abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:08:13 #251
141994 Dickies
Since 1922
pi_38951989
ach, 4 maanden.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_38953296
post is eens een foto van jou en die johan. kunnen we ff beoordelen of je dr goed aan gedaan hebt!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_38953318
haha, hoezo dat? en denk niet dat ik dat moet doen. dat is iets te openbaar.
pi_38953379
je mag het me ook mailen hoor! dan reageer ik wel
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_38969668
overdag valt het allemaal wel mee behalve nu. ik zag hem altijd zondags en het is ook een week geleden dat ik hm gezien heb. vorige week was het echt gezellig en de gedachte dat het niet meer voorkomt vind ik verschrikkelijk. vanavond uit eten ivm mn verjaardag morgen en ik weet gewoon dat mn gedachte heel veel bij hem zijn. gewoon omdat ik 1 persoon mis aan tafel.
pi_38980280
zolang 1 van de 2 de ander nog leuk vind gaat dat vrienden blijven nooit niet lukken.
been there, done that.

je kan beter verder gaan met je leven en op een gegeven moment kom je op een punt dat het weer kan.
pi_38995191
quote:
op donderdag 15 juni 2006 08:49 schreef sadisticembrace het volgende:
sterkte vandaag.

oh, en als ik je nog een tip mag geven: laat alle contact (dus ook mailcontact) voorlopig even achterwege. je merkt vanzelf wel of hij dan nog naar jou toe komt voor vriendschap.

daar ben ik het mee eens. als ik je verhaal zo lees, is heel veel contact steeds al van jou kant gekomen. als hij nog vrienden wil zijn, is het nu zijn beurt.
ook denk ik dat je de eerste paar weken het beste even helemaal geen contact kunt hebben, niet mailen, niet bellen, niet zien, want er blijft nog altijd een beetje verliefdheid sluimeren. in die weken kun je er zelf ook wat meer afstand van nemen, daar is tijd voor nodig, en als je hem dan weer ziet, ben je beter in staat je over hem heen te zetten.
pi_38995526
ik heb hem gister gesproken op msn, ik denk dat ik juist de situatie makkelijker kan accepteren wanneer we af en toe contact hebben. op msn hadden we een leuk gesprek, beetje normaal praten enzo. heb hem wel gevraagd of ik nu ook contact van hem kan verwachten, of hij ook naar mij toekomt.
hij zei van wel, dat ik hem moest vertrouwen en hij hoopt dat het ook van mijn kant zou komen.
ik wil hem graag geloven, en ik geloof ook wel dat hij het wel. maar soms zeg je iets en bedenk je later dat het niet werkt. ben wel benieuwd hoe het gaat lopen. voorlopig niet zien is wel beter, maar als ik hem per ongeluk tegen zou komen hoor je mij ook niet klagen. ik wil het een beetje laten lopen zoals het gaat. niet teveel erover nadenken en door gaan met andere dingen.
we shall see.
pi_38995930
op zich is 'ik zie het wel' een goede instelling, maar...hem vertrouwen? hij was toch degene die je ervan verzekerde dat je je nergens druk over moest maken terwijl de relatie bij hem niet goed zat? die zijn vriend met jou heeft laten ouwehoeren op msn (ja, dat blijft genoemd worden, ja) en het vervolgens over msn uitmaakt?

een beetje een verkeerde woordkeuze, vertrouwen.
pi_38996073
ja, daar heb je een goed punt. euhm, hoe zeg ik het anders?
ik wil hem graag vertrouwen dat het indd. goed komt. en het ene zegt misschien niets over het andere. ik zal zien hoe het loopt, of hij zich aan zn woord houdt.
pi_39525061
hm, net een gesprek met hem gehad op msn. ik vermoedde het al en heb wederom gelijk.
hij heeft twijfels gekregen wat betreft het beïndigen van de relatie. ergens wilt hij het weer proberen, aan de andere kant is hij ook bang dat het niet zal werken alsnog.
ik sta er best voor open want ik voel nog wel dingen maar als we het willen proberen zal het echt anders moeten gaan dan voorheen.
vind het wel beetje eng omdat ik niet goed weet wat ik ermee moet doen.
we hebben afgesproken voor morgen om te praten met mekaar. we hoeven dan natuurlijk niet gelijk weer wat te beginnen maar gewoon eens aftasten hoe we ons voelen bij elkaar etc.

wat vinden jullie er ongeveer van?
we missen mekaar best wel en misschien dat we er nog wat van kunnen maken. ik heb hem voorgesteld dat we mekaar eigenlijk opnieuw moeten leren kennen enzo, omdat er dingen misgelopen zijn. mijn broertje gaat het me af opnieuw te proberen, ik weet het nog niet. misschien is er een mogelijkheid op een nieuwe start?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:41:51 #262
82136 Xennia
gekroond
pi_39525400
quote:
op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:
hm, net een gesprek met hem gehad op msn. ik vermoedde het al en heb wederom gelijk.
hij heeft twijfels gekregen wat betreft het beïndigen van de relatie. ergens wilt hij het weer proberen, aan de andere kant is hij ook bang dat het niet zal werken alsnog.
ik sta er best voor open want ik voel nog wel dingen maar als we het willen proberen zal het echt anders moeten gaan dan voorheen.
vind het wel beetje eng omdat ik niet goed weet wat ik ermee moet doen.
we hebben afgesproken voor morgen om te praten met mekaar. we hoeven dan natuurlijk niet gelijk weer wat te beginnen maar gewoon eens aftasten hoe we ons voelen bij elkaar etc.

wat vinden jullie er ongeveer van?
we missen mekaar best wel en misschien dat we er nog wat van kunnen maken. ik heb hem voorgesteld dat we mekaar eigenlijk opnieuw moeten leren kennen enzo, omdat er dingen misgelopen zijn. mijn broertje gaat het me af opnieuw te proberen, ik weet het nog niet. misschien is er een mogelijkheid op een nieuwe start?
ik geloof dat de liefde zeer ongelijk is verdeeld en hij je altijd onzeker zal maken, misschien de eerste weken niet maar dan verval je al gauw weer in het oude patroon.
pi_39525715
ja, ergens ben ik daar ook bang voor. ik denk dat we eerst als vrienden met mekaar om moeten gaan en langzaam opbouwen en ontdekken wat er nog tussen ons zit.
we hebben het allebei druk dus vaste dagen om elkaar te zien zijn er bijna niet. als we echt weer wat willen beginnen met elkaar moeten we het heel anders aanpakken. soms verfrist het heel erg, soms loopt het alsnog op niets uit. ik vind het eng maar ergens heel spannend.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:50:05 #264
82136 Xennia
gekroond
pi_39525837
quote:
op dinsdag 4 juli 2006 23:47 schreef vencodark het volgende:
ja, ergens ben ik daar ook bang voor. ik denk dat we eerst als vrienden met mekaar om moeten gaan en langzaam opbouwen en ontdekken wat er nog tussen ons zit.
denk je niet dat jullie direct in bed belanden?
pi_39526041
haha nee hoor. we spreken af bij een dijk enzo. beetje praten en chillen. en zo seksgericht waren we nog niet in onze verkeringstijd.
pi_39530375
kijk eerst maar even wat hij te zeggen heeft!
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:01:06 #267
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39532383
laat je vooral niet het bed in lullen idd (magoed je zegt zelf al dat datn iet het geval zal zijn).... ik zal eerlijk zijn... lijkt me een slecht idee. kan je je op nog herinneren.. denk je dat dat gaat veranderen?
pi_39536124
nee bed in lullen sowieso niet. en ja, ik herinner mn op. ik zal indd. eerst zien wat hij te zeggen heeft enzo. ik wil weer min of meer opnieuw beginnen als vrienden met mekaar om te gaan. dat we beide wel open staan om opnieuw een relatie te beginnen kan wel handig zijn maar wil er niet persé wat mee gaan doen gelijk. ik wil eens zien hoe het loopt als vrienden. mochten we toch behoefte hebben aan meer dan zal dat misschien gebeuren in de toekomst maar niet gelijk morgen al, bij zegge van. we shall see.
wat in onze relatie ontbrak was dat we niet open tegen mekaar konden zijn. als je geen problemen kan bespreken kan je ze ook niet oplossen. misschien dat dit in de toekomst veranderd en misschien dat we dan nog een kans hebben samen. maar we zullen zien wat er vanmiddag wordt besproken enzo. misschien mist hij niet mij specifiek maar gezelschap van een meisje. ik weet zelf ook niet precies wat ik voel.
pi_39588215
hey venco, 1x sms kan veel zijn of niet, dat ligt aan de persoon. ik heb een rothekel aan die dingen want je kunt er veel te weinig in zeggen (behalve praktische zaken) en ze zijn irritant om in te typen. mijn vriendin weet dus al vanaf het begin dat ze van mij geen sponatene sms of reactie hoeft te verwachten. na 3 jaar stuur ik er wel eens een, meestal als ik wat alcohol op heb en wat er dan staat is dus ook echt gemeend en niet omdat het een verplichting is. voor mij zou 1 sms per dag dus gruwelijk veel zijn. echter...

een huisgenote van mij is een echte sms-freak, die stuurt er (minstens) 4 er dag naar haar vriend, waaronder (elke dag!) een "goedemorgen" en "weltrusten". wat mij betreft voegt dat dus echt geen zak toe aan je relatie en het kost geld. dan kun je nog beter elke dag even bellen.

blijkbaar moet jij heel vaak horen dat 'ie je nog leuk vindt, volgens mij komt dat door een gebrek aan vertrouwen in je relatie. je moet er gewoon op vertrouwen dat het zo is en naarmate je wat langer een relatie hebt gaat dat vanzelf beter...

vraag hem anders eens of 'ie liever een andere manier heeft om het te uiten (als 'ie dat al wil), bijvoorbeeld en brief(kaart) of elkaar bellen ofzo, want blijkbaar is sms gewoon niet zijn ding. voordeel van een brief voor jou ... als je twijfelt kun je die nog eens lezen zonder hem lastig te hoeven vallen!
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:44:16 #270
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39588265
mja en doe ons eens een update, je had toch met hem afgesproken? en schaam je niet als je weer terug bij em bent, die fout zijn we allemaal wel eens begaan
pi_39589172
ja heb hem gezien gister. het was best gezellig en het leek wel alsof we mekaar weer net leerde kennen, voordat we dus wat hadden. we hebben niet echt gesproken over hoe we ons voelden enzo. ik wilde dat ook niet persé omdat ik nu gewoon relaxed met mekaar om wilde gaan. kunnen we altijd zien hoe ons dat bevalt.

maar goed, hij zei eind van de dag wel dat hij het gezellig vond en we het vaker moesten doen. die avond heb ik hem nog heel ff gesproken hierover en zei hij het opzich wel gezellig gevonden te hebben maar verder niets en is overgegaan over wat anders, iets in zijn thuissituatie wat hem erg dwars zat. toen hij offline ging wist ik dus nog niet precies waar ik aan toe was en heb hem gemaild daarover. wat ik wilde weten en wat ik van de dag vond, wat het met me deed enzo.
nu nog geen reactie gehad, misschien vanavond.

zal wel heel eerlijk tegen mezelf en jullie moeten zijn. het komt waarschijnlijk heel oppervlakkig over maar ik zag hem gister met zn nieuwe coupe. hij had altijd wat langer, krullend haar en nu heeft hij het kortgewiekt. het is niet meer dezelfde sexy persoon eigenlijk. heel stom en misschien moet ik er heel erg aan wennen maar ik vind hm ineens een stuk minder aantrekkelijk.
pi_39589217
quote:
op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef dacrash het volgende:
hey venco, 1x sms kan veel zijn of niet, dat ligt aan de persoon. ik heb een rothekel aan die dingen want je kunt er veel te weinig in zeggen (behalve praktische zaken) en ze zijn irritant om in te typen. mijn vriendin weet dus al vanaf het begin dat ze van mij geen sponatene sms of reactie hoeft te verwachten. na 3 jaar stuur ik er wel eens een, meestal als ik wat alcohol op heb en wat er dan staat is dus ook echt gemeend en niet omdat het een verplichting is. voor mij zou 1 sms per dag dus gruwelijk veel zijn. echter...

een huisgenote van mij is een echte sms-freak, die stuurt er (minstens) 4 er dag naar haar vriend, waaronder (elke dag!) een "goedemorgen" en "weltrusten". wat mij betreft voegt dat dus echt geen zak toe aan je relatie en het kost geld. dan kun je nog beter elke dag even bellen.

blijkbaar moet jij heel vaak horen dat 'ie je nog leuk vindt, volgens mij komt dat door een gebrek aan vertrouwen in je relatie. je moet er gewoon op vertrouwen dat het zo is en naarmate je wat langer een relatie hebt gaat dat vanzelf beter...

vraag hem anders eens of 'ie liever een andere manier heeft om het te uiten (als 'ie dat al wil), bijvoorbeeld en brief(kaart) of elkaar bellen ofzo, want blijkbaar is sms gewoon niet zijn ding. voordeel van een brief voor jou ... als je twijfelt kun je die nog eens lezen zonder hem lastig te hoeven vallen!
enne, bedankt voor je reactie en je tips enzo maar je hebt mn update helaas gemist. het is sinds 3 weken uit. daar loopt dit topic nu verder op. toch bedankt voor je moeite.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:06:47 #273
82136 Xennia
gekroond
pi_39591091
quote:
op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef vencodark het volgende:
ja heb hem gezien gister. het was best gezellig en het leek wel alsof we mekaar weer net leerde kennen, voordat we dus wat hadden. we hebben niet echt gesproken over hoe we ons voelden enzo. ik wilde dat ook niet persé omdat ik nu gewoon relaxed met mekaar om wilde gaan. kunnen we altijd zien hoe ons dat bevalt.

maar goed, hij zei eind van de dag wel dat hij het gezellig vond en we het vaker moesten doen. die avond heb ik hem nog heel ff gesproken hierover en zei hij het opzich wel gezellig gevonden te hebben maar verder niets en is overgegaan over wat anders, iets in zijn thuissituatie wat hem erg dwars zat. toen hij offline ging wist ik dus nog niet precies waar ik aan toe was en heb hem gemaild daarover. wat ik wilde weten en wat ik van de dag vond, wat het met me deed enzo.
nu nog geen reactie gehad, misschien vanavond.
dus op 1 dag heb je hem ontmoet, hem die avond nog op msn gesproken en je hebt hem daarna ook nog eens gemaild? en je verbaast je erover dat je nog geen reactie hebt gehad? en dit vind jij relaxed met elkaar omgaan?

je zei toch dat je het rustig aan wilde doen? en altijd nog kunt zien hoe dat bevalt? je gedrag spreekt dat nogal tegen. je wilt veeeels te graag
pi_39591375
nee, ho wacht !!. die avond sprak hij mij aan op msn en ik wilde graag weten wat hij gewoon van het dagje enzo vond maar hij bleef vaag, daarom heb ik hem indd. gemaild.
en ik weet niet goed wat ik wil. ergens wil ik wel maar aan de andere kant denk ik niet dat er echt iets veranderd tussen ons en dat het beter is als vrienden. opzich sta ik best open voor een 2e poging maar nu nog ff niet. wil denk ik alleen weten of voor hem die mogelijkheid er zit. dan kan ik altijd nog nagaan wat ik wil. toch?
  Boks-Chick vrijdag 7 juli 2006 @ 00:21:18 #275
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_39591523
of je laat de boel gewoon eens de boel, geniet van elkaars vriendschap, en als er dan toch meer is voor allebei, dan komt dat vanzelf wel naar voren. als je van te voren al wil weten of de mogelijkheid er in zit van hem, dan forceer je al een keuze van hem, en dat zou nog wel eens averechts kunnen werken vrees ik.

met andere woorden, probeer te chillen
lolwut
pi_39591555
even tussendoor, ik had dus altijd de neiging (als man zijnde... hoop ik tenminste... even kijken ;x ) wel veel te sms'en met m'n vriendin, maar dan had ik altijd het gevoel dat ik erg irritant was.
ik weet ook wel dat dat heel erg gewaardeerd wordt, maar wanneer is het teveel?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:33:49 #277
82136 Xennia
gekroond
pi_39591892
quote:
op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef vencodark het volgende:
nee, ho wacht !!. die avond sprak hij mij aan op msn en ik wilde graag weten wat hij gewoon van het dagje enzo vond maar hij bleef vaag, daarom heb ik hem indd. gemaild.
en ik weet niet goed wat ik wil. ergens wil ik wel maar aan de andere kant denk ik niet dat er echt iets veranderd tussen ons en dat het beter is als vrienden. opzich sta ik best open voor een 2e poging maar nu nog ff niet. wil denk ik alleen weten of voor hem die mogelijkheid er zit. dan kan ik altijd nog nagaan wat ik wil. toch?
hij heeft jou gedumpt, mocht hij je terug willen vind ik dat dit op zijn initiatief moet gebeuren en niet omdat jij blijft zagen. bovendien mag hij best wat meer moeite doen dan om aan te tonen dat dat echt is wat hij wil
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:36:24 #278
82136 Xennia
gekroond
pi_39591964
quote:
op vrijdag 7 juli 2006 00:22 schreef itsme-hck het volgende:
even tussendoor, ik had dus altijd de neiging (als man zijnde... hoop ik tenminste... even kijken ;x ) wel veel te sms'en met m'n vriendin, maar dan had ik altijd het gevoel dat ik erg irritant was.
ik weet ook wel dat dat heel erg gewaardeerd wordt, maar wanneer is het teveel?
dat zal voor iedere vrouw anders zijn, maar bij mij is het te veel wanneer ik niet eens de tijd krijg aan hem te denken/hem te missen of er komt al weer een smsje vol met bevestiging binnen
pi_39591970
quote:
op vrijdag 7 juli 2006 00:21 schreef brandx het volgende:
of je laat de boel gewoon eens de boel, geniet van elkaars vriendschap, en als er dan toch meer is voor allebei, dan komt dat vanzelf wel naar voren. als je van te voren al wil weten of de mogelijkheid er in zit van hem, dan forceer je al een keuze van hem, en dat zou nog wel eens averechts kunnen werken vrees ik.

met andere woorden, probeer te chillen
ja, daar heb je gelijk in. heb ik ook wel tegen hem gezegt maar hij was degene die naar me toe kwam en me zei dat hij het misschien weer wilde proberen. nu hebben we mekaar natuurlijk weer gezien en wilde dus eigenlijk weten wat het nog met hem deed qua gevoel, zo vreemd lijkt me dat niet.
heb indd. ook besloten dat we gewoon ff rustig aan moeten doen. het hoeft niet voorgoed over te zijn en als we als vrienden met mekaar omgaan komt er misschien nog meer uit en anders niet.
we shall see. vond het wel vreemd dat ik hm nu een stuk minder aantrekkelijk vond. waar is die sexy jongen nou?
pi_39592057
quote:
op vrijdag 7 juli 2006 00:33 schreef xennia het volgende:

[..]

hij heeft jou gedumpt, mocht hij je terug willen vind ik dat dit op zijn initiatief moet gebeuren en niet omdat jij blijft zagen. bovendien mag hij best wat meer moeite doen dan om aan te tonen dat dat echt is wat hij wil
your right. de dagen dat ik hem sprak erover was hij weer best lief voor me, toch wel laten blijken me te missen maar nu is het ff rustig. maar ja, hij heeft het thuis niet makkelijk dus dat zal ook meespelen.
als ik hem binnekort weer spreek en hij maakt kenbaar dat hij toch nog wat voelt, zal ik hem zeggen dat hij dat de komende tijd dan wel heel goed mag laten blijken, misschien dat ik dan ook echt weer met hem verder durf.
pi_39592071
quote:
op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef vencodark het volgende:
niets mis mee, hoor, maar hij zal ws tijd nodig hebben om met een reactie te kunnen komen op die mail.
ik begrijp je wel, hoor, ben zelf ook altijd vreselijk ongeduldig met dat soort dingen, vooral als er totaal geen reactie komt.
"laat me dan tenminste even weten, dát je hem gelezen hebt" ..... maar ja, niet iedereen is hetzelfde, en mannen zeker niet

effe geduld hebben, dus.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39592220
ja pcies. heb ik ook wel hoor, daar niet van. ben donders nieuwsgierig maar ik weet dat hij vroeg of laat op mijn mailtje reageerd. overigens had ik deze ontwikkeling nooit verwacht tot een paar dagen geleden. ik had hem een week geleden een heel persoonlijk mailtje gestuurd over wat me nog bezig hield enzo. duurde ook ff aantal dagen tot ik een reactie kreeg maar had een smsje gehad zag ik 's avonds dat hij wat wilde afspreken om te praten. sinsdien toch aantal gesprekken gehad en daar kwam dus uit dat hij het ergens wel wil proberen maar bang is dat het weer fout gaat. weet nu dus niet hoe hij het nu voelt, nu we mekaar weer gezien hebben.
pi_39592405
quote:
op vrijdag 7 juli 2006 00:44 schreef vencodark het volgende:
ja pcies. heb ik ook wel hoor, daar niet van. ben donders nieuwsgierig maar ik weet dat hij vroeg of laat op mijn mailtje reageerd. overigens had ik deze ontwikkeling nooit verwacht tot een paar dagen geleden. ik had hem een week geleden een heel persoonlijk mailtje gestuurd over wat me nog bezig hield enzo. duurde ook ff aantal dagen tot ik een reactie kreeg maar had een smsje gehad zag ik 's avonds dat hij wat wilde afspreken om te praten. sinsdien toch aantal gesprekken gehad en daar kwam dus uit dat hij het ergens wel wil proberen maar bang is dat het weer fout gaat. weet nu dus niet hoe hij het nu voelt, nu we mekaar weer gezien hebben.
het moet ws effe allemaal bezinken bij hem.

jij kan ms, net als ik , je gevoelens snel en makkelijk op papier zetten, hij ms niet.
als ik in zo'n situatie zit, vloeit het ook allemaal zo mijn vingers uit, hele lappen tekst, bang dat een en ander niet echt duidelijk was nog, wat ik voel en.of denk

om dan een uur later te denken, oh shit ik had dat en dat moeten zeggen....

vermoeiend allemaal, maak het zelf meestal lastiger voor mezelf met eindeloos gepieker of het allemaal wel goed overkomt en weetikwat omdat het allemaal "zo lang" duurt, zijn reactie en verwacht dan meestal het ergste.

terwijl hij gewoon aan het nadenken was
pi_39592530
jaaaa, je beschrijft precies hoe ik in dat opzicht ben.
hij krijgt ook gewoon de tijd van me. als het vroeg of laat maar komt.
we zullen wel zien. ben wel blij dat het woensdag gezellig was en niet een te bedrukte sfeer. daar was ik vantevoren wel ff bang voor. je weet het tenslotte nooit.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:57:49 #285
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39592577
quote:
vond het wel vreemd dat ik hm nu een stuk minder aantrekkelijk vond. waar is die sexy jongen nou?
wees hier anders gewoon blij mee en ga op zoek naar een ander. hij heeft nu en de looks en de persoonlijkheid niet voor je.... niet bang zijn om alleen achter te blijven he meis
pi_39592627
haha, ja ik had me dat ook al bedacht ! hoe onaantrekkelijker hij voor me is, hoe blijer ik ben dat ik van hem "af" ben. eerst liet ik me een beetje verblinden door zn uiterlijk maar nu zn haar eraf is weet ik ff niet meer wat me wel verblind. beetje vreemde gewaarwording terwijl ik het vantevoren eigenlijk wel had verwacht.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:38:53 #287
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39598468
ps: je bent wel een beetje oppervlakkig hoor maar geniet ervan, dat zijn we namelijk allemaal
pi_39611685
haha, ja erg he.
kan er niets aan doen maar gaat onbewust.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 19:38:28 #289
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_39615361
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

nee, dus ik doe toch geen hele rare/uitzonderlijke dingen ?
en van hem 1tje terug is toch ook niet teveel gevraagd?
als je er om moet vragen, is het wel teveel.
pi_39654267
mwa, het is maar wat je onder "erom vragen" ziet. ik vind dat je best kenbaar kan/mag maken dat je een beetje aandacht d.m.v. een leuk smsje of whatever leuk vind en zou waarderen. als de persoon in kwestie dat weet mag hij/zij zelf weten natuurlijk wat die daar mee doet. je moet niks, kunt het maar laten blijken toch?

overigens heb ik nog steeds geen reactie op mn mail gehad. ik wordt een beetje ongeduldig.
pi_39654561
quote:
op zondag 9 juli 2006 11:26 schreef vencodark het volgende:
mwa, het is maar wat je onder "erom vragen" ziet. ik vind dat je best kenbaar kan/mag maken dat je een beetje aandacht d.m.v. een leuk smsje of whatever leuk vind en zou waarderen. als de persoon in kwestie dat weet mag hij/zij zelf weten natuurlijk wat die daar mee doet. je moet niks, kunt het maar laten blijken toch?

overigens heb ik nog steeds geen reactie op mn mail gehad. ik wordt een beetje ongeduldig.
weet je, stel je krijgt niet de reactie die je wil op die mail of niet bevredigend genoeg, wat doe je dan?
stuur je weer een mail, bel je weer op, wil je nog meer uitleg geven of krijgen etc etc en zit je erna weer te wachten, weer te twijfelen of het allemaal wel goed overgekomen is, en of je beter niet had kunnen mailen etc etc.

niet dat persé zo zal gaan, maar toch, denk daar eens aan, en wacht dan nog even, en trek ondertussen gewoon je eigen plan.

je zegt immers zelf al "ik vind hem eigenlijk niet eens zo aantrekkelijk meer" , dus vraag je eens af waaróm je hem nog wil zien of spreken, is het gewenning, een bang om alleen te zijn, de afwijzing an sich die je dwars zit?

als hij niet reageert meer dan weet je in feite toch genoeg?en zou hij na weken stilte toch ineens reageren, dan is dat of een leuke meevaller, of je bent intussen al zover dat het je niet eens meer boeit.

ik begrijp je ongeduld heel goed, hoor, ben zelf exact zo zei ik al, maar probeer wel daar niet al teveel aan toe te geven, omdat ik merk dat de frustratie blijft, als een reactie afgedwongen wordt van mijn kant, door weer iets te sturen of te bellen, omdat het niet van hém uitging.
pi_39654611
nou, als ik een reactie krijg die tegenvalt dan is dat prima denk ik. ik zal wel terugreageren maar daarna is het gewoon afgesloten. ik heb nu al een beetje zoiets van, laat maar zitten.
ik weet nu ook niet precies wat ik wil met hem. denk dat ik het na dit mailtje enzo ff laat doen. ik zie wel hoe het verder loopt. eerlijk gezegt geloof ik niet dat ik nog verliefd ben op hem enzo. als hij me werkelijk terug wilt mag hij daar echt zijn best voor gaan doen. misschien dat ik dan zelf weer verliefd wordt. nu weet ik het niet. we'll see.
pi_39656477
als hij je terug wilt dan hou dan voor jezelf ongeveer bij als jij 1 keer belt dan moet hij 1.5 keer bellen. hij moet wel meer tijd in de relatie steken wil hij werken.
ook een keer iets als een doos chocolade of rozen zou niet mis zijn. en dan kun je wel zeggen dat soort persoon is hij niet. maar er zijn genoeg tekstbook things to do!

dan nog mijn eigen mening:
geniet lekker van zijn lelijke kapsel en ga verder. het is je eerste vriendje, je hebt belangrijke ervaringen in je leven met hem gedeeld maar dat is geen reden om bij elkaar te blijven.
ga gewoon lekker op vakantie!
x
  zondag 9 juli 2006 @ 13:16:58 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39656579
quote:
op zondag 9 juli 2006 11:46 schreef vencodark het volgende:
eerlijk gezegt geloof ik niet dat ik nog verliefd ben op hem enzo. als hij me werkelijk terug wilt mag hij daar echt zijn best voor gaan doen. misschien dat ik dan zelf weer verliefd wordt. nu weet ik het niet. we'll see.
lijkt mij niet echt een goede grond voor een eventuele doorstart. klinkt in mijn oren meer als 'beter iets dan niets'. persoonlijk zou ik daar nooit voor gaan. het is er of het is er niet (meer).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39671282
quote:
op zondag 9 juli 2006 13:13 schreef dfr0st het volgende:
als hij je terug wilt dan hou dan voor jezelf ongeveer bij als jij 1 keer belt dan moet hij 1.5 keer bellen. hij moet wel meer tijd in de relatie steken wil hij werken.
ook een keer iets als een doos chocolade of rozen zou niet mis zijn. en dan kun je wel zeggen dat soort persoon is hij niet. maar er zijn genoeg tekstbook things to do!

dan nog mijn eigen mening:
geniet lekker van zijn lelijke kapsel en ga verder. het is je eerste vriendje, je hebt belangrijke ervaringen in je leven met hem gedeeld maar dat is geen reden om bij elkaar te blijven.
ga gewoon lekker op vakantie!
ja je hebt 100 % gelijk. heb er niets meer aan toe te voegen.
pi_39671339
quote:
op zondag 9 juli 2006 13:16 schreef copycat het volgende:

[..]

lijkt mij niet echt een goede grond voor een eventuele doorstart. klinkt in mijn oren meer als 'beter iets dan niets'. persoonlijk zou ik daar nooit voor gaan. het is er of het is er niet (meer).
ja, ik snap je reactie en je idee erachter. alleen nu staat het wel wat negatiever dan ik bedoel. omdat onze relatie de laatste tijd al niet super was is onbewust mijn gevoel voor hem ook weggezakt. ik blijf wel een zwak voor hem houden en misschien dat ik opnieuw weer verliefd op hem kan worden maar hij moet wel beetje moeite voor me doen anders heeft het al geen zin, i think.
pi_39678385
update.
vanavond mn ex gesproken. reactie niet echt gehad op de mail maar hij zei me vrij snel waarom dat was. schijnt dat hij afgelopen weekend met iemand min om meer contact heeft gehad.
een meisje waar hij regelmatig oogcontact mee had tijdens zijn werk (bij een café), ook af en toe wat woorden gewisseld. hij zei me dat hij haar gelijk wel heel leuk vond en helemaal zijn type is.
ergens waardeer ik wel dat hij het gewoon tegen me verteld enzo maar ergens voel ik een berg jaloerzie. de gedachte dat zij hem misschien gelukkig ga maken en ik dat niet kon vind ik gewoon verschrikkelijk.

ik ben niet meer verliefd, dat merkte ik eerder deze week al. maar ik baal ervan dat hij vorige week nog sprak over misschien opnieuw beginnen, en nu ineens een meid heel leuk vind.
hij zei zelf ook dat hij het raar vond om te ervaren maar hij wel eerlijk wil zijn.
ik heb er een rotgevoel aan over, gewoon omdat het nog zo vers is.
het loopt tussen ons zo raar en ironisch. het had niet anders gekunnen dan dat dit had gebeurd.
ik voorspel jullie, binnekort hebben ze wat, ze houden het langer vol dan hij en ik en ik zal nog heel lang alleen blijven.
dit meen ik serieus.
pi_39678574
quote:
op maandag 10 juli 2006 00:38 schreef vencodark het volgende:
ik voorspel jullie, binnekort hebben ze wat, ze houden het langer vol dan hij en ik en ik zal nog heel lang alleen blijven.
dit meen ik serieus.
ik weet dat je het serieus meent en denk ook wel dat je daarin gelijk hebt. je bent gewoon niet zelfverzekerd en hebt een verkeerde jongen getroffen. ik sms trouwens wel gewoon elke avond en laat mijn vriendin wel duidelijk merken dat ik haar leuk vind. zeker als ze aangeeft bevestiging daarvan te willen.

gewoon een goede jongen proberen te vinden.
  maandag 10 juli 2006 @ 00:45:08 #299
82136 Xennia
gekroond
pi_39678582
quote:
op maandag 10 juli 2006 00:38 schreef vencodark het volgende:
update.
vanavond mn ex gesproken. reactie niet echt gehad op de mail maar hij zei me vrij snel waarom dat was. schijnt dat hij afgelopen weekend met iemand min om meer contact heeft gehad.
een meisje waar hij regelmatig oogcontact mee had tijdens zijn werk (bij een café), ook af en toe wat woorden gewisseld. hij zei me dat hij haar gelijk wel heel leuk vond en helemaal zijn type is.
ergens waardeer ik wel dat hij het gewoon tegen me verteld enzo maar ergens voel ik een berg jaloerzie. de gedachte dat zij hem misschien gelukkig ga maken en ik dat niet kon vind ik gewoon verschrikkelijk.

ik ben niet meer verliefd, dat merkte ik eerder deze week al. maar ik baal ervan dat hij vorige week nog sprak over misschien opnieuw beginnen, en nu ineens een meid heel leuk vind.
hij zei zelf ook dat hij het raar vond om te ervaren maar hij wel eerlijk wil zijn.
ik heb er een rotgevoel aan over, gewoon omdat het nog zo vers is.
het loopt tussen ons zo raar en ironisch. het had niet anders gekunnen dan dat dit had gebeurd.
dit meen ik serieus.
dit is geen jaloezie, dit is een gekwetst ego aan het woord.
wat is er trouwens zo rampzalig aan alleen zijn?
pi_39679009
hm, nu je het zegt. dat waarschijnlijk ook.
het is niet erg om even alleen te zijn. maar deze jongen was mijn eerste vriend terwijl ik 20 was. nu ben ik 4 maanden verder en ik ben verdorie weer alleen. ik wil gewoon niet heel lang alleen zijn en vroeg of laat heb ik weer behoefte aan een relatie maar wie zegt dat die dan ook komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')