dan sta ik niet voor de gevolgen in hoorquote:
http://www.denniechristian.nl/quote:
wij zijn twee vrienden, jij en ikquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij zijn twee vrienden, jij en ik
twee dikke vrienden, jij en ik
wij blijven altijd bij elkaar, al worden we meer dan 100 jaar
twee echte vrienden tot onze laatste snik
Had je jezelf buitengesloten?quote:
nee maar ik fietste met een ladder onder mijn arm en twee zware tassen naar mijn nieuwe kot en ik was de sleutels vergeten... kon ikw eer helemaal terug fietsen...quote:
ik denk dat ik gezien heb waar je woont.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee maar ik fietste met een ladder onder mijn arm en twee zware tassen naar mijn nieuwe kot en ik was de sleutels vergeten... kon ikw eer helemaal terug fietsen...
dat kan, je komt er ook niet omheenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik denk dat ik gezien heb waar je woont.
ik ga een kabelbaan maken tussen mijn Place en de rechterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef Cairon het volgende:
je bent binnen 3 minuten op je werk, als het geen anderhalve minuut is
Je bent geen kattentypequote:
Jij bent duidelijk nieuw hierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent geen kattentype?
Matig grapje...
Rottigheid.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Het is afsluiting en dus stressen
Ik moet maandag op 2e P-dag daardoor gewoon werken
Ik heb morgen een "verplichte" familiedag
Pap heeft per ongeluk een doorkijk gemaakt van de keuken naar de gang met kappen
Mijn oom heeft een hartaanval gehad en ligt in Zwitserland in het ziekenhuis
Dan nog dat gedoe met die lieve D
En ik barst van de koppijn (waarschijnlijk door bovenstaande)
I am NOT amused......
Ja, nog steeds wel een beetje.quote:
Kusjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef wonderer het volgende:
*vlindertje knuffel geef*
Beetje wel ja. Hoofdpijn is redelijk weg. Gat in de muur niet, gat in m'n hart niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:12 schreef Jerruh het volgende:
hey angel, nog steeds een beetje in het dipje/
morgen pas, ik was de sleutels vergeten....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Hoofdpijn is redelijk weg. Gat in de muur niet, gat in m'n hart niet.
En met m'n oom ..... geen idee.
Hoe is het met groen en oranje?
Wheheh. Suffiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
morgen pas, ik was de sleutels vergeten....
Tijd voor chocolade?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Beetje wel ja. Hoofdpijn is redelijk weg. Gat in de muur niet, gat in m'n hart niet.
En met m'n oom ..... geen idee.
Echtniet. Gotta look my best next weekendquote:
Lekker dan, net een stuk meloen op, die over de datum aan het gaan was, en eigenlijk ook niet meer zo lekker, en nu is mijn hele mond schraal en mijn tong opgezwollen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Een dag vol misère.
ja stond ik daar, met de ladder. da is meteen het nadeel van midden in de stad wonen, iedereen ziet je...quote:
Heb ik nit in huis.quote:
....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja stond ik daar, met de ladder. da is meteen het nadeel van midden in de stad wonen, iedereen ziet je...
Da's enorm klote. Dat hoort niet van meloen! Stoute meloen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker dan, net een stuk meloen op, die over de datum aan het gaan was, en eigenlijk ook niet meer zo lekker, en nu is mijn hele mond schraal en mijn tong opgezwollen.
Heerlijk, een allergische reactie.
Broodje geitenkaasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik nit in huis.
Chips, olijven, geitenkaas?
Olijven en geitenkaas pureren, tappenade van maken en chips in dippen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik nit in huis.
Chips, olijven, geitenkaas?
Ja, gelukkig trekt zoiets tegenwoordig vrij snel weer weg. Vroeger kreeg ik er nog uitslag bij op mijn gezichtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's enorm klote. Dat hoort niet van meloen! Stoute meloen!
moet ik eerst twee deuren doorgooien en dan pas mijn raam! of vanaf de begane grond naar vier hoog smijtenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
....woops.
En een raampje ingooien is dan ook meteen weer zoiets he.
Je had een ladder, toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef Jerruh het volgende:
moet ik eerst twee deuren doorgooien en dan pas mijn raam! of vanaf de begane grond naar vier hoog smijten
Dat is raar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, gelukkig trekt zoiets tegenwoordig vrij snel weer weg. Vroeger kreeg ik er nog uitslag bij op mijn gezicht.
Mja, dan moet je alsnog flink kunnen springen...quote:
Zo ben ikquote:
Nu komt het zinnetje wat ik al heel de dag in mijn hoofd heb wel van pas:quote:
... not flyeing but felling...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu komt het zinnetje wat ik al heel de dag in mijn hoofd heb wel van pas:
"Fly on the wings of love"
waarvan ons dansteam de clip doetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu komt het zinnetje wat ik al heel de dag in mijn hoofd heb wel van pas:
"Fly on the wings of love"
Die is te druk met zijn chips, olijven en geitenkaas.quote:
Kom je neuken?quote:
Vleugels! Hup, Jerruh naar raam vliegen, Jerruh binnen.quote:
Moet ik hem dna heel stevig vastpakken en tegen me aandrukken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vleugels! Hup, Jerruh naar raam vliegen, Jerruh binnen.
[afbeelding]
![]()
Zijn er nog kaarten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:51 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij wordt het nog best ok op Pann volgende week. Aldo gaat, Murat, Marc (MGA), Dr Sjoerd volgens mij, Danny (en Ralph), TMM, ikke, Pup.
Hmz, zal ik dan ook gaan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:51 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij wordt het nog best ok op Pann volgende week. Aldo gaat, Murat, Marc (MGA), Dr Sjoerd volgens mij, Danny (en Ralph), TMM, ikke, Pup.
Weeknie?quote:
www.pann.nlquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Weeknie?
Pup heeft ze geregeld. geen idee waar je ze kan halen
Kunnen de deelnemers daar geen boete voor krijgen ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet gvd al wie ER wint.... dat krijg je als een dochter van 1 van de kandidaten in je team zitMens kon d'r mond niet houden.....
Het is te fietsen voor mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie iets over pendelbussen.. het is dus kut bereikbaar.. laat maar
Maar de dochters nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen de deelnemers daar geen boete voor krijgen ofzo.
Maar de winnaar heeft dus een dochterquote:
Dan wel hun dochters.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen de deelnemers daar geen boete voor krijgen ofzo.
Nee ik heb niet gezegd dat de ouder van haar de winnaar of winnares is, ik zei dat ik weet wie er gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar de winnaar heeft dus een dochter.
Spoiler.
whehe, nou weet ik het denk ik ook...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet gvd al wie ER wint.... dat krijg je als een dochter van 1 van de kandidaten in je team zitMens kon d'r mond niet houden.....
Oh, inderdaad. Je zei "de dochter van één van de kandidaten".quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik heb niet gezegd dat de ouder van haar de winnaar of winnares is, ik zei dat ik weet wie er gewonnen heeft.
Ik ga wel gewoon een keer naar de normale Pannquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het is te fietsen voor mij
Pendelbus is vooral handig omdat je geen nachtbussen die richting op hebt, danwel daarvandaan naar CS.
dat is dan moeilijker te bereiken dan zijn er geen pendelbussenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon een keer naar de normale Pann
Megapann is in Central Studios en dat staat in Utrecht op het industrieterrein vlak bij de A2quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:06 schreef Manias het volgende:
pann is tog utreg? of is dat alleen gewone pann
Tivoli ligt in het centrum toch? Kan ik gewoon lopen vanaf het stationquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is dan moeilijker te bereiken dan zijn er geen pendelbussen
het is in het centrum van utrecht dat is toch niet moeilijk te bereiken?
Megapann niet hoor, is niet dezelfde locatie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is dan moeilijker te bereiken dan zijn er geen pendelbussen
het is in het centrum van utrecht dat is toch niet moeilijk te bereiken?
Ik tref vast voorbereidingen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga (als ik klaar ben met vwo) in Utrecht studeren, waarschijnlijk.
Dan is het maar goed dat we het nu weten hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wist niet dat het niet in Tivoli was
my bad![]()
Ook een leuke ex-studentenstad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:18 schreef Manias het volgende:
erik: is leukkkkkkkkkk utrechtleuke studentenstad
wat ga je studeren?
Nederlandsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:18 schreef Manias het volgende:
erik: is leukkkkkkkkkk utrechtleuke studentenstad
wat ga je studeren?
ahhhquote:
En de faculteit zit in het centrumquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:21 schreef Manias het volgende:
[..]
ahhhk was laatst proefpersoon bij iemand die nederlands studeert best koel
Mag dat wel van Sjoerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:21 schreef Manias het volgende:
ahhhk was laatst proefpersoon bij iemand die nederlands studeert best koel
Ik moet ook weer eens gaan, dus wie weet......quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:20 schreef Vlarp het volgende:
Met wie mag ik volgende keer mee naar Pann.. ?
Alleen gaan is ook zo suf
Weet je zeker dat het slapen was?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:24 schreef petre86 het volgende:
gnaafik ben moe
net geslapen tegenaan
en dan nog moe ..
Uithof is lelijk, ook...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Manias het volgende:
ohhhhh das al HELEMAAL vet! uithof is irri
Met onsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:20 schreef Vlarp het volgende:
Met wie mag ik volgende keer mee naar Pann.. ?
Alleen gaan is ook zo suf
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Manias het volgende:
[..]
ohhhhh das al HELEMAAL vet! uithof is irri
Ook goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:29 schreef Cairon het volgende:
met mij mag je gaan Vlarp
Of je blijft in E pitten en gata de volgende dag met de trein naar huis.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ok.. zal 't onthouden. Sla ik weer eens gezellig een nachtje over
nee...quote:
ik ookquote:
werkt dat beter dan een kouwe douche?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:33 schreef Jerruh het volgende:
nee...
ook al heb ik zin, ik ga niet zomaar ff iemand uitplukken...
en ik moet werken...
*drop pakt en libido verlagen gaat*
Moi aussi.quote:
Ook een dropje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in ik hou me in
En is er meteen weer roddelvoer voor daarna.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iedereen die hier zin heeft om te seksen nou even gezellig afspreekt... dan zijn er weer een aantal problemen minder..
Minder drop eten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:36 schreef Cairon het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen zin in sex.
vergelijkend waren onderzoekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
En is er meteen weer roddelvoer voor daarna.
Dan ga je comics lezen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef Cairon het volgende:
maar ik verveel me wel heel erg.
Ik doelde meer op het feit dat E me aanspreekt op MSN en ik mezelf eigenlijk heb voorgenomen er niet op in te gaan.quote:
E?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat E me aanspreekt op MSN en ik mezelf eigenlijk heb voorgenomen er niet op in te gaan.
Ik ben het níet, voor de duidelijkheid.quote:
O ja.. oeh!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of je blijft in E pitten en gata de volgende dag met de trein naar huis.
ow en dan is je eerste reactie een behoefte aan sexquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef Cairon het volgende:
maar ik verveel me wel heel erg.
de E zit boven de D...oopsquote:
Ach.. nu ineens terugkrabbelen.. watjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Cairon het volgende:
count me out Vlarp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |