijzigd door Medi op 04-06-2006 22:42:59 ]
pi_38545189
LOL
Waar noem ik elke koerd een terrorist?
Trouwens kom eens met een andere bron dan Azady.nl
pi_38546600
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:34 schreef Medi het volgende:

beste slayage jij bent de gene die als eerst offtopic ging en de eerste die provoceerde dus ik denk dat jij al helemaal niet mag spreken van mijn offtopic gedrag,

in welke van mijn reactie zie je dat ik provoceer?
als je t werkelijk wou hebben over de kinderrechten in Turkije dan kwam je niet met zulke posts aan,

Of reageerde je met “jij bent lekker ontopic bezig”
Om mij zo op mijn plek te zette,
Nou dat zal het wel moeten zijn, en dit doe ik dus ook bij Devrim die maar steeds met iets komt, waar ik op reageer MET FEITEN, waar na devrim gelijk met iets anders komt waar in hij niet eens reageert op mijn reactie.. kijk hier maar eens
Beste Meki. De TT is Turkije schendt kinderrechten. In de OP heb je verwijs je naar een incident waar wij hier al eerder over hebben gehad Turkije doodt daarnaast geef je vervolges het volgende commentaar
quote:

denken jullie dat het nog mogelijk is voor Turkije om bij de EU te komen,
terwijl ze zo bezig zijn? en of wat denken jullie dat het probleem is in Turkije,

het leger van Turkije? die opzich zelf staat en miljarden uitgeeft aan wapens terwijl 9 miljoen Turken analfabeet zijn? of is het omdat de islam een hele actieve rol speelt in Turkije, ik denk dat beide partijen (Leger en de radicaal islam in Turkije, Turkije weg willen houden bij de EU)

hoe denken jullie hier over?

en hoe denken jullie over de kwestie van de Koerden?
Wat hebben al de dingen die jij hier aankaart met kinderrechten te maken, zoals de TT suggereert?

In de laatste zin komt de aap uit de mouw natuurlijk en wordt vergvolgen met deze post nog eens bevestigd
quote:
Op zondag 4 juni 2006 15:51 schreef Medi het volgende:

Kijk eens a.u.b op de volgende links om er achter te komen dat Turkije de Koerden niet erkent niet in turkije accepteert en geen eigen land wil geven,

Turkse woede wegens openen voetbalschool in Koerdistan?
http://azady.nl/news.php?readmore=1569

“Turkije accepteert de Koerdische cultuur niet”
http://azady.nl/news.php?readmore=2926

Turkije bombardeert weer Koerdische dorpen
http://azady.nl/news.php?readmore=2916

Turkije accepteert Koerdische Iraakse paspoorten niet
http://azady.nl/news.php?readmore=2908

Zelfs Turken gemarteld door Turkse politie
http://azady.nl/news.php?readmore=2804

Turkse president uit harde woorden jegens Noord én Zuid
http://azady.nl/news.php?readmore=2500
Zoals ik eerder zei heb jij niets te melden over kinderrechten, omdat je zelf ook totaal geen stelling neemt. Sterker nog in geen enkele post van jouw heb jij het over de kinderrechten.

Waarom kom je niet gewoon met een "Koerdistan, het beloofde land" topic? Ik denk dat jouw posts daar beter op zijn plaats zouden zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_38547965
ik snap niet waarom iedereen mij Meki noemt ..
ik ben nieuw op t forum en heb helaas t andere topic gemist,

je hebt inderdaad gelijk ik wil het niet alleen hebben over Turkije schend kinderrechten.

maar dit wil toch niet zeggen dat ik dan provocerend bezig ben?
dat wil toch niet zeggen dat ik het heb verzonne,

je weet toch zelf ook wel dat Turkije mensen rechten schend.. en niet alleen bij de Koerden maar ook bij haar eigen bevolking.

zoals je zelf al aangeeft heb ik ook het volgende neer gezet.
quote:
en hoe denken jullie over de kwestie van de Koerden?
als ik een normale reactie had gekregen op de vraag Turkije schendt kinderrechten dan zou ik daar nu nog steeds over discussieren

Medvrim zei dat de Koerden wel gewoon in Turkije mochten leven, en het is vandaar dat ik met die links aan kwam,
Ik gaf daar simpel weg aan hoe t Turkse bevolking met de koerden om gaat.
Want kennelijk wist Medvrim dat nog niet.

hoe kun je dit nieuws negeren, je weet zelf toch ook wel dat Turkije de Koerden niet erkent !
dus hoezo provoceren..

neem ik geen stelling?
en in geen enkele post van mij heb ik het over kinderrechten??
beste, heb je dit misschien gemist..
quote:
hoi,
ik ben nieuw op fok,

Azady.nl 03/06//2006 – Alle kinderen, die waren opgepakt na de onrust in april zijn nu vrijgelaten. De aanklachten tegen de kinderen zijn echter nog van kracht. Advocaat Analay is van mening, dat de oplossing is om de aanklachten te laten vallen
etc

helaas kreeg ik de volgende reactie op mijn post,
quote:
Is TS niet toevallig dezelfde dude als deze koning_Astyages of is dat een vriend van je?
quote:
Waarom kom je niet gewoon met een "Koerdistan, het beloofde land" topic? Ik denk dat jouw posts daar beter op zijn plaats zouden zijn.
ben ik nou zo vreemd bezig ...

Devrim ik heb toch ook een andere bron gebruikt die jij ook overigens niet erkende..
ik ga het niet nog een keer opnoemen want dat heb ik al te vaak gedaan.

waar noem jij elke Koerd een terrorist?
nou als je 6 tot 10 jarige jongetjes die worden gemarteld en gedood terroristen noemt dan noem je elke Koerd een terrorist, als je dit niet snapt dan kan ik je niet verder helpen.

ik ga niet meer op jullie reageren jongens.
ik blijf gewoon posten en hopen op een goede discussie
pi_38548310
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:11 schreef Medi het volgende:
ik snap niet waarom iedereen mij Meki noemt ..
ik ben nieuw op t forum en heb helaas t andere topic gemist,

je hebt inderdaad gelijk ik wil het niet alleen hebben over Turkije schend kinderrechten.

maar dit wil toch niet zeggen dat ik dan provocerend bezig ben?
dat wil toch niet zeggen dat ik het heb verzonne,

je weet toch zelf ook wel dat Turkije mensen rechten schend.. en niet alleen bij de Koerden maar ook bij haar eigen bevolking.
Je moet gewoon in je OP de ware intenties van je thread laten zien en dat doe jij niet en dat neem ik je kwalijk. That's it.

Laat gewoon je ware kleuren zien dan kan ik eventueel inhoudelijk reageren op je posts.
-Rabia Al-Basri
pi_38548857
quote:
waar noem jij elke Koerd een terrorist?
nou als je 6 tot 10 jarige jongetjes die worden gemarteld en gedood terroristen noemt dan noem je elke Koerd een terrorist, als je dit niet snapt dan kan ik je niet verder helpen.
rrright...Jij leest gewoon wat jij wilt lezen
  maandag 5 juni 2006 @ 00:40:29 #36
146133 DeepThought
lower than ever
pi_38548999
quote:
Op zondag 4 juni 2006 04:37 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Niemand heeft interesse...niemand geeft om tyfus terroristen
follow the money
pi_38550111
Wat ik over het Koerdische probleem in Turkije denk? Ja dat is inderdaad behoorlijk ernstig dat Koerdische probleem. Eerst vermoordden ze massaal Armeniërs (google maar op 'Armeense Genocide), en alsof dat nog niet genoeg was zijn ze vervolgens ook nog eens begonnen met het wegpesten van Syrische christenen en andere Turks-Arabische burgers uit het zogenaamde Koerdistan. Een uitvloeisel van het probleem dat de Koerden in Turkije veroorzaken is het terrorisme tegen onschuldige burgers door de marxistische PKK.

Het is goed dat dit probleem eens onder de aandacht wordt gebracht.
pi_38551556
ik ben het helemaal met je eens HiZ ik hoop dat het probleem rondom de PKK snel wordt opgelost,
het enige probleem die ik zie is het volgende, A, De Pkk is te trots en ik hoop dat ze eens wakker zullen worden en toch voor de Democratie zullen kiezen,

B, Turkije heeft een leger die niet luistert naar de politiek, en ze zijn zo invloedrijk omdat ze tegen ''Terroristen" vechten dus wanner de terroristen niet meer willen vechten en de weg van de democratie kiezen zoals de PKK dat eerder had gedaan, dan gaat t Turkse leger provoceren omdat, als er eenmaal geen "terroristen'' meer zijn, t Turkse leger zn invloed kwijt zal raken, en dit laat t Turkse leger natuurlijk niet toe.

dus hoe kun je vrede sluiten met een leger die zo invloedrijk is juist omdat het vecht ..

ik hoop echt dat de PKK stopt met waar het mee bezig is,
en ik hoop dat t volk van Turkije massaal voor Democratie zal kiezen en voor hun rechten op zullen komen.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:26:50 #39
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38553736
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je moet gewoon in je OP de ware intenties van je thread laten zien en dat doe jij niet en dat neem ik je kwalijk. That's it.

Laat gewoon je ware kleuren zien dan kan ik eventueel inhoudelijk reageren op je posts.
Wat een onzin, je kan toch gewoon reageren op hetgeen wat hij post? Moeten mensen eerst een leugendetectortest afleggen om hun 'ware kleuren' te tonen, voordat jij inhoudelijk wilt reageren?

OT: Turkije komt voorlopig niet en waarschijnelijk nooit bij de EU. Ze mogen eerst alle genocides erkennen, de Koerden meer rechten geven en de sluimerende islamitisering stopzetten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_38555868
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Pracissor het volgende:

Moeten mensen eerst een leugendetectortest afleggen om hun 'ware kleuren' te tonen, voordat jij inhoudelijk wilt reageren?
Juistem.
-Rabia Al-Basri
pi_38563946
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wat een onzin, je kan toch gewoon reageren op hetgeen wat hij post? Moeten mensen eerst een leugendetectortest afleggen om hun 'ware kleuren' te tonen, voordat jij inhoudelijk wilt reageren?

OT: Turkije komt voorlopig niet en waarschijnelijk nooit bij de EU. Ze mogen eerst alle genocides erkennen, de Koerden meer rechten geven en de sluimerende islamitisering stopzetten.
goed gesproken prac,
helaas denk ik dat je gelijk hebt over Turkije en de EU.
uiteindelijk is het aan de Turkse Volk of ze Democratie willen of niet,
en zoals het er nu aan toe gaat, komt die er waarschijnelijk nooit,

we kunne altijd blijven hopen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Medi op 05-06-2006 22:16:10 ]
pi_38577234
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:40 schreef Medi het volgende:

[..]
helaas denk ik dat je gelijk hebt over Turkije en de EU.
blablabla
Het zou in ieder geval een mooie gelegenheid zijn om het probleem in het zuidoosten van Turkije en het noorden van Irak eens grondig aan te pakken en orde op zaken te stellen.
  maandag 5 juni 2006 @ 23:52:48 #43
146133 DeepThought
lower than ever
pi_38578224
"I rest my case"
follow the money
  dinsdag 6 juni 2006 @ 00:18:35 #44
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38579057
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het zou in ieder geval een mooie gelegenheid zijn om het probleem in het zuidoosten van Turkije en het noorden van Irak eens grondig aan te pakken en orde op zaken te stellen.
Neh, net als de Palestijnen hebben de Koerden recht op een eigen staat. Het Westen steunt hun daarin, geen Turk die daar wat aan kan doen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_38582129
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:18 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Neh, net als de Palestijnen hebben de Koerden recht op een eigen staat. Het Westen steunt hun daarin, geen Turk die daar wat aan kan doen.
Het westen steunt de koerden in Turkije?
*proest
pi_38582369
quote:

[..]

Waarom zouden Koerden recht hebben op een eigen staat ? Omdat ze inmiddels voldoende anderen uit 'hun' gebied hebben vermoord en weggepest? Is dat de overweging op grond waarvan je tegenwoordig mensen het recht op een eigen staat toekent? Bega een genocide en krijg een eigen land ?
pi_38585034
quote:

[..]

-Rabia Al-Basri
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:50:57 #48
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38586146
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 07:57 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Het westen steunt de koerden in Turkije?
*proest
Waarom lopen Koerden met Amerikaanse vlaggen rond, waarom 'geven zij hun bloed' voor Bush?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:51:29 #49
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38586166
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 08:32 schreef HiZ het volgende:

[..]

Waarom zouden Koerden recht hebben op een eigen staat ? Omdat ze inmiddels voldoende anderen uit 'hun' gebied hebben vermoord en weggepest? Is dat de overweging op grond waarvan je tegenwoordig mensen het recht op een eigen staat toekent? Bega een genocide en krijg een eigen land ?
Omdat elke natie recht heeft op een eigen staat.
pi_38586423
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:50 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Waarom lopen Koerden met Amerikaanse vlaggen rond, waarom 'geven zij hun bloed' voor Bush?
Je had het over de Koerden in Turkije. Het is totaal niet in het belang van de VS of Europa om een verder verzwakt Turkije te hebben. Dat is ook gebleken.

De Iraakse Koerden denken, dat de Amerikanen hun steunen om een staat te krijgen, maar dat is maar de vraag. Net als vlak na de eerste Golf oorlog toen de Irakezen werden opgeroepen om in opstand te komen tegen Saddam, maar toen zijn de omstandigheden veranderden hebben de Amerikanen ze als een baksteen laten vallen.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')