kut voor jequote:
vladquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef vlad het volgende:
[..]
kut voor je![]()
ik had liever m'n geld gestopt voor de dichte variant![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef Hugster het volgende:
[..][afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Je hebt nog 2 regels vrij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onderschriftwaaridg
Alleen ik heb geen zin een account aan te maken voor dat onderschrift
TF denk ik welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef Hugster het volgende:
iemand ervaring met het activeren van gedownloade kaarten voor een tomtom one/go?
Wat doe je raarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lieg altijd volgens ook_gekJe weeeeet.
ja, maar geen tekens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 regels vrij.
Opzich.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft Huug je leren schelden?
[afbeelding]
auto van scratch ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben een auto aan het ontwerpen met fotoshop
Voor om Googols topic af te trappen
[afbeelding]
Jupquote:
cool !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JupMet wat onderdelen uit andere auto's geknipt en geplakt
[afbeelding]
Naja, Sjoewe doet het, dus waarschijnlijk niet zo:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:00 schreef Hugster het volgende:
hoe moet dat er wel niet uit gaan zien dan![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:00 schreef Hugster het volgende:
hoe moet dat er wel niet uit gaan zien dan![]()
Enzo, 430, 360, 355quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
Gers![]()
Klopt het dat ik wat F430 trekjes zie?
[afbeelding]
hAI aLEXXXXJEquote:
Ik lees het jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ijsmeis is er weer
[afbeelding]
huh wat?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
22 juli een meet in Zuid Duitsland
naar de ring
Nou ja, ring... meer een gigantische in aarde gehouwen vaginaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:13 schreef lipje het volgende:
[..]
huh wat?
Ik heb t ff een paar daagjes niet gevolgd
nee dan zou ik wel mailen... ik heb overigens ook geen nieuwe aanmeldingen binnen. Word een mini meet denk ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:17 schreef lipje het volgende:
oh die ringIk dacht dat Bo zijn Nurnmeeting had verplaatst
mja ik wel wel heel graag, maar de centjes he? Ik ben er vrij zeker van dat ik in de zomer weer bij de beschuitfabriek kan werken, maar zonder zekerheid kan ik me ook nog niet met zekerheid opgeven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dan zou ik wel mailen... ik heb overigens ook geen nieuwe aanmeldingen binnen. Word een mini meet denk ik![]()
Donequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
http://allyoucanupload.webshots.com/
Sjoewe, misschien dat het een idee is deze link in je topic te zetten...? Kun je gewoon kiezen voor een resize nl
[afbeelding]
Mja, er zitten nogal wat Sjonnen bij mn lurkerspubliek he? Dus dat ik geen klap voor mn bek krijg als ik weer eens met tranen in mn ogen een spoilerverzameling met een auto er tussen op de foto zetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die bijzonderheden![]()
[afbeelding]
Nee ik begrijp het jochiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, er zitten nogal wat Sjonnen bij mn lurkerspubliek he? Dus dat ik geen klap voor mn bek krijg als ik weer eens met tranen in mn ogen een spoilerverzameling met een auto er tussen op de foto zet
Zijn er nog gekken die met mij mee durfen te rijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dan zou ik wel mailen... ik heb overigens ook geen nieuwe aanmeldingen binnen. Word een mini meet denk ik![]()
bij mij ging het niet doorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben leuke dingen doen![]()
[afbeelding]
eten kokenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben leuke dingen doen![]()
[afbeelding]
Tjezus dat scheelt ook echt NIKSquote:
groot uitgevallen snoekquote:
Sorry dat ik zo laat in breda stondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo BaraCuda!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat in breda stond![]()
Was maar 1,5 uur te laat![]()
Boeiequote:
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
Busta Rhymes - Touch Ittering was een megabass zit er in dat nummer
![]()
Als je dat al erg vind heb ik nog wel wat leuke dnb platenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n subje doet z'n best
![]()
m'n deur klappert er van
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je dat al erg vind heb ik nog wel wat leuke dnb platen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:27 schreef BoJo het volgende:
m'n beste vriend heeft vandaag gehoord dat ie een dochter krijgt....hij maakt zich nu al zorgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:27 schreef BoJo het volgende:
m'n beste vriend heeft vandaag gehoord dat ie een dochter krijgt....hij maakt zich nu al zorgen![]()
![]()
goede host voor je plaatjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:17 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
beide Fiat sportwagens op de kiek gezet![]()
Op vinyl?quote:
Nee drol, om het feit dat het EEN MEISJE is, foute vriendjes begeerlijke mannen enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gek he
Ik zou ook geen raad weten met zo'n mormel![]()
Kan dat spul niet door de fax?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op vinyl?
Ik maak morgen wel een leuk zipje voor je
[afbeelding]
Mwag, zo kan Bo over 16 jaar wel een mooi jong mokkel hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee drol, om het feit dat het EEN MEISJE is, foute vriendjes begeerlijke mannen enzo
[afbeelding]
inderdaadquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee drol, om het feit dat het EEN MEISJE is, foute vriendjes begeerlijke mannen enzo
[afbeelding]
The Curequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoek je naar filmpjes van bouwmachines, krijg je dit te zien
nou moet die partij alleen nog voldoende stemmen krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, zo kan Bo over 16 jaar wel een mooi jong mokkel hebben
yeah right... groot spraakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
Belde er net een vrouwtje van werk![]()
Ja hoi jij zit woensdag in eindhoven he?
Mooi dan kun je kaarten vanGuus Meeuwis
Ophalen voor me
![]()
Mag toch lije dat ik daar een blowjob voor in return krijg...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
Ophalen voor me
![]()
Die renault 4 was in Sidi Bou Said, die andere twee in Kairouan (wikipedia maar op die plaatsen als je meer info wiltquote:
kaarten? Prentkaarten? Wegenkaarten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
Ophalen voor me
![]()
ah! ik heb uw aanmelding nog niet mogen ontvangen voor het onderstaandequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kaarten? Prentkaarten? Wegenkaarten?
En waarom die van Guus?
Tja vrouwen hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kaarten? Prentkaarten? Wegenkaarten?
En waarom die van Guus?
Ik dacht dat ik gezegd had dat ik dan mogelijk op vakantie ben, maar dat er tot op heden nog geen zekerheid is daaromtrendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah! ik heb uw aanmelding nog niet mogen ontvangen voor het onderstaande![]()
ohw dan heb ik dat even gemistquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gezegd had dat ik dan mogelijk op vakantie ben, maar dat er tot op heden nog geen zekerheid is daaromtrend
gewoon bij de boekhandel een kaart kopen, en er dan 'van Guus' opschrijvenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja vrouwen he
Die zullen dat wel mooi vinden ofzo
je verwacht een rij?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Als ze maar niet denken dat ik als kerel in een of andere rij ga staan voor guus meeuwis![]()
Hell no![]()
Toen ik kaartjes voor Metallica spawnde stond er ook een koppeltje kaartjes te halen voor "the Kelly family", maar die moesten een half uur wachten omdat ze eerst Metallica kaartjes draaiden voor die uitverkocht waren. Toen dat nogal luid rondgeroepen werd door de verkoopster moest zo'n beetje de hele zaal lachenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
Als ze maar niet denken dat ik als kerel in een of andere rij ga staan voor guus meeuwis![]()
Hell no![]()
niets mis met de C5, alleen niet mijn type autoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
Citroën C5 versie 2, of de Alfa Romeo 159 ?
Dat er hier nog mensen over moeten nadenken
Franse pauperbak
Of mooie italiaan![]()
Leek me een BS verhaal gezien een 159 nogal duur is in de leasequote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
Franse pauperbak
Of mooie italiaan![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toen ik kaartjes voor Metallica spawnde stond er ook een koppeltje kaartjes te halen voor "the Kelly family", maar die moesten een half uur wachten omdat ze eerst Metallica kaartjes draaiden voor die uitverkocht waren. Toen dat nogal luid rondgeroepen werd door de verkoopster moest zo'n beetje de hele zaal lachen
Lelijk frans design of Italiaanse moderne stijl. Makkelijke keuze toch? ff de 3.2 V6 JTS of de 2.4 JTDm 200pk halen en gáánquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
Franse pauperbak
Of mooie italiaan![]()
Ik zie het probleem ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Lelijk frans design of Italiaanse moderne stijl. Makkelijke keuze toch? ff de 3.2 V6 JTS of de 2.4 JTDm 200pk halen en gáán
aangepastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die renault 4 was in Sidi Bou Said, die andere twee in Kairouan (wikipedia maar op die plaatsen als je meer info wilt
Huh, jij rijdt toch ook een C5? Of was het een C4?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niets mis met de C5, alleen niet mijn type auto
ik ga zo m'n v6 ff uit laten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
zo maar weer ff de beamer aanslingeren
Morgen toch maar me tv erges proberen te plaatsen
uhuquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over na paar keer tanken
Been there, done that he bo
de mijne ook als het koud is buiten en de motor koud isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu![]()
![]()
en mijne maakt tegenwoordig een vaag geluid wat op een getunede naaimachine lijkt onder de kap... geeeen ideee wat het is![]()
C4quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huh, jij rijdt toch ook een C5? Of was het een C4?
[onder de gordel]Volgens mij is het een Alfaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
uhu![]()
![]()
en mijne maakt tegenwoordig een vaag geluid wat op een getunede naaimachine lijkt onder de kap... geeeen ideee wat het is![]()
nee mijne doet het sinds toen ik richting Venlo reed er een tropisch kei harde regenbui was waar je zelfs met 30 km/u en hoogste stand wissers niets zag op de weg. (zonder overdrijven).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
de mijne ook als het koud is buiten en de motor koud is![]()
mjah ik had het ook niet met jullie hoeven delen dus ik ben er op voorbereidquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[onder de gordel]Volgens mij is het een Alfa[/onder de gordel]
Dat is wat je WILDE zeggen, maar waar je te aardig voor wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik had het ook niet met jullie hoeven delen dus ik ben er op voorbereid![]()
Hou jij je bek nu maar kutkneus jij hebt je Spartamet nog nite eens aan de praat
Hmm vaag.... en V snaar misschien?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee mijne doet het sinds toen ik richting Venlo reed er een tropisch kei harde regenbui was waar je zelfs met 30 km/u en hoogste stand wissers niets zag op de weg. (zonder overdrijven).
Toen had ik hem geparkeerd bij het hotel en toen ik hem weer startte is dat geluid er. Maar niet inhouden, andere rare dingen etc. Heb ook gewoon vol geplankt op de Ring etc. Dacht dat het misschien gewoon vocht was ergens maar het geluid is er nog steeds![]()
En ik hoor het alleen stationair en als ik stapvoets rij![]()
die piepte tijdje terug net nadat ie vervangen was en toen hebben ze hem opnieuw gespannen. Naja binnenkort maar weer een keertje langs... toch bijna tijd voor een klein beurtjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmm vaag.... en V snaar misschien?
Die piept bij mij ook op lager toeren
Beetje piepen mag wel hoor na zoveel jaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
die piepte tijdje terug net nadat ie vervangen was en toen hebben ze hem opnieuw gespannen. Naja binnenkort maar weer een keertje langs... toch bijna tijd voor een klein beurtje![]()
ja maar dit geluid klopt echt nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Beetje piepen mag wel hoor na zoveel jaar
Jij hebt in iedergeval geen turbo die eng kan piepenquote:
mjah dit kan nooit iets ernstigs zijn volgens mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij hebt in iedergeval geen turbo die eng kan piepen![]()
Elke keer als ik iets negatief hoor denk ik dat m'n turbo history is![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want de C5 is een lelijk hok vergeleken met de C4
Die auto boeit je niks, maar ben je niet bang je audio verrot te rijden bij zo'n crash?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef Fugie het volgende:
jow gasten
morgen weer mijn auto onder handen nemenOp 3 na laatste stap aan me audio installatie doen
Oftewel koeling en verlichting in orde maken. rest van het lijstje is:
condensator kaufen
nieuwe front speakers kaufen
zijpanelen maken
miss dat het afkomt voordat ik de opel total
neem een hond mee naar je kamerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
Vanavond wrong turn op tv![]()
Die durf ik in m'n eentje niet te kijken op beamer en geluid vol aan![]()
kenkniequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
dan moet ik wel een rare klapper makenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die auto boeit je niks, maar ben je niet bang je audio verrot te rijden bij zo'n crash?
Wheheehquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:21 schreef Jimmeh het volgende:jullie Alfisten mogen geen passagiers?
Brief die ik heb, staat geloof ik gewoon in dat passagiers mogen.
zijn toch te jongquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheeh
Kun je Peu zn vriendin afpakken
geen idee waarom het niet mag. Vind het ook raarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
Bo, heb jij enig idee waarom we maandag geen passagiers mee mogen nemen de baan op?
Moet zodadelijk een vriendin van me teleurstellen
quote:Passagiers meenemen, wij niet als ARTC155.
Clubs waarmee vooraf is afgestemd dat er passagiers meegenomen mogen worden, mogen maximaal 1 passagier per keer meenemen. Tevens is het niet toegestaan om personen onder de 12 jaar mee te nemen.
ik ga hem ook maar kijken dan, dan is het net of we samen kijken... durf je dan wel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voorstukje zag er eng uit
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga hem ook maar kijken dan, dan is het net of we samen kijken... durf je dan wel?![]()
Jullie tweeen gaan dus maandag naar Assen? Misschien kom ik ook wel langs, mits het weer wat goed is en ik er behoefte aan heb 15quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja, maar ik snap niet waarom. Op Zandvoort mag je zelfs met een totaal van 4 man in de auto zittenquote:
Ik ben er wel, Bo is werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jullie tweeen gaan dus maandag naar Assen? Misschien kom ik ook wel langs, mits het weer wat goed is en ik er behoefte aan heb 15euro uit te geven
Is een oud collega en haar vriend komt ook mee, maar ze durft niet bij hem in de auto over het circuitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheeh
Kun je Peu zn vriendin afpakken
die is goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
wtf, dan valt het helemaal mee 16 juliquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja, maar ik snap niet waarom. Op Zandvoort mag je zelfs met een totaal van 4 man in de auto zitten![]()
Werken op pinksterenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er wel, Bo is werken![]()
moet je trouwens ff oude kranten doorbladeren, in bijv de Metro en de Spits van afgelopen week stonden kortingsbonnen.
En wel bij jou?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een oud collega en haar vriend komt ook mee, maar ze durft niet bij hem in de auto over het circuit![]()
ik weet niet 100% zeker of ik 16 juli ga, 2 juli is namelijk Italia a Zandvoortquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
wtf, dan valt het helemaal mee 16 juli
(zit dan met mijn leasebak waar ik het circuit niet mee op mag, dus dan rij ik mee met een van de MG/Rovers)
Ze heeft mij nog nooit echt zien rijden volgens mij en met het feit dat ik price-chauffeur ben doet haar denken dat ik geweldig rij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wel bij jou?
Moet wel heel beroerdechaufeur zijn die kerel![]()
![]()
Over de ring gesproken: Haal mij maar van de lijst, als ik er over nadenk kan ik het geld beter anders gebruiken. Ik ga ook niet naar alle artc meetings dit jaar, na IAZ of de CS ga ik het rustig aan doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
je was er van op de hoogte dat de Ring 16 euro per rondje is he ?![]()
Nieuwe, het MG/Rover clubje waar ik rondhang is voor MG/Rovers van na '90.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef lipje het volgende:
hmm een nieuwe of een oude MG?
ja, maar dat is andersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
je was er van op de hoogte dat de Ring 16 euro per rondje is he ?![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over de ring gesproken: Haal mij maar van de lijst, als ik er over nadenk kan ik het geld beter anders gebruiken. Ik ga ook niet naar alle artc meetings dit jaar, na IAZ of de CS ga ik het rustig aan doen.
De TR-Club Holland is ook altijd op de clubspecials op Zandvoort aanwezigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nieuwe, het MG/Rover clubje waar ik rondhang is voor MG/Rovers van na '90.
Ik zou overigens niet in de MG-B van mijn collega het circuit opdurven
De MG-B van mijn collega heeft dus geeneens gordelsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De TR-Club Holland is ook altijd op de clubspecials op Zandvoort aanweziggordels niet verplicht
![]()
ok..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over de ring gesproken: Haal mij maar van de lijst, als ik er over nadenk kan ik het geld beter anders gebruiken. Ik ga ook niet naar alle artc meetings dit jaar, na IAZ of de CS ga ik het rustig aan doen.
Geen Alexxxxx,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je lijkt Alexxx wel, geen werk meer ofzo?
als het vol zit dan heb je wellicht geluk. Maar ik wil er zeker nog meerdere keren heenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef BaraCuda het volgende:
Wel kut dat ik op 12 13 augustus al lang een MR2 heb maar niet kan![]()
Bo wanneer gaan we daarna?
Dat staat er ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De MG-B van mijn collega heeft dus geeneens gordels
Dude je moet de film kijkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
ik ben trouwens echt een gedrocht aan het photoshoppen![]()
dejavuquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
We hadden wel geteld anderhalve dag om 25mensen te vinden anders ging het niet door ofso. Ja logisch dat je die nooit bij elkaar krijgtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:46 schreef Jimmeh het volgende:
Er staat ook niet bij dat je een helm op moet? Oftewel jullie club heeft voor jullie een snel rijden stuk geregeld? Al staat er toch circuit verkennen 5 juni op de papieren
Hij heeft helemaal geen gordel aansluitingen, rijdt ook gewoon zonder op de openbare weg...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat staat er ookwij hebben ze wel, maar zijn niet gemonteerd
yepquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef BoJo het volgende:
Paladijn was het al zeker dat je mee wou?
Gordel heb ik zelf ook altijd om (behalve in de TR6 dan), ik voel me niet op me gemak in de auto zonder dat ding.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen gordel aansluitingen, rijdt ook gewoon zonder op de openbare weg...
Maar goed, ik heb eigenlijk altijd een gordel om, ook al heb ik (nog) geen serieuze klapper meegemaakt
staat een artc155 stempel op en ik word gelynched als ik hem aan iemand buiten de club geef denk ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
yep
Trouwens, als jij maandag niet gaat en paddockkaarten over hebt... of staan die op naam?
paddockkaart = alleen voor de autoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
yep
Trouwens, als jij maandag niet gaat en paddockkaarten over hebt... of staan die op naam?
Kan jou het rotten, binnenkort kom je toch alleen nog met een 75 op circuitsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat een artc155 stempel op en ik word gelynched als ik hem aan iemand buiten de club geef denk ik![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
paddockkaart = alleen voor de auto
en als jij met Bo's kaart van de 155 club met je auto bij een andere club gaat staan, wordt Bo meteen geroyeerd![]()
Misschien?quote:Aanmeldingen:
ThaFreak
Googolplexian + Chantal
BoJo
Lipje
Paladijn + (Alexxxxx)
Een ZTquote:
Er zijn in een korte periode wel véél regels bij gekomen, ach kijk wel wat het wordt, als het me niet (meer) bevalt zijn er nog genoeg andere clubs.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]wat een zeikerts dan
Ik sta overigens op de 16e gewoon met mijn MX-5 bij de MG/Rovers
Show mequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
maar een 180 volgens het RDWquote:
Er staat bij mij om de hoek vaak een ZX, alleen daar wil ik geen foto's van makenquote:
Juist dat soort regelneukerij is een reden om niet bij een autoclub te gaan... Aan de andere kant ontkom je niet aan wat geregel bij een 'meeting'.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn in een korte periode wel véél regels bij gekomen, ach kijk wel wat het wordt, als het me niet (meer) bevalt zijn er nog genoeg andere clubs.
ik heb net de achterkant helemaal verneukt en ik kan niet undo doenquote:
dat kan ik niet, heb 10 minuten naar een leeg plaatje gestaardquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef Sjoewe het volgende:
http://i3.tinypic.com/11hxicj.jpg
Dat ben ik aan het maken
[afbeelding]
ZX? Bedoel je een ZS?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:56 schreef lipje het volgende:
[..]
Er staat bij mij om de hoek vaak een ZX, alleen daar wil ik geen foto's van maken
Er zijn er altijd een paar die het verzieken voor een ander, maar aan de andere kant zijn ze ook hypocriet. Een clublid die op een meeting niet in zijn 155 komt maar met de 75, terwijl er niks mis is met zijn 155 mag. Maar je mag met je 155 niet bij bijv de algemene Alfa club staanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Juist dat soort regelneukerij is een reden om niet bij een autoclub te gaan... Aan de andere kant ontkom je niet aan wat geregel bij een 'meeting'.
zon peu 106 achtig model jaquote:
Een echte V8 (Stingray uit 1956 ofzo..)quote:
Da's een ZRquote:
zoeentje in dezelfde kleur groen ..quote:
Dat klinkt allemaal erg vaagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn er altijd een paar die het verzieken voor een ander, maar aan de andere kant zijn ze ook hypocriet. Een clublid die op een meeting niet in zijn 155 komt maar met de 75, terwijl er niks mis is met zijn 155 mag. Maar je mag met je 155 niet bij bijv de algemene Alfa club staan
Eerder mocht je ook gewoon lid zijn en meepraten als je geen 155 hebt, tegenwoordig wordt dat zoveel mogelijk ingeperkt. En nu is er gewoon zonder te overleggen met de leden bepaalt dat we geen passagiers mee mogen nemen, terwijl er bij de CS zelden iemand zonder passagiers rijdtEn als je dan vraag naar een reden, wordt die simpelweg genegeerd.
Ehh met zo'n beleid zou ik doei zeggen tegen mn club hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn er altijd een paar die het verzieken voor een ander, maar aan de andere kant zijn ze ook hypocriet. Een clublid die op een meeting niet in zijn 155 komt maar met de 75, terwijl er niks mis is met zijn 155 mag. Maar je mag met je 155 niet bij bijv de algemene Alfa club staan
Eerder mocht je ook gewoon lid zijn en meepraten als je geen 155 hebt, tegenwoordig wordt dat zoveel mogelijk ingeperkt. En nu is er gewoon zonder te overleggen met de leden bepaalt dat we geen passagiers mee mogen nemen, terwijl er bij de CS zelden iemand zonder passagiers rijdtEn als je dan vraag naar een reden, wordt die simpelweg genegeerd.
Waarom wil je er geen foto maken trouwens?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef lipje het volgende:
[..]
zoeentje in dezelfde kleur groen ..
[afbeelding]
Hij staat er meestal pas als het donker is. En ik vind m niet echt boeiend of mooiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom wil je er geen foto maken trouwens?
Ovlovquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef BaraCuda het volgende:
Heb van aantal personen ook begrepen dat een alfa 155 beetje kut is
Vandaar, ik dacht even dat ie eigendom van een stal kampers wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Hij staat er meestal pas als het donker is. En ik vind m niet echt boeiend of mooi
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:22 schreef Paladijn het volgende:
En lipje:
[afbeelding]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
oude foto, wist niet eens meer dat ik'm had... dat was ergens bij Utrecht op de terugweg van Zolder.quote:
Er zijn een heleboel echt leuke leden binnen de club en er zijn ook leden die ik minder leuk vind, maar dat is overal en altijd zo. Toen ik lid werd waren er wel wat regeltjes maar in het afgelopen jaar lijken er meer bij te komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef BaraCuda het volgende:
Heb van aantal personen ook begrepen dat dat artc155 beetje kut is
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik zal dit ook maar aan het bestuur van het artc mailen denk ik, aangezien er heel wat artc'rs hier lurken kan het nooit lang duren voordat het daar toch wel terecht komt en dan kan ik m'n artc nummer inleveren denk ik.
Vooral als je daar al belachelijk wordt gemaakt in een filmjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik neem aan dat het je vrij staat om (onderbouwd) kritiek te leveren.
Ik stel me niet aan, dit is mijn mening en ik denk er niet alleen zo over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef BoJo het volgende:
stel je niet zo aan peu.
Uiteraard, maar het is een beetje laf om dat achter iemands rug om te doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik neem aan dat het je vrij staat om (onderbouwd) kritiek te leveren.
heb je t nu over mij?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Vooral als je daar al belachelijk wordt gemaakt in een filmje
Die filmpjes van Sjoewe zijn nou ook weer niet te serieus te nemenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Vooral als je daar al belachelijk wordt gemaakt in een filmje
Alsof ik tijd heb om alles te lezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat gemist hebt he![]()
![]()
ik vind het juist goed dat er regels zijn en dat ze streng zijn over bepaalde zaken anders word het net zo'n zooitje als Fok oid. Ik ben sinds eind 2003 lid en kan me er prima in vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, dit is mijn mening en ik denk er niet alleen zo over.
Dat flash filmpje van jou, pimpend in je alfa, schijnt op het ARTC forum gepost te zijnquote:
Het zijn niet zozeer de regels, maar wel de manier waarop. Er wordt totaal niks gecommuniceerd, alles wordt achter gesloten deuren gedaan en zonder inspraak van de leden besloten. Daardoor onstaat er kliekjes voriming en wordt er flink voorgetrokken binnen de club.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:45 schreef BaraCuda het volgende:
Mja als je het niet eens bent met de regels moet je opstappen![]()
Of idd bij de juiste mensen aankloppen
Hij moet zeker ook nog betaalbaar zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef BaraCuda het volgende:
Tifus eh, tis nog best lastig om een Mr2 94+ met leer en liefst airco te vinden
ahhh jochie tochquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zijn niet zozeer de regels, maar wel de manier waarop. Er wordt totaal niks gecommuniceerd, alles wordt achter gesloten deuren gedaan en er wordt flink voorgetrokken binnen de club.
Mja wat is betaalbaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij moet zeker ook nog betaalbaar zijn?
ooh dat, lekker boeiendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga offtopic maar eens afpluizen naar iets met sjonnies en 155's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |