I love it when a plan falls together.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:53 schreef Frey het volgende:
Jullie hadden gewoon gelijk, het wordt precies wat iedereen zei![]()
Zomercliff spoiler
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef Frey het volgende:
Mijn god, die vooruitzichten voor maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who Shot Ludo? - Deel 1 gaat beginnen![]()
Hilarisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Drie kwart van Meerdijk kan het straks gedaan hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef Riann het volgende:
ach ja en dennis heeft die kogels omgewisselt zo voorspelbaar
Het zou me niks verbazen als Ludo op het laatste moment nog even de kogels heeft gecontroleerd. De Koning van Meerdijk laat zich niet zo makkelijk omleggen! Ludo speelt het spelletje mee en zet z'n eigen dood in scène, inclusief crematie en testamentlezing. Ondertussen mag detective Bloemers uitzoeken wie de 'moord' op z'n geweten heeft. Langzaam maar zeker blijkt dat iedereen (behalve Rosa) een reden had om Ludo om zeep te helpen. Ludo organiseert een groot feest op de bovenste verdieping van de Sanders Inc. toren. Als alle genodigden/verdachten zijn gearriveerd verschijnt Ludo op de gloednieuwe plasmatelevisie... verbazing alom. Na een briljante speech, waarin niemand wordt gespaard, komt Ludo met een ultimatum. De dader heeft 1 minuut de tijd om zich bekend te maken... anders zal de Sanders Inc. toren opgeblazen worden! Er is geen uitweg, want Ludo heeft de liften laten blokkeren... en zelfs dronken Dennis kan ze niet aan de praat krijgen. Er breekt grote paniek uit... de secondes tikken weg... Jack jaagt een kogel door z'n kop... Nick en Charlie springen uit pure wanhoop uit het raam... en Dennis zet het op een zuipen... er volgt een gigantische explosie... In huize Sanders zien we Ludo met een grote grijns op z'n gezicht: "Opgeruimd staat netjes!" Rosa komt de kamer binnengelopen met een cognacje. Ludo drinkt het in één teug leeg en zakt vervolgens ineen. Ludo: "Et tu, Rosa?" Rosa: "Het was me een genoegen voor u gewerkt te hebben." Martine komt de kamer binnen gewandeld: "Het genoegen is geheel wederzijds!" Er volgt een passionele kusscène... en ze leefden nog lang en gelukkig. THE END?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:47 schreef Riann het volgende:
ach ja en dennis heeft die kogels omgewisselt zo voorspelbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
knipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Conformists will be cast away by the tide of history
Je bedoelt het plaatje waarnaar op de vorige pagina ook al werd gelinkt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:51 schreef Frey het volgende:
Inmiddels is er ook een plaatje te zien van de cliffhanger![]()
Wat gebeurt daar met Ludo?
Erg grappig hoor, maar hij is er net pas op gezetquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt het plaatje waarnaar op de vorige pagina ook al werd gelinkt?![]()
Het is niet ondenkbaar dat Erik de Vogel het na ruim 10 jaar wel gehad heeft met het karakter Ludo Sanders. Misschien wordt het ook wel tijd om het 'bad guy' stokje over te geven aan de volgende generatie. De aanstaande vijandschap van Nick vs. Jack zou ook wel eens een teken aan de wand kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef suus21 het volgende:
Ludo gaat toch niet uit de serie he..
Ohquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Erg grappig hoor, maar hij is er net pas op gezet![]()
De andere link was de weblog zelf, en het plaatje staat daar dus uiteraard ook![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Canisfire het volgende:
Dorothea gaat de erotiek in
Chris Comvalius tijdelijk uit GTST
De zeer geliefde actrice Chris Comvalius gaat jouw favoriete soapserie tijdelijk verlaten. Chris gaat namelijk enkele maanden in een toneelstuk over erotische vrouwen spelen. Haar personage Dorothea zal daarom enkele maanden niet in GTST te zien zijn. Wat de exacte reden is van Dorothea`s vertrek is nog niet bekend. Wel staat het vast dat haar grote soapliefde Jef Alberts, gespeeld door Bartho Braat, wél gewoon in de serie zal blijven. Na enkele maanden zal Dorothea gewoon weer terugkeren naar Meerdijk. Gelukkig maar voor de fans, want het GTST-personage Dorothea is steeds geliefder geworden bij de kijkers. Ze staat bekend als een bemoeizuchtige Surinaamse dame die overal een antwoord op heeft. Een pittige dame dus!, zowel Chris Comvalius als Dorothea Grantsaan!
Bron?quote:want het GTST-personage Dorothea is steeds geliefder geworden bij de kijkers.
Hoewel iedereen er in het begin wantrouwen tegenover stond zijn ze over dingen die binnenkort gaan gebeuren eng betrouwbaar gebleken..quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
hoe waarheidsgetrouw is die site gtst-club eigenlijk?
ik zit net de bio te lezen van barbera en daar zitten volgens mij nogal wat rare dingen in.
bijvoorbeeld dat stukje over jonas.
Wat staat er dan over Jonas? Dit is in het kort wat er werkelijk gebeurd is:quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
hoe waarheidsgetrouw is die site gtst-club eigenlijk?
ik zit net de bio te lezen van barbera en daar zitten volgens mij nogal wat rare dingen in.
bijvoorbeeld dat stukje over jonas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |