geylquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:34 schreef no1uknow het volgende:
Volgende week ff laten schouwen
Ik ben oranje
Bij Scooter Dynamic in Zoetermeer, kan je gewoon zonder afspraak binnenstappen.quote:
Maar dat is? 10 minuten?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef Geqxon het volgende:
Schouwen is gelukkig nog de korste stap ja, ik dacht eerst ook dat hij daar een half uur mee bezig zou zijn
nee, ik vind ze wel vetquote:
Mijn overbuurman heeft er 1 te koop, Bij den-bosch je moet wel heel snel wezen, hij spuit hem gelijk voor je in een kleur.quote:
Cool, daar woon ik. Kan er altijd nog eentje extra gebruikenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Mijn overbuurman heeft er 1 te koop, Bij den-bosch je moet wel heel snel wezen, hij spuit hem gelijk voor je in een kleur.
mail naar teun is cool( aan elkaar ) @ hotmail etc.
oke, mailde jij mij net?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:37 schreef Devolution het volgende:
[..]
Cool, daar woon ik. Kan er altijd nog eentje extra gebruikenDenk niet dat no1uknow die zal halen, is eindje rijden voor em.
Oh was jij dat? Ik dacht je buurmanquote:
quote:The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
Yeah, het duurt echt lang!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef Devolution het volgende:
[..]
Oh was jij dat? Ik dacht je buurman
Oh enne Diemietuhriej;
[..]
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wtf, waarom draait youtube ze allemaal op de kop?![]()
Dat had ik gisteren ook al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |