Ik heb je even verbetert.quote:
je moederquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb je even je prachtig mooie uber heilige post verneukt sorry![]()
![]()
Wehehe.quote:
zal eens laten weten wanneer ie klaar isquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm, zo rond de 1300 euro voor een goed exemplaar.
Maar iets minder mag ook wel natuurlijk, eentje met nog wat werk, voor vanzelfsprekend wat minder euries.
Immer puik!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal eens laten weten wanneer ie klaar is
Dat is jouw mening, ik vind de oude mooier. Deze is niet zo futuristisch, maar veel simpeler en strakker. Maar dat vind ik dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef no1uknow het volgende:
Die eerste is vind ik vele malen mooier!
Heb je het dashboard van de SR50R al gezien?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik vind de oude mooier. Deze is niet zo futuristisch, maar veel simpeler en strakker. Maar dat vind ik dus
Nee joh, je moet van de SR50R factory, dat is net zo'n racemotording, analoge toerenteller, voor de rest ALLES digitaal, zo cheil he!quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef no1uknow het volgende:
Die eerste is vele malen mooier!
kijk jullie begrijpen hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je het dashboard van de SR50R al gezien?![]()
Damn, ik kreeg bijna een harde fallus toen ik die zag!
ja springt er lekker uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:40 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als dit het nieuwe en het oude model zijn, doe mij de oude maar. Ik vind de oude gewoon nét wat mooier, daarnaast vind ik de oude SR er veel meer uitspringen, en niet zo'n 12-in-een-dozijn, met zijn heerlijk herkenbare achterlichten.
Een fucking toerentellerquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Filmpje 1
Er is iets bij het converteren misgegaan volgensmij, hij staat op de kop.
En zo'n kutmuziek draaien we normaal ook niet, was f voor de grap.
2e filmpje komt zo..
En wat Drifter_ zegt, die achterkant is idd tiefuslelijk, maar voor de rest ok.
[afbeelding]
SR50R Factory dashboard, speciaal voor Gekskon.
toeren tellers zijn stoer, dimitri heeft er ook een op z'n jettyquote:
Ja haha kloptquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:52 schreef C2C het volgende:
[..]
ja stef koelewijn
mv iddhij heeft hem al een hele tijd alleen hij heeft pas 1.5 week ofzo z'n certi..
hij had de brommer al in maart ofzo.
jij was dat vanmiddag met gert jan die geflikkert was toch aan tafel?
k zag je later iig kijken bij stef z'n brommer
Dan kun je zien hoeveel toeren je moter maakt, oftewel, hoeveel omwenteling per minuut.quote:
jah klopt, toen ie hem net had benk nog naar hem toe geweest, toen had ik me jetforce nog niet eensquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja haha klopt![]()
Ja die Stef sprak ik daar nog een tijdje terug over ja, die moest echt ziek lang wachten![]()
Juist wel, bij een variomaat is je toerental toch vrij constant?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:39 schreef C2C het volgende:
[..]
op een slomos niet veel
![]()
bijt afstelle is het wel handig
tist toerental van je motor, dat begint bij de 2000 bij de sr en gaat tot de 9.500 dus tis niet constantquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Juist wel, bij een variomaat is je toerental toch vrij constant?
Enneh, afstellen? Dat ding loopt vanuit de fabriek toch gewoon goed?
nee t zal voor een groot deel wel voor de show zijn, t staat erruugg geylquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Mmm, dat wist ik niet. Dan alsnog snap ik het nut van een toerental op een scooter nietHet is niet dat het handig is bij het schakelen ofzo
Maar als het voor het opvoeren handig is dat wel vreemd, ik had niet verwacht dat ze echt met opvoeren enzo rekening hadden gehouden
ik geloof je niet want opvoeren moet je niet op de toerenteller doen maar op je gevoel, als je voelt dat ie niet lekker trekt ga je niet zitten kijken naar je toeren teller maar naar je gevoel, te licht te zwaart te strak enz... beetje ervaren tuner (ik niet dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:47 schreef C2C het volgende:
[..]
tist toerental van je motor, dat begint bij de 2000 bij de sr en gaat tot de 9.500 dus tis niet constant
ja klopt maar met rolletjes en opvoeren enz ist handig geloof me
Je bent gewoon jaloers dat bij jouw een toerenteller geen nut heeft, aangezien jouw Slomos maar 3000 toeren max maakt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar, op een goed afgestelde scooter kun je (als ik mij niet vergis) uberhaupt niet schakelen, waardoor overtoeren en een redline volgens mij niet gelden
Toerentellers zijn voor posers
Een TZR is een schakelbrommerquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar, op een goed afgestelde scooter kun je (als ik mij niet vergis) uberhaupt niet schakelen, waardoor overtoeren en een redline volgens mij niet gelden
er zijn uberhaupt geen scooters waar je kan schakelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Zo lang 't ding maar 50 rijd, wat dus niet zo is, maar dat maakt niet uit, staat niet in de wet dat die ring eruithalen illegaal isquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar de vario-ring eruit halen mag niet
als die toeren begrenzer van aprilia zelf dus aan staat niet...quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef C2C het volgende:
[..]
er zijn uberhaupt geen scooters waar je kan schakelen
trouwens bijna elke injectie scooter maakt overtoeren met vario ring er in, en als je die er uit haalt en je gaat hem bijv afstellen met andere uitlaat oid dan is de toerenteller alsnog handig.
als je geen verstand van scooters hebt hou je muil dan dicht.
zowiezo moet je je bek dicht houden met posers met je kut slomos.
die van mij maakt ook overtoeren, die jetforce ook toen de varioring er nog in zat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:09 schreef mister_dog het volgende:
[..]
als die toeren begrenzer van aprilia zelf dus aan staat niet...
komt het wijzertje in het roodquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef C2C het volgende:
[..]
die van mij maakt ook overtoeren, die jetforce ook toen de varioring er nog in zat.
geylquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:34 schreef no1uknow het volgende:
Volgende week ff laten schouwen
Ik ben oranje
Bij Scooter Dynamic in Zoetermeer, kan je gewoon zonder afspraak binnenstappen.quote:
Maar dat is? 10 minuten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef Geqxon het volgende:
Schouwen is gelukkig nog de korste stap ja, ik dacht eerst ook dat hij daar een half uur mee bezig zou zijn
nee, ik vind ze wel vetquote:
Mijn overbuurman heeft er 1 te koop, Bij den-bosch je moet wel heel snel wezen, hij spuit hem gelijk voor je in een kleur.quote:
Cool, daar woon ik. Kan er altijd nog eentje extra gebruikenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn overbuurman heeft er 1 te koop, Bij den-bosch je moet wel heel snel wezen, hij spuit hem gelijk voor je in een kleur.
mail naar teun is cool( aan elkaar ) @ hotmail etc.
oke, mailde jij mij net?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:37 schreef Devolution het volgende:
[..]
Cool, daar woon ik. Kan er altijd nog eentje extra gebruikenDenk niet dat no1uknow die zal halen, is eindje rijden voor em.
Oh was jij dat? Ik dacht je buurmanquote:
quote:The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
Yeah, het duurt echt lang!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef Devolution het volgende:
[..]
Oh was jij dat? Ik dacht je buurman
Oh enne Diemietuhriej;
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wtf, waarom draait youtube ze allemaal op de kop?![]()
Dat had ik gisteren ook al![]()
Ja idd. Ma deze heb ik niet gefilmd he.quote:
Je toetsenbord werkt niet meer goed.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef mister_dog het volgende:
dusss...me scooter loopt, wel slecht en onregelmatig, moet weer een andere cilinderop originele morini omdat deze imitatie niet goed is, krijg geld terug voor deze en hij zet die nieuwe er gratis onder...kan em nu eigenlijk alleen maar starten aan de accu van m'n pa ze auto en das best kut. af en toe hoor ik ook in eens een zoemgeluid en dan slaat ie af en dan rem ik heel hard af (zonder de remmen te gebruiken) en dan als ik bijna stil sta rol ik weer gewoon door lijkt wel alsof de vsnaar dan heel hard begint te resoneren ofzo maar dat kan eigenlijk niet want hij is net nieuw en hij is niet te groot als ik het zo zie...
Volgens mij heb jij niks dan ellende met 't ding he?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef mister_dog het volgende:
dusss...me scooter loopt, wel slecht en onregelmatig, moet weer een andere cilinderop originele morini omdat deze imitatie niet goed is, krijg geld terug voor deze en hij zet die nieuwe er gratis onder...kan em nu eigenlijk alleen maar starten aan de accu van m'n pa ze auto en das best kut. af en toe hoor ik ook in eens een zoemgeluid en dan slaat ie af en dan rem ik heel hard af (zonder de remmen te gebruiken) en dan als ik bijna stil sta rol ik weer gewoon door lijkt wel alsof de vsnaar dan heel hard begint te resoneren ofzo maar dat kan eigenlijk niet want hij is net nieuw en hij is niet te groot als ik het zo zie...
Volgens mij moet jij je muil houden want je hebt wel scooters waarop je kan schakelen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef C2C het volgende:
[..]
er zijn uberhaupt geen scooters waar je kan schakelen
trouwens bijna elke injectie scooter maakt overtoeren met vario ring er in, en als je die er uit haalt en je gaat hem bijv afstellen met andere uitlaat oid dan is de toerenteller alsnog handig.
als je geen verstand van scooters hebt hou je muil dan dicht.
zowiezo moet je je bek dicht houden met posers met je kut slomos.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:59 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je muil houden want je hebt wel scooters waarop je kan schakelen.
Een vespa is toch een brommer?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 05:26 schreef no1uknow het volgende:
0wned.
Oh zoeen.quote:
Die voorwielophanging herrinert me aan de voorophanging van een Speedfight I en II.quote:
Wehehe, of je daar zo trots op kunt zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:53 schreef Geqxon het volgende:
Die Vespa is de opa van jouw Speedfight, dus ff dimmen he
Euhm, nee volgensmij niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar eh, zat er dan nog een generatie tussen de Jetforce en de Speedfright?
Het is speedfight, en ik heb idd een speedfight 1 en een Jetforce, maja, die jetforce krijg ik vanmiddag of morgen ook weer terug. Maja, die speedfight doe ik alleen af en toe mee crossen enzo.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef Geqxon het volgende:
Jij had toch eerst een Speedfright? Of ben ik nu met iemand anders in de war?
Ja maar mijn speedfright gaat wel harder dan jouw slomos.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:50 schreef Geqxon het volgende:
Als je mijn Tomos een Slomos noemt, dan noem ik jouw Speedfight een Speedfright
Vespa is niet de enige met schakelscooters.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oh zoeen.
Maar die is deniet waard.
Dat had ik ook, vlak voordat hij knapte. Kan best eng zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:58 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ff een nieuwe gaskabel op m'n brommer zetten, altijd vol gas rijden is ook niet alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |