je vriend is gewoon geen prater maar een doener... punt...quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:11 schreef vencodark het volgende:
*knip*
als hij bij me is kruipt hij savonds op de bank wel bij me en houdt me vast, kan me ook heel lief aankijken enzo. als hij blijft slapen is het ook helemaal goed etc.![]()
*knip*
het is sinds gister uit, punt.quote:op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef dengaman het volgende:
[..]
je vriend is was gewoon geen prater maar een doener... punt...
dankje voor het sterkte wensen. komt goed met mij.quote:op woensdag 14 juni 2006 14:03 schreef mind_trick het volgende:
heb het topic gevolgd maar had nog niet gereageerd.
wil je in de eerste plaats heel veel sterkte wensen! ben blij dat je je nu veel beter voelt! er zullen nog wel dipjes komen maar die horen erbij en worden vanzelf minder.
je moet eigenlijk 'blij' zijn dat jouw gevoel het bij het rechte eind had, je schrijft dat je sinds 5 a 6 weken onzeker bent geworden, 'precies' dus op het moment dat hij ging twijfelen. je kan dus van je gevoel op aan en bent niet gek of zo. vind ook dat hij wel eerder wat had kunnen laten blijken en er eventueel eerder een punt achter had kunnen zetten, als je na één maand al twijfelt... maar goed het is niet anders. hij heeft je uiteindelijk niet met respect behandeld maar hou de eer aan jezelf en sluit het 'netjes' af. waarom wil je nog vrienden met em blijven?
dronken mensen zeggen hun waarheid. drank of niet, ik ben nooit respectloos t.o.v. mijn vriendin, ook al is de relatie bijna uit.quote:op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef vencodark het volgende:
- ik ben boos omdat hij me gister respectloos behandelde en deed alsof ik heel dom was. lullige opmerkingen. hij had wat drank op, dus dat zal ook invloed hebben gehad denk ik.
heel goed. nu kan je echt beginnen met verwerken.quote:- ik ben opgelucht. ondanks dat ik ook verdriet heb, is alle onzekerheid nu weg. het is bevestigt en weet nu waar ik aan toe ben. het is uit. en dat moet ik (leren) accepteren. ik hoef me niet meer bezig te houden waarom hij zich vaag gedraagt en of ik spoken zie. ik weet nu hoe het zit.
besef komt met de jaren/maanden/weken/dagen (doorhalen wat niet van toepassing is). zoals ik al zei: nu kan je echt beginnen met verwerken.quote:- ik besef nu hoe weinig we nog hadden. ik ben wel gek op hem, maar ergens is hij niet wat ik nodig heb om gelukkig te zijn. hij kan heel lief zijn maar dat was heel weinig. de johan die ik toen kende en de eerste tijd mee te maken had, die was er niet meer. onze connectie was allang weg.
dat went, op een gegeven moment mis je dat ook niet meer.quote:- ik ga hem wel missen maar misschien meer omdat hij me zo lekker kon vasthouden soms en zijn heerlijke lichaam dan dat ik hem echt als persoon zal missen. we lachten zelden meer echt met elkaar.
don't! iemand die het via de msn heeft uitgemaakt omdat hij de ballen niet had om het in je gezicht te vertellen, heeft geen respect voor je. en hoeft dat in mijn ogen ook niet terug te verwachten van degene die hij digitaal gedumpt heeft.quote:- ik wil proberen nog vrienden met hem te blijven maar weet nog niet hoe hij erover denkt.
schrijf het op! wanneer je hem spreekt hoef je op die manier niet iets te vergeten.quote:- ik wil hem nog echt spreken over de zaken, nu hij volledig nuchter is. dan zal ik ook zeggen wat ik denk en voel.
dat is heel erg laf van hem.quote:op woensdag 14 juni 2006 01:11 schreef vencodark het volgende:
voor de mensen die het willen weten hoe het gaat. vanavond heeft hij het uitgemaakt op msn.
je instinct had in deze situatie gewoon gelijk, dus excuses voor mijn voorgaande reply over dat elke dag sms'en.quote:ik wist dit. maar hij bleef ontkennen. 100 keer had hij de kans. en hij pakt hm vanavond op msn, op de 13e, 2 dgn nadat we mekaar gezien hadden en juist vele hadden geknuffeld etc.
het gevoel/de klik is weg zegt ie. ik kan het nog niet geloven.het is over.
oh mijn god, dit ga je niet menen!je bent hem serieus aan het verdedigen dat hij jou dumpte, ook nog via een wazige vriend, via msn????????????ohhh god, jij moet écht werken aan je eigenwaarde, kom aan! zo laat je je toch zeker niet afschepen..quote:op woensdag 14 juni 2006 17:42 schreef vencodark het volgende:
en ohja, via msn was niet de perfectie manier en hij vind het eigenlijk ook laf van zichzelf maar hij kón het niet uitmaken aan de telefoon of face to face. dat vind hij ontzettend moeilijk. ik begrijp dat wel en herken zijn probleem. hij weet dat hij eraan moet werken maar is nu nog niet zover. hij heeft het nooit met rot bedoelingen willen doen en is echt een goeie jongen.
hoop dat jullie mijn mening willen vertrouwen hierop. ik wil het niet volledig zwart maken al lijkt dat nu wel.![]()
inderdaad. serieus, zo over je heen laten lopen slaat nergens op. ook jij mag heus wel is boos zijn.quote:op woensdag 14 juni 2006 17:59 schreef zonnestraal het volgende:
oh mijn god, dit ga je niet menen!je bent hem serieus aan het verdedigen dat hij jou dumpte, ook nog via een wazige vriend, via msn????????????ohhh god, jij moet écht werken aan je eigenwaarde, kom aan! zo laat je je toch zeker niet afschepen..![]()
ja ho wacht ff. ik vindt de term dumpen ten eerste klinken alsof ik nooit wat voor hem betekend heb, dat vind ik niet terecht. hij heeft het uitgemaakt, me niet gedumpt, ik ben geen vuilniszak.quote:op woensdag 14 juni 2006 17:59 schreef zonnestraal het volgende:
[..]
oh mijn god, dit ga je niet menen!je bent hem serieus aan het verdedigen dat hij jou dumpte, ook nog via een wazige vriend, via msn????????????ohhh god, jij moet écht werken aan je eigenwaarde, kom aan! zo laat je je toch zeker niet afschepen..![]()
ik ben boos op die vriend van hem die zich met ons bemoeit. johan wist niet eens dat die vriend tegen me lulde enzo totdat hij boven kwam.quote:op woensdag 14 juni 2006 18:08 schreef cybertim het volgende:
[..]
inderdaad. serieus, zo over je heen laten lopen slaat nergens op. ook jij mag heus wel is boos zijn.
ik snap je goede bedoeling maar ik weet dat hij finaal negatief overkomt nu maar hij is echt niet de duivel ofzo. tis echt geen fout persoon, voor hem is dit ook nieuw. die vriend is een lul ja en johan had het ook beter aan kunnen pakken maar mensen maken fouten.quote:op woensdag 14 juni 2006 18:09 schreef milagro het volgende:
je maakt het hem wel erg makkelijk, hoor, vind ik.
het was gewoon een teringstreek, en al helemaal dat hij niet meteen duidelijk maakte dat zijn vriend zat te kloten.
hij heeft die vriend gewoon de voorzet laten geven, omdat hij daar zelf te laf voor is, en trapt hem er loeihard in, en jij raapt de bal op en geeft hem terug "nog eens!!!!!!!!"
en vriendschap direct na een relatie, zo ineens die knop op, niet verstandig, joh
wat wil je dan dat ik zeg? wanneer je vriend je dumpt ( uitmaakt ) via msn omdat die te laf is om het in je gezicht te zeggen dan doet die inderdaad alsof jij een vuilniszak bent en ben je botweg gedumpt, uitmaken is het in mijn ogen pas wanneer iemand het lef toont én het respect om het face to face te zeggen, hoe moeilijk dit ook is, óók bij weinig ervaring met relaties kan elke boer dit bedenken, leek me zo? bovendien is 't niet terecht dat je boos wordt op mijn reactie als jij je laat gebruiken als voetveeg moet je dat zelf weten.quote:op woensdag 14 juni 2006 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
ja ho wacht ff. ik vindt de term dumpen ten eerste klinken alsof ik nooit wat voor hem betekend heb, dat vind ik niet terecht. hij heeft het uitgemaakt, me niet gedumpt, ik ben geen vuilniszak.hij heeft die vriend geen opdracht gegeven het met me uit te maken. ik chat wel vaker met die gast terwijl onder johan zn naam staat, zo heel raar was het niet dat hij nu ook online was. alleen het gesprek was idioot.
![]()
lijkt mij ook...quote:op woensdag 14 juni 2006 18:31 schreef mind_trick het volgende:
geloof eerlijk gezegd helemaal niets van zijn verhaal...
als je vriend loopt te kloten op msn en jij zit beneden, komt daarna boven en jij ziet wat voor lullig gesprek die vriend van je met je vriendin gehouden heeft dan biedt je in de eerste plaats toch je verontschuldigen aan en zeg je dat jij het niet was lijkt mij![]()
hahaha!quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:16 schreef milagro het volgende:
en als hij het nu ineens wel zou doen krijgt-ie weer te horen "ja, maar je doet het alleen nu, omdat ik erover gezeurd heb"
ergo, je hebt jezelf al klem gezet eigenlijk
ja, door jouw post ga ik ook nog twijfelen. ik weet niet wat ik ermee moet. misschien eens mailen ofzo erover. aan de andere kant wil ik het gewoon achter me laten en niet overal wat achter zoeken.quote:op woensdag 14 juni 2006 18:31 schreef mind_trick het volgende:
geloof eerlijk gezegd helemaal niets van zijn verhaal...
als je vriend loopt te kloten op msn en jij zit beneden, komt daarna boven en jij ziet wat voor lullig gesprek die vriend van je met je vriendin gehouden heeft dan biedt je in de eerste plaats toch je verontschuldigen aan en zeg je dat jij het niet was lijkt mij. lijkt me gewoon vooropgezet plan. lijkt me dat die vriend ook wist dat johan het met je uit wilde maken via msn. maar goed dat is hoe ik het zie door middel van je posts. snap nooit zo goed waarom exen persé vrienden met elkaar willen blijven, naar mijn mening wordt dat alleen maar gezegd om de boel te sussen (uiteindelijk komt er dus niets van). vaak doe je jezelf daar alleen maar pijn mee. maar je moet natuurlijk zelf doen waar jij jezelf het beste bij voelt. sterkte!
quote:op woensdag 14 juni 2006 18:39 schreef zonnestraal het volgende:
[..]
wat wil je dan dat ik zeg? wanneer je vriend je dumpt ( uitmaakt ) via msn omdat die te laf is om het in je gezicht te zeggen dan doet die inderdaad alsof jij een vuilniszak bent en ben je botweg gedumpt, uitmaken is het in mijn ogen pas wanneer iemand het lef toont én het respect om het face to face te zeggen, hoe moeilijk dit ook is, óók bij weinig ervaring met relaties kan elke boer dit bedenken, leek me zo? bovendien is 't niet terecht dat je boos wordt op mijn reactie als jij je laat gebruiken als voetveeg moet je dat zelf weten.
maar kom op, je bent de moeite en respect en tijd en liefde toch wel wáárd om 't niet direct voor hem op te nemen wanneer iemand écht te ver is gegaan, wat zeg ik, zich schofterig heeft gedragen?????
![]()
ik werd niet boos om je reactie. maar ik wil mn ex (vreemd om nu te zeggen) niet afschilderen als een monster. zo is hij ook niet, althans,ik dnek het niet.![]()
hij heeft het fout aangepakt i know. maar voor hem zal het ook niet makkelijk geweest zijn. ik wil hem eigenlijk niet verder verdedigen en het gewoon laten gaan op het moment.
ik heb het gesprek van gister nagelezen en zijn woord tegen dat van msn gesprek kloppen niet met mekaar. weet niet hoe uit te leggen maar iets is niet juist. ook dat hij verder was gaan tikken zonder deze "persoonsverwisseling" te zeggen, vind ik ook nogal verdacht.
ik mail hem vanavond en leg wel uit wat ik eigenlijk wil weten.
ik weet het. ik hij ze me aan de telefoon dat hij mijn spontaniteit mistte wat betreft het lichamelijk contact. hij wilde graag aan me merken dat ik hm geweldig vond. maar ik deed dat juist via een smsje laten weten dan echt me zo gedragen tegen hem. ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. dat is iets wat in mij zit.quote:op woensdag 14 juni 2006 18:45 schreef friek_ het volgende:
[..]
hahaha!scherp opgemerkt.
spontaniteit kun je niet aanleren, het is een karaktertrek.
ja, ik heb hem gezegt dat hij daar wel heel kwaad om mag zijn en hij hem op zn lazer moet geven.quote:op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef roquefort het volgende:
pff, dat verhaal van die vriend maakt jouw johan alleen nog maar een grotere loser.
kom op zeg, als ik een vriend had, die het voor mij uitmaakte met mijn vriendin op msn, zelfs al zou ik het willen, die zou ik mijn huis uitknallen en echt never nooit meer een woord mee spreken.
je laat je ex-vriendje johan + zijn dronken vriendje gewoon spelletjes spelen met jouw gevoel joh, wat een dom slachtoffergedrag om je ex nou nog te gaan verdedigen omdat ie aan de telefoon later aardig was. kom op zeg, wat een misselijke jongetjes en wat dom dat je dat vergoelijkt.
je bent nog te verliefd om objectief ernaar te kunnen kijken.quote:op woensdag 14 juni 2006 18:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik snap je goede bedoeling maar ik weet dat hij finaal negatief overkomt nu maar hij is echt niet de duivel ofzo. tis echt geen fout persoon, voor hem is dit ook nieuw. die vriend is een lul ja en johan had het ook beter aan kunnen pakken maar mensen maken fouten.
dit was zijn fout en we hebben daarover gepraat.
trouwens, ik zeg niet dat ik gelijk morgen als vrineden met hem wil omgaan maar willen mekaar niet uit het oog verliezen en proberen ons best te doen als vrienden. vaak genoeg werkt dit. wij moeten het nog zien.![]()
weetje, zo overduidelijk was het niet dat er een ander achter zit. het was een raar sfeertje en het verschil tussen johan en die vriend was niet zo groot. johan heeft later aan de telefoon aangegeven op welk moment hij begon met lullen. stom dat ik op dat moment niet heb gevraagd waarom hij niet ff had gezegt dat nu hij pas begon met lullen. al met al komt het raar over en ik weet nu niet wie wat gezegt heb enzo. misschien nog eens doorlezen en naar hem mailen wat me onduidelijk is ofzo. gewoon uitpluizen etc.quote:op woensdag 14 juni 2006 19:42 schreef dickies het volgende:
right, z'n vriend praat bijna een uur met je op msn en eigenlijk maakte hij het uitsowieso merk je wel als een ander erachter zit. dus of hij liegt over die vriend, of hij is echt een enorme schijterd
en jij pikt het nog allemaal ook.
quote:op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent nog te verliefd om objectief ernaar te kunnen kijken.
het is echt idioot dat je je maat laat kloten op msn, tegen je vriendin, rare dingen laat zeggen en dan niet meteen reageert.
of hij verzint dit gewoon om nog een beetje krediet bij je te winnen, hetgeen duidelijk werkt, of hij heeft gewoon die vriend de voorzet laten geven, waarop hij makkelijk kon doorborduren.
dit gevoel krijg ik ook steeds meer. maar ik kan niet geloven dat hij zo idioot in mekaar zit.
ook aardige mensen doen laffe foute klootzakkerige dingen, hoor, en klootzakken zijn soms aardig.
je moet het niet omwille van de lieve vrede, en omdat het toch altijd zo'n fijne vent was, het minder lullig maken dan het was.
je lijkt ineens ook al vergeten, begrijpelijk, hoor, je wil hem eigenlijk helemaal niet kwijt nog, dat hij je wekenlang heeft laten aanmodderen, terwijl hij eigenlijk allang wist dat hij je zat was, want dat is hij, dropje, hij is je zat, als liefdespartner.
hij zei me niet goed te weten wat hij wilde. ene week was het leuk, andere week weer minder. hij wist dat het een keer tijd moest worden om de knoop door te hakken en dat heeft hij nu gedaan. hij zegt dat hij het zoo graag wilde proberen met me maar het gewoon niet kon. maar zo, ik vind het zo raar eigenlijk. ik ga hm er echt nog over ondervragen. jullie hebben gelijk.
tuurlijk is het geen slecht mens, maar erg netjes heeft hij een en ander niet afgehandeld, via msn, en dan nog op zo'm manier, via een vriend die liep te kloten ( als dat waar is tenminste)
nee, het is ook niet netjes. dat msn is niet eens het ergste maar dat hij niet normaal wat heeft gezegt, en ook niet heeft gezegt dat die vriend liep te kloten. misschien dacht hij dat ik wist dat hij het niet was, maar dan nog. ik ga hem er over ondervragen, serieus.
je hoeft geen hekel aan hem te krijgen, uiteraard niet, maar je slaat nu wel ineens heel erg door naar de andere kant, en ik denk dat je dan nog wel eens je neus gaat stoten, een weekje in die boosheid blijven lijkt mij iets verstandiger.
ja, ik wil hem dus eerst ondervragen etc en zien wat daaruit komt. ik kan nu ff niks voorspellen enzo en weet niet eens wat ik precies voel en waarom ik het zo erg vind.![]()
slecht plan, zorg jij nou maar eerst ff dat je over hem heenbent voordat je weer vrienden gaat worden....quote:als we werkelijk willen proberen vrienden te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |