Feliquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:26 schreef cyberrobin het volgende:Als alles meezit heb ik eind deze week nog m'n Sigma 70-300
![]()
Ja idd, daarom wil ik hem zo snel mogelijk hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliKun je fijn foto's maken in Blijdorp volgende week zondag
ppppsssttt je vergeet de links naar het vorige geblaat enzo..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:27 schreef cyberrobin het volgende:
En hier weer verder!
Ik weet alleen geen orginele titel
Woops, heb hem er al bij gezet!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ppppsssttt je vergeet de links naar het vorige geblaat enzo..![]()
IK heb me veer uiterst vermaakt met boodschappen doen.. vmbo jeugd in een supermarkt..![]()
Volgens mij de sigma 70-300 F4-5.6 APO DG bla bla blaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:25 schreef Repeat het volgende:
Wat voor 70-300 is dat?
Die heb ik ook. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het niet zo'n heel fijn ding vindt....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij de sigma 70-300 F4-5.6 APO DG bla bla bla
Nou poe hee, zo erg is het allemaal niet. Het staat achter mijn MSN naam en in mijn ondertitel, en ik heb het een aantal keer genoemd hier. Dan lees je er toch gewoon overheen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
Toeps, ik vind dit ronduit vervelend worden heel eerlijk gezegdNet zoals je MSN + mail-spam-actie
![]()
Waarom niet? heb er op de laatste meet wat foto's mee gemaakt, en hij beviel me wel erg goed ookal was 'ie niet zo heel snel qua autofocus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het niet zo'n heel fijn ding vindt....
Je post was niet echt om overheen te lezen he? Ik heb ze omgezet in linkjes. Ik hoop voor je dat je wint, maar wat mij betreft is het spammen voor de wedstrijd nu wel mooi geweest. Hou het verder maar bij de ondertitel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou poe hee, zo erg is het allemaal niet. Het staat achter mijn MSN naam en in mijn ondertitel, en ik heb het een aantal keer genoemd hier. Dan lees je er toch gewoon overheen?
Je bent vanaf De Kooij naar het platform geweest? Je hebt dan toch wel foto's gemaakt op De Kooij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:38 schreef -Marjo- het volgende:
Er was familie dag op het olieplatform. Je mocht het platform bekijken maar binnen geen foto's maken helaas.
Die focus is idd niet al te snel, maar vooral de kwaliteit van de foto's die met wat minder licht zijn genomen vallen me een beetje tegen. Bij bewolkt weer bv. Of soms zijn de foto's gewoon niet helemaal scherp, of een beetje flets.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:04 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Waarom niet? heb er op de laatste meet wat foto's mee gemaakt, en hij beviel me wel erg goed ookal was 'ie niet zo heel snel qua autofocus.
Net veels te lang bij de beste spare ribs boer van Den Haag geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Het was druk op m'n werkerg druk... Ik wil op een terrasje hangen met veel wijn, maar er is niemand om mee op een terras te hangen
. Pfieuw, wat heb ik het toch zwaar
.
Maar goed, vermaken jullie je hier nog een beetje?
Ik heb een heerlijke pizza in de oven staanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Net veels te lang bij de beste spare ribs boer van Den Haag geweest.
Maar wel lekker spare-ribs eten straks
Voor dat geld vind ik het een uitstekend lensjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die focus is idd niet al te snel, maar vooral de kwaliteit van de foto's die met wat minder licht zijn genomen vallen me een beetje tegen. Bij bewolkt weer bv. Of soms zijn de foto's gewoon niet helemaal scherp, of een beetje flets.
Ik heb alweer te lang geen spare-ribs gegeten iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijke pizza in de oven staan. Ik heb zo'n honger!! En spare-ribs
hmm ook erg lekker!
Jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb alweer te lang geen spare-ribs gegeten iddMisschien moeten we Xil ook voor ons laten halen een volgende keer
![]()
Wat zou Xil ervan vindenquote:
[arro-modus] Als ik er ook ben vindtie het vast wel gezellig [/arromodus]quote:
oe...da's wel arrogant hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[arro-modus] Als ik er ook ben vindtie het vast wel gezellig [/arromodus]
The sun is shinin'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
oe...da's wel arrogant hoor
Ik had vanavond nog ff naar kinderdijk willen rijden, maar de lucht zit hier weer helemaal dicht met bewolking
Je mag best praten als hij weg is, hoor!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:42 schreef Ynske het volgende:
pfff ik wist niet dat ik t toch wel moeilijk zou hebben als vriendje lief op vakantie zou gaan... ik gun t m van harte maar 15 dagen niet spreken is best lang
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je mag best praten als hij weg is, hoor!
Ik ben al voorzien lieffiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef Ynske het volgende:
[..]ga ik wel iedere avond tegen jou aanpraten... goed?
quote:
Je mag wel tegen mij aanpraten hoor als je wilquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]jamaar en ikke dan
is er dan helemaal niemand die zich om mij wil kommeren
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag wel tegen mij aanpraten hoor als je wil. Ik fungeer graag als praatpaal
.
Lijkt me primaquote:
Owh Debsterrrquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[arro-modus] Als ik er ook ben vindtie het vast wel gezellig [/arromodus]
Dat is gewoon jou zieke geestquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een scene uit een of andere sexfilm!![]()
Niet zo'n grote mond jijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
pleurt een eind op!
Jij komt gewoon!
Wat is er ziek aan sex met Debsterrr?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond jij. Ik moet misschien werken, ik had 2 juli vrij gehouden namelijk maar de datum is veranderd..
Volgens mij heeeeel weinigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is er ziek aan sex met Debsterrr?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |