Heequote:
Prrrrrquote:
lachen manquote:
Schatquote:
Ja veel plezier vanavondquote:
pussy... zit je nou tegen jezelf te praten?!quote:
Nee, ik vroeg het aan jou... zag een fout, wilde editten en toen quote ik mezelfquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
pussy... zit je nou tegen jezelf te praten?!
oooh zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het aan jou... zag een fout, wilde editten en toen quote ik mezelf.
Goedemiddagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
joepiedepoepie
LOLLEROMFGPUSSYS~!!:d:d:D:d:d:DD:D:d:D::D:DD:
goeiemiddag![]()
gepocheerde piem0l lapjes, in een overheerlijke natuurlijke yoghurt saus. opgedekt met heerlijke aardappel balletjes van -Marc-.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Wat staat er op het programma voor het weekend?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
gepocheerde piem0l lapjes, in een overheerlijke natuurlijke yoghurt saus. opgedekt met heerlijke aardappel balletjes van -Marc-.
wil je het nagerecht ook nog weten?![]()
insgelijks.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jah
had namelijk niet t idee dat ik jou kende
uiteraardquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:03 schreef Brahimov het volgende:
Waar gaat het hier over?
edit: nergens dus![]()
Lekker rustig op straat vanmiddagquote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
14:30 Nederland - Australië
Goedemorgen Erwinquote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Goeiemorgen Poesje
ik hou van poesjes... maar houdt poesje ook van mij-quote:Op zondag 4 juni 2006 11:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lekker rustig op straat vanmiddag.
[..]
Goedemorgen Erwin.
Ik mag jou welquote:Op zondag 4 juni 2006 11:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik hou van poesjes... maar houdt poesje ook van mij-![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
En je weet dat ik al een vriendje heb... Jij hebt toch ook een vriendin?
ik niet, me weer stierlijk vervelen en hopen dat de dag snel over is...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Hoi XQZ-me & Gebs
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op maandag 5 juni 2006 12:26 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik niet, me weer stierlijk vervelen en hopen dat de dag snel over is...how boring!
zonde van de vrije dag, vind ik dat. Maja je doet er niks aan, als iedereen in je omgeving pleite is.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik verveel me ook
.
Het is makkelijker bij te houden jaquote:Op maandag 5 juni 2006 13:03 schreef VASND het volgende:
c0nd0r zit er even niet, en het valt dood.
Best grappig.
Maar tis tenminste wel weer een slowchat.
Ik had net mijn ontbijt achter de kiezen, dus het was nog hee leven goeiemorgenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:26 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
as jij het nog morgen vind dan: goeiemorgen!
haha okay!quote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had net mijn ontbijt achter de kiezen, dus het was nog hee leven goeiemorgen
Laboratorium techniek arnhem heey? Ik ga naar de HAN volgend jaar waarschijnlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had net mijn ontbijt achter de kiezen, dus het was nog hee leven goeiemorgen
he wat leuk!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Laboratorium techniek arnhem heey? Ik ga naar de HAN volgend jaar waarschijnlijk
Dit is de slootjet van MENquote:Op maandag 5 juni 2006 21:52 schreef juiced het volgende:
Klootviolen! Wat is dit nâh voor kankâhtoppik?!
jij kijkt teveel mastermovies!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef juiced het volgende:
[..]
Eauhzeau! Ok, sjek je latâh, homies 4 life, latâh. [afbeelding]
Waar is die van? komt me bekend voorquote:Op maandag 5 juni 2006 23:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
jij kijkt teveel mastermovies!!!![]()
"you see I'm born, born, born to be alive!"![]()
Hmhm, en van welk fimpje?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Patrick Hernandez of zo.
Madonna danste bij hem.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:01 schreef yvonne het volgende:
BrauN, helemaal weg nu, mag mailen in 2007
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:00 schreef Jo0Lz het volgende:
Peoples!
Jaaaajaaa, weer een dag hard ploeteren
Tis nog vakantie, dan zijn de meeste fokkers nog niet online, want ze liggen of in bed, of ze hebben geen stage en dus geen internetquote:
Mensen moeten niet zeuren, heb zelf ook 3 dagen lopen bieren i.v.m. mijn verjaardag en ik ben er ook gewoonquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tis nog vakantie, dan zijn de meeste fokkers nog niet online, want ze liggen of in bed, of ze hebben geen stage en dus geen internet![]()
Mooi mooi!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:08 schreef Ladylike het volgende:
mogguh mensen
Red Hot Chili Peppers waren vet![]()
lekker geslapen?quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zeuren, heb zelf ook 3 dagen lopen bieren i.v.m. mijn verjaardag en ik ben er ook gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |