quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
Dat je lichaam dan vast ook wel heel erg okay moet zijn.
Snoepzakje en thuisgebracht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn uitnodiging kwijt gemaakt op het postkantoor, C. Word ik thuisgebracht? Zwemspullen mee?
Hihi.quote:
Plezier, vanavond. Afwas, en opruim ze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:13 schreef cerror het volgende:
Nou, ik ga dus afwassen en opruimen.
Ik spreekt jullie morgen weer, später.
Gaan we nu trouwen?quote:
Whehehe. Of deze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is de eerste en laatste keer dat ik die walgelijke smiley gebruikt heb
Ey, niet zo he?quote:
Als je de knopjes goed bedient, is dat een uitstekende methode.quote:
Ow.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik die walgelijke smiley gebruikt heb
Luister naar de ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je de knopjes goed bedient, is dat een uitstekende methode.
Als je ze echter niet goed bedient, is het volledig kansloos en kun je je beter uit de voeten maken en niet meer terugkomen. Vrouwen vertellen het door en je zult nooit, maar dan ook nooit meer aan de vrouw komen.
Psst, Pi.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je ze echter niet goed bedient, is het volledig kansloos en kun je je beter uit de voeten maken en niet meer terugkomen. Vrouwen vertellen het door en je zult nooit, maar dan ook nooit meer aan de vrouw komen.
als je zegt "gebruik je knopjes", dan is het dus níét de bedoeling dat je ze zelf gaat gebruiken. dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mannen met een knopje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
Ik legde het meer uit aan de onweteneden, niet specifiek aan mcDquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Psst, Pi.
Ik doelde eigenlijk ook meer, dat McD met die lijn opende tegen een vrouwelijk persoon.
* Chowi hinnikt.quote:
meestal zeg ik dan "ik heb zin in gratis bier, gebruik je knopjes eens!"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Psst, Pi.
Ik doelde eigenlijk ook meer, dat McD met die lijn opende tegen een vrouwelijk persoon.
Je comprends.quote:
Oh, hoe behulpzaam. Maar zo ben jij, hè, behulpzaam.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik legde het meer uit aan de onweteneden, niet specifiek aan mcD.
Zelden. Nu, toevallig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh, hoe behulpzaam. Maar zo ben jij, hè, behulpzaam.
Die is totaal niet grappig, St.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Met zulke hints, zul je nooit een goede manager worden.
Snap je 'm.!
!
!
Join the club.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:22 schreef Pheno het volgende:
hallo, dit is een werkweigering
Oh, je vond 'm zelf écht grappig?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe grappiger ik het zelf vind, hoe minder medestanders ik heb. Story of my life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |