Heerlijk, toch, als je zo'n passie hebt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij mag er van vinden wat je wil... ik leef het.
Ja!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heerlijk, toch, als je zo'n passie hebt.
Of in kleine boekjes die op zaterdag in je bus vallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja!
Geluk zit vaak in de kleine hoekjes.
Ik snap het wel, maar als dat het enige geluk is, dan vind ik het zo magertjes en zonde.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of in kleine boekjes die op zaterdag in je bus vallen.
Erik snapt dat niet.![]()
Een van de "bekendere" D & B nummers (lees: zo'n beetje het enige D & B nummer wat ooit de hitparades haalde en op de reguliere radiozenders te horen was) is van enkele jaren geleden: Kosheen - I'll hide you.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef DaMart het volgende:
Ik ken het wel.... een beetje... wat voor bands/artiesten behoren precies tot die stroming?
Goed puntquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar als dat het enige geluk is, dan vind ik het zo magertjes en zonde.
Dat is een veronderstelling die geheel en al voor jouw eigen rekening komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar als dat het enige geluk is, dan vind ik het zo magertjes en zonde.
Viel The Prodigy er nou ook onder (vroeger dan) AE?? Of was dat dan toch weer wat anders??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een van de "bekendere" D & B nummers (lees: zo'n beetje het enige D & B nummer wat ooit de hitparades haalde en op de reguliere radiozenders te horen was) is van enkele jaren geleden: Kosheen - I'll hide you.
Dat nummer is een slecht voorbeeld van D & B helaas, het staat bepaald niet representatief voor de echte D & B.
Een van de betere D & B producers/DJ's van nu vind ik Limewax.
Dat is ook een genieter inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of in kleine boekjes die op zaterdag in je bus vallen.
Erik snapt dat niet.![]()
Onderschat die kleine hoekjes niet Erik...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar ook nog een hoop andere dingen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is ook een genieter inderdaad.
Erik: Had je vroeger ook niet de Donald Duck waar je elke week naar uitkeek?
Nee, The Prodigy is geen D & B.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Viel The Prodigy er nou ook onder (vroeger dan) AE?? Of was dat dan toch weer wat anders??
Ja, maar je zegt het zelf. "Hoekjes", meervoud dus. En niet één hoekje, als in het boekje wat elke zaterdag door de bus komt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Onderschat die kleine hoekjes niet Erik...
Niemand zegt dat dat het enige is wat het leven leuk zou maken, behalve jij, Erik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar ook nog een hoop andere dingen.
Ik heb nog 2 cd's van die jongens.....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee, The Prodigy is geen D & B.
Die jongens vallen niet echt in een hokje in te delen met hun geheel eigen stijl.
Maar die hoop andere dingen vergat je dan toch wel op slag, op het moment dat je Duckie in de bus viel?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar ook nog een hoop andere dingen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een abonnement op dat blad hetgeen wat jouw leven leuk maakt?
Ik dacht... ik ging er van uit... het leek alsof dit het enige was, Lienekien.quote:
Les 1: PI's.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht... ik ging er van uit... het leek alsof dit het enige was, Lienekien.
ja, maar ik ben niet zo slim altijd.quote:
Gewoon genieten van elk gelukzalig moment die je treft, dan komt het geluk in confettie over je heen vallen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt het zelf. "Hoekjes", meervoud dus. En niet één hoekje, als in het boekje wat elke zaterdag door de bus komt.
Het is leuk dat je van één ding gelukkig wordt, maar als je dat als enige gelukmaker hebt, dan vind ik dat jammer.
Ik houd niet van confettiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gewoon genieten van elk gelukzalig moment die je treft, dan komt het geluk in confettie over je heen vallen...
Ik hoor ze ook nog regelmatig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 cd's van die jongens.....
Maar niet van mijn cd'squote:
GGGGGggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet van confettie. Echt niet.
Vanuit Oss kan ik dat net niet horen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar niet van mijn cd's
Want daar ligt een laag stof op
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vanuit Oss kan ik dat net niet horen.
Gister sprak ik trouwens een mevrouw in Breda, die uit Oss komt... en die had het over bijen-overlast en een imker bij haar in de buurt....
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Lieve menschen, ik moet nog gaan douchendus laat ik dat maar eens gaan doen.
Laterz!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Lieve menschen, ik moet nog gaan douchendus laat ik dat maar eens gaan doen.
Laterz!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Erik, ga eens een cursus msn volgen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Erik, ga eens een cursus msn volgen
Kort samengevat: Erik wilde mij toevoegen aan een gesprek, maar voegde meteen maar al zijn MSN contacten toe!quote:
O god, alle 172?!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kort samengevat: Erik wilde mij toevoegen aan een gesprek, maar voegde meteen maar al zijn MSN contacten toe!
Alleen mijn categorie "FOK!".quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kort samengevat: Erik wilde mij toevoegen aan een gesprek, maar voegde meteen maar al zijn MSN contacten toe!
Heb je de boodschappen al voor de pinksteren? Ze verkopen tegenwoordig ook al pinksterbrood.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
*Schoon* *Fris*
En in mindere mate helder.![]()
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je de boodschappen al voor de pinksteren? Ze verkopen tegenwoordig ook al pinksterbrood.
Bij mijn supermarkt is het 't zelfde brood wat ze met kerst verkopen als kerstbrood en met pasen als paasbrood.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nog niet nee.
Bedoel je brochette (of brouchette oid) brood?
Dat is lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mijn supermarkt is het 't zelfde brood wat ze met kerst verkopen als kerstbrood en met pasen als paasbrood.Krenten/vruchtenbrood met spijs, dus. Volgens mij hadden ze nog over van de vorige feestdagen en hebben ze er een nieuwe verpakking omheen gedaan.
Ohw dat soort brood bedoel je!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mijn supermarkt is het 't zelfde brood wat ze met kerst verkopen als kerstbrood en met pasen als paasbrood.Krenten/vruchtenbrood met spijs, dus. Volgens mij hadden ze nog over van de vorige feestdagen en hebben ze er een nieuwe verpakking omheen gedaan.
Dus van jou mag het voor alle feestdagen wel weer in de supermarkt liggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is lekker. Met roomboter en hagelslag
![]()
.
Ik ga zo eens een stukje D&B beluisteren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw dat soort brood bedoel je!
Dat zie ik hier volgens mij buiten kerst niet liggen.
Ja, graag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus van jou mag het voor alle feestdagen wel weer in de supermarkt liggen.
Ik heb nu even wat van internet gehaald, maar het is niet echt mijn muziek, moet ik zeggen. Iets te wild eigenlijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een van de "bekendere" D & B nummers (lees: zo'n beetje het enige D & B nummer wat ooit de hitparades haalde en op de reguliere radiozenders te horen was) is van enkele jaren geleden: Kosheen - I'll hide you.
Dat nummer is een slecht voorbeeld van D & B helaas, het staat bepaald niet representatief voor de echte D & B.
Een van de betere D & B producers/DJ's van nu vind ik Limewax.
Ohw spannend!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga zo eens een stukje D&B beluisteren.![]()
Ik heb sinds eind vorig jaar een broodbakmachines, maar ik ben wel weer eens aan wat anders toe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vlak naast mijn werk zit een Marokkaanse bakker. Daar haal ik nu mijn brood voor de lunchpauze.
Lekker vers én goedkoop.
Dat kan ik best begrijpen, zo ervaren veel mensen dat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nu even wat van internet gehaald, maar het is niet echt mijn muziek, moet ik zeggen. Iets te wild eigenlijk![]()
Limewax, the breezeblock mixquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw spannend!
Wat voor iets is het?
Ik houd over het algemeen wel van de dance- en trancemuziek hoor, alleen dit is net iets TE.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat kan ik best begrijpen, zo ervaren veel mensen dat.
Ik word er juist relaxed van, alsof de beat gelijk loopt met mijn innerlijke beat.
Mijn ouders hebben ook een broodbakmachine. Het ruikt altijd enorm lekkerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb sinds eind vorig jaar een broodbakmachines, maar ik ben wel weer eens aan wat anders toe.
Ik kwam vroeger wel eens in zo'n noord-afrikaans bakwinkeltje.![]()
Woei!!! Jij gaat meteen voor het échte werk.quote:
Klopt, het is een stuk hectischer dan dance en trance.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd over het algemeen wel van de dance- en trancemuziek hoor, alleen dit is net iets TE.
Jij noemde Limewax, dus ik denk 'laten we het maar proberen'.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Woei!!! Jij gaat meteen voor het échte werk.![]()
Die mix is al een jaartje oud ofzo, maar erg oke.
Dan heb je in elk geval wel een goede indruk van wat ik hele dagen luister.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij noemde Limewax, dus ik denk 'laten we het maar proberen'.
Ik zou er vreselijk onrustig van worden, denk ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval wel een goede indruk van wat ik hele dagen luister.
Je gooit jezelf ook wel meteen in het diepe hoor, met de wat zwaardere D & B.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou er vreselijk onrustig van worden, denk ik.
Maar ik ga nog eens wat grazen.
Om eerlijk te zijn, dat zegt me niks.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Paul B, is dat wat?
Doe es twee of drie namen van wat 'beginners D&B'?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, dat zegt me niks.
*herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Oei, dat is moeilijk...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe es twee of drie namen van wat 'beginners D&B'?
![]()
Dag dwerg.quote:
Inner City Life is nog steeds briljant.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
En Goldie, voor mij één van de pioneers in D & B, die heeft ook hele luisterbare Jungle/D & B gemaakt.
Nee hoor, dar zul je mij niet horen roepen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:58 schreef dwerg het volgende:
[..]
Inner City Life is nog steeds briljant.
Alhoewel de echte D&B fan nu misschien roept dat het een ontzettend commercieel nummer is.
Meestal geven ze op 3voor12 wel een aardige weergave van Pinkpop etc.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Over 'blink and you'll miss it' gesproken. Zou het Pinkpopoptreden van Weller vanavond ergens op internet te zien of te horen zijn? Ik heb al wat rondgekeken op de 3voor12-site, maar ik word er matig wijs uit.
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Meestal geven ze op 3voor12 wel een aardige weergave van Pinkpop etc.
Alleen of het rechtstreeks live te beluisteren zal zijn, geen idee...
ik heb btw nog een stel The Style Council LP's in mijn bezit uit vroegere tijden
Luister jij ze nog steeds?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook!
Trouwens best kans dat Weller er geen toestemming voor geeft.![]()
Ik ook niet, want ik heb geen platenspeler.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Luister jij ze nog steeds?
(ik niet)
Dat zou niet slim zijn van hem, zulke live registratie's van zo'n festival zijn juist prima publiciteit.
Hopelijk voor jou laten ze er vanavond wat van horen bij de vpro.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik heb geen platenspeler.Ik heb ze later nooit op CD gekocht. Ik denk dat ik dat alleen nog zou overwegen voor Café Bleu en Our Favourite Shop. Later werd 't wel zulke bagger (no offence, Mr. Weller).
Ach, zo is 'ie denk ik ook wel weer, dat het wel mag.
Dan ga ik nu maar even mijn laatste weekendboodschappen halen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou laten ze er vanavond wat van horen bij de vpro.
Dweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:09 schreef Lienekien het volgende:
Ok, ik weet al meer. 19.45-21.00: Webradio.
Dwerg wist dit natuurlijk allang.![]()
Die kwelling moet ik ook nog gaan doorstaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar even mijn laatste weekendboodschappen halen.![]()
Ja, bedankt, gelezen.quote:
O, ze zijn ook vast nieuw wel eens voor een zacht prijsje te krijgen. Nice Price bij Plato, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, bedankt, gelezen.
Our Favourite Shop heb ik op cd gekocht bij De Waterput in Bergen op Zoom, voor 7 Euro, toen ik daar was voor een instore optreden van Spinvis. Er zijn genoeg leuke winkels waar je tweedehands cd's kunt kopen, voor weinig.
Niet gek, hè.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef dwerg het volgende:
Geen beeld, wel geluid. En dat klinkt goed.
Heb ik jou destijds de foto's gemaild van 14 oktober 2005 Oosterpoort Groningen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef dwerg het volgende:
Ik ben natuurlijk een kritiekloze fan.
Maar je hebt gelijk met het latere werk van The Style Council. Da's niet zo best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |