Zodeknetter, nu je het zegt... onoplettende fout van mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
68!
of goedemiddag, als je op MyAT klikt, en het is al middag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:26 schreef IBAZ het volgende:
welterusten, of goedemorgen als je dit pas leest als je weer bent opgestaan, en dan op MyAT klikt.
Klits, klets, klander, van de ene bil op de ander.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:17 schreef Ciscus het volgende:
Welke dan, jij hebt de één de ander en ik de ander.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klits, klets, klander, van de ene bil op de ander.
Blijf jij fijn tegen jezelf praten, hebben wij ondertussen een dialoog. Ok?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:23 schreef Ciscus het volgende:
Was een enorm goed gesprek. Ging over dames in het Utrechtse kroegenleven. Goddankk ben ik thuis.
Tuurlijk, als ik tenmisnte mag meelzen. Mijn monologen zijn zo saai om terug te lezen! Niet onaardig doen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijf jij fijn tegen jezelf praten, hebben wij ondertussen een dialoog. Ok?
Oh, in dat geval:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:40 schreef Ciscus het volgende:
Was een monoloog van een eenzame dronkaard
Hoe weet jij dat ik dronken ben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:40 schreef Ciscus het volgende:
Was een monoloog van een eenzame dronkaard
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij duidelijk, hoor.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-
Voor het vraagteken dient men in 't gemeen de shift-toets ingedrukt te houden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-
gebeurt niet veel, ik zal de caps lock nu proberen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor het vraagteken dient men in 't gemeen de shift-toets ingedrukt te houden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zodeknetter, nu je het zegt... onoplettende fout van mij.
had het dan ook zelf gedaan![]()
Isa!!!!!!!!!!!!!!!!! AR!!!!!!!!! Hellupppp!!
Hoi, Erik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, jullie twee.
Ik ga morgenavond met een paar vrienden bij een andere vriend eten en daarna de tuinhaard in de fik steken!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Lienekien het volgende:
Vast wel, maar ik weet nog niet wat.
Maar vertel.
22 euro per jaar, tien nummers. Dat zal de bank niet breken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef DaMart het volgende:
Ik heb me alleen voorgenomen om in het eerste jaar dat ik op mezelf woon niet teveel abonnementen aan te gaan, omdat ik eerst wil zien hoe het financieel allemaal uitpakt. Misschien dat ik me er nog wel een keer op abonneer in de toekomst.
Ja hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat word je toch al een verstandige grote man, DaMart.
Nu de rest nog?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik ben trouwens altijd al verstandig geweest met geld en zo...
Nou ja, ook wat de rest betreft. Behalve met vrouwen, want die heb ik nog niet aan me weten te binden.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
22 euro per jaar, tien nummers. Dat zal de bank niet breken.
Zeer verstandig, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ook wat de rest betreft. Behalve met vrouwen, want die heb ik nog niet aan me weten te binden.
Een boek minder kopen en je hebt tien keer per jaar lol op een zaterdag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar 10 keer dat soort abonnementen, en je bent een hoop geld extra kwijt
Misschien wel, maar ik houd gewoon nog even vast aan mijn beleid op dat gebied.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een boek minder kopen en je hebt tien keer per jaar lol op een zaterdag.![]()
Wat vreselijk saai.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik houd gewoon nog even vast aan mijn beleid op dat gebied.
Is een abonnement op dat blad hetgeen wat jouw leven leuk maakt?quote:
Ik ben liever even wat voorzichtiger nog, want ik weet natuurlijk niet wat voor onverwachte financiële tegenvaller ik nog krijg te verduren. Zo kreeg ik al een afrekening voor warm water en verwarming van 78 Euro, voor de periode van 41 dagen, dat ik hier nog niet eens woonde. Daar ga ik eerst maar eens tegen protesteren denk ik.quote:
Ja, Erik. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een abonnement op dat blad hetgeen wat jouw leven leuk maakt?
Dan ben ik blij voor je dat zo'n blad bestaat.quote:
Wat aardig van je.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben ik blij voor je dat zo'n blad bestaat.
Ja, dat krijg je als het lekker weer isquote:
Ja, dat maakt je leven leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als het lekker weer is.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Bij mij is vandaag vakliteratuur in de bus gevallen. Bij jullie ook?
't Was de eigenaar zelf. Ook een aardige man, hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Lienekien!
Hoe is het eigenlijk met je fiets afgelopen?
Was die leukert er niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was de eigenaar zelf. Ook een aardige man, hoor.
En dan zul je net zien dat je fiets perfect gemaakt is nu en voorlopig niks meer mankeert.quote:
't Was de gratis beurt twee maanden na aankoop. Er was niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En dan zul je net zien dat je fiets perfect gemaakt is nu en voorlopig niks meer mankeert.
Ow, dan is je fiets helemaal tiptop.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was de gratis beurt twee maanden na aankoop. Er was niks mis mee.
Maar de banden waren fijn hard opgepompt en de remmen knepen fijn.
Niet dat ik weet Lien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
Ken jij ook een Groningse D&B-DJ, AE?
Ja, toevallig, hè. Ik wist al dat ze DJ was, maar niet dat het D&B was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet Lien.
Ken jij er wel een dan?
Heb je weleens een set van haar gehoord?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, toevallig, hè. Ik wist al dat ze DJ was, maar niet dat het D&B was.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je weleens een set van haar gehoord?
Niet alle D & B is druk en bombastisch. Er is ook rustigere "atmosferische" D & B.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het nu al een tijdje aan, en lees ook al een tijdje mee, maar wat ís D&B?
Dat misschien?quote:D & B is druk en bombastisch
Als je het al een tijdje aankijkt en meeleest.... dan had je ook meerdere keren D & B voluit kunnen lezen... Drum & Bass.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het nu al een tijdje aan, en lees ook al een tijdje mee, maar wat ís D&B?
Ja, dat klinkt ook wel logischquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je het al een tijdje aankijkt en meeleest.... dan had je ook meerdere keren D & B voluit kunnen lezen... Drum & Bass.
Het is een stroming in muziek Erik, electronische dancemuziek met heel veel boemen en bassen en dan een tandje of wat sneller en chaotischer dan de gemiddelde dancemuziek.quote:
Lijkt me niks.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is een stroming in muziek Erik, electronische dancemuziek met heel veel boemen en bassen en dan een tandje of wat sneller en chaotischer dan de gemiddelde dancemuziek.
Heerlijk, toch, als je zo'n passie hebt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij mag er van vinden wat je wil... ik leef het.
Ja!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heerlijk, toch, als je zo'n passie hebt.
Of in kleine boekjes die op zaterdag in je bus vallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja!
Geluk zit vaak in de kleine hoekjes.
Ik snap het wel, maar als dat het enige geluk is, dan vind ik het zo magertjes en zonde.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of in kleine boekjes die op zaterdag in je bus vallen.
Erik snapt dat niet.![]()
Een van de "bekendere" D & B nummers (lees: zo'n beetje het enige D & B nummer wat ooit de hitparades haalde en op de reguliere radiozenders te horen was) is van enkele jaren geleden: Kosheen - I'll hide you.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef DaMart het volgende:
Ik ken het wel.... een beetje... wat voor bands/artiesten behoren precies tot die stroming?
Goed puntquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar als dat het enige geluk is, dan vind ik het zo magertjes en zonde.
Dat is een veronderstelling die geheel en al voor jouw eigen rekening komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar als dat het enige geluk is, dan vind ik het zo magertjes en zonde.
Viel The Prodigy er nou ook onder (vroeger dan) AE?? Of was dat dan toch weer wat anders??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een van de "bekendere" D & B nummers (lees: zo'n beetje het enige D & B nummer wat ooit de hitparades haalde en op de reguliere radiozenders te horen was) is van enkele jaren geleden: Kosheen - I'll hide you.
Dat nummer is een slecht voorbeeld van D & B helaas, het staat bepaald niet representatief voor de echte D & B.
Een van de betere D & B producers/DJ's van nu vind ik Limewax.
Dat is ook een genieter inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of in kleine boekjes die op zaterdag in je bus vallen.
Erik snapt dat niet.![]()
Onderschat die kleine hoekjes niet Erik...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar ook nog een hoop andere dingen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is ook een genieter inderdaad.
Erik: Had je vroeger ook niet de Donald Duck waar je elke week naar uitkeek?
Nee, The Prodigy is geen D & B.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Viel The Prodigy er nou ook onder (vroeger dan) AE?? Of was dat dan toch weer wat anders??
Ja, maar je zegt het zelf. "Hoekjes", meervoud dus. En niet één hoekje, als in het boekje wat elke zaterdag door de bus komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Onderschat die kleine hoekjes niet Erik...
Niemand zegt dat dat het enige is wat het leven leuk zou maken, behalve jij, Erik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar ook nog een hoop andere dingen.
Ik heb nog 2 cd's van die jongens.....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee, The Prodigy is geen D & B.
Die jongens vallen niet echt in een hokje in te delen met hun geheel eigen stijl.
Maar die hoop andere dingen vergat je dan toch wel op slag, op het moment dat je Duckie in de bus viel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar ook nog een hoop andere dingen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een abonnement op dat blad hetgeen wat jouw leven leuk maakt?
Ik dacht... ik ging er van uit... het leek alsof dit het enige was, Lienekien.quote:
Les 1: PI's.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht... ik ging er van uit... het leek alsof dit het enige was, Lienekien.
ja, maar ik ben niet zo slim altijd.quote:
Gewoon genieten van elk gelukzalig moment die je treft, dan komt het geluk in confettie over je heen vallen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt het zelf. "Hoekjes", meervoud dus. En niet één hoekje, als in het boekje wat elke zaterdag door de bus komt.
Het is leuk dat je van één ding gelukkig wordt, maar als je dat als enige gelukmaker hebt, dan vind ik dat jammer.
Ik houd niet van confettiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gewoon genieten van elk gelukzalig moment die je treft, dan komt het geluk in confettie over je heen vallen...
Ik hoor ze ook nog regelmatig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 cd's van die jongens.....
Maar niet van mijn cd'squote:
GGGGGggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet van confettie. Echt niet.
Vanuit Oss kan ik dat net niet horen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar niet van mijn cd's
Want daar ligt een laag stof op
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vanuit Oss kan ik dat net niet horen.
Gister sprak ik trouwens een mevrouw in Breda, die uit Oss komt... en die had het over bijen-overlast en een imker bij haar in de buurt....
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Lieve menschen, ik moet nog gaan douchendus laat ik dat maar eens gaan doen.
Laterz!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Lieve menschen, ik moet nog gaan douchendus laat ik dat maar eens gaan doen.
Laterz!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Erik, ga eens een cursus msn volgen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Erik, ga eens een cursus msn volgen
Kort samengevat: Erik wilde mij toevoegen aan een gesprek, maar voegde meteen maar al zijn MSN contacten toe!quote:
O god, alle 172?!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kort samengevat: Erik wilde mij toevoegen aan een gesprek, maar voegde meteen maar al zijn MSN contacten toe!
Alleen mijn categorie "FOK!".quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kort samengevat: Erik wilde mij toevoegen aan een gesprek, maar voegde meteen maar al zijn MSN contacten toe!
Heb je de boodschappen al voor de pinksteren? Ze verkopen tegenwoordig ook al pinksterbrood.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
*Schoon* *Fris*
En in mindere mate helder.![]()
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je de boodschappen al voor de pinksteren? Ze verkopen tegenwoordig ook al pinksterbrood.
Bij mijn supermarkt is het 't zelfde brood wat ze met kerst verkopen als kerstbrood en met pasen als paasbrood.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nog niet nee.
Bedoel je brochette (of brouchette oid) brood?
Dat is lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mijn supermarkt is het 't zelfde brood wat ze met kerst verkopen als kerstbrood en met pasen als paasbrood.Krenten/vruchtenbrood met spijs, dus. Volgens mij hadden ze nog over van de vorige feestdagen en hebben ze er een nieuwe verpakking omheen gedaan.
Ohw dat soort brood bedoel je!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mijn supermarkt is het 't zelfde brood wat ze met kerst verkopen als kerstbrood en met pasen als paasbrood.Krenten/vruchtenbrood met spijs, dus. Volgens mij hadden ze nog over van de vorige feestdagen en hebben ze er een nieuwe verpakking omheen gedaan.
Dus van jou mag het voor alle feestdagen wel weer in de supermarkt liggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is lekker. Met roomboter en hagelslag
![]()
.
Ik ga zo eens een stukje D&B beluisteren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw dat soort brood bedoel je!
Dat zie ik hier volgens mij buiten kerst niet liggen.
Ja, graag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus van jou mag het voor alle feestdagen wel weer in de supermarkt liggen.
Ik heb nu even wat van internet gehaald, maar het is niet echt mijn muziek, moet ik zeggen. Iets te wild eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een van de "bekendere" D & B nummers (lees: zo'n beetje het enige D & B nummer wat ooit de hitparades haalde en op de reguliere radiozenders te horen was) is van enkele jaren geleden: Kosheen - I'll hide you.
Dat nummer is een slecht voorbeeld van D & B helaas, het staat bepaald niet representatief voor de echte D & B.
Een van de betere D & B producers/DJ's van nu vind ik Limewax.
Ohw spannend!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga zo eens een stukje D&B beluisteren.![]()
Ik heb sinds eind vorig jaar een broodbakmachines, maar ik ben wel weer eens aan wat anders toe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vlak naast mijn werk zit een Marokkaanse bakker. Daar haal ik nu mijn brood voor de lunchpauze.
Lekker vers én goedkoop.
Dat kan ik best begrijpen, zo ervaren veel mensen dat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu even wat van internet gehaald, maar het is niet echt mijn muziek, moet ik zeggen. Iets te wild eigenlijk![]()
Limewax, the breezeblock mixquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw spannend!
Wat voor iets is het?
Ik houd over het algemeen wel van de dance- en trancemuziek hoor, alleen dit is net iets TE.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat kan ik best begrijpen, zo ervaren veel mensen dat.
Ik word er juist relaxed van, alsof de beat gelijk loopt met mijn innerlijke beat.
Mijn ouders hebben ook een broodbakmachine. Het ruikt altijd enorm lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb sinds eind vorig jaar een broodbakmachines, maar ik ben wel weer eens aan wat anders toe.
Ik kwam vroeger wel eens in zo'n noord-afrikaans bakwinkeltje.![]()
Woei!!! Jij gaat meteen voor het échte werk.quote:
Klopt, het is een stuk hectischer dan dance en trance.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd over het algemeen wel van de dance- en trancemuziek hoor, alleen dit is net iets TE.
Jij noemde Limewax, dus ik denk 'laten we het maar proberen'.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Woei!!! Jij gaat meteen voor het échte werk.![]()
Die mix is al een jaartje oud ofzo, maar erg oke.
Dan heb je in elk geval wel een goede indruk van wat ik hele dagen luister.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij noemde Limewax, dus ik denk 'laten we het maar proberen'.
Ik zou er vreselijk onrustig van worden, denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval wel een goede indruk van wat ik hele dagen luister.
Je gooit jezelf ook wel meteen in het diepe hoor, met de wat zwaardere D & B.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou er vreselijk onrustig van worden, denk ik.
Maar ik ga nog eens wat grazen.
Om eerlijk te zijn, dat zegt me niks.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Paul B, is dat wat?
Doe es twee of drie namen van wat 'beginners D&B'?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, dat zegt me niks.
*herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Oei, dat is moeilijk...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe es twee of drie namen van wat 'beginners D&B'?
![]()
Dag dwerg.quote:
Inner City Life is nog steeds briljant.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
En Goldie, voor mij één van de pioneers in D & B, die heeft ook hele luisterbare Jungle/D & B gemaakt.
Nee hoor, dar zul je mij niet horen roepen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Inner City Life is nog steeds briljant.
Alhoewel de echte D&B fan nu misschien roept dat het een ontzettend commercieel nummer is.
Meestal geven ze op 3voor12 wel een aardige weergave van Pinkpop etc.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Over 'blink and you'll miss it' gesproken. Zou het Pinkpopoptreden van Weller vanavond ergens op internet te zien of te horen zijn? Ik heb al wat rondgekeken op de 3voor12-site, maar ik word er matig wijs uit.
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Meestal geven ze op 3voor12 wel een aardige weergave van Pinkpop etc.
Alleen of het rechtstreeks live te beluisteren zal zijn, geen idee...
ik heb btw nog een stel The Style Council LP's in mijn bezit uit vroegere tijden
Luister jij ze nog steeds?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook!
Trouwens best kans dat Weller er geen toestemming voor geeft.![]()
Ik ook niet, want ik heb geen platenspeler.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Luister jij ze nog steeds?
(ik niet)
Dat zou niet slim zijn van hem, zulke live registratie's van zo'n festival zijn juist prima publiciteit.
Hopelijk voor jou laten ze er vanavond wat van horen bij de vpro.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik heb geen platenspeler.Ik heb ze later nooit op CD gekocht. Ik denk dat ik dat alleen nog zou overwegen voor Café Bleu en Our Favourite Shop. Later werd 't wel zulke bagger (no offence, Mr. Weller).
Ach, zo is 'ie denk ik ook wel weer, dat het wel mag.
Dan ga ik nu maar even mijn laatste weekendboodschappen halen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou laten ze er vanavond wat van horen bij de vpro.
Dweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:09 schreef Lienekien het volgende:
Ok, ik weet al meer. 19.45-21.00: Webradio.
Dwerg wist dit natuurlijk allang.![]()
Die kwelling moet ik ook nog gaan doorstaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar even mijn laatste weekendboodschappen halen.![]()
Ja, bedankt, gelezen.quote:
O, ze zijn ook vast nieuw wel eens voor een zacht prijsje te krijgen. Nice Price bij Plato, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, bedankt, gelezen.
Our Favourite Shop heb ik op cd gekocht bij De Waterput in Bergen op Zoom, voor 7 Euro, toen ik daar was voor een instore optreden van Spinvis. Er zijn genoeg leuke winkels waar je tweedehands cd's kunt kopen, voor weinig.
Niet gek, hè.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef dwerg het volgende:
Geen beeld, wel geluid. En dat klinkt goed.
Heb ik jou destijds de foto's gemaild van 14 oktober 2005 Oosterpoort Groningen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
Ik ben natuurlijk een kritiekloze fan.
Maar je hebt gelijk met het latere werk van The Style Council. Da's niet zo best.
Volgens mij is dat een nieuwe die hij aan zijn live-repertoire heeft toegevoegd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:07 schreef dwerg het volgende:
Ja, Running On The Spot.
Ja, toen ik Wild Wood prees.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:30 schreef dwerg het volgende:
En meteen door met I walk on gilded splinters. Had ik al gezegd dat Stanley Road mijn favoriete cd is van Weller? Vast wel.
Je hebt echt een rijtje favoriete nummers! Ik zou met de mond vol tanden staan als iemand me daar naar zou vragen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:53 schreef dwerg het volgende:
Het is echt heel goed. Hopelijk komt er ook wat beeld op de 3voor12 site, en misschien wat op tv (maar dat mis ik toch altijd).
De studio-versie van The Changingman met Dr. Robert op bas en achtergrondzang van Carleen Anderson is wat mij betreft het beste nummer aller tijden. Beter nog dan True Faith van New Order, Pale Shelter van Tears for Fears en Sara van Fleetwood Mac.
A Town Called Malice.
Da's geen excuusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:55 schreef DaMart het volgende:
Het komt denk ik vooral door de hoek van waaruit ik de foto nam. Ik stond half haaks op de zee, voor het mooiste plaatje!
Wel een beetje, maar hij zou echt mooier geweest zijn als de lucht er meer had opgestaan. (Maar danweer niet de horizon in het midden)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of de foto zoveel mooier was geweest als de horizon recht was.
Aangezien jij verzuimd hebt die foto te maken zullen we dat nooit wetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of de foto zoveel mooier was geweest als de horizon recht was.
Oh ja, heb ik dat verzuimd?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Aangezien jij verzuimd hebt die foto te maken zullen we dat nooit weten
Nog steeds scheef.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik dat verzuimd?
[afbeelding]
Zoiets?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je er ook nog 1 verticaal gemaakt??
Het zijn de klimaatsveranderingen Erik!!!quote:
Deze is echt veel beter dan de vorige bij elkaar opgeteldquote:
Recht lijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
Deze is ook mooi!
[afbeelding]
En ja Erik, de horizon is geen recht lijn hier!
Sorry DaMart, maar die foto op z'n kant is echt een veel mooier beeld.....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
Deze is ook mooi!
[afbeelding]
En ja Erik, de horizon is geen rechte lijn hier!
Horizonten is een veel leuker meervoud.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg rechtlijnig met de scheve horizons!
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry DaMart, maar die foto op z'n kant is echt een veel mooier beeld.....
Laten we het dan helemaal goed doen en er horizonnen van maken!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Horizonten is een veel leuker meervoud.
En ook veel correcter.
Horizonten ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laten we het dan helemaal goed doen en er horizonnen van maken!
Waarbij horizons ook gewoon correct Nederlands is.
In de online vandale welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
bron? In de van Dale staat het namelijk niet als optie
quote:ho·ri·zon (de ~ (m.), ~nen/~ten)
1 lijn waar hemel en aarde elkaar lijken te raken => einder, gezichtseinder, kim
2 grens van het gebied dat de geest kan overzien => gezichtsveld
3 [geol.] zeer dunne, in enig opzicht kenmerkende aardlaag
Er is inderdaad een vormvariant 'horizont'. Daarvan is het meervoud 'horizonten!' Maar aangezien ik horizon gebruikte, is horizons/horizonnen correct.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de online vandale wel. Maar dat zal wel verouderd zijn.
[..]
I guess not...quote:Op zondag 4 juni 2006 03:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nog andere TTL/LPTers aanwezig op dit tijdstip?
Nu ja, kijk eens goed. Hij is echt beter dan die anderen hoorquote:
Sta je er zelf ook nog op??quote:Op zondag 4 juni 2006 03:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
I guess not...![]()
Dan plaats ik maar een kleine impressie middels een matige mobilefoonfoto van mijn avond.
[afbeelding]
degene met gestreept shirt aan en pet op bovenin beeld is Dillinja.
Echt recht is ook die horzion anders niet hoorquote:Op zondag 4 juni 2006 09:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, kijk eens goed. Hij is echt beter dan die anderen hoor
Hoi!quote:Op zondag 4 juni 2006 12:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Goedemorgen/middag!
Dat geeft niks, de rest van het beeld maakt dat wel goedquote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt recht is ook die horzion anders niet hoor
Het is niet helemaal dezelfde foto, maar het komt wel het meest in de buurt ja!quote:Op zondag 4 juni 2006 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nummer 3 is toch een horizontale versie van wat ik de beste vind??
Zet die ik het beste vind ff recht, en post die ook eensquote:Op zondag 4 juni 2006 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is niet helemaal dezelfde foto, maar het komt wel het meest in de buurt ja!
Alsjeblieft!quote:Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zet die ik het beste vind ff recht, en post die ook eens
Post hem in het FOT-topic bedoel ik grapjurkquote:Op zondag 4 juni 2006 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
[afbeelding]
En deze komt uit de FOT-topic:
[afbeelding]
Hoe raad je het!quote:Op zondag 4 juni 2006 17:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie het al, onder de rook van Schiphol.![]()
Zons-ondergang / opkomst: deel 4quote:Op zondag 4 juni 2006 17:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Post hem in het FOT-topic bedoel ik grapjurk
Hey Erik!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er een beetje.
Zeker. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Niets speciaals... uitgeslapen, op gemakkie met bakkie wakker geworden, ge-socialized in de koffiesjop, nog wat ge-socialized in de Mint-theesjop, wat gegeten en daarna nog even gesoicialized in weer een andere sjop.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Welke film?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben net naar de film geweest.
The road to Guantamalo.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke film?
al zal dat mij waarschijnlijk niets zeggen
Waar ik al voor vreesde, dat zegt me niks.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The road to Guantamalo.
Een docu-film over een groep Afghanen die onterecht beschuldigd worden Talibanstrijders te zijn, en daardoor naar gevangeniskampen gestuurd worden.
Zet je aan het denken over het handelen van de VS.
Dat is onprettig.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat was het gelukkig ook. Alleen heb je wel een lichtelijk kut-gevoel na afloop.
Op zich vind ik het niet zo erg om zo'n gevoel na een film te hebben. Het is echt zo'n gevoel van "Waar zijn ze nou helemaal mee bezig, in Amerika" een machteloos gevoel...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is onprettig.
Alleen al daarom kijk ik niet graag tv/films.
Nadenken over dingen is okee, maar dat machteloos voelen bevalt me nooit zo.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich vind ik het niet zo erg om zo'n gevoel na een film te hebben. Het is echt zo'n gevoel van "Waar zijn ze nou helemaal mee bezig, in Amerika" een machteloos gevoel...
Ok, ik vind het wel erg om zo'n gevoel te hebben. Maar het is wel goed om soms zo na te denken over dingen.
Dat zegt me al even weinig als de film die Erik heeft gezien.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:47 schreef dwerg het volgende:
Ja hoi, ik heb ook een film gezien. X-Men 3, amusement waarbij je je na afloop niet kut voelt.
Films uitleggen is aan mij ook niet besteed, ik ben een barbaar in dat soort dingen.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:52 schreef dwerg het volgende:
Hoi ALTER_EGO.
Ik ga niet uitleggen waar de film over gaat, maarFamke Jansen
, Hugh Jackman, Patrick Stewart en Ian McKellen spelen de belangrijkste rollen.
Als DaMart hier nu zou zijn, had hij weer een inkoppertje...quote:Op zondag 4 juni 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet zo van Famke Jansen.
Hé Mu, tijdje niet gezien.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:35 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo allemaal. Ben moe en het huis staat op zijn kop. Morgen komt het nieuwe tapijt erin![]()
Was je dat gisteren ook niet, trouwens?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er wel, maar ook weer niet.
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Was je dat gisteren ook niet, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |