abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38609539
Dorothea gaat de erotiek in

Chris Comvalius tijdelijk uit GTST
De zeer geliefde actrice Chris Comvalius gaat jouw favoriete soapserie tijdelijk verlaten. Chris gaat namelijk enkele maanden in een toneelstuk over erotische vrouwen spelen. Haar personage Dorothea zal daarom enkele maanden niet in GTST te zien zijn. Wat de exacte reden is van Dorothea`s vertrek is nog niet bekend. Wel staat het vast dat haar grote soapliefde Jef Alberts, gespeeld door Bartho Braat, wél gewoon in de serie zal blijven. Na enkele maanden zal Dorothea gewoon weer terugkeren naar Meerdijk. Gelukkig maar voor de fans, want het GTST-personage Dorothea is steeds geliefder geworden bij de kijkers. Ze staat bekend als een bemoeizuchtige Surinaamse dame die overal een antwoord op heeft. Een pittige dame dus!, zowel Chris Comvalius als Dorothea Grantsaan!
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_38612195
Wat Ludo betreft, wel luguber dat juist zo iemand hem neerschiet.
Eigenlijk zit Ludo niet goed op zijn plek zo, hij moet niet met Meerdijk samen werken in één bedrijf, gewoon net zo als vroeger al die bedrijven afzonderlijk als vijanden van elkaar
Een heer met stijl
pi_38612301
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:53 schreef Frey het volgende:
Jullie hadden gewoon gelijk, het wordt precies wat iedereen zei

Zomercliff spoiler
I love it when a plan falls together.
Nu alleen nog de langverwachte terugkeer van AA (Arnie Alberts, niet het clubje van Dennis).
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 08:49:46 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38616579
je hebt dan toch wel je video scherp staan?
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:16:37 #105
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_38618232
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef Frey het volgende:
Mijn god, die vooruitzichten voor maandag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who Shot Ludo? - Deel 1 gaat beginnen
Hilarisch!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_38618994
ach ja en dennis heeft die kogels omgewisselt zo voorspelbaar
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:41:57 #107
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_38620392
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef Riann het volgende:
Drie kwart van Meerdijk kan het straks gedaan hebben.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_38621220
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef Riann het volgende:
Het zou me niks verbazen als Ludo op het laatste moment nog even de kogels heeft gecontroleerd. De Koning van Meerdijk laat zich niet zo makkelijk omleggen! Ludo speelt het spelletje mee en zet z'n eigen dood in scène, inclusief crematie en testamentlezing. Ondertussen mag detective Bloemers uitzoeken wie de 'moord' op z'n geweten heeft. Langzaam maar zeker blijkt dat iedereen (behalve Rosa) een reden had om Ludo om zeep te helpen. Ludo organiseert een groot feest op de bovenste verdieping van de Sanders Inc. toren. Als alle genodigden/verdachten zijn gearriveerd verschijnt Ludo op de gloednieuwe plasmatelevisie... verbazing alom. Na een briljante speech, waarin niemand wordt gespaard, komt Ludo met een ultimatum. De dader heeft 1 minuut de tijd om zich bekend te maken... anders zal de Sanders Inc. toren opgeblazen worden! Er is geen uitweg, want Ludo heeft de liften laten blokkeren... en zelfs dronken Dennis kan ze niet aan de praat krijgen. Er breekt grote paniek uit... de secondes tikken weg... Jack jaagt een kogel door z'n kop... Nick en Charlie springen uit pure wanhoop uit het raam... en Dennis zet het op een zuipen... er volgt een gigantische explosie... In huize Sanders zien we Ludo met een grote grijns op z'n gezicht: "Opgeruimd staat netjes!" Rosa komt de kamer binnengelopen met een cognacje. Ludo drinkt het in één teug leeg en zakt vervolgens ineen. Ludo: "Et tu, Rosa?" Rosa: "Het was me een genoegen voor u gewerkt te hebben." Martine komt de kamer binnen gewandeld: "Het genoegen is geheel wederzijds!" Er volgt een passionele kusscène... en ze leefden nog lang en gelukkig. THE END?
SPOILER
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:20:11 #109
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_38621481
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

knip
SPOILER
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:56:53 #110
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_38626032
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]
SPOILER
Conformists will be cast away by the tide of history
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:51:34 #111
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_38627424
Inmiddels is er ook een plaatje te zien van de cliffhanger

Wat gebeurt daar met Ludo?
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:09:23 #112
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_38627926
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:51 schreef Frey het volgende:
Inmiddels is er ook een plaatje te zien van de cliffhanger

Wat gebeurt daar met Ludo?
Je bedoelt het plaatje waarnaar op de vorige pagina ook al werd gelinkt?
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:21:10 #113
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_38628180
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Je bedoelt het plaatje waarnaar op de vorige pagina ook al werd gelinkt?
Erg grappig hoor, maar hij is er net pas op gezet
De andere link was de weblog zelf, en het plaatje staat daar dus uiteraard ook
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:36:01 #114
32015 suus21
Andre rocks!
pi_38628719
Ludo gaat toch niet uit de serie he..
fijn!
pi_38630401
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef suus21 het volgende:
Ludo gaat toch niet uit de serie he..
Het is niet ondenkbaar dat Erik de Vogel het na ruim 10 jaar wel gehad heeft met het karakter Ludo Sanders. Misschien wordt het ook wel tijd om het 'bad guy' stokje over te geven aan de volgende generatie. De aanstaande vijandschap van Nick vs. Jack zou ook wel eens een teken aan de wand kunnen zijn.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:42:11 #116
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_38630996
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:21 schreef Frey het volgende:

[..]

Erg grappig hoor, maar hij is er net pas op gezet
De andere link was de weblog zelf, en het plaatje staat daar dus uiteraard ook
Oh
Ik wist alleen dat je dat plaatje zag als je op die oude link klikt. Mijn fout
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:11:22 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_38631846
Het blijkt nu dat niet alle contracten verlengd zijn. Niets is dus zeker
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 19:14:59 #118
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38633711
hoe waarheidsgetrouw is die site gtst-club eigenlijk?
ik zit net de bio te lezen van barbera en daar zitten volgens mij nogal wat rare dingen in.
bijvoorbeeld dat stukje over jonas.
pi_38633923
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
Dorothea gaat de erotiek in

Chris Comvalius tijdelijk uit GTST
De zeer geliefde actrice Chris Comvalius gaat jouw favoriete soapserie tijdelijk verlaten. Chris gaat namelijk enkele maanden in een toneelstuk over erotische vrouwen spelen. Haar personage Dorothea zal daarom enkele maanden niet in GTST te zien zijn. Wat de exacte reden is van Dorothea`s vertrek is nog niet bekend. Wel staat het vast dat haar grote soapliefde Jef Alberts, gespeeld door Bartho Braat, wél gewoon in de serie zal blijven. Na enkele maanden zal Dorothea gewoon weer terugkeren naar Meerdijk. Gelukkig maar voor de fans, want het GTST-personage Dorothea is steeds geliefder geworden bij de kijkers. Ze staat bekend als een bemoeizuchtige Surinaamse dame die overal een antwoord op heeft. Een pittige dame dus!, zowel Chris Comvalius als Dorothea Grantsaan!
quote:
want het GTST-personage Dorothea is steeds geliefder geworden bij de kijkers.
Bron?
pi_38634560
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit net de bio te lezen van barbera en daar zitten volgens mij nogal wat rare dingen in.
Hoewel iedereen er in het begin wantrouwen tegenover stond zijn ze over dingen die binnenkort gaan gebeuren eng betrouwbaar gebleken..
Een heer met stijl
pi_38634733
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
Wat staat er dan over Jonas? Dit is in het kort wat er werkelijk gebeurd is:

Barbara wilde een kind maar kon zelf niet meer zwanger raken. Meike werd draagmoeder, Jonas werd te vroeg geboren en ging dood. Janine ging op de vlucht voor Ludo en liet Lucas achter bij Barbara en Jef die tegenover andere deden alsof Lucas Jonas was. Vervolgend wilde Meike het kind en ontvoerde hem.

Toen kwam Janine terug en kwam uit dat de baby Lucas was en niet Jonas.
pi_38634759
Hoe zou Nina eigenlijk die zelfmoord poging gaan doen? Zou ze pillen nemen of polsen doorsnijden?
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:49:34 #123
105850 Fuente
mamamuts
pi_38634889
Zometeen weer! Ben benieuwd.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_38635450
Dennis vet sterke drank drinken, praat met Laura dichtbij, net of ze dat niet ruikt ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')