Feliquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:26 schreef cyberrobin het volgende:Als alles meezit heb ik eind deze week nog m'n Sigma 70-300
![]()
Ja idd, daarom wil ik hem zo snel mogelijk hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliKun je fijn foto's maken in Blijdorp volgende week zondag
ppppsssttt je vergeet de links naar het vorige geblaat enzo..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:27 schreef cyberrobin het volgende:
En hier weer verder!
Ik weet alleen geen orginele titel
Woops, heb hem er al bij gezet!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ppppsssttt je vergeet de links naar het vorige geblaat enzo..![]()
IK heb me veer uiterst vermaakt met boodschappen doen.. vmbo jeugd in een supermarkt..![]()
Volgens mij de sigma 70-300 F4-5.6 APO DG bla bla blaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:25 schreef Repeat het volgende:
Wat voor 70-300 is dat?
Die heb ik ook. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het niet zo'n heel fijn ding vindt....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij de sigma 70-300 F4-5.6 APO DG bla bla bla
Nou poe hee, zo erg is het allemaal niet. Het staat achter mijn MSN naam en in mijn ondertitel, en ik heb het een aantal keer genoemd hier. Dan lees je er toch gewoon overheen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
Toeps, ik vind dit ronduit vervelend worden heel eerlijk gezegdNet zoals je MSN + mail-spam-actie
![]()
Waarom niet? heb er op de laatste meet wat foto's mee gemaakt, en hij beviel me wel erg goed ookal was 'ie niet zo heel snel qua autofocus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het niet zo'n heel fijn ding vindt....
Je post was niet echt om overheen te lezen he? Ik heb ze omgezet in linkjes. Ik hoop voor je dat je wint, maar wat mij betreft is het spammen voor de wedstrijd nu wel mooi geweest. Hou het verder maar bij de ondertitel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou poe hee, zo erg is het allemaal niet. Het staat achter mijn MSN naam en in mijn ondertitel, en ik heb het een aantal keer genoemd hier. Dan lees je er toch gewoon overheen?
Je bent vanaf De Kooij naar het platform geweest? Je hebt dan toch wel foto's gemaakt op De Kooij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:38 schreef -Marjo- het volgende:
Er was familie dag op het olieplatform. Je mocht het platform bekijken maar binnen geen foto's maken helaas.
Die focus is idd niet al te snel, maar vooral de kwaliteit van de foto's die met wat minder licht zijn genomen vallen me een beetje tegen. Bij bewolkt weer bv. Of soms zijn de foto's gewoon niet helemaal scherp, of een beetje flets.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:04 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Waarom niet? heb er op de laatste meet wat foto's mee gemaakt, en hij beviel me wel erg goed ookal was 'ie niet zo heel snel qua autofocus.
Net veels te lang bij de beste spare ribs boer van Den Haag geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Het was druk op m'n werkerg druk... Ik wil op een terrasje hangen met veel wijn, maar er is niemand om mee op een terras te hangen
. Pfieuw, wat heb ik het toch zwaar
.
Maar goed, vermaken jullie je hier nog een beetje?
Ik heb een heerlijke pizza in de oven staanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Net veels te lang bij de beste spare ribs boer van Den Haag geweest.
Maar wel lekker spare-ribs eten straks
Voor dat geld vind ik het een uitstekend lensjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die focus is idd niet al te snel, maar vooral de kwaliteit van de foto's die met wat minder licht zijn genomen vallen me een beetje tegen. Bij bewolkt weer bv. Of soms zijn de foto's gewoon niet helemaal scherp, of een beetje flets.
Ik heb alweer te lang geen spare-ribs gegeten iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke pizza in de oven staan. Ik heb zo'n honger!! En spare-ribs
hmm ook erg lekker!
Jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alweer te lang geen spare-ribs gegeten iddMisschien moeten we Xil ook voor ons laten halen een volgende keer
![]()
Wat zou Xil ervan vindenquote:
[arro-modus] Als ik er ook ben vindtie het vast wel gezellig [/arromodus]quote:
oe...da's wel arrogant hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[arro-modus] Als ik er ook ben vindtie het vast wel gezellig [/arromodus]
The sun is shinin'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
oe...da's wel arrogant hoor
Ik had vanavond nog ff naar kinderdijk willen rijden, maar de lucht zit hier weer helemaal dicht met bewolking
Je mag best praten als hij weg is, hoor!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef Ynske het volgende:
pfff ik wist niet dat ik t toch wel moeilijk zou hebben als vriendje lief op vakantie zou gaan... ik gun t m van harte maar 15 dagen niet spreken is best lang
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je mag best praten als hij weg is, hoor!
Ik ben al voorzien lieffiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef Ynske het volgende:
[..]ga ik wel iedere avond tegen jou aanpraten... goed?
quote:
Je mag wel tegen mij aanpraten hoor als je wilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]jamaar en ikke dan
is er dan helemaal niemand die zich om mij wil kommeren
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag wel tegen mij aanpraten hoor als je wil. Ik fungeer graag als praatpaal
.
Lijkt me primaquote:
Owh Debsterrrquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[arro-modus] Als ik er ook ben vindtie het vast wel gezellig [/arromodus]
Dat is gewoon jou zieke geestquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een scene uit een of andere sexfilm!![]()
Niet zo'n grote mond jijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
pleurt een eind op!
Jij komt gewoon!
Wat is er ziek aan sex met Debsterrr?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond jij. Ik moet misschien werken, ik had 2 juli vrij gehouden namelijk maar de datum is veranderd..
Volgens mij heeeeel weinigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is er ziek aan sex met Debsterrr?
Jij weet mijn sexuele voorkeuren e.d. nietquote:
Nee het platform stond op een boot in de werf in Zwijdrecht. Volgende week wordt ie naar zijn plek gebracht. Het is een nieuw platform en vandaag mocht familie komen kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent vanaf De Kooij naar het platform geweest? Je hebt dan toch wel foto's gemaakt op De Kooij?
ik was nog even toetje etenquote:
Dit gaat je verbeeldingsvermogen te bovenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik was nog even toetje eten
Maar iig: ik heb een uitgebreidt verbeeldings vermogen
tss ik neem gewoon debsterr als toetjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit gaat je verbeeldingsvermogen te boven. Wat voor toetje? Smeerbaar toetje
?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Vakantie
Nu dus!quote:
veel plezier...quote:
kneedbaar?quote:Op zondag 4 juni 2006 10:11 schreef Falanx het volgende:
ehh. niet smeerbaar denk ik.
Trakteren ookquote:
stroopwafel?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Trakteren ook. Re, deel eens wat lekkers uit
. Ik heb honger!
Hehe, doe maar niet, daar heb ik er vandaag al 2 van opquote:
strataichaitella (moeilijk woordquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, doe maar niet, daar heb ik er vandaag al 2 van op. Een beetje variatie kan geen kwaad
.
Een cornetto of een smarties-ijsje dan maarquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, doe maar niet, daar heb ik er vandaag al 2 van op. Een beetje variatie kan geen kwaad
.
Vandaag naar de koetsenrit geweestquote:
Cornetto is ook al voorbij geweestquote:Op zondag 4 juni 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een cornetto of een smarties-ijsje dan maar![]()
gewoon histerisch over een bom gaan schreeuwenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Vandaag naar de koetsenrit geweest
heel veel paarden en mooie koetsen en niet te vergeten iedereen die mee reed was in gepast kostuum.
Enige nadeel toen ze gingen rijden : bb en ik stonden op een mooie plaats om fotos te maken en net als ze gaan rijden ging er een berg mensen voor ons staan![]()
Had ik kunnen doen ...maar dan gaan er een paar 100 man hard gillen en rennen.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:51 schreef Falanx het volgende:
[..]
gewoon histerisch over een bom gaan schreeuwen![]()
Hebben jullie geen ellebogen?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Enige nadeel toen ze gingen rijden : bb en ik stonden op een mooie plaats om fotos te maken en net als ze gaan rijden ging er een berg mensen voor ons staan![]()
Ik zou het zelf niet eens in mijn botte harses halen om voor een persoon te gaan staan die een loei van een camera om de nek heeft hangenquote:
Werkelend waar?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:58 schreef PeRi het volgende:
Ties, bbq 9 juli.
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
[09-07] FOT Barbecue!
Die andere bbq komt ook. Maar later pas.
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
die hond![]()
hij bleef netjes onder de koets lopen.
Een haai met een afwijking?quote:
Er leeft iemand en dan laat ik je gewoon in de steekquote:
Hoiquote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er leeft iemand en dan laat ik je gewoon in de steek. Net even autotheorie geoefend, en dat ging RUK
.
Hallo best wel een binkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Falanx het volgende:
een hele goede avond
Hoiquote:Op maandag 5 juni 2006 21:03 schreef Falanx het volgende:
een hele goede avond
Ik heb ook gewerkt! In Lepelstraat! Je weet wel! Vlakbij Klutsdorp!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef Falanx het volgende:
deze bink zit er een beetje doorheen. hele dag afwas draaien in een pannenkoeken huis op een overzonnige 2e pinksterdag. ben helemaal stuk...
Ik ben net een paar maanden weggeweest hierquote:Op maandag 5 juni 2006 21:11 schreef Falanx het volgende:
[..]
snap meteen hoe jij aan die 14 posts per dag komt
Wie? Wijs de doerak eens aan?quote:
Mot ik m rammen?quote:* Auticia omhelst RonaldV's enkel.
Ik ben al bekoeldquote:Op maandag 5 juni 2006 21:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wie? Wijs de doerak eens aan?
[..]
Mot ik m rammen?
Ik ben niet in de mood voor flauwe woordgrapjesquote:Op maandag 5 juni 2006 21:30 schreef Auticia het volgende:
[..].
Je moet maar zo denken; aanstuderen is ook geen pretje..
Mensen die geen leven of trek in pannenkoeken hebben gaan naar IKEA. Dus jij kan vast wel raden hoe druk het wasquote:
Kwam die hier nog maar, dan was het niet zo ontzettend saai en stilquote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef Auticia het volgende:
Ik roep Fles wel even!
Misschien als we heel hard roepen...?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kwam die hier nog maar, dan was het niet zo ontzettend saai en stil![]()
![]()
.
Oke, bij 3 ja... 1, 2, 3... FLEEEEEEEESSSSSSSS KOM TERUUUUUUUUUGGGGGGGGGGquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oke, bij 3 ja... 1, 2, 3... FLEEEEEEEESSSSSSSS KOM TERUUUUUUUUUGGGGGGGGGG
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lieverd hoi. Nu is het weer gezellig!
Ja! En het is al een wonder dat ik denk dus dat zegt al genoegquote:
That's mequote:Op maandag 5 juni 2006 22:11 schreef Auticia het volgende:
PdeHooooooooog!
Nu je het zegt!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed afgericht he, vanavond.
Komt door mn kneusarmquote:Op maandag 5 juni 2006 22:17 schreef PeRi het volgende:
A die komt en rakelt meteen dr oude postcount op zie ik.
Wij zijn niet afgerichtquote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed afgericht he, vanavond.
Je bent zo aardigquote:Op maandag 5 juni 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zijn niet afgerichtWe proberen gewoon aardig te zijn tegen jullie
Wacht maar, als ik weer langskom, geef ik 'm van langs met mn strohalm. Zal 'm leren.quote:
Eh?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wacht maar, als ik weer langskom, geef ik 'm van langs met mn strohalm. Zal 'm leren.
Ik weet hetquote:
Ik ben van allesquote:Op maandag 5 juni 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet hetJij ook hoor
Of ben je lief
![]()
Wat was het ook al weer
Vergeet het maarquote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef prupke het volgende:
when i snap my fingers : You will wake UP!!!
Hallo als dan al CocaColaLightquote:
het leven van een student gaat niet over rozen enzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens goede dagen / weken![]()
hoe bedoel je langzamer?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
Da's een foto van watervalEn zo te zien eentje met lage sluitertijd zodat het water wazig werd
Dat moet nog langzamer kunnen
Lagere sluitertijd zodat het water nog blurrier wordtquote:
Dat is best een leuke foto, maar waarom zo afgrijselijk lelijk je naam in het plaatje?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:25 schreef Ynske het volgende:
Owjah, en mijn allereerste avondfoto die wel aardig geworden is
[afbeelding]
eigenlijk had ie van links onder tot rechtsboven moeten lopenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
Zal vast iets te maken hebben met copyrights en danny's policy
dat is ons allen bekend, maar als t zo moet, dan moet t maar op deze manierquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:42 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het zonde , het doet echt afbreuk aan jou en anderen hun foto's
Het moet niet hoor, ik doe het bijvoorbeeld niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is ons allen bekend, maar als t zo moet, dan moet t maar op deze manier
ik wil ooohooookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...... vrije dagen zijn geregeldVolgende week vrijdag voor de open dagen van de KLu, 21/7 voor de photocall op Kleine Brögel en 4-15 september voor de vakantie
Dat worden veeeeeeeeeeeeel foto's
Dan kom je toch ookquote:
Ach joh.....tijd voor tijd dus je mag ook eerder stoppen met werkenquote:moet vanaaf overwerken
zonder dat overwerk zou t nu nog 57 uur geweest zijn
Ik hoop toch zo dat de flitser aanstond...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef HMaster-II het volgende:
Om de saaiheid hier maar eens te doorbreken..
Effe een fototje die ik vna het net opsnorde... (c) ergens bij iemand anders / stond op ABUM.com
Een perfect voorbeeld van een Professioneel fotograaf.![]()
[afbeelding]
Gefeliquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:35 schreef Debsterr het volgende:
Goooooeeeeeeiemorgen! Als ik mezelf er nou van overtuig dat ik m'n autotheorie wel ga halen, haal ik het dan ook. En verder:
.
Welke lens? bij wie besteld en wanneer?quote:
Ghehehe!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef HMaster-II het volgende:
Om de saaiheid hier maar eens te doorbreken..
Effe een fototje die ik vna het net opsnorde... (c) ergens bij iemand anders / stond op ABUM.com
Een perfect voorbeeld van een Professioneel fotograaf.![]()
[afbeelding]
Ik heb mijn examen iig gigantisch verklootquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:35 schreef Debsterr het volgende:
Goooooeeeeeeiemorgen! Als ik mezelf er nou van overtuig dat ik m'n autotheorie wel ga halen, haal ik het dan ook. En verder:
.
Speedy had vlgs mij zo'n sigma 180 mm macro besteldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welke lens? bij wie besteld en wanneer?
niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoor
Ben druk aan het huiswerk. Maar de rest zal wel weer op een terrasje zitten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja het is hier helemaal niet gezellig, da's waar ook
Ik had 2 weken terug op een donderdag een lens besteld, vorige week maandag bevestiging gekregen dat hij verzonden was, tot de dag van vandaag nog niks van gehoortquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welke lens? bij wie besteld en wanneer?
niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoor
Nee de 150mmquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speedy had vlgs mij zo'n sigma 180 mm macro besteld
Vroeger he toen ik klein was waren wuppies leuk... vroeger ...quote:
Nu vinden mijn kinderen ze leukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef prupke het volgende:
[..]
Vroeger he toen ik klein was waren wuppies leuk... vroeger ...
zoals belooft : appeltaart
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik had 2 weken terug op een donderdag een lens besteld, vorige week maandag bevestiging gekregen dat hij verzonden was, tot de dag van vandaag nog niks van gehoort
[..]
Nee de 150mm![]()
En wel bij fotokonijnenberg.nl
Er is een verschil tussen "zwaar" en "goed"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens goede dagen / weken![]()
Zo zegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef prupke het volgende:
[..]
Vroeger he toen ik klein was waren wuppies leuk... vroeger ...
zoals belooft : appeltaart
[afbeelding]
En? goedgekeurd?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zegDat ziet er goed uit
Zo eens ff proeven
Mwjah....denk het welquote:
Hij was in bestelling, vorige week maandag kreeg ik dus mailtje dat de lens verzonden was, tot nu toe niks gehad, ik zal morgen wel even bellen met hun.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
heb je al gebeld of gemaild? Normaal zijn ze bij knijn best op tijd toch? ik heb nog nooit zolang hoeven wachten op iets wat op voorraad was.
zou ik wel doen, als ie verzonden is zou ie er toch al moeten zijn lijkt me...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij was in bestelling, vorige week maandag kreeg ik dus mailtje dat de lens verzonden was, tot nu toe niks gehad, ik zal morgen wel even bellen met hun.
Tuurlijk mag je meequote:
En morgen ligt ie voor me klaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
zou ik wel doen, als ie verzonden is zou ie er toch al moeten zijn lijkt me...
quote:Zoekresultaten
Barcode : 3S*****************
Postcode : ******
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 06-06-2006 Zwolle , intern transport pakketten
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post
De zending is bij TPG Post aangeboden, en is geaccepteerd door TPG Post en opgenomen in het verzendproces.
Dat is niet zo slim, echter hoop ik niet dat je zo extreem als mij bent verbrandquote:Op woensdag 7 juni 2006 05:19 schreef Puckzzz het volgende:
Zow....ook wij zijn weer thuis
ik kom lekker thuis met een giga verbrand lijf....laatste dag een beetje overdreven met zonnen
en een ontstoken kies van hier tot Turkije
vandaag dus fijn naar de tandarts.....
Maar de vakantie was super!!!!
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gister in 1x m'n autotheorie gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt ze nou meequote:Op woensdag 7 juni 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feli natuurlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woei! Dus jij weet nu hoe lang je aanhanger mag zijn?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stokstaartje pr0nquote:
Wedden om een appeltaartpunt dat jij je praktijk niet in 1 keer haalt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, hadden wij ook niet nog een wedje om een appelpunt? Wat wat het ook al weer... Kijken hoelang het duurde voordat Theelepel weer opkrasde?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:05 schreef Shark.Bait het volgende:
Wedden om een appeltaartpunt dat jij je praktijk niet in 1 keer haalt?
ja..quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:11 schreef Toeps het volgende:
Hey, hadden wij ook niet nog een wedje om een appelpunt? Wat wat het ook al weer... Kijken hoelang het duurde voordat Theelepel weer opkrasde?
Geen ideequote:Op woensdag 7 juni 2006 12:25 schreef Toeps het volgende:
Wat hadden we eigenlijk afgesproken? En zit ze r nog?
ik heb wel de diezelfde dag om 18.00 uur op bed gelegen te shaken van top tot teen. ik had het stervenskoud maar mijn huid brandde als de hel. ik kon niet stoppen met bibberen, gisteren ook zo de hele dag en vandaag ook nog steeds wel. maar pijnstillers en veel smeren, meer is er niet aan te doen (ben naar de dokter geweest vanochtend)quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim, echter hoop ik niet dat je zo extreem als mij bent verbrand
3 jaar geleden gezwommen in het ijsselmeer samen met mijn vriendin, al was het niet zo slim geweest om me even niet te gaan insmerengevolg, 2de graads verbranding op mijn rug
Staat nog steeds in mijn agenda.quote:
Hoor ik daar taartquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen idee
taart!
jij arme student, ik arme loonslaaf. ik dok wel
geen excuus te vreemd voor taart
Heb je de hele middag tijd om appeltaart te bakken voor onsquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:01 schreef Debsterr het volgende:
Hoor ik daar taart? Heerlijk is dat, eigenlijk moeten werken tot 18:00uur, en dan al om 12:40uur uitklokken
.
Hahahaha voor jullie veiligheid en gezondheid.. doe maar niet!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je de hele middag tijd om appeltaart te bakken voor ons
Daarom juist doen voor mij. Hele volksstammen fokkers die je eeuwig dankbaar zullen zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Hahahaha voor jullie veiligheid en gezondheid.. doe maar niet!
Dan heb je eerst nog wat te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daarom juist doen voor mij. Hele volksstammen fokkers die je eeuwig dankbaar zullen zijn
quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:41 schreef SpeedyGJ het volgende:TGP briefje
ze zijn langs geweest maar ik was niet thuis
morgen ben ik vrij dus en morgen vroeg komen ze de lens weer brengen, tussen 9 en 13 uur
Dat ga ik ook zeker doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
dan kan je er gelijk gebruik van maken
![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:29 schreef pea4fun het volgende:
Komt het toch nog goed speedy
Ik was even bruiloftfoto's zat en heb mijn website maar weer eens aangevuld...Zo gauw de bruidsfoto's dan klaar zijn kunnen die erbij
Als het maar niet te donker is voor macrofoto's morgenavond dan...ow nee, je was vrij he?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker wetenmorgen kan ik em eindelijk in ontvangst nemen en natuurlijk gelijk uittesten
Oeh wat een heerlijk kleurige foto's, en wat een zweefmolen! Die wil ik ook een keer in!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:40 schreef Offy het volgende:
Hey iedereen, grøetjes uit Denemarken!Het is hier echt ongelofelijk heet, ik ben gigantisch verbrand
Wat moet ik met al die dikke sokken en warme truien in mijn koffer?
Erg gezellig hier, gisteren een leuk pretpark gedaan: kijk mij eens lol hebben op de Huppekudde
[afbeelding]
Dat ding op de achtergrond is trouwens de hoogste zweefmolen van de wereld, meer dan 70 meter hoog en dat is best engMaar onder het mom 'we zijn er nou toch en je moet alles een keer doen' maar gewoon ingestapt:
[afbeelding]
Wat een uitvinding, draadloos internet op de camping!
Ik ben vrij morgen, zolang ze maar mij maar niet opbellen dan vind ik alles goed, anders wordt het niet eerder dan vrijdag.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als het maar niet te donker is voor macrofoto's morgenavond dan...ow nee, je was vrij he?
Omg, dat lijkt me echt eng, zou maar zo'n stoeltje naar beneden vallenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:40 schreef Offy het volgende:
Hey iedereen, grøetjes uit Denemarken!Het is hier echt ongelofelijk heet, ik ben gigantisch verbrand
Erg gezellig hier, gisteren een leuk pretpark gedaan: kijk mij eens lol hebben op de Huppekudde
[afbeelding]
Dat ding op de achtergrond is trouwens de hoogste zweefmolen van de wereld, meer dan 70 meter hoog en dat is best engMaar onder het mom 'we zijn er nou toch en je moet alles een keer doen' maar gewoon ingestapt:
[afbeelding]
Ieeeeueuuuuw! De zweefmolen is eng!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:40 schreef Offy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is dat oranjefan geneuzel nou weer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja voor mij is het ook bedtijdmorgen mijn lens uitproberen
Domboquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:43 schreef Debsterr het volgende:
Ja, goeiemorgen! Waarom ging ik gisteravond toch weer laat slapen, nou ben ik alweer gaar
.
Ik kan je vertellen dat MSN goedkoper en prettiger werktquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel sms-verslaafd.
Ik kan je vertellen dat m'n ouders erg goed op mijn nachtrust proberen te passen door te zeggen dat de computer tussen 22.30 en 22.45 uit moet. Dus.. je moet toch wat hequote:Op donderdag 8 juni 2006 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat MSN goedkoper en prettiger werkt
Wat een lieve ouders heb je toch hequote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat m'n ouders erg goed op mijn nachtrust proberen te passen door te zeggen dat de computer tussen 22.30 en 22.45 uit moet. Dus.. je moet toch wat he
op jouw nachtrust of die van hunquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat m'n ouders erg goed op mijn nachtrust proberen te passen door te zeggen dat de computer tussen 22.30 en 22.45 uit moet. Dus.. je moet toch wat he
Dat moet ik ook eens afleren...quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:43 schreef Debsterr het volgende:
Ja, goeiemorgen! Waarom ging ik gisteravond toch weer laat slapen, nou ben ik alweer gaar
.
Ik heb het niet bedachtquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat is dat oranjefan geneuzel nou weer?
mogguh iedereen
Gaafquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens afleren...
Vandaag heb ik fotoshoot met visagie en kleding en alles!Voor student of the year!
successsssssquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vandaag heb ik fotoshoot met visagie en kleding en alles!Voor student of the year!
Afleren, waarom aflerenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:01 schreef Toeps het volgende:
[..]
Aaah, daar kun je dus een kleurtje scoren? (Ik zag Meki ook al oranje, dacht WTF!) Ik blijf gewoon lekker zwart hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedachtmoet je in het WK subforum zijn.
Een hele goeie morgen allemaalhet is 9 uur pakje zal onderweg zijn
Ja hequote:
een kwartier slapenquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komenquote:
Thnxquote:
Juistquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Aaah, daar kun je dus een kleurtje scoren? (Ik zag Meki ook al oranje, dacht WTF!) Ik blijf gewoon lekker zwart hoor.
Lol Nog even en je moet je telefoon ook om die tijd uit doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Telefoon uitquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lol Nog even en je moet je telefoon ook om die tijd uit doen
Wordt het toch tijd voor een pda en pocket msn
Moeilijk foto's maken als er beesten op je lensje zittenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:09 schreef An24 het volgende:
Morgen allemaal....![]()
lekker vrij, zonnetje schijnt...er wachten beesten op mijn lensje...in Beekse Bergen....![]()
gsm-anxiety heet dat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Telefoon uit. Nooit! Zonder telefoon stop ik met ademen geloof ik
.
ja Sjalom enzoquote:
Kan soms leuk uitpakkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Moeilijk foto's maken als er beesten op je lensje zitten
Neequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:56 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben nu al dat hele oranje kleurtje zat...
Mag ik dat een groen kleurtje??? met (Oranje hater) erachter???
Oh en doet de volgende het licht hier uit??? En het licht aan in het nieuwe topique??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |