niet lelijk in de zin van vies of vervormd ofzo, maar lelijk in de vorm :quote:
De man heeft helemaal gelijk. Begrijp niet dat je huisgenoten er ook niets van zeggen. Ik zou je zo écht niet de deur uit laten gaan!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef brainster het volgende:
[[url=http://img514.imageshack.us/img514/6122/p10100557mx7tw.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]![]()
ken je haar persoonlijk?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:39 schreef Asmooh het volgende:
roxy is niet knap, ze is wel heel erg aardig
ik ben een van de bekendere op superdudes/sugababesquote:
ban!!1! hax!!1! aaah!!11!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik ben een van de bekendere op superdudes/sugababes
zit er nu niet meer,.. maar heb dr veel gesproken
omg je durft wel hierquote:Op maandag 12 juni 2006 22:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik ben een van de bekendere op superdudes/sugababes
zit er nu niet meer,.. maar heb dr veel gesproken
Zullen we in de OP een lijst bijhouden met veel gebruikte profielen?quote:
Dat zeggen wel meer newbiesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:46 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mijn oude profiel is nog voor user id 14.000..
2001!!
dus ik zit hier behoorlijk lang
Nee idioot, dat is de maker van de foto's. Roxanne is haar naam.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:51 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Als ze iets meer gefotoshopped hadden , was er niks meer over om te soepe denk ik
en nog een:
[afbeelding]
Grmbll...ehhh![]()
....HOW ABOUT:
!
Die lach he, die statische lach van de graftak, die geeft mij de rillingen, wat een ongelofelijk lelijke tak is die 'roxy' a.k.a. zonnebanksnolletje zeg. Wacht...Roxy? ZE HEET GEENEENS ROXY!!!,..ze heet Ilona,en dat doet me denken aan potvissen die net zijn aangestrand.
foutje moet kunnequote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee idioot, dat is de maker van de foto's. Roxanne is haar naam.
Valt redelijk meequote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:07 schreef kaspermols282 het volgende:
http://www.sugababes.nl/%5B*Nataschaah*%5D/pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |