quote:op donderdag 15 juni 2006 08:49 schreef sadisticembrace het volgende:
sterkte vandaag.
oh, en als ik je nog een tip mag geven: laat alle contact (dus ook mailcontact) voorlopig even achterwege. je merkt vanzelf wel of hij dan nog naar jou toe komt voor vriendschap.
ik geloof dat de liefde zeer ongelijk is verdeeld en hij je altijd onzeker zal maken, misschien de eerste weken niet maar dan verval je al gauw weer in het oude patroon.quote:op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:
hm, net een gesprek met hem gehad op msn. ik vermoedde het al en heb wederom gelijk.
hij heeft twijfels gekregen wat betreft het beïndigen van de relatie. ergens wilt hij het weer proberen, aan de andere kant is hij ook bang dat het niet zal werken alsnog.
ik sta er best voor open want ik voel nog wel dingen maar als we het willen proberen zal het echt anders moeten gaan dan voorheen.
vind het wel beetje eng omdat ik niet goed weet wat ik ermee moet doen.
we hebben afgesproken voor morgen om te praten met mekaar. we hoeven dan natuurlijk niet gelijk weer wat te beginnen maar gewoon eens aftasten hoe we ons voelen bij elkaar etc.
wat vinden jullie er ongeveer van?
we missen mekaar best wel en misschien dat we er nog wat van kunnen maken. ik heb hem voorgesteld dat we mekaar eigenlijk opnieuw moeten leren kennen enzo, omdat er dingen misgelopen zijn. mijn broertje gaat het me af opnieuw te proberen, ik weet het nog niet. misschien is er een mogelijkheid op een nieuwe start?![]()
denk je niet dat jullie direct in bed belanden?quote:op dinsdag 4 juli 2006 23:47 schreef vencodark het volgende:
ja, ergens ben ik daar ook bang voor. ik denk dat we eerst als vrienden met mekaar om moeten gaan en langzaam opbouwen en ontdekken wat er nog tussen ons zit.
enne, bedankt voor je reactie en je tips enzo maar je hebt mn update helaas gemist. het is sinds 3 weken uit. daar loopt dit topic nu verder op. toch bedankt voor je moeite.quote:op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef dacrash het volgende:
hey venco, 1x sms kan veel zijn of niet, dat ligt aan de persoon. ik heb een rothekel aan die dingen want je kunt er veel te weinig in zeggen (behalve praktische zaken) en ze zijn irritant om in te typen. mijn vriendin weet dus al vanaf het begin dat ze van mij geen sponatene sms of reactie hoeft te verwachten. na 3 jaar stuur ik er wel eens een, meestal als ik wat alcohol op heb en wat er dan staat is dus ook echt gemeend en niet omdat het een verplichting is. voor mij zou 1 sms per dag dus gruwelijk veel zijn. echter...
een huisgenote van mij is een echte sms-freak, die stuurt er (minstens) 4 er dag naar haar vriend, waaronder (elke dag!) een "goedemorgen" en "weltrusten". wat mij betreft voegt dat dus echt geen zak toe aan je relatie en het kost geld. dan kun je nog beter elke dag even bellen.
blijkbaar moet jij heel vaak horen dat 'ie je nog leuk vindt, volgens mij komt dat door een gebrek aan vertrouwen in je relatie. je moet er gewoon op vertrouwen dat het zo is en naarmate je wat langer een relatie hebt gaat dat vanzelf beter...
vraag hem anders eens of 'ie liever een andere manier heeft om het te uiten (als 'ie dat al wil), bijvoorbeeld en brief(kaart) of elkaar bellen ofzo, want blijkbaar is sms gewoon niet zijn ding. voordeel van een brief voor jou ... als je twijfelt kun je die nog eens lezen zonder hem lastig te hoeven vallen!
dus op 1 dag heb je hem ontmoet, hem die avond nog op msn gesproken en je hebt hem daarna ook nog eens gemaild? en je verbaast je erover dat je nog geen reactie hebt gehad? en dit vind jij relaxed met elkaar omgaan?quote:op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef vencodark het volgende:
ja heb hem gezien gister. het was best gezellig en het leek wel alsof we mekaar weer net leerde kennen, voordat we dus wat hadden. we hebben niet echt gesproken over hoe we ons voelden enzo. ik wilde dat ook niet persé omdat ik nu gewoon relaxed met mekaar om wilde gaan. kunnen we altijd zien hoe ons dat bevalt.
maar goed, hij zei eind van de dag wel dat hij het gezellig vond en we het vaker moesten doen. die avond heb ik hem nog heel ff gesproken hierover en zei hij het opzich wel gezellig gevonden te hebben maar verder niets en is overgegaan over wat anders, iets in zijn thuissituatie wat hem erg dwars zat. toen hij offline ging wist ik dus nog niet precies waar ik aan toe was en heb hem gemaild daarover. wat ik wilde weten en wat ik van de dag vond, wat het met me deed enzo.
nu nog geen reactie gehad, misschien vanavond.![]()
hij heeft jou gedumpt, mocht hij je terug willen vind ik dat dit op zijn initiatief moet gebeuren en niet omdat jij blijft zagen. bovendien mag hij best wat meer moeite doen dan om aan te tonen dat dat echt is wat hij wilquote:op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef vencodark het volgende:
nee, ho wacht !!. die avond sprak hij mij aan op msn en ik wilde graag weten wat hij gewoon van het dagje enzo vond maar hij bleef vaag, daarom heb ik hem indd. gemaild.
en ik weet niet goed wat ik wil. ergens wil ik wel maar aan de andere kant denk ik niet dat er echt iets veranderd tussen ons en dat het beter is als vrienden. opzich sta ik best open voor een 2e poging maar nu nog ff niet. wil denk ik alleen weten of voor hem die mogelijkheid er zit. dan kan ik altijd nog nagaan wat ik wil. toch?
dat zal voor iedere vrouw anders zijn, maar bij mij is het te veel wanneer ik niet eens de tijd krijg aan hem te denken/hem te missen of er komt al weer een smsje vol met bevestiging binnenquote:op vrijdag 7 juli 2006 00:22 schreef itsme-hck het volgende:
even tussendoor, ik had dus altijd de neiging (als man zijnde... hoop ik tenminste... even kijken ;x ) wel veel te sms'en met m'n vriendin, maar dan had ik altijd het gevoel dat ik erg irritant was.
ik weet ook wel dat dat heel erg gewaardeerd wordt, maar wanneer is het teveel?
ja, daar heb je gelijk in. heb ik ook wel tegen hem gezegt maar hij was degene die naar me toe kwam en me zei dat hij het misschien weer wilde proberen. nu hebben we mekaar natuurlijk weer gezien en wilde dus eigenlijk weten wat het nog met hem deed qua gevoel, zo vreemd lijkt me dat niet.quote:op vrijdag 7 juli 2006 00:21 schreef brandx het volgende:
of je laat de boel gewoon eens de boel, geniet van elkaars vriendschap, en als er dan toch meer is voor allebei, dan komt dat vanzelf wel naar voren. als je van te voren al wil weten of de mogelijkheid er in zit van hem, dan forceer je al een keuze van hem, en dat zou nog wel eens averechts kunnen werken vrees ik.
met andere woorden, probeer te chillen
your right. de dagen dat ik hem sprak erover was hij weer best lief voor me, toch wel laten blijken me te missen maar nu is het ff rustig. maar ja, hij heeft het thuis niet makkelijk dus dat zal ook meespelen.quote:op vrijdag 7 juli 2006 00:33 schreef xennia het volgende:
[..]
hij heeft jou gedumpt, mocht hij je terug willen vind ik dat dit op zijn initiatief moet gebeuren en niet omdat jij blijft zagen. bovendien mag hij best wat meer moeite doen dan om aan te tonen dat dat echt is wat hij wil
niets mis mee, hoor, maar hij zal ws tijd nodig hebben om met een reactie te kunnen komen op die mail.quote:op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef vencodark het volgende:
nee, ho wacht !!. die avond sprak hij mij aan op msn en ik wilde graag weten wat hij gewoon van het dagje enzo vond maar hij bleef vaag, daarom heb ik hem indd. gemaild.
en ik weet niet goed wat ik wil. ergens wil ik wel maar aan de andere kant denk ik niet dat er echt iets veranderd tussen ons en dat het beter is als vrienden. opzich sta ik best open voor een 2e poging maar nu nog ff niet. wil denk ik alleen weten of voor hem die mogelijkheid er zit. dan kan ik altijd nog nagaan wat ik wil. toch?
het moet ws effe allemaal bezinken bij hem.quote:op vrijdag 7 juli 2006 00:44 schreef vencodark het volgende:
ja pcies. heb ik ook wel hoor, daar niet van. ben donders nieuwsgierig maar ik weet dat hij vroeg of laat op mijn mailtje reageerd. overigens had ik deze ontwikkeling nooit verwacht tot een paar dagen geleden. ik had hem een week geleden een heel persoonlijk mailtje gestuurd over wat me nog bezig hield enzo. duurde ook ff aantal dagen tot ik een reactie kreeg maar had een smsje gehad zag ik 's avonds dat hij wat wilde afspreken om te praten. sinsdien toch aantal gesprekken gehad en daar kwam dus uit dat hij het ergens wel wil proberen maar bang is dat het weer fout gaat. weet nu dus niet hoe hij het nu voelt, nu we mekaar weer gezien hebben.
wees hier anders gewoon blij mee en ga op zoek naar een ander. hij heeft nu en de looks en de persoonlijkheid niet voor je.... niet bang zijn om alleen achter te blijven he meisquote:vond het wel vreemd dat ik hm nu een stuk minder aantrekkelijk vond. waar is die sexy jongen nou?
als je er om moet vragen, is het wel teveel.quote:op zaterdag 3 juni 2006 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
nee, dus ik doe toch geen hele rare/uitzonderlijke dingen ?
en van hem 1tje terug is toch ook niet teveel gevraagd?
weet je, stel je krijgt niet de reactie die je wil op die mail of niet bevredigend genoeg, wat doe je dan?quote:op zondag 9 juli 2006 11:26 schreef vencodark het volgende:
mwa, het is maar wat je onder "erom vragen" ziet. ik vind dat je best kenbaar kan/mag maken dat je een beetje aandacht d.m.v. een leuk smsje of whatever leuk vind en zou waarderen. als de persoon in kwestie dat weet mag hij/zij zelf weten natuurlijk wat die daar mee doet. je moet niks, kunt het maar laten blijken toch?![]()
overigens heb ik nog steeds geen reactie op mn mail gehad. ik wordt een beetje ongeduldig.![]()
lijkt mij niet echt een goede grond voor een eventuele doorstart. klinkt in mijn oren meer als 'beter iets dan niets'. persoonlijk zou ik daar nooit voor gaan. het is er of het is er niet (meer).quote:op zondag 9 juli 2006 11:46 schreef vencodark het volgende:
eerlijk gezegt geloof ik niet dat ik nog verliefd ben op hem enzo. als hij me werkelijk terug wilt mag hij daar echt zijn best voor gaan doen. misschien dat ik dan zelf weer verliefd wordt. nu weet ik het niet. we'll see.
ja je hebt 100 % gelijk. heb er niets meer aan toe te voegen.quote:op zondag 9 juli 2006 13:13 schreef dfr0st het volgende:
als hij je terug wilt dan hou dan voor jezelf ongeveer bij als jij 1 keer belt dan moet hij 1.5 keer bellen. hij moet wel meer tijd in de relatie steken wil hij werken.
ook een keer iets als een doos chocolade of rozen zou niet mis zijn. en dan kun je wel zeggen dat soort persoon is hij niet. maar er zijn genoeg tekstbook things to do!
dan nog mijn eigen mening:
geniet lekker van zijn lelijke kapsel en ga verder. het is je eerste vriendje, je hebt belangrijke ervaringen in je leven met hem gedeeld maar dat is geen reden om bij elkaar te blijven.
ga gewoon lekker op vakantie!
ja, ik snap je reactie en je idee erachter. alleen nu staat het wel wat negatiever dan ik bedoel. omdat onze relatie de laatste tijd al niet super was is onbewust mijn gevoel voor hem ook weggezakt. ik blijf wel een zwak voor hem houden en misschien dat ik opnieuw weer verliefd op hem kan worden maar hij moet wel beetje moeite voor me doen anders heeft het al geen zin, i think.quote:op zondag 9 juli 2006 13:16 schreef copycat het volgende:
[..]
lijkt mij niet echt een goede grond voor een eventuele doorstart. klinkt in mijn oren meer als 'beter iets dan niets'. persoonlijk zou ik daar nooit voor gaan. het is er of het is er niet (meer).
ik weet dat je het serieus meent en denk ook wel dat je daarin gelijk hebt. je bent gewoon niet zelfverzekerd en hebt een verkeerde jongen getroffen. ik sms trouwens wel gewoon elke avond en laat mijn vriendin wel duidelijk merken dat ik haar leuk vind. zeker als ze aangeeft bevestiging daarvan te willen.quote:op maandag 10 juli 2006 00:38 schreef vencodark het volgende:
ik voorspel jullie, binnekort hebben ze wat, ze houden het langer vol dan hij en ik en ik zal nog heel lang alleen blijven.
dit meen ik serieus.![]()
dit is geen jaloezie, dit is een gekwetst ego aan het woord.quote:op maandag 10 juli 2006 00:38 schreef vencodark het volgende:
update.
vanavond mn ex gesproken. reactie niet echt gehad op de mail maar hij zei me vrij snel waarom dat was. schijnt dat hij afgelopen weekend met iemand min om meer contact heeft gehad.
een meisje waar hij regelmatig oogcontact mee had tijdens zijn werk (bij een café), ook af en toe wat woorden gewisseld. hij zei me dat hij haar gelijk wel heel leuk vond en helemaal zijn type is.
ergens waardeer ik wel dat hij het gewoon tegen me verteld enzo maar ergens voel ik een berg jaloerzie. de gedachte dat zij hem misschien gelukkig ga maken en ik dat niet kon vind ik gewoon verschrikkelijk.
ik ben niet meer verliefd, dat merkte ik eerder deze week al. maar ik baal ervan dat hij vorige week nog sprak over misschien opnieuw beginnen, en nu ineens een meid heel leuk vind.
hij zei zelf ook dat hij het raar vond om te ervaren maar hij wel eerlijk wil zijn.
ik heb er een rotgevoel aan over, gewoon omdat het nog zo vers is.
het loopt tussen ons zo raar en ironisch. het had niet anders gekunnen dan dat dit had gebeurd.
ik voorspel jullie, binnekort hebben ze wat, ze houden het langer vol dan hij en ik en ik zal nog heel lang alleen blijven.
dit meen ik serieus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |