Ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:45 schreef Reza-impreza het volgende:
kut is dat hè
Ja maar wat is hetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Een item die als 100% is verkocht maar dat niet is.![]()
Goh, daar hadden we veel aan. Wees is wat specifieker, wat heb je gekocht, en wat zat er niet bij?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Een item die als 100% is verkocht maar dat niet is.![]()
Dan zal het wel een vunzig sexspeeltje zijn ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef Life het volgende:
[..]
Goh, daar hadden we veel aan. Wees is wat specifieker, wat heb je gekocht, en wat zat er niet bij?
Ja dan mail ik hem, en wat zullen ze dan zeggen. Toen ik het verstuurde was het nog ok hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:50 schreef Hyperdude het volgende:
Dan mail je die gast toch ff.
En anders geef je een negatieve Feedback.
Of heb je op Marktplaats iets gekocht?![]()
Maikuuul.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
De TS verbergt iets !!! hij durft de naam van de dildo niet te noemen !!
What the fuck wil je nog meer weten. Er was een plastic lipje afgebroken van het item waardoor bepaalde delen niet goed meer konden sluiten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef Life het volgende:
[..]
Goh, daar hadden we veel aan. Wees is wat specifieker, wat heb je gekocht, en wat zat er niet bij?
Wat het is...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
What the fuck wil je nog meer weten.
hóe heet "het item"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
What the fuck wil je nog meer weten. Er was een plastic lipje afgebroken van het item waardoor bepaalde delen niet goed meer konden sluiten.
Hij verbergt iets, ik zweer het jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
What the fuck wil je nog meer weten. Er was een plastic lipje afgebroken van het item waardoor bepaalde delen niet goed meer konden sluiten.
lezen is ook een vak.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ga er heen en eis een vergoeding/ dat je je geld terug krijgt.
Als je daar de ballen niet voor hebt kan je beter niks via internet kopen en iig niet klagen.
Je neemt gewoon altijd de gok.
Lezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:36 schreef PLAE@ het volgende:
opgelicht worden en het dan binnen Nederland te ver vinden om heen te rijden is natuurlijk onzin.
het lipje van het ventiel van je opblaaspop is afgebroken en nu heeft ie een probleemquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Het gekochte item is niet relevant.![]()
wat doe je er nou geheimzinnig. Zeg het godveredomme ik heb er recht op, wij hebben er recht opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
het is dus echt een opblaaspopquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Echt balen. Direct de Rijdende Rechter bellen??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:43 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Wat een achterlijke figuren zijn dat zeg.![]()
Koop je via internet iets leuks voor een nette prijs, en geeft men aan dat het volledig compleet is en volledig werkend. En toch is er dan weer iets kapot als je het thuis krijgt.![]()
Minkukels.![]()
dan komt zijn opblaaspop op tv joh, dat kan ie niet hebben!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt balen. Direct de Rijdende Rechter bellen??
Tjah...dan baal je helemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dan komt zijn opblaaspop op tv joh, dat kan ie niet hebben!
Fucker, open dan geen topic als je niet alle info geeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Zeg hallo, willen we misschien even netjes blijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:31 schreef zwelgje81 het volgende:
[..]
Fucker, open dan geen topic als je niet alle info geeft.![]()
Ja, als mijn opblaaspop een lipje zou missen zou ik ook spreken van een schoonheisfoutje!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Zeg hallo, willen we misschien even netjes blijven.![]()
Ik geef aan dat er aan een gekocht goed is defect is, dat is de klacht.
Daarbij maakt het niet uit wat het nu is.![]()
En ja, ik kan het nog wel gebruiken, en ja het is niet helemaal kapot. Gewoon een schoonheidsfoutje nu.![]()
Nou ja, dan toch die Rijdende Rechter dan. Die komt gewoon naar je toe. Tja wel een nadeel dat je dan op tv komt. Maar ja, je wil toch een oplossing??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Zeg hallo, willen we misschien even netjes blijven.![]()
Daarbij maakt het niet uit wat het nu is.![]()
En ja, ik kan het nog wel gebruiken, en ja het is niet helemaal kapot. Gewoon een schoonheidsfoutje nu.![]()
Waarom zijn jullie zo enorm op sex beluste tieners.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, als mijn opblaaspop een lipje zou missen zou ik ook spreken van een schoonheisfoutje!
je vergeet de vibrator zonder meegeleverde batterijen, of de opblaaspop zonder pompje!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:23 schreef Doderok het volgende:
Hoe kunnen we in hemelsnaam oordelen of de klacht al dan niet gegrond is als we geen foto of minstens een gedetailleerde beschrijving van het item krijgen?
Een fiets waar de wielen ontbreken, dat is kut. Een "kant-en-klare" barbecue zonder houtskool is daarentegen een klacht die meer over de koper dan de verkoper zegt...
Spannend....quote:
Wie gedraagt zich hier nu als een puber?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:44 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie zo enorm op sex beluste tieners.![]()
Juist vunzige sexspeeltjes horen 100% te werken!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:51 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dan zal het wel een vunzig sexspeeltje zijn ofzo![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:26 schreef ikJur het volgende:
[..]
wat doe je er nou geheimzinnig. Zeg het godveredomme ik heb er recht op, wij hebben er recht op
Ik las De Rukkende Rechter.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, dan toch die Rijdende Rechter dan. Die komt gewoon naar je toe. Tja wel een nadeel dat je dan op tv komt. Maar ja, je wil toch een oplossing??
Zever; momenteel is dat het enige dat telt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon interessant doen met dit topic, wel klagen over een product maar vooral niet zeggen wat het is.. En natuurlijk weet je donders goed dat het topic daarom zou gaan draaienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Interessant doen met een topic over een verkoper van marktplaats.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon interessant doen met dit topic, wel klagen over een product maar vooral niet zeggen wat het is.. En natuurlijk weet je donders goed dat het topic daarom zou gaan draaien
Kutpauper
wip je plastic?quote:
Ik wil denk ik eerst nog even contact opnemen met de verkopende partij. Daarom zal ik nog geen uitspraken doen over het aangekochte item.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:10 schreef marsu het volgende:
Wat is het?
Nogmaals, nee. Echter het is niet relevant. Wat is de meerwaarde dat je zou weten wat het is?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef ikJur het volgende:
waarom wil je het nou niet zeggen, schaam je je ofzo?
Kijk ik leg het je even uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:30 schreef Frasier het volgende:
Ik wil gvd weten wat voor item het is.
hoezo niet ? jezus is toch voor al onze zonden gestorven?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:31 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Kijk ik leg het je even uit.![]()
Danny is God, Fok is de kerk, en daar vloeken we dus niet.![]()
Bedankt voor je medewerking.![]()
En nu vertel je verdomme wat je gekocht heb!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:31 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Kijk ik leg het je even uit.![]()
Danny is GodDanny is een kale homo, Fok is de kerkFok is de gaybar, en daar vloeken we dus nietzo veel al we willen.![]()
Bedankt voor je medewerking.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Is het je dan zelf overkomen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:06 schreef Jossos het volgende:
Dat gat he? In die opblaaspop. Daar zit bij de vrouw over het algemeen de vagina. Die hoort daar echt.
Ik weet dat bij gebrek aan ervaring dat nogal als een schok kan komen. Succes![]()
Dat wou ik zeggen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
lijkt me duidelijk!
Maak je toch zelf nóg een polquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik mis alleen de optie live-time ban
Juist, je was me voor. Ik ben het geheel met je eens !quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ik pleit voor een slotje wanneer de TS blijft weigeren het gekochte object te noemen
Al gestemd? zo ja:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist, je was me voor. Ik ben het geheel met je eens !![]()
kuch.. maar 30 votesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ik pleit voor een slotje wanneer de TS blijft weigeren het gekochte object te noemen
Dus
Poll: Moet de TS het object noemen?Ja! Nee Ja en ts is homo
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Moet het topic op slot als de TS het object niet noemtJa Nee Ja, en 't is een opblaaspop
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
het is zeker een tamagotci hèquote:Op zondag 4 juni 2006 22:07 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Beste mensen, wat ik ook zeg dat het is jullie geloven me toch niet. Jullie willen dat het een opblaaspop is, ik heb er wel vrede mee.![]()
Jij eerstquote:Op maandag 5 juni 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
harder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |