abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38850847
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is onze koningin, als je daarvoor nog niet eens een kleine aanpassing als een hand geven kan maken, wat zegt dat dan over de haalbaarheid van enige vorm van integratie?
Intregatie komt nog altijd van twee kanten, misschien moet jij het goede voorbeeld van onze koningin eens gaan volgen, dan draag jij misschien ook nog eens een keertje bij aan enige vorm van integratie
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:35:18 #252
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_38850956
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:25 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, leuke zin, maar wat stel je voor, verbieden een hand te weigeren?
Een show ervan maken? Iedereen met een entertainment-smile op over straat?
Hoezo show? De rollen zijn op dit moment gewoon omgedraaid, onze moslimgasten moeten eens begrijpen dat ze hier zoveel mogen omdat dat toegestaan wordt. Op dit moment wordt dat allemaal afgedwongen omdat men er maar vanuit gaat dat het normaal is en zo niet dan schreeuwt men moord en brand dat er gediscrimineerd wordt. Doe dat lekker in je eigen woestijn dan krijg je een paar stokslagen en wordt je familie opgehangen.

Als je je ten opzichte van onze Koningin al niet wil aanpassen wat kom je hier dan eigenlijk doen behalve je zieke moslimtheorieën verspreiden?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:36:54 #253
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_38851009
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Intregatie komt nog altijd van twee kanten, misschien moet jij het goede voorbeeld van onze koningin eens gaan volgen, dan draag jij misschien ook nog eens een keertje bij aan enige vorm van integratie
Ja laten wij ons lekker aan gaan passen! Ik vind dat wij dat al genoeg doen met ze allen. Wanneer komt er eens een keer wat terug, dit was een kans om een mooi gebaar te maken maar het wordt gewoon geweigerd.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_38851051
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt, tot nu toe komt de integratie alleen van onze kant.
pi_38851268
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt, tot nu toe komt de integratie alleen van onze kant.
Dus al die kutmarokkaantjes, radicale imams en overige zelfmoordcommando's die spreken ook bijvoorbeeld geen Nederlands? Verhandelen hun gestolen autoradio's niet aan Nederlanders? Gebruiken alleen Marokkaanse hasj? Misschien moet je eens nagaan wat integratie is?

Maar goed: Wat draag jij dan bij aan de intregratie? Je bent wel eens vriendelijk tegen je Chinese collega? Je praat in de kroeg wel eens met een Marokkaan en je drinkt Fernandes?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38851416
Wat is Fernandes?
pi_38851493
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat is Fernandes?
Tot zo ver jouw geloofwaardigheid wat betreft "de intregratie komt alleen maar van onze kant"
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:53:09 #258
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38851562
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:35 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Hoezo show? De rollen zijn op dit moment gewoon omgedraaid, onze moslimgasten moeten eens begrijpen dat ze hier zoveel mogen omdat dat toegestaan wordt.
Ja, gelukkig wel zeg. Stel je voor dat men in gaat voeren dat je uitgezet wordt als je een hand weigert.
quote:
Op dit moment wordt dat allemaal afgedwongen omdat men er maar vanuit gaat dat het normaal is en zo niet dan schreeuwt men moord en brand dat er gediscrimineerd wordt. Doe dat lekker in je eigen woestijn dan krijg je een paar stokslagen en wordt je familie opgehangen.
Ja, verkapt normen en waarden mag je juist hier uitleggen.
quote:
Als je je ten opzichte van onze Koningin al niet wil aanpassen wat kom je hier dan eigenlijk doen behalve je zieke moslimtheorieën verspreiden?
Natuurlijk. Er zijn meerdere geloven die vrouwen geen hand geven hoor, maar ik zal het maar niet zeggen, want dan ben ik een antisemiet.

Mijn vraag staat nog steeds, wou je het soms verbieden? Verplicht stellen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:56:10 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38851659
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:11 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Het zou van respect spreken als je leest wat anderen schrijven en hun meningen daarover, zeggen dat ze moeten oprotten en vervolgens spreken van respect is nogal hypocriet.
je kan toch wel lezen of niet? ik zeg dat ik mijn buik vol heb van die hele handenschud discussie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')