Alcoholquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Spacecake, weer wat anders dan fucking alcohol.
Wat wilt ze van Fos? Samen blowenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:32 schreef mrcool het volgende:
Een meisje die een jongen skunk geeft, erg zeldzaam!
Ik dacht eerst dat zij hem erbij wilde naaien dat hij drugsgebruiker was ofzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat zo een meisje Fos leuk vindt inderdaad![]()
Niemand een idee?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:14 schreef ruffian het volgende:
omdat mijn topic werd gesloten
hier nogmaals de vraag
Welk merk kleding draagt Bing?
hij had laatst zo'n polotje aan met zo'n klein krokodil achtig dingetje erop.. wat je laatste tijd heel vaak ziet..quote:
Kani natuurlijk.quote:
Niemand met me eens?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Nina lijkt wel een heroinehoertje met dat kapsel![]()
![]()
.
Jack heeft nog een hele ouwe koe ergens in een grot liggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:10 schreef Canisfire het volgende:
Jack die nu Nick aanvalt op een oude koe![]()
Nina: "Moooooooris"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Spraakles voor de acteurs van GTST mag ook wel.
Sjos kennen we nu wel.
Vroeger in de tijd van homo Moris 1 was het Moris en was hij ouder dan Charliequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Nina: "Moooooooris"
Is het nou Morris of Moris?
Inderdaad, ik snap het ook niet hoor, normaal gesproken wachten ze nooit op een juiste gelegenheid en gooien ze het er direct uit en nu ineens moet het wel goed getimed zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Tering, dit kennen we nu wel. Iemand wil iets zeggen (Janine), maar niemand laat der uitpraten![]()
.
Hoe cliché.
Klopt en in seizoen 3 was de eigenaar van De Rozeboom ook een of andere Theo Rozenboom, in latere seizoenen was het ineens Carel Cortenaer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger in de tijd van homo Moris 1 was het Moris en was hij ouder dan Charlie
Zinds zijn terugkomst als Geert Hoes is het Morris en is hij jonger dan Charlie
Sjosj toch? En het L-woord was ook weer terug (Sjors: "liefje")quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Spraakles voor de acteurs van GTST mag ook wel.
Sjos kennen we nu wel.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Fleur_Powers het volgende:
Misschien een beetje vroeg, maar wat wordt de nieuwe TT, Dian(na) Nicole Smith???![]()
Stinkt normaliter toch als de ziekte, dat thc?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Rahl het volgende:
valt ook niet op dat er wat speciaals met die cake is zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |