Check 'em out: Damerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:36 schreef GLO het volgende:
Ik denk dat jij Damer wel kan waarderen.
Ja hoor, maar doe er dan tenminste een hintje bij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:22 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht ik maak het niet te makkelijk is dat ok ?
Heb je Damer al uitgecheckt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:24 schreef ranja het volgende:
Gave foto wel maar ik durf niet eens te gokken of het een man of een vrouw is
Ja, klinkt wel... aardig. Niet dol entousiast. Beetje Lais-achtig. Maar volgens mij zijn er weinig nummerd van de 2e plaat te luisten, die zou wat steviger zijn.quote:
Nee, met EP2 zijn ze niet erg scheutig qua streams. Probeer deze 3voor12-live-links eens. Ze zijn wel een beetje oud, maar je krijgt wel een indruk:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, klinkt wel... aardig. Niet dol entousiast. Beetje Lais-achtig. Maar volgens mij zijn er weinig nummerd van de 2e plaat te luisten, die zou wat steviger zijn.
Oh! Dinges van dinges het geluid van hersens die krakenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:41 schreef tong80 het volgende:
Zie zijn make up maar ook z'n Tatoes
[afbeelding]
Er loopt een draadje naar een eerdere vraag van mij, meer dan een half topic geleden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:43 schreef Asmodian het volgende:
Social Distorition
![]()
TeVens Partijdige muzieksmaak
Geen idee over GLO's vraag trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |