Ja, mannen ook. Maar stellen zij vaak de eis dat vrouwen humor moeten hebben?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:38 schreef djenneke het volgende:
vrouwen lachen graag, ik iig wel.
Nee, zij zijn al tevreden met dikke tieten. Lachen doen ze wel met hun vrienden... ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mannen ook. Maar stellen zij vaak de eis dat vrouwen humor moeten hebben?
Ja. Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:36 schreef pberends het volgende:
Waarom stellen vrouwen vaak als eis bij een man dat hij humor moet hebben? Zouden ze er zelf een groot gebrek aan hebben? Of is het de taak van een man op een vrouw te entertainen?
Zorgzaam is ook een van de veel gevraagde deugden die een man zoekt in een vrouw.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, zij zijn al tevreden met dikke tieten. Lachen doen ze wel met hun vrienden... ofzo![]()
... En als die humor niet leuk gevonden wordt, dan krijg je al snel: 'Je hebt geen humor' naar je hoofd geslingerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:48 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Iedereen heeft humor, het is net de vraag of je die leuk vindt
jij eist toch ook tieten, terwijl je er zelf geen hebt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:36 schreef pberends het volgende:
Waarom stellen vrouwen vaak als eis bij een man dat hij humor moet hebben? Zouden ze er zelf een groot gebrek aan hebben? Of is het de taak van een man op een vrouw te entertainen?
Precies! Je had een kut moeten hebben!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:51 schreef milagro het volgende:
[..]
jij eist toch ook tieten, terwijl je er zelf geen hebt?
zeik niet zo dus, je lijkt wel een wijf![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:51 schreef milagro het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee ze worden er week van als ze een vrouw aan het lachen maken nmlquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mannen ook. Maar stellen zij vaak de eis dat vrouwen humor moeten hebben?
Hohhhhhh het schijnt dat mannen onderling nog meer roddelen dan vrouwen hoor, bron kan ik je niet meer vermelden maar het was eens in het nieuwsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:03 schreef slashyou het volgende:
[..]
![]()
Als vrouwen samen klitten wordt er meer geroddeld dan gelachen, vrouwen willen ook wel eens lachen en zoeken hiervoor een man.
Mannen doen dat inderdaad ook vaak, maar dan in de vorm van een grap...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hohhhhhh het schijnt dat mannen onderling nog meer roddelen dan vrouwen hoor, bron kan ik je niet meer vermelden maar het was eens in het nieuws
nee, gelijkwaardig, niet gelijk, ajb niet zegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:04 schreef pberends het volgende:
[..].
Maar humor is toch een geestelijk iets, en waren mannen en vrouwen niet (geestelijk) gelijk?
Je moet niet alles geloven wat Fred Emmer en consorten je verteld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hohhhhhh het schijnt dat mannen onderling nog meer roddelen dan vrouwen hoor, bron kan ik je niet meer vermelden maar het was eens in het nieuws
ik vind dat wel erg saai!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:54 schreef addictivebeat het volgende:
dus mannen met weinig tot geen humor kunnen het bij voorbaat vergeten bij een vrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |