Intregatie komt nog altijd van twee kanten, misschien moet jij het goede voorbeeld van onze koningin eens gaan volgen, dan draag jij misschien ook nog eens een keertje bij aan enige vorm van integratiequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is onze koningin, als je daarvoor nog niet eens een kleine aanpassing als een hand geven kan maken, wat zegt dat dan over de haalbaarheid van enige vorm van integratie?
Hoezo show? De rollen zijn op dit moment gewoon omgedraaid, onze moslimgasten moeten eens begrijpen dat ze hier zoveel mogen omdat dat toegestaan wordt. Op dit moment wordt dat allemaal afgedwongen omdat men er maar vanuit gaat dat het normaal is en zo niet dan schreeuwt men moord en brand dat er gediscrimineerd wordt. Doe dat lekker in je eigen woestijn dan krijg je een paar stokslagen en wordt je familie opgehangen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, leuke zin, maar wat stel je voor, verbieden een hand te weigeren?
Een show ervan maken? Iedereen met een entertainment-smile op over straat?
Ja laten wij ons lekker aan gaan passen! Ik vind dat wij dat al genoeg doen met ze allen. Wanneer komt er eens een keer wat terug, dit was een kans om een mooi gebaar te maken maar het wordt gewoon geweigerd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Intregatie komt nog altijd van twee kanten, misschien moet jij het goede voorbeeld van onze koningin eens gaan volgen, dan draag jij misschien ook nog eens een keertje bij aan enige vorm van integratie![]()
Dat is precies mijn punt, tot nu toe komt de integratie alleen van onze kant.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Intregatie komt nog altijd van twee kanten, misschien moet jij het goede voorbeeld van onze koningin eens gaan volgen, dan draag jij misschien ook nog eens een keertje bij aan enige vorm van integratie![]()
Dus al die kutmarokkaantjes, radicale imams en overige zelfmoordcommando's die spreken ook bijvoorbeeld geen Nederlands? Verhandelen hun gestolen autoradio's niet aan Nederlanders? Gebruiken alleen Marokkaanse hasj? Misschien moet je eens nagaan wat integratie is?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is precies mijn punt, tot nu toe komt de integratie alleen van onze kant.
Tot zo ver jouw geloofwaardigheid wat betreft "de intregratie komt alleen maar van onze kant"quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat is Fernandes?
Ja, gelukkig wel zeg. Stel je voor dat men in gaat voeren dat je uitgezet wordt als je een hand weigert.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:35 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hoezo show? De rollen zijn op dit moment gewoon omgedraaid, onze moslimgasten moeten eens begrijpen dat ze hier zoveel mogen omdat dat toegestaan wordt.
Ja, verkapt normen en waarden mag je juist hier uitleggen.quote:Op dit moment wordt dat allemaal afgedwongen omdat men er maar vanuit gaat dat het normaal is en zo niet dan schreeuwt men moord en brand dat er gediscrimineerd wordt. Doe dat lekker in je eigen woestijn dan krijg je een paar stokslagen en wordt je familie opgehangen.
Natuurlijk. Er zijn meerdere geloven die vrouwen geen hand geven hoor, maar ik zal het maar niet zeggen, want dan ben ik een antisemiet.quote:Als je je ten opzichte van onze Koningin al niet wil aanpassen wat kom je hier dan eigenlijk doen behalve je zieke moslimtheorieën verspreiden?
je kan toch wel lezen of niet? ik zeg dat ik mijn buik vol heb van die hele handenschud discussie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het zou van respect spreken als je leest wat anderen schrijven en hun meningen daarover, zeggen dat ze moeten oprotten en vervolgens spreken van respect is nogal hypocriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |