abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38594229
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ach ja, bij bepaalde geloven worden de vrouwen besneden, dat is alles...waar maakt men zich druk om...
Nu zijn handengeven en vrouwenbesnijdenissen wel 2 uitersten of niet ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_38594244
-

[ Bericht 100% gewijzigd door M3THoD_MAN op 06-06-2006 15:57:04 (dubbel) ]
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_38594245
Ik d8 dat ze het uit zichzelf deed omdat Verdonk toen ook geen hand kreeg van die Moslims...
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_38594285
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:48 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ach ja, bij bepaalde geloven worden de vrouwen besneden, dat is alles...waar maakt men zich druk om...
Dat heeft geen reet met geloof te maken.....
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:28:53 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38620064
07 Juni 2006 10:19
Kritiek Wilders op optreden Beatrix
Kamerlid Wilders is erg kritisch over een optreden van Koningin Beatrix. Bij een bezoek aan een moskee in Den Haag schudde de koningin moslim-mannen niet de hand, uit respect voor hun geloof.

Wilders heeft zich daar bijzonder aan geërgerd. Hij vindt dat op deze manier de Nederlandse normen en waarden te grabbel worden gegooid. Het schudden van handen behoort in dit land tot normale omgangsvormen, zegt het Kamerlid.

Wilders heeft ook kritiek op premier Balkenende. Die zei dat Beatrix met haar optreden het goede voorbeeld heeft gegeven. Volgens Wilders had Balkenende dat niet moeten zeggen.

bron nos.

waar bemoeit wilders zich mee. hij dient respect te tonen voor de keuzes van de koningin.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38620142
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
07 Juni 2006 10:19
Kritiek Wilders op optreden Beatrix
Kamerlid Wilders is erg kritisch over een optreden van Koningin Beatrix. Bij een bezoek aan een moskee in Den Haag schudde de koningin moslim-mannen niet de hand, uit respect voor hun geloof.

Wilders heeft zich daar bijzonder aan geërgerd. Hij vindt dat op deze manier de Nederlandse normen en waarden te grabbel worden gegooid. Het schudden van handen behoort in dit land tot normale omgangsvormen, zegt het Kamerlid.

Wilders heeft ook kritiek op premier Balkenende. Die zei dat Beatrix met haar optreden het goede voorbeeld heeft gegeven. Volgens Wilders had Balkenende dat niet moeten zeggen.

bron nos.

waar bemoeit wilders zich mee. hij dient respect te tonen voor de keuzes van de koningin.
Geert WIlders maakt uit wat normen en waarden zijn ? Ik dacht dat die "gevormd" worden door de samenleving ? Maar goed, er was de laatste tijd voor hem geen aanleiding om in het nieuws te komen dus is ie spijkers op laag water gaan zoeken.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:47:20 #157
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38620532
Geert Wilders. De pruikenkoning uit Nęerlands blinde darm. Ik geloof dat ik zijn hand sowieso zou weigeren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_38621312
God zeg, die Wilders is echt wel zielig zeg.
pi_38621324
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:47 schreef Ringo het volgende:
Geert Wilders. De pruikenkoning uit Nęerlands blinde darm. Ik geloof dat ik zijn hand sowieso zou weigeren.
Wel iemand met lef en durf. Geen mietje dus. Er zijn al teveel slapjanussen in den Haag die om de hete brij lopen.Ik geef hem groot gelijk in deze.
pi_38621495
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

Geert WIlders maakt uit wat normen en waarden zijn ? Ik dacht dat die "gevormd" worden door de samenleving ? Maar goed, er was de laatste tijd voor hem geen aanleiding om in het nieuws te komen dus is ie spijkers op laag water gaan zoeken.
Ons Geert is de zelf benoemde hoeder en bewaker van onze waarden en normen met als grote leidraad de Gouden Eeuw. Toen wisten die zwartjes tenminste nog waar hun plaats was en kon je andersdenkenden/gelovigen nog gewoon openbaar verbranden.
pi_38621548
De koningin heeft keurig gehandeld en respect getoond voor de islamitsche cultuur? Maar hoe zit het omgekeerd? Waarom kan een moslim niet eens een uitzondering maken en onze koningin juist wel een hand geven. Het is niet zomaar de overbuurvrouw ofzo.
pi_38621643
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:22 schreef dVTB het volgende:
De koningin heeft keurig gehandeld en respect getoond voor de islamitsche cultuur? Maar hoe zit het omgekeerd? Waarom kan een moslim niet eens een uitzondering maken en onze koningin juist wel een hand geven. Het is niet zomaar de overbuurvrouw ofzo.
Het leeuwendeel van de moslims geeft gewoon handen en zelfs als dat gepast is zoenen op de wangen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38621877
OK, hoe kan het dan dat de niet-handgevers zich op dezelfde islam beroepen als moslims die wel gewoon een hand geven? Dan is er OF sprake van onwil bij de niet-handgevers, OF de overige moslims houden zich op dit punt niet aan de islam. Wie het weet, mag het zeggen.
pi_38621947
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef dVTB het volgende:
OK, hoe kan het dan dat de niet-handgevers zich op dezelfde islam beroepen als moslims die wel gewoon een hand geven? Dan is er OF sprake van onwil bij de niet-handgevers, OF de overige moslims houden zich op dit punt niet aan de islam. Wie het weet, mag het zeggen.
De een hangt een wat orthodoxere vorm van het geloof aan dan de ander. Daarom loopt ook niet elke Jood met pijpenkrullen en niet elke christenmadam met zwarte kouzen. En geeft de ene wel een hand en de ander niet.
pi_38622075
Waarom is het schoenen uitdoen door Geert W. wel geaccepteerd en een klef handje niet ?
pi_38622173
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom is het schoenen uitdoen door Geert W. wel geaccepteerd en een klef handje niet ?
Blijkbaar gaat dat niet in tegen de Joods-Christelijke normen dan wel waarden bepaald door onze uberblanke voorvaderen.

Toch ook wel typisch dat het niet-handenschudden een typisch Joods verschijnsel is.....hoe wil Geertje dat gaan plaatsen in zijn Joods-Christelijke fundament voor onze samenleving?
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:55:01 #167
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_38622265
Kamervraag van Wilders:
quote:
Is het niet veeleer waar dat zowel uw eigen opmerkingen als het optreden van ons staatshoofd eerder een schoolvoorbeeld is van dhimmitude-gedrag waarbij onder het mom van tolerantie de normen en waarden van onze eigen cultuur – zoals de volstrekte gelijkheid van man en vrouw – in de uitverkoop worden gedaan?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_38622289
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat dat niet in tegen de Joods-Christelijke normen dan wel waarden bepaald door onze uberblanke voorvaderen.

Toch ook wel typisch dat het niet-handenschudden een typisch Joods verschijnsel is.....hoe wil Geertje dat gaan plaatsen in zijn Joods-Christelijke fundament voor onze samenleving?
Jij moet niet zo genuanceerd doen. Doet Geert ook niet . Die gebruikt het enkel als het hem van pas komt, dat is hier niet het geval, dus gaarne niet memoren.
pi_38622392
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:55 schreef Sidekick het volgende:
Kamervraag van Wilders:
[..]

Moet Geert er eigenlijk niet voor gaan pleiten dat mannen elkaar ook gaan zoenen op de wangen bij de begroeting? Dat is natuurlijk ook pure ongelijkheid van man en vrouw. Die arme vrouwen moeten bij elke verjaardag toch maar weer die enge kriebelbaard van die oom met die rotte tanden en vieze adem op hun wang voelen kietelen.

Geert doe wat aan deze ongelijkheid van man en vrouw bij de begroeting!
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:05:41 #170
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38622557
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wel iemand met lef en durf. Geen mietje dus. Er zijn al teveel slapjanussen in den Haag die om de hete brij lopen.Ik geef hem groot gelijk in deze.
Lef? Lef? Hij is juist zo'n type die met bakstenen naar een spin gaat smijten, in plaats van de spin gewoon met de hand op te pakken, en buiten te zetten.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:07:38 #171
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38622610
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:08 schreef whosvegas het volgende:
Wat doet de koningin in een Maskee
Als ze dan toch aanwezig is, moeten de moslims zich aan onze normen en waarden aanpassen. Ik vind het best dat die mensen hier hun eigen geloof hebben. Maar dan moeten ze niet steeds met dit soort onzin aankomen
Ja, hoi, vraagje.

Wat zíjn onze normen & waarden?
pi_38622612
Gelukkig komt alles goed nu!

pi_38624283
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:22 schreef dVTB het volgende:
De Destbetreffende voorzitter heeft in z'n uitleg aangeven dat als het zo zou uitkomen hij de hand zeker niet zou weigeren. Maar omdat er van te voren was geinformeerd had hij aangegeven het liever niet te doen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:57:37 #174
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38624342
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:55 schreef Sidekick het volgende:
Kamervraag van Wilders:
[..]

DrW in de TK?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:59:31 #175
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38626113
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ach gut, de Anton Mussert van de 21ste eeuw roept al jááren hetzelfde. Ik begin er een beetje moe van te worden, als het me, bij tijd en wijle, niet zo boos maakte.

Deze maatpakfascist doet ook nu voorkomen alsof de koningin als de eerste de beste anjerverkoopster is behandeld. Terwijl zij alleen maar, zoals het een echte diplomate betaamt, ervoor heeft gekozen zich de gewoontes te laten welgevallen van haar gastheren. Zonder door hen onrespectvol behandeld te zijn, want ik neem aan dat zij, behalve de onuitgestoken hand, verder met alle égards is ontvangen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')