Lekker rustig op straat vanmiddagquote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
14:30 Nederland - Australië
Goedemorgen Erwinquote:Op zondag 4 juni 2006 11:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Goeiemorgen Poesje
ik hou van poesjes... maar houdt poesje ook van mij-quote:Op zondag 4 juni 2006 11:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lekker rustig op straat vanmiddag.
[..]
Goedemorgen Erwin.
Ik mag jou welquote:Op zondag 4 juni 2006 11:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik hou van poesjes... maar houdt poesje ook van mij-![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
En je weet dat ik al een vriendje heb... Jij hebt toch ook een vriendin?
ik niet, me weer stierlijk vervelen en hopen dat de dag snel over is...quote:Op maandag 5 juni 2006 12:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Hoi XQZ-me & Gebs
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op maandag 5 juni 2006 12:26 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik niet, me weer stierlijk vervelen en hopen dat de dag snel over is...how boring!
zonde van de vrije dag, vind ik dat. Maja je doet er niks aan, als iedereen in je omgeving pleite is.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik verveel me ook
.
Het is makkelijker bij te houden jaquote:Op maandag 5 juni 2006 13:03 schreef VASND het volgende:
c0nd0r zit er even niet, en het valt dood.
Best grappig.
Maar tis tenminste wel weer een slowchat.
Ik had net mijn ontbijt achter de kiezen, dus het was nog hee leven goeiemorgenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:26 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
as jij het nog morgen vind dan: goeiemorgen!
haha okay!quote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had net mijn ontbijt achter de kiezen, dus het was nog hee leven goeiemorgen
Laboratorium techniek arnhem heey? Ik ga naar de HAN volgend jaar waarschijnlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had net mijn ontbijt achter de kiezen, dus het was nog hee leven goeiemorgen
he wat leuk!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Laboratorium techniek arnhem heey? Ik ga naar de HAN volgend jaar waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |