Ik heb je even verbetert.quote:
je moederquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb je even je prachtig mooie uber heilige post verneukt sorry![]()
![]()
Wehehe.quote:
zal eens laten weten wanneer ie klaar isquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm, zo rond de 1300 euro voor een goed exemplaar.
Maar iets minder mag ook wel natuurlijk, eentje met nog wat werk, voor vanzelfsprekend wat minder euries.
Immer puik!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal eens laten weten wanneer ie klaar is
Dat is jouw mening, ik vind de oude mooier. Deze is niet zo futuristisch, maar veel simpeler en strakker. Maar dat vind ik dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef no1uknow het volgende:
Die eerste is vind ik vele malen mooier!
Heb je het dashboard van de SR50R al gezien?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik vind de oude mooier. Deze is niet zo futuristisch, maar veel simpeler en strakker. Maar dat vind ik dus
Nee joh, je moet van de SR50R factory, dat is net zo'n racemotording, analoge toerenteller, voor de rest ALLES digitaal, zo cheil he!quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef no1uknow het volgende:
Die eerste is vele malen mooier!
kijk jullie begrijpen hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je het dashboard van de SR50R al gezien?![]()
Damn, ik kreeg bijna een harde fallus toen ik die zag!
ja springt er lekker uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:40 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als dit het nieuwe en het oude model zijn, doe mij de oude maar. Ik vind de oude gewoon nét wat mooier, daarnaast vind ik de oude SR er veel meer uitspringen, en niet zo'n 12-in-een-dozijn, met zijn heerlijk herkenbare achterlichten.
Een fucking toerentellerquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Filmpje 1
Er is iets bij het converteren misgegaan volgensmij, hij staat op de kop.
En zo'n kutmuziek draaien we normaal ook niet, was f voor de grap.
2e filmpje komt zo..
En wat Drifter_ zegt, die achterkant is idd tiefuslelijk, maar voor de rest ok.
[afbeelding]
SR50R Factory dashboard, speciaal voor Gekskon.
toeren tellers zijn stoer, dimitri heeft er ook een op z'n jettyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |