quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Enkel de Waddeneilanden niet geloof ik...
Waar gaat de trip in Zeeland naartoe?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:25 schreef De_Piere het volgende:
Op de Waddeneilanden ben ik nog nooit geweest en in Zeeland ook nog niet. Zeeland staat geplanned voor de komende vakantie. Nu de eilanden nog.
Wtf, je hebt gelijk. Nooit gewetenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:34 schreef Dezz het volgende:
Waar je nu Den Bosch hebt gezet ligt Tilburg en hebben Noord-Holland, Flevoland en Zeeland geen hoofdstad ofzo![]()
Maar goed, ik ben in iedere provincie geweest![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:49 schreef michiel_merk het volgende:
ik ben nog nooit buiten friesland geweest
Als je door elke straat wilt gaan lopen ben je wel even bezig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef p-etr-a het volgende:
Het zou gaaf zijn om echt elke plaats te bezoeken. Bijvoorbeeld je neemt een jaar vrij, maar niet om naar Australië te gaan. Nee, je gaat gewoon lopend in Nederland naar elk klotedorp toe. En dan natuurlijk ook door elke straat.
Hoe lang zou je daar eigenlijk over doen? Dan moet je het tot in de puntjes plannen natuurlijk, beginnend in het noordoosten en eindigend in het zuidwesten. Maar hoe precies? Misschien kost de planning al een jaar.Stukken weg zoals de Afsluitdijk mag je met de bus mee.
Je krijgt in elk geval vast een hoop sponsors en media-aandacht.
Ja leuk zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef p-etr-a het volgende:
Het zou gaaf zijn om echt elke plaats te bezoeken. Bijvoorbeeld je neemt een jaar vrij, maar niet om naar Australië te gaan. Nee, je gaat gewoon lopend in Nederland naar elk klotedorp toe. En dan natuurlijk ook door elke straat.
Hoe lang zou je daar eigenlijk over doen? Dan moet je het tot in de puntjes plannen natuurlijk, beginnend in het noordoosten en eindigend in het zuidwesten. Maar hoe precies? Misschien kost de planning al een jaar.Stukken weg zoals de Afsluitdijk mag je met de bus mee.
Je krijgt in elk geval vast een hoop sponsors en media-aandacht.
Ja dat lijkt me ook wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Als je door elke straat wilt gaan lopen ben je wel even bezig..
Je wilt niet weten hoe vaak mensen zulke rare dingen doen.quote:
dat je het zelf gaaf vindt zegt dat wel wat over jouquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:31 schreef p-etr-a het volgende:
Je wilt niet weten hoe vaak mensen zulke rare dingen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |