quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
Dat je lichaam dan vast ook wel heel erg okay moet zijn.
Snoepzakje en thuisgebracht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn uitnodiging kwijt gemaakt op het postkantoor, C. Word ik thuisgebracht? Zwemspullen mee?
Hihi.quote:
Plezier, vanavond. Afwas, en opruim ze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:13 schreef cerror het volgende:
Nou, ik ga dus afwassen en opruimen.
Ik spreekt jullie morgen weer, später.
Gaan we nu trouwen?quote:
Whehehe. Of deze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is de eerste en laatste keer dat ik die walgelijke smiley gebruikt heb
Ey, niet zo he?quote:
Als je de knopjes goed bedient, is dat een uitstekende methode.quote:
Ow.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik die walgelijke smiley gebruikt heb
Luister naar de ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je de knopjes goed bedient, is dat een uitstekende methode.
Als je ze echter niet goed bedient, is het volledig kansloos en kun je je beter uit de voeten maken en niet meer terugkomen. Vrouwen vertellen het door en je zult nooit, maar dan ook nooit meer aan de vrouw komen.
Psst, Pi.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je ze echter niet goed bedient, is het volledig kansloos en kun je je beter uit de voeten maken en niet meer terugkomen. Vrouwen vertellen het door en je zult nooit, maar dan ook nooit meer aan de vrouw komen.
als je zegt "gebruik je knopjes", dan is het dus níét de bedoeling dat je ze zelf gaat gebruiken. dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mannen met een knopje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
Ik legde het meer uit aan de onweteneden, niet specifiek aan mcDquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Psst, Pi.
Ik doelde eigenlijk ook meer, dat McD met die lijn opende tegen een vrouwelijk persoon.
* Chowi hinnikt.quote:
meestal zeg ik dan "ik heb zin in gratis bier, gebruik je knopjes eens!"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Psst, Pi.
Ik doelde eigenlijk ook meer, dat McD met die lijn opende tegen een vrouwelijk persoon.
Je comprends.quote:
Oh, hoe behulpzaam. Maar zo ben jij, hè, behulpzaam.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik legde het meer uit aan de onweteneden, niet specifiek aan mcD.
Zelden. Nu, toevallig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, hoe behulpzaam. Maar zo ben jij, hè, behulpzaam.
Die is totaal niet grappig, St.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met zulke hints, zul je nooit een goede manager worden.
Snap je 'm.!
!
!
Join the club.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Pheno het volgende:
hallo, dit is een werkweigering
Oh, je vond 'm zelf écht grappig?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe grappiger ik het zelf vind, hoe minder medestanders ik heb. Story of my life.
Een nachtmerrie?quote:
Een stammerrie?quote:
Waar kan ik me inschrijven?quote:
"Nee, natuurlijk niet. Duhuh. Dat was toch een erg flauwe grap. Het was niet eens een grap. Nee hoor, ik vond het zelf niet grappig".quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Nee, natuurlijk niet. Duhuh. Dat was toch een erg flauwe grap. Het was niet eens een grap. Nee hoor, ik vond het zelf niet grappig".
Dan draai je de kamer even omquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:29 schreef ehqo het volgende:
Ik wil op het plafond liggen. Dat lijkt me veel minder doorsnee.
Muffe gelantineblokjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
Ik ben verslaafd aan winegums.
Ik hou gewoon van alles wat zoet is en binnen handbereik ligt.quote:
Inschrijven is passé. Je moet jezelf gewoon opdringen.quote:
Ik heb van TPG Post een afhaal briefje gekregen. Er ligt een pakketje op me te wachten. Ik vermoed dat dat m'n router isquote:
Ach, laat ook maar, dan gaat het gesprek wéér die kant op.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van alles wat zoet is en binnen handbereik ligt.
Een vriendin van me loopt stage bij een snoepfabriekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
Ik ben verslaafd aan winegums.
Met bierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Inschrijven is passé. Je moet jezelf gewoon opdringen..
Ergo: kilozakken winegums voor weinig geld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
Een vriendin van me loopt stage bij een snoepfabriek.
Oeh, tôf!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb van TPG Post een afhaal briefje gekregen. Er ligt een pakketje op me te wachten. Ik vermoed dat dat m'n router is! Ik doe even een vreugdedansje.
Ik kan ook nog steeds niet begrijpen dat ouders hun kind zó noemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Volgens mij is die Sufjan Stevens katholiek.
en maar collecteren, stelletje oplichters!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Janetje het volgende:
Na op een demonstratie bloemen uitgedeeld te hebben.. lekker uit eten op kosten van m'n supervisor... Terwijl het een heeeerlijke dag is.. zonnig.. lekker warm...Oeh
Je snapt het.quote:
Ik vind trouwens wel dat, áls het onderwerp "seks" aan de orde is, het altijd vrij snel weer wegsterft.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar, dan gaat het gesprek wéér die kant op.
Tof!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Volgens mij is die Sufjan Stevens katholiek.
Uitgekauwt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat, áls het onderwerp "seks" aan de orde is, het altijd vrij snel weer wegsterft.
Sufjan? Whehe, ik moest gelijk aan jou denken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds niet begrijpen dat ouders hun kind zó noemen.
Preutsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat, áls het onderwerp "seks" aan de orde is, het altijd vrij snel weer wegsterft.
d.quote:
Dat is mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ey, m'n supervisor betaalt het uit eigen zakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en maar collecteren, stelletje oplichters!
Pijnlijk pijpenquote:
oh, in dat geval... Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey, m'n supervisor betaalt het uit eigen zak![]()
En ik krijg toch niet betaald.. dus hoe lang ik web blijft maakt niet uit.. hihi.
Over seks moet men niet converseren, seks moet men doen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
Hey, zó erg is het ook niet!quote:
Wat gaan we er aan doen?quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Seks is voor toffe mensen.
je vergat de S!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Niet waar. Seks kun je tegenwoordig kopen voor een kwartje. Iedereen met een kwartje is dus tof.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Suf. Jan. Figures.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
Sufjan? Whehe, ik moest gelijk aan jou denken.
Niet dat kwartjes nog bestaan, trouwens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet waar. Seks kun je tegenwoordig kopen voor een kwartje. Iedereen met een kwartje is dus tof.
Je theorie klopt van geen kant.
Ik heb een lang weekend voor de boegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Over seks moet men niet converseren, seks moet men doen!
hoi!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Over seks moet men niet converseren, seks moet men doen!
We hebben al gegeten.quote:
Moet je een verbandje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, dus die ader had ik beter dicht kunnen laten?
Maar je bént niet suf.quote:
cker!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
We hebben al gegeten.Tis zo fijn buiten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |