Gewoon bidden, dan is het weer goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Cheesecake het volgende:
Zo zo, Sjors. Dat was schrikken!
Ze heeft bovenwereld genoeg (God).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Remzz het volgende:
Tof Sjors krijgt de onderwereld achter zich aan![]()
Haalt ze ex-commando Jack er toch ff bij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Remzz het volgende:
Tof Sjors krijgt de onderwereld achter zich aan![]()
ja volgens mij ook, barbara had echt wel wat moeten ruikenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Stinkt normaliter toch als de ziekte, dat thc?
Ze waren nog niet aan het bakken toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja volgens mij ook, barbara had echt wel wat moeten ruiken
Nou dat lijkt me ook wel weer wat overdreven! Als ik een zakje heb dan ruik ik niks op mijn kamer hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
als ik een zakje heb ruik je het van mijlenver, in het beslag of niet :p
Zo debiel heeft hij zich echter nooit eerder gedragen, vroeger was hij bezig met het bestrijden van onderwereldfiguren en maakte hij het good guys alleen maar lastig als ze hem zakelijk of privé dwarszaten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel raar, Ludo is een net een half jaar back in biz, en iedereen wil 'm dood hebben.
Dat klopt, maar hoe weet iedereen zo zeker dat Ludo dood gaat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In een soap is het nooit 100% zeker of iemand dood is![]()
Ja snappen doe ik het wel, maar leuk vinden niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Frey het volgende:
Dat is natuurlijk ook de bedoeling. Iedereen moest hem gaan haten, zodat straks heel Meerdijk verdacht is.
Maar de gevolgen kunnen wel leuk worden. Ultieme wraakacties en iedereen die achter iedereen aanzit ofzo. Misschien wel de wraak van Janinequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja snappen doe ik het wel, maar leuk vinden niet.
Goede vraag dat weten ze ook niet, dat hij neergeschoten wordt wel, maar er is een verschil tussen neerschieten en doodschieten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:14 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe weet iedereen zo zeker dat Ludo dood gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |