Zodeknetter, nu je het zegt... onoplettende fout van mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
68!
of goedemiddag, als je op MyAT klikt, en het is al middag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:26 schreef IBAZ het volgende:
welterusten, of goedemorgen als je dit pas leest als je weer bent opgestaan, en dan op MyAT klikt.
Klits, klets, klander, van de ene bil op de ander.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:17 schreef Ciscus het volgende:
Welke dan, jij hebt de één de ander en ik de ander.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klits, klets, klander, van de ene bil op de ander.
Blijf jij fijn tegen jezelf praten, hebben wij ondertussen een dialoog. Ok?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:23 schreef Ciscus het volgende:
Was een enorm goed gesprek. Ging over dames in het Utrechtse kroegenleven. Goddankk ben ik thuis.
Tuurlijk, als ik tenmisnte mag meelzen. Mijn monologen zijn zo saai om terug te lezen! Niet onaardig doen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijf jij fijn tegen jezelf praten, hebben wij ondertussen een dialoog. Ok?
Oh, in dat geval:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:40 schreef Ciscus het volgende:
Was een monoloog van een eenzame dronkaard
Hoe weet jij dat ik dronken ben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:40 schreef Ciscus het volgende:
Was een monoloog van een eenzame dronkaard
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij duidelijk, hoor.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-
Voor het vraagteken dient men in 't gemeen de shift-toets ingedrukt te houden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-
gebeurt niet veel, ik zal de caps lock nu proberen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor het vraagteken dient men in 't gemeen de shift-toets ingedrukt te houden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zodeknetter, nu je het zegt... onoplettende fout van mij.
had het dan ook zelf gedaan![]()
Isa!!!!!!!!!!!!!!!!! AR!!!!!!!!! Hellupppp!!
Hoi, Erik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, jullie twee.
Ik ga morgenavond met een paar vrienden bij een andere vriend eten en daarna de tuinhaard in de fik steken!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Lienekien het volgende:
Vast wel, maar ik weet nog niet wat.
Maar vertel.
22 euro per jaar, tien nummers. Dat zal de bank niet breken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef DaMart het volgende:
Ik heb me alleen voorgenomen om in het eerste jaar dat ik op mezelf woon niet teveel abonnementen aan te gaan, omdat ik eerst wil zien hoe het financieel allemaal uitpakt. Misschien dat ik me er nog wel een keer op abonneer in de toekomst.
Ja hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat word je toch al een verstandige grote man, DaMart.
Nu de rest nog?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik ben trouwens altijd al verstandig geweest met geld en zo...
Nou ja, ook wat de rest betreft. Behalve met vrouwen, want die heb ik nog niet aan me weten te binden.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
22 euro per jaar, tien nummers. Dat zal de bank niet breken.
Zeer verstandig, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ook wat de rest betreft. Behalve met vrouwen, want die heb ik nog niet aan me weten te binden.
Een boek minder kopen en je hebt tien keer per jaar lol op een zaterdag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar 10 keer dat soort abonnementen, en je bent een hoop geld extra kwijt
Misschien wel, maar ik houd gewoon nog even vast aan mijn beleid op dat gebied.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een boek minder kopen en je hebt tien keer per jaar lol op een zaterdag.![]()
Wat vreselijk saai.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik houd gewoon nog even vast aan mijn beleid op dat gebied.
Is een abonnement op dat blad hetgeen wat jouw leven leuk maakt?quote:
Ik ben liever even wat voorzichtiger nog, want ik weet natuurlijk niet wat voor onverwachte financiële tegenvaller ik nog krijg te verduren. Zo kreeg ik al een afrekening voor warm water en verwarming van 78 Euro, voor de periode van 41 dagen, dat ik hier nog niet eens woonde. Daar ga ik eerst maar eens tegen protesteren denk ik.quote:
Ja, Erik. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een abonnement op dat blad hetgeen wat jouw leven leuk maakt?
Dan ben ik blij voor je dat zo'n blad bestaat.quote:
Wat aardig van je.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben ik blij voor je dat zo'n blad bestaat.
Ja, dat krijg je als het lekker weer isquote:
Ja, dat maakt je leven leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als het lekker weer is.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Bij mij is vandaag vakliteratuur in de bus gevallen. Bij jullie ook?
't Was de eigenaar zelf. Ook een aardige man, hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Lienekien!
Hoe is het eigenlijk met je fiets afgelopen?
Was die leukert er niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was de eigenaar zelf. Ook een aardige man, hoor.
En dan zul je net zien dat je fiets perfect gemaakt is nu en voorlopig niks meer mankeert.quote:
't Was de gratis beurt twee maanden na aankoop. Er was niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En dan zul je net zien dat je fiets perfect gemaakt is nu en voorlopig niks meer mankeert.
Ow, dan is je fiets helemaal tiptop.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was de gratis beurt twee maanden na aankoop. Er was niks mis mee.
Maar de banden waren fijn hard opgepompt en de remmen knepen fijn.
Niet dat ik weet Lien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
Ken jij ook een Groningse D&B-DJ, AE?
Ja, toevallig, hè. Ik wist al dat ze DJ was, maar niet dat het D&B was.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet dat ik weet Lien.
Ken jij er wel een dan?
Heb je weleens een set van haar gehoord?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, toevallig, hè. Ik wist al dat ze DJ was, maar niet dat het D&B was.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je weleens een set van haar gehoord?
Niet alle D & B is druk en bombastisch. Er is ook rustigere "atmosferische" D & B.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het nu al een tijdje aan, en lees ook al een tijdje mee, maar wat ís D&B?
Dat misschien?quote:D & B is druk en bombastisch
Als je het al een tijdje aankijkt en meeleest.... dan had je ook meerdere keren D & B voluit kunnen lezen... Drum & Bass.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het nu al een tijdje aan, en lees ook al een tijdje mee, maar wat ís D&B?
Ja, dat klinkt ook wel logischquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je het al een tijdje aankijkt en meeleest.... dan had je ook meerdere keren D & B voluit kunnen lezen... Drum & Bass.
Het is een stroming in muziek Erik, electronische dancemuziek met heel veel boemen en bassen en dan een tandje of wat sneller en chaotischer dan de gemiddelde dancemuziek.quote:
Lijkt me niks.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is een stroming in muziek Erik, electronische dancemuziek met heel veel boemen en bassen en dan een tandje of wat sneller en chaotischer dan de gemiddelde dancemuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |