Wel als het weekend is en je in het centrum van Rotterdam moet zijn. Nou zijn niet alle concerten op vrijdag en zaterdag en woon ik bepaald niet in het centrumquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb echt een hekel aan met de auto richting A'dam. Maar ik heb sowieso een hekel aan autorijden. Maar A'dam - R'dam is met het nachtnet toch prima te doen? Ik vind het altijd wel ff lekker bijkomen dat uurtje met de trein.
Tja, doordeweeks is minderquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Wel als het weekend is en je in het centrum van Rotterdam moet zijn. Nou zijn niet alle concerten op vrijdag en zaterdag en woon ik bepaald niet in het centrum
Hm, als ik bob ben dan heb ik geen moeite met niks drinken. Niet 2 of 1, maar gewoon niks.Maar het is wel een beetje jammer als je bij zo'n concert bent en je aan de cola/7up/whatever moet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:35 schreef GLO het volgende:
Aha. File- en parkeerleed bedoel je? En ja, bob zijn. Ik heb 1 x in de cel gezeten, plus ontzegging rijbevoegdheid en 500 piek boete omdat ik dronken achter het stuur zat. Het is gek, maar ik was in één klap genezen![]()
Nee, wist ik niet. Maar dat idee van één imago is wel een beetje achterhaald. Dat je Johan en Daryll-Ann saai vindt is een kwestie van smaak (wel een hele rare smaak, maar soitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:36 schreef ranja het volgende:
Oh dat was jou nog niet bekend? Ze zijn gewoon de Coldplay van de nederlandse platenlabels. Meeste bands die er op zitten spelen van die saaie inspiratieloze gitaarpop. Daryll Ann, Johan,![]()
Ha, van dat soort verhalen willen wij natuurlijk de juicy details weten. Brand los....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:42 schreef ranja het volgende:
ik ben m'n rijbewijs om een andere reden een poosje kwijtgeweest en dat was niet leuk
Ik kom juist in de auto heerlijk bij. Lekker scheuren en hard meezingen met de carstereo. Dat doe je toch niet zo gauw in de treinquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb echt een hekel aan met de auto richting A'dam. Maar ik heb sowieso een hekel aan autorijden. Maar A'dam - R'dam is met het nachtnet toch prima te doen? Ik vind het altijd wel ff lekker bijkomen dat uurtje met de trein.
Ik probeer de auto echt zo veel mogelijk te vermijden. Heb echt een hekel aan autorijden. Gelukkig is het waar ik nu woon toch praktischer om alles met het OV of de fiets te doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik kom juist in de auto heerlijk bij. Lekker scheuren en hard meezingen met de carstereo. Dat doe je toch niet zo gauw in de trein
Mwah, ZZZ en Spinvis zijn voor mij eerder een bevestiging dat ik ver van Excelsior moet blijven dan het tegenovergstelde. Ik zag trouwens net tot m'n schrik dat de ene band die ik morgen zie ook op Excelsior gezeten heeftquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:44 schreef GLO het volgende:
Nee, wist ik niet. Maar dat idee van één imago is wel een beetje achterhaald. Dat je Johan en Daryll-Ann saai vindt is een kwestie van smaak (wel een hele rare smaak, maar soit), maar Excelsior is allang niet meer louter een gitaarpoplabel meer. Voorbeelden: zZz, El Pino & The Volunteers, Spinvis, Lefties Soul Connection...
Pas maar op, straks ben je het verleerdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb nu geloof ik al bijna een half jaar geen auto meer gereden![]()
Aha. Benjamin B?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Mwah, ZZZ en Spinvis zijn voor mij eerder een bevestiging dat ik ver van Excelsior moet blijven dan het tegenovergstelde. Ik zag trouwens net tot m'n schrik dat de ene band die ik morgen zie ook op Excelsior gezeten heeft
Ha, ex-The Poniesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:03 schreef ranja het volgende:
Ik heb trouwens wel 1 Excelsior cd maar dat was wel even slikken voor ik naar de kassa liep hoor... van The Heights is die.
Hm. Het moet toch een band met een dame erin zijn, anders ga jij niet kijken...quote:
quote:2003: Tussen de opnames van haar debuutalbum door doeteen aantal optredens met muziek van onder meer Joy Division en The Buzzcocks op de Nederlandse premierefeesten van de Britse film 24 Hour Party People.
Oh jammer, de naam is me nl. net weer te binnen geschoten: Damer. Maar niet dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:27 schreef ranja het volgende:
Nee, die andere band zit maar 1 dame in en 3 of 4 heren.
Die hebben op Excelsior gezeten. En Felix Maginn is een nieuwe band begonnen. Vandaar.quote:En ik kan niks over Supersub vinden.
Redivider heeft ooit de Grote Prijs van Nederland gewonnen, dus daar hebben echt wel mensen van gehoord (in elk geval de 1200 man in het uitverkochte Paradiso)quote:Wel over Rediviver waat het een voortzetting van schijnt te zijn. Maar ja, wie heeft daar ooit van gehoord.
Damer ken ik niet, maar ART is het inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:31 schreef GLO het volgende:
Redivider heeft de Grote Prijs van Nederland gewonnen, dus daar hebben echt wel menasen van gehoordEn de voortzetting is Alamo Race Track
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |