quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
Dat je lichaam dan vast ook wel heel erg okay moet zijn.
Snoepzakje en thuisgebracht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn uitnodiging kwijt gemaakt op het postkantoor, C. Word ik thuisgebracht? Zwemspullen mee?
Hihi.quote:
Plezier, vanavond. Afwas, en opruim ze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:13 schreef cerror het volgende:
Nou, ik ga dus afwassen en opruimen.
Ik spreekt jullie morgen weer, später.
Gaan we nu trouwen?quote:
Whehehe. Of deze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is de eerste en laatste keer dat ik die walgelijke smiley gebruikt heb
Ey, niet zo he?quote:
Als je de knopjes goed bedient, is dat een uitstekende methode.quote:
Ow.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik die walgelijke smiley gebruikt heb
Luister naar de ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je de knopjes goed bedient, is dat een uitstekende methode.
Als je ze echter niet goed bedient, is het volledig kansloos en kun je je beter uit de voeten maken en niet meer terugkomen. Vrouwen vertellen het door en je zult nooit, maar dan ook nooit meer aan de vrouw komen.
Psst, Pi.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je ze echter niet goed bedient, is het volledig kansloos en kun je je beter uit de voeten maken en niet meer terugkomen. Vrouwen vertellen het door en je zult nooit, maar dan ook nooit meer aan de vrouw komen.
als je zegt "gebruik je knopjes", dan is het dus níét de bedoeling dat je ze zelf gaat gebruiken. dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mannen met een knopje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
Ik legde het meer uit aan de onweteneden, niet specifiek aan mcDquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Psst, Pi.
Ik doelde eigenlijk ook meer, dat McD met die lijn opende tegen een vrouwelijk persoon.
* Chowi hinnikt.quote:
meestal zeg ik dan "ik heb zin in gratis bier, gebruik je knopjes eens!"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Psst, Pi.
Ik doelde eigenlijk ook meer, dat McD met die lijn opende tegen een vrouwelijk persoon.
Je comprends.quote:
Oh, hoe behulpzaam. Maar zo ben jij, hè, behulpzaam.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik legde het meer uit aan de onweteneden, niet specifiek aan mcD.
Zelden. Nu, toevallig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, hoe behulpzaam. Maar zo ben jij, hè, behulpzaam.
Die is totaal niet grappig, St.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met zulke hints, zul je nooit een goede manager worden.
Snap je 'm.!
!
!
Join the club.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Pheno het volgende:
hallo, dit is een werkweigering
Oh, je vond 'm zelf écht grappig?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe grappiger ik het zelf vind, hoe minder medestanders ik heb. Story of my life.
Een nachtmerrie?quote:
Een stammerrie?quote:
Waar kan ik me inschrijven?quote:
"Nee, natuurlijk niet. Duhuh. Dat was toch een erg flauwe grap. Het was niet eens een grap. Nee hoor, ik vond het zelf niet grappig".quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Nee, natuurlijk niet. Duhuh. Dat was toch een erg flauwe grap. Het was niet eens een grap. Nee hoor, ik vond het zelf niet grappig".
Dan draai je de kamer even omquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:29 schreef ehqo het volgende:
Ik wil op het plafond liggen. Dat lijkt me veel minder doorsnee.
Muffe gelantineblokjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
Ik ben verslaafd aan winegums.
Ik hou gewoon van alles wat zoet is en binnen handbereik ligt.quote:
Inschrijven is passé. Je moet jezelf gewoon opdringen.quote:
Ik heb van TPG Post een afhaal briefje gekregen. Er ligt een pakketje op me te wachten. Ik vermoed dat dat m'n router isquote:
Ach, laat ook maar, dan gaat het gesprek wéér die kant op.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van alles wat zoet is en binnen handbereik ligt.
Een vriendin van me loopt stage bij een snoepfabriekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
Ik ben verslaafd aan winegums.
Met bierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Inschrijven is passé. Je moet jezelf gewoon opdringen..
Ergo: kilozakken winegums voor weinig geld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
Een vriendin van me loopt stage bij een snoepfabriek.
Oeh, tôf!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb van TPG Post een afhaal briefje gekregen. Er ligt een pakketje op me te wachten. Ik vermoed dat dat m'n router is! Ik doe even een vreugdedansje.
Ik kan ook nog steeds niet begrijpen dat ouders hun kind zó noemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Volgens mij is die Sufjan Stevens katholiek.
en maar collecteren, stelletje oplichters!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Janetje het volgende:
Na op een demonstratie bloemen uitgedeeld te hebben.. lekker uit eten op kosten van m'n supervisor... Terwijl het een heeeerlijke dag is.. zonnig.. lekker warm...Oeh
Je snapt het.quote:
Ik vind trouwens wel dat, áls het onderwerp "seks" aan de orde is, het altijd vrij snel weer wegsterft.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar, dan gaat het gesprek wéér die kant op.
Tof!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Volgens mij is die Sufjan Stevens katholiek.
Uitgekauwt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat, áls het onderwerp "seks" aan de orde is, het altijd vrij snel weer wegsterft.
Sufjan? Whehe, ik moest gelijk aan jou denken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds niet begrijpen dat ouders hun kind zó noemen.
Preutsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat, áls het onderwerp "seks" aan de orde is, het altijd vrij snel weer wegsterft.
d.quote:
Dat is mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ey, m'n supervisor betaalt het uit eigen zakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en maar collecteren, stelletje oplichters!
Pijnlijk pijpenquote:
oh, in dat geval... Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey, m'n supervisor betaalt het uit eigen zak![]()
En ik krijg toch niet betaald.. dus hoe lang ik web blijft maakt niet uit.. hihi.
Over seks moet men niet converseren, seks moet men doen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
Hey, zó erg is het ook niet!quote:
Wat gaan we er aan doen?quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Seks is voor toffe mensen.
je vergat de S!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Niet waar. Seks kun je tegenwoordig kopen voor een kwartje. Iedereen met een kwartje is dus tof.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Suf. Jan. Figures.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
Sufjan? Whehe, ik moest gelijk aan jou denken.
Niet dat kwartjes nog bestaan, trouwens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet waar. Seks kun je tegenwoordig kopen voor een kwartje. Iedereen met een kwartje is dus tof.
Je theorie klopt van geen kant.
Ik heb een lang weekend voor de boegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Over seks moet men niet converseren, seks moet men doen!
hoi!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Over seks moet men niet converseren, seks moet men doen!
We hebben al gegeten.quote:
Moet je een verbandje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, dus die ader had ik beter dicht kunnen laten?
Maar je bént niet suf.quote:
cker!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
We hebben al gegeten.Tis zo fijn buiten..
je bent te suf, jan!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:38 schreef JDude het volgende:
Jullie negeren me. Ajú.
Ik denk dat tegen die tijd het levenslicht al wel gedoofd is.quote:
Ik negeer je helegaar niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:38 schreef JDude het volgende:
Jullie negeren me. Ajú.
Dat zag ik net iets te laatquote:
Jeweets.quote:
oh? Ik dacht dat jullie vrouwen dat konden! bloeden zonder dood te gaan!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat tegen die tijd het levenslicht al wel gedoofd is.
Ik moest lachenquote:
Noem je Ehqo nu een vrouw?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh? Ik dacht dat jullie vrouwen dat konden! bloeden zonder dood te gaan!
Het is de warmte op kantoor die mijn brein aantast! De dufheid die omslaat in meligheid!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn achting van jou was "zo". Nu is ie nog maar "zo".
en de stoptrein denhaag-rotterdam die om 18:44 delft aandoet moet precies 3 minuten vertraging hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
JD, als jij zorgt dat er zometeen, 17:36, twee treinstellen van Amsterdam naar Amersfoort rijden, zoals het hoort, zal ik je alle aandacht van de wereld schenken.
Waarom? Misstique is leuk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn achting van jou was "zo". Nu is ie nog maar "zo".
Ik zal even de voorspelling raadplegen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
JD, als jij zorgt dat er zometeen, 17:36, twee treinstellen van Amsterdam naar Amersfoort rijden, zoals het hoort, zal ik je alle aandacht van de wereld schenken.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mijn achting daalde slechts even. Diezelfde achting stijgt intussen alweer.quote:
Dus je wil dat ik doodga?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, sorry, ik dacht dat die uitspraak betrekking op jouzelf had!
Je zei dat je 'achting' stijgt. He he.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mijn achting daalde slechts even. Diezelfde achting stijgt intussen alweer.
Oh. Pieken en dalen, zoals een goede relatie het betaamt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mijn achting daalde slechts even. Diezelfde achting stijgt intussen alweer.
wiltsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus je wil dat ik doodga?
Of "wilt", whatever. Voor ieder wat wils.
17.36 20763 NSR Intercity Vertrek Amf OH6 (V) - 4019 OC35 (A) - 4206quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:43 schreef JDude het volgende:
Ik zal even de voorspelling raadplegen.
STFU.quote:
Voor ieder wat wildsquote:
Je bent wild en je jongt wat.quote:
Never trust anything that bleeds for three days but does not die.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef mcDavid het volgende:
oh? Ik dacht dat jullie vrouwen dat konden! bloeden zonder dood te gaan!
* mcDavid luistert: Pater Moeskroen - Eten!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Pheno het volgende:
Ik verlaat het pand.
Een prettig lang weekend met veel bier, frituur en sex toegewenst
quote:[16:43:27] Southern Bel: All is full of love!
[16:46:16] Jan ¦ @ 076 :!
[16:46:34] Southern Bel: But you just aint receiving.![]()
![]()
.
.
[16:46:52] Jan ¦ @ 076 : Ja wrijf het er maar in.
[16:47:08] Southern Bel:.
Insgelijksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Pheno het volgende:
Ik verlaat het pand.
Een prettig lang weekend met veel bier, frituur en sex toegewenst
Wild vlees.quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
* mcDavid luistert: Pater Moeskroen - Eten!
Tof.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
17.36 20763 NSR Intercity Vertrek Amf OH6 (V) - 4019 OC35 (A) - 4206
Zouden er inderdaad twee moeten zijn.
Ja. Maar JDude weet toch wel dat ik 'm lief vind.quote:
oh. Dan is het goed!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Maar JDude weet toch wel dat ik 'm lief vind.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
cker!
misschien moet ik mijn eten vanavond ook maar op het dakterras nuttigen!
't Begint te vervelen, na 18 jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon, weer zo'n zelfde rondje om de zon als vorig jaar, gok ik!
Redelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:49 schreef ehqo het volgende:
Alles goed, JD?
Amper.quote:Nog wat gedaan, JD?
quote:Moet je thee, JD?
quote:Moet je Chowi, JD?
Mooi.quote:Koperen wolken, met glitterlicht, JD?
HAHAHA!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen nog een uur of 2, 3 werken..
Da's niet helemaal waar overigens. Ik heb mijn fiets naar de reparateur gebracht en een wandeling door de stad gemaakt.quote:
Ik móét ook Chowi.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
Hij moet Chowi.
Ik haat jou ook hoor.quote:
Hihi. Toch wel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar overigens. Ik heb mijn fiets naar de reparateur gebracht en een wandeling door de stad gemaakt.
Samen delen?quote:
zei ik dakterras?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Ik moet alleen nog een uur of 2, 3 werken..
Dat doet me deugdquote:
Oh.quote:
We kunnen altijd nog ruilen.quote:
de achterkant, misschien?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
Mag ik ook nog een deel van mezelf houden?
Heuj, graag of niet he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
Mag ik ook nog een deel van mezelf houden?
Ja, maar, ík dan?quote:
Mijn woord.quote:
Hasjpannekoeken!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
Pannenkoeken lijkt me wel een puick gerecht om vanavond te eten.
Oh nee, vergeten.quote:
ik zong een liedje voor je!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:25 schreef Misstique het volgende:
Entertain me.
Pirouettes draaien met een felgeel badeendje op je hoofd terwijl je balkt als een ezel. Dát noem ik vermaack.quote:
Jij begrijpt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pirouettes draaien met een felgeel badeendje op je hoofd terwijl je balkt als een ezel. Dát noem ik vermaack.
Ja, ik voel je.quote:
Ietsje naar linksquote:
Waar zit ik nu met mijn hand?quote:
Dat moet je mij vragen?quote:
Ja, ik kan het toch niet zien van hier!quote:
*pokes with stick.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:49 schreef Stofje het volgende:
Dood.
Daar ben ik toevallig net mee bezig..quote:
Tof!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar ben ik toevallig net mee bezig..
Zolang ik er maar geen last van heb!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:01 schreef mcDavid het volgende:
voer liever een Urgent Action uit!
Dat was niet direct waar ik op doelde, maar een dood BeF is zeker geen wenselijke situatie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:05 schreef mcDavid het volgende:
Ik neem aan dat jij BeF ook liever springlevend ziet?
nou dan!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was niet direct waar ik op doelde, maar een dood BeF is zeker geen wenselijke situatie.
quote:
Hoop voor je dat je niet in een al te drukke straat woont!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef mcDavid het volgende:
pannenkoeken voor iedereen die langskomt, overigens!
Tot zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef mcDavid het volgende:
pannenkoeken voor iedereen die langskomt, overigens!
dr wonen niet veel BeFers hier in de straat, iig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niet in een al te drukke straat woont!
Verdomme, JD. Er was wél maar één treinstel, verdomme!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:23 schreef JDude het volgende:
Rótschop!
We hebben gefaald.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:56 schreef ehqo het volgende:
Verdomme, JD. Er was wél maar één treinstel, verdomme!
Jij balen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:01 schreef ehqo het volgende:
Moest ik verdomme staan, tegen een welgevormde donkerblondine, zwetend, steeds harder tegen elkaar aan drukkend, rijzende temperatuur.
Je was zeker aardig uitgedroogd bij aankomst?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:11 schreef ehqo het volgende:
Echt hè, wel een half uur lang voorvocht, zou dat een record zijn?
Mijn prostaat was net een zongedroogde pruim.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Je was zeker aardig uitgedroogd bij aankomst?
Heb je wel met je wijsvinger wat voorvocht verzameld en aan dat blonde meisje gesmeerd, vinden ze leuk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Echt hè, wel een half uur lang voorvocht, zou dat een record zijn?
Ik liet een druppel haar bilspleet inglijden toen ze voor het uitstappen bukte om haar tas te pakken. Met een beetje geluk word ze zwanger en dan móéten we wel een relatie aangaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je wel met je wijsvinger wat voorvocht verzameld en aan dat blonde meisje gesmeerd, vinden ze leuk.
Leuke pakjes, naar het schijnt. Plezier hé.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef jogy het volgende:
Goed geregeld.
Ik ga even Eon Flux kijken, heb ik vanmiddag gekocht.
- Ik ben pas net terugquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
[..]
- Ik ben pas net terug
- Litso en c_c liggen te copuleren op het strand
- Chowi huppelt nakend door een weide
- Janetje is de pub in?
- Rpp zit vast op een defecte boot
Oftewel... het wordt een rustig avondje.
Die andere was bij mij. Ik had er 3. Waarvan ze er 1 in amersfoort gingen droppen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Verdomme, JD. Er was wél maar één treinstel, verdomme!
En nu is de C1000 ook nog dicht, dus heb je honger omdat je nu geen gratis cakeje hebt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben de hele dag druk bezig geweest met klussen, dus ik denk ik ga lekker beffen hier, bier stond al klaar
krijg je dit![]()
Affirmative. En nog een goede film ook eigenlijk, niet zo bizar als de cartoon, wat wel een beetje spijtig is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Leuke pakjes, naar het schijnt. Plezier hé.
Mis en mis.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
[..]
- Janetje is de pub in?
Oftewel... het wordt een rustig avondje.
Zo ben ik.quote:
Ok..quote:
Dan wil je je moeheid wel vergeten ja!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef Janetje het volgende:
Ok..Ik ben moe.. maar ik ga zo aan de wijn met kruidenstokbrood en aardbeien.
Hihi.. en ik mag heul geen alcohol..quote:
Ja verdomme, waaromz eggen ze niet van te voren dat ze gratis cake gaan uitdelen,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En nu is de C1000 ook nog dicht, dus heb je honger omdat je nu geen gratis cakeje hebt!
Als ze er maar een heeft heb je denk ik een probleem.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja verdomme, waaromz eggen ze niet van te voren dat ze gratis cake gaan uitdelen,![]()
Maarja ik heb ondertussen al een zak chips gejat van een huisgenootje dus ik zit goed![]()
nu nog hopen dat ze het niet erg vindt![]()
kutquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ze er maar een heeft heb je denk ik een probleem.
Ben je de enige huisgenoot verder?quote:
Details!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
Ik zag mezelf net op tv..
Weerspiegeling heet dat lieverdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
nee, ik zorg morgen wel dat er een nieuwe zak isquote:
Ik was bij een demonstratie tegen een nieuwe wet.quote:
Beetje emoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was bij een demonstratie tegen een nieuwe wet.
God ik ben echt wit![]()
Zorg dan dat ik even blauw wordquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef Stofje het volgende:
Het is achter de schermen lekker veel gezellillilliger dan voor de schermen, lekker puh.
Neh...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef jogy het volgende:
Kijk Dago lief aan.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef Stofje het volgende:
Het is achter de schermen lekker veel gezellillilliger dan voor de schermen, lekker puh.
Dan gaat ie vreemde dingen denken en ben ik weer zwart, daar is niemand bij gebaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh...
*jogy lief aankijkt.
Kijk jij dago lief voor me aan?
Achter de schermen is zó 2005.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef Stofje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan gaat ie vreemde dingen denken en ben ik weer zwart, daar is niemand bij gebaat.
Maak even een kopietje voor het thuisfront.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
Hihihi.. die badly dubbed p0rn is best grappig
Dat ze dat ook zo mogen uitzenden op tv..Dacht dat die Iersen zo preuts waren..
Best moeilijk gezien het op tv is..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Maak even een kopietje voor het thuisfront.
VHS staat voor Vertical Helical Scan. Het heeft een beeldresolutie van 240 beeldlijnen. De eerste VHS-videorecorder werd in 1976 geïntroduceerd door JVC. Andere formaten zouden volgen, zoals bijvoorbeeld Betamax en Video 2000, maar VHS werd uiteindelijk de algemeen geaccepteerde norm voor de videorecorder. In 1987 kwam een verbeterde versie op de markt onder de naam Super-VHS.quote:
Best moeilijk gezien het op tv is en we geen vhs videorecorder, die in 1976 door JVC geintroduceerd werd, hebben..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:40 schreef JDude het volgende:
[..]
VHS staat voor Vertical Helical Scan. Het heeft een beeldresolutie van 240 beeldlijnen. De eerste VHS-videorecorder werd in 1976 geïntroduceerd door JVC. Andere formaten zouden volgen, zoals bijvoorbeeld Betamax en Video 2000, maar VHS werd uiteindelijk de algemeen geaccepteerde norm voor de videorecorder. In 1987 kwam een verbeterde versie op de markt onder de naam Super-VHS.
Voor camera's wordt een variant van VHS met kleinere cassettes gebruikt, VHS-C.
De introductie van de videorecorder bracht ook de opkomst van de videotheek met zich mee. Tegenwoordig zijn er veel minder films op VHS-band in de videotheek beschikbaar. Met de komst van de dvd zijn de videotheken bezig VHS-banden door dvd's te vervangen.
Dát is inderdaad een goede verklaring.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
Best moeilijk gezien het op tv is en we geen vhs videorecorder, die in 1976 door JVC geintroduceerd werd, hebben..
c_c's date?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:45 schreef jogy het volgende:
Het staat vast wel ergens op het internet ofzo, lijkt me.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef jogy het volgende:
Ik heb Land of the dead gekeken, leuke film op zich.
date?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Dát is inderdaad een goede verklaring.
Ah, c_c is terug van haar date.
Dat verwacht ik niet.quote:
Laatste film in de night of the living dead reeksquote:Ken ik niet.
Do elaborate..
Ook.quote:
Ah. night of the living dead ken ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet.
[..]
Laatste film in de night of the living dead reeks.
Of hoe je het ook wilt noemen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
Hihihi.. die badly dubbed p0rn is best grappig
Klinkt spannendquote:
quote:
Moment.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klinkt spannend![]()
Meld u eens op msn heer j.
Ye wouldn't want to see thát me love...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jammmer van dat gebrek aan opname-apparatuur!
zien? neuh... Doorsturen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ye wouldn't want to see thát me love...
Ach zo.quote:
Dat denk je maarquote:
Ohhh.. dat weet ik heur..quote:
Zelfkennis is ok.. .quote:
Bijna vol!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:19 schreef JDude het volgende:
Nou, dat was het weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |