inderdaad.quote:
Nee, 10 keer op een subpagina klikken, dán ctrl-f je handig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:13 schreef VASND het volgende:
Dan CTRL-F je niet zo handig.
Ik begin me er nu écht aan te ergeren aan die infantiele teringkutlijstjes.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit begint er al wat op te lijken, static.
Open het topic dan niet. Hoe moeilijk kan het zijn. Jij wilt je ergeren, je blijft immers kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:26 schreef static het volgende:
[..]
Ik begin me er nu écht aan te ergeren aan die infantiele teringkutlijstjes.
Dan kan nooit zonder FB-rel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:26 schreef static het volgende:
Ik begin me er nu écht aan te ergeren aan die infantiele teringkutlijstjes.
Ik kijk omdat mijn nick erin staat, achterlijk stuk vreten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Open het topic dan niet. Hoe moeilijk kan het zijn. Jij wilt je ergeren, je blijft immers kijken![]()
Hoeveel andere users hun naam staan er nog meer in?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Ik kijk omdat mijn nick erin staat, achterlijk stuk vreten.
Dan heb je ook wel gezien dat je bent gezaktquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Ik kijk omdat mijn nick erin staat, achterlijk stuk vreten.
Jaja, jij wilt gewoon een rel. Not gonna happen.quote:
Nog zo'n infantiel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoeveel andere users hun naam staan er nog meer in?
Alsof die daarom hier kijken
Jammer, valt me van je tegen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:01 schreef static het volgende:
Jaja, jij wilt gewoon een rel. Not gonna happen.
Daar kijk ik niet eens naar, gesmolten hersencel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel gezien dat je bent gezakt
Doe eens wat onderzoek voordat je weer met dat soort wanstaltige opmerkingen komt.quote:Wat een kutreden zeg, ik kijk hier omdat mijn nick hier staat.
Al was het sinds 1823, ik wil niet in die lijst. Period.quote:Ja, dat staat in al die lijsten, al ruim 5 jaar lang.
Er is er maar eentje die bepaalt of ik reageer en dat ben ik.quote:Get over it en ga verder met je leven
It takes one to know one.quote:
Er is er maar eentje die bepaalt wie in die lijst komt en dat ben ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:03 schreef static het volgende:
Er is er maar eentje die bepaalt of ik reageer en dat ben ik.
*gaap*quote:
Not for long.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er is er maar eentje die bepaalt wie in die lijst komt en dat ben ik.
Niet meer dan dat je niet op dit topic HOEFT te klikken zeiksnor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:18 schreef static het volgende:
[..]
*gaap*
Die opmerking is pas vijfhonderd jaar oud.
Verder nog iets toe te voegen, amoebe?
Sherlock.quote:
Je mist mijn punt compleet hè?quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet meer dan dat je niet op dit topic HOEFT te klikken zeiksnor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |