Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 5 juni 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
Nu krijgen we zelfs flashbacks naar de huidige aflevering![]()
Lauraquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Canisfire het volgende:
Ik denk het ook ze maken van een vast personage als Sjors vast geen moordenaar.
Ik vind dat ook niet echt moord hoor, zwaar medeplichtig dat wel, het enige wat ze deed is Cleo een lap gedoopt in ether aanreiken, Cleo heeft haar in een deken gewikkeld en in een rivier gegooid terwijl Laura toekeek.quote:
Wat te denken van Ludo...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef Chris17 het volgende:
Vind het wel stom, dat ze daarvoor nooit in de bak is gekomen:p Maarja in gtst kan alles, ookal heeft Laura toch eigenlijk behoorlijk wat op dr geweten samen met Cleo
Ze wilde er de bak voor in uiteindelijk, maar de politie geloofde niet dat ze dat gedaan had en er was natuurlijk geen bewijs meer, toch wilde ze de bak dus verkocht een agent een flinke stomp in zijn buik, uiteindelijk moest ze een nachtje blijven en had ze een tijdje een armband waarbij ze op tijd thuis moest zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef Chris17 het volgende:
Vind het wel stom, dat ze daarvoor nooit in de bak is gekomen:p Maarja in gtst kan alles, ookal heeft Laura toch eigenlijk behoorlijk wat op dr geweten samen met Cleo
En is zowat elk seizoen wel flink teruggepakt door de ene vijand na de andere (Dian, Huib en Bowien, Stefano en Janine, Maximiliaan, Roxy, Yasmin en Toni, Martine)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat te denken van Ludo...Die heeft ook al van alles gedaan...
Daar lijkt het wel op jaquote:
Ik vond het al te lang goed gaat tussen Nick en Jack en dat het ooit zou uitkomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who Shot Ludo? - Deel 1 gaat beginnen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:29 schreef Frey het volgende:
Mijn god, die vooruitzichten voor maandag
Maar volgende week woensdag vlieg ik naar Amerika en kan ik het allemaal niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who Shot Ludo? - Deel 1 gaat beginnen![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |