Zodeknetter, nu je het zegt... onoplettende fout van mij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
68!
of goedemiddag, als je op MyAT klikt, en het is al middag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:26 schreef IBAZ het volgende:
welterusten, of goedemorgen als je dit pas leest als je weer bent opgestaan, en dan op MyAT klikt.
Klits, klets, klander, van de ene bil op de ander.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:17 schreef Ciscus het volgende:
Welke dan, jij hebt de één de ander en ik de ander.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klits, klets, klander, van de ene bil op de ander.
Blijf jij fijn tegen jezelf praten, hebben wij ondertussen een dialoog. Ok?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:23 schreef Ciscus het volgende:
Was een enorm goed gesprek. Ging over dames in het Utrechtse kroegenleven. Goddankk ben ik thuis.
Tuurlijk, als ik tenmisnte mag meelzen. Mijn monologen zijn zo saai om terug te lezen! Niet onaardig doen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijf jij fijn tegen jezelf praten, hebben wij ondertussen een dialoog. Ok?
Oh, in dat geval:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:40 schreef Ciscus het volgende:
Was een monoloog van een eenzame dronkaard
Hoe weet jij dat ik dronken ben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:40 schreef Ciscus het volgende:
Was een monoloog van een eenzame dronkaard
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij duidelijk, hoor.
Ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-
Voor het vraagteken dient men in 't gemeen de shift-toets ingedrukt te houden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
ben ik de enige nuchtere stommerd hier -vraagteken-
gebeurt niet veel, ik zal de caps lock nu proberen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor het vraagteken dient men in 't gemeen de shift-toets ingedrukt te houden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zodeknetter, nu je het zegt... onoplettende fout van mij.
had het dan ook zelf gedaan![]()
Isa!!!!!!!!!!!!!!!!! AR!!!!!!!!! Hellupppp!!
Hoi, Erik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, jullie twee.
Ik ga morgenavond met een paar vrienden bij een andere vriend eten en daarna de tuinhaard in de fik steken!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Lienekien het volgende:
Vast wel, maar ik weet nog niet wat.
Maar vertel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |