quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Enkel de Waddeneilanden niet geloof ik...
Waar gaat de trip in Zeeland naartoe?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:25 schreef De_Piere het volgende:
Op de Waddeneilanden ben ik nog nooit geweest en in Zeeland ook nog niet. Zeeland staat geplanned voor de komende vakantie. Nu de eilanden nog.
Wtf, je hebt gelijk. Nooit gewetenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:34 schreef Dezz het volgende:
Waar je nu Den Bosch hebt gezet ligt Tilburg en hebben Noord-Holland, Flevoland en Zeeland geen hoofdstad ofzo![]()
Maar goed, ik ben in iedere provincie geweest![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:49 schreef michiel_merk het volgende:
ik ben nog nooit buiten friesland geweest
Als je door elke straat wilt gaan lopen ben je wel even bezig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef p-etr-a het volgende:
Het zou gaaf zijn om echt elke plaats te bezoeken. Bijvoorbeeld je neemt een jaar vrij, maar niet om naar Australië te gaan. Nee, je gaat gewoon lopend in Nederland naar elk klotedorp toe. En dan natuurlijk ook door elke straat.
Hoe lang zou je daar eigenlijk over doen? Dan moet je het tot in de puntjes plannen natuurlijk, beginnend in het noordoosten en eindigend in het zuidwesten. Maar hoe precies? Misschien kost de planning al een jaar.Stukken weg zoals de Afsluitdijk mag je met de bus mee.
Je krijgt in elk geval vast een hoop sponsors en media-aandacht.
Ja leuk zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef p-etr-a het volgende:
Het zou gaaf zijn om echt elke plaats te bezoeken. Bijvoorbeeld je neemt een jaar vrij, maar niet om naar Australië te gaan. Nee, je gaat gewoon lopend in Nederland naar elk klotedorp toe. En dan natuurlijk ook door elke straat.
Hoe lang zou je daar eigenlijk over doen? Dan moet je het tot in de puntjes plannen natuurlijk, beginnend in het noordoosten en eindigend in het zuidwesten. Maar hoe precies? Misschien kost de planning al een jaar.Stukken weg zoals de Afsluitdijk mag je met de bus mee.
Je krijgt in elk geval vast een hoop sponsors en media-aandacht.
Ja dat lijkt me ook wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Als je door elke straat wilt gaan lopen ben je wel even bezig..
Je wilt niet weten hoe vaak mensen zulke rare dingen doen.quote:
dat je het zelf gaaf vindt zegt dat wel wat over jouquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:31 schreef p-etr-a het volgende:
Je wilt niet weten hoe vaak mensen zulke rare dingen doen.
Oké.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
dat je het zelf gaaf vindt zegt dat wel wat over jou
Haha ja, dit overkomt mij dus heel vaak. Als ik toeristen in een auto de weg heb gewezen bedenk ik me vijf minuten later "oeps, die weg kunnen ze natuurlijk niet nemen..."quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:15 schreef Biancavia het volgende:
Het lijkt me best leuk om eens als toerist Nederland te bekijken.
http://www.lonelyplanet.c(...)rope/netherlands/see
![]()
'Getting around'
And if you're asking a Dutch person for directions, be aware that they'll know how to get there, but only by bike - you'll have developed a healthy appreciation for this cultural idiosyncrasy by the time you face up to your ninth no entry sign.
Zeeland.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:28 schreef bouncingvictor het volgende:
Het is leuk om hier te lezen over alle verre plekken op de wereld die iedereen gezien heeft, maar wie van jullie is in Nederland nou nog nooit op typische toeristische plekjes geweest?
Ik heb zelf al aardig wat van de wereld gezien, maar op het drielandenpunt ben ik nog nooit geweest. Ook heb ik nog nooit een voet in Friesland of Groningen gezet, ben nog nooit op de waddeneilanden geweest. En ik moet het Rijksmuseum nog een keer met een bezoek vereren, evenals Walibi Flevo en het openluchtmuseum.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:15 schreef Biancavia het volgende:
Het lijkt me best leuk om eens als toerist Nederland te bekijken.
http://www.lonelyplanet.c(...)rope/netherlands/see
![]()
'Getting around'
And if you're asking a Dutch person for directions, be aware that they'll know how to get there, but only by bike - you'll have developed a healthy appreciation for this cultural idiosyncrasy by the time you face up to your ninth no entry sign.
Woon zelf in Heerlen en als toerist heb je hier inderdaad weinig verloren. Misschien het Thermenmuseum? De overlast in het centrum word wel goed aangepakt waardoor het weer een stuk veiliger is (vooral op het station goed merkbaar!).quote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef Erasmusch het volgende:
Toeristentrekkers als KInderdijk en Anne Frank huis
In alle provincies geweest en alle grotere steden muv Almere en Heerlen denk ik, maar daar heb je ook weinig te zoeken als je er niet woont/werkt.
Of is dat Thermae 2000 in Heerlen?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Woon zelf in Heerlen en als toerist heb je hier inderdaad weinig verloren. Misschien het Thermenmuseum? De overlast in het centrum word wel goed aangepakt waardoor het weer een stuk veiliger is (vooral op het station goed merkbaar!).
Uitgaan in Heerlen word ook weer steeds gezelliger!
Thermae 2000 ligt in Valkenburg.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Of is dat Thermae 2000 in Heerlen?
Ik zou t zelf niet weten, hoor alleen negatieve verhalen over Heerlen van vrienden uit Maastricht...![]()
Dus eigenlijk is jouw antwoord op de titel van dit topic "overal"quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:49 schreef michiel_merk het volgende:
ik ben nog nooit buiten friesland geweest
Je woont in een studentenhuis met internationale studenten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:08 schreef Smeich het volgende:
Dat met die fietsen is zoooooooo true, echt helemaal geweldig!Qua provincies ben ik zelf nog nooit in Groningen (gaat verandering in komen), Friesland, Drenthe (wat heb ik daar te zoeken, beetje hunnebedden checken) en Zeeland geweest.
Die internationale studenten hier hebben nog meer gezien dan ik... zoals Volendam, afsluitdijk, Keukenhof, kaasmarkt, Anne Frank huis, al die musea in Amsterdam, Openluchtmuseum (ik woon in Arnhem!) en al die dingen... tja, you take it all for granted he
[..]
Dus eigenlijk is jouw antwoord op de titel van dit topic "overal"
Ah op die manier. Het is erg bijzonder om tussen internationals te zitten overigens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:10 schreef Smeich het volgende:
Dat denken de meeste jaMaar nee, ik ga alleen verdomd veel met ze om en hun studentenflat is my 2nd home
.. vind het een geweldig sfeertje en ben zo ongeveer de enige Nederlander waar ze mee omgaan.
Nog nooit in Utrecht ofzo geweest?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:00 schreef TC03 het volgende:
Best veel plaatsen eigenlijk. Overijssel, Drenthe en Groningen ben ik nog nooit geweest. Amsterdam ook niet echt. Ben op geen enkel waddeneiland m.u.v Terschelling geweest. Qua steden... Naja, ik ben alleen in Rotterdam en Den Haag geweest qua grote steden (=100.000+).![]()
Nog genoeg te zien dus.
Utrecht wel, jaarbeurs. Maar ik wist tot een paar jaar terug niet dat Utrecht een historische binnenstad had. Achja, wat moet je ook in een andere stad als Rotterdam binnen handbereik ligt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nog nooit in Utrecht ofzo geweest?![]()
Die van Zuid-Holland ook.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:35 schreef maartena het volgende:
Als dat kaartje trouwens de hoofdsteden van de provincies moet afbeelden, dan hebben ze die van Noord Holland schandelijk mis.
En Arnhem ligt waar Apeldoorn ligt!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |