abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2006 @ 03:29:16 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38496394
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 03:26 schreef popolon het volgende:

Bijna ouderwets, ik mis Doc nog.
Those were the days.

Slapie gaat doen. Morgen koken voor Bluezz' haar ouwe moedertje en zussie.

Trusteh!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 3 juni 2006 @ 03:35:53 #202
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38496422
Moggûh

Net even in het stad geweest, nog een oude bekende tegengekomen. Was vrij gezellig met d'r, en ze is zelf ook weer vrijgezel... Eens ff aankijken
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 3 juni 2006 @ 03:44:45 #203
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_38496465
Ik taai ook af, .
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 juni 2006 @ 04:17:43 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_38496698

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38496733
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 07:56:00 #206
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_38497358
wat een pokkennacht
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_38497680
Kid troubles?

hier goed nieuws, zal ff wat quoten:
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:56 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Nou, het was me een spannend dagje.

Het hartfilmpje en de echo zagen er prima uit
Helemaal geen verschil met net na de ingreep, dus dat is hartstikke goed. Er is wel sprake van een hele lichte vernauwing, maar dat is verwaarloosbaar. Die is sinds de ingreep dus ook niet toegenoemen dus daarover is de cardioloog zeer tevreden. Volgend jaar weer terug voor controle.
Zolang Kady groeit moet ze deze controles ondergaan.

Over de groei was de cardioloog niet tevreden. Waar de prematurenpoli deze week positief over was, vond de cardioloog Kady qua lengte veels te klein. HIj vond 63 cm bij acht maanden ver onder de curve. Ten eerste Kady is nog geen 8 maanden en ten tweede moet je volgens mij de leeftijd met ongeveer 9 weken corrigeren. Nou, dat was volgens de cardioloog niet zo. Je kunt niet haar hele leven haar leeftijd blijven corrigeren. Huh?? De eerste 2 jaar toch zeker wel? En dan niet met 9 weken iedere keer, maar nu nog echt wel, dacht ik zo. En is mij ook zo verteld.
Nee, nee, nee, Kady is te klein en het komt vaker voor bij kindjes met een aangeboren hartafwijking dat er genetisch iets niet helemaal in orde is waardoor ze te langzaam of nauwlijks groeien dus ik wil haar graag naar de collega´s van genetica doorsturen voor onderzoek, aldus de cardioloog.

IK WORD HIER ZO MOE VAN!! Heb je het ene net achter de rug, komen ze met het volgende op de proppen. Ik krijg zo gewoon echt nooit de mogelijkheid om gewoon es ff rust in de tent te brengen.
Na overleg met mijn man hebben wij besloten om voorlopig helemaal niets door genetica te laten onderzoeken. Kady is al genoeg binnenstebuiten gehaald en dat heeft haar ook heel veel kracht gekost. Gewoon lekker rust in de tent, regelmaat in alles zien te krijgen en als ze over een tijdje echt ver onder de curve zit kunnen we altijd nog kijken. We zitten elke maand bij de prematurenpoli waar ze gemeten en gewogen wordt,en daar zijn ze gewoon tevreden. Ze zit aan de onderkant van de curve, maar ze volgt gewoon de curve.

Maar het belangrijkste voor ons is dat de hartecho goed is en dat Kady zich goed voelt. Het is een vrolijke meid en je ziet aan alles dat ze lekker in haar vel zit. En daar gaan we nu eens lekker van genieten.
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 21:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens mij heeft het ook wel te maken met het feit dat het een academisch ziekenhuis is en dat ze daar graag alles onderzoeken, maar ik vind het voor nu voor Kady gewoon genoeg geweest. Kijk als ik van meerdere kanten signalen ga krijgen dat het niet goed zou gaan of het medisch niet verantwoord is dan zie ik de noodzaak er ook wel van in. Maar onderzoeken om te onderzoeken tewijl het humpie al zoveel achter de rug heeft

Ach, ze zal wel geen profbasketbalster worden...so what
Kady is dus nu 7 en een halve maand, gecorrigeerd 5 en een halve maand, maar de cardioloog zet haar lengte uit bij 8 maanden. Nu is 2 en een halve maand op mijn leeftijd niet veel, maar bij Kady heb je het dan over een verschil van tientallen procenten. Negeren die opmerking dus, genoeg gerommeld aan m'n dochter, laten ze maar een kind binnenstebuiten keren waarbij er wel duidelijk medische noodzaak is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38497718
Ik schreef het zojuist echt: "Kady loopt onderin de curva"

Bedoelde natuurlijk curve
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38497855
Morgen mensen.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:01:53 #210
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_38498018
Goede morgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:31:16 #211
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_38498326
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 09:13 schreef DIGGER het volgende:
Kid troubles?
Waterpokken. Zo ongeveer de hele nacht wakker geweest....
Dan realiseer je je pas dat hij eigenlijk altijd zo lekker doorslaapt 's nachts
quote:
hier goed nieuws, zal ff wat quoten:
[..]

[..]

Kady is dus nu 7 en een halve maand, gecorrigeerd 5 en een halve maand, maar de cardioloog zet haar lengte uit bij 8 maanden. Nu is 2 en een halve maand op mijn leeftijd niet veel, maar bij Kady heb je het dan over een verschil van tientallen procenten. Negeren die opmerking dus, genoeg gerommeld aan m'n dochter, laten ze maar een kind binnenstebuiten keren waarbij er wel duidelijk medische noodzaak is.
Laat ze inderdaad maar even oprotten met hun onderzoeken. Rust voor je kind lijkt mij nu even wat belangrijker
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_38498394
Goede morgen
  zaterdag 3 juni 2006 @ 11:02:22 #213
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_38498763
Goedemorgen .
sig verwijderd door FA
pi_38499182
Goeiemorgen!

Rondje op kosten van tong. Gaat ie vandaag naar de Panhuis?

MUZ user-reviews deel 3

http://frontpage.fok.nl/column/4131/1

www.dezingendeschoolmeester.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38499232
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 10:31 schreef Againzender het volgende:

[..]

Waterpokken. Zo ongeveer de hele nacht wakker geweest....
Hee, dat heeft de selectie van Togo ook!
www.thuisuiteten.nl
pi_38499796
pi_38499858
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 07:56 schreef Againzender het volgende:
wat een pokkennacht
Zeg dat wel

Ik kom erachter dat ze in dit dorp aan Luilak doen.
Kende het hele gebruik niet, en ik kan ook niet zeggen dat ik er een fan van ben. De buurkinderen die geen boe of bah zeggen normaal gesproken hangen om 4 uur snachts aan je deurbel, lopen met fluitjes en andere herrie, en zijn vanaf die tijd wakker en zeer luidruchtig aanwezig naast je in huis
pi_38499889
Luilak doen ze hier op Koninginnedag met brommers zonder knalpijp.
www.thuisuiteten.nl
pi_38500000
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 juni 2006 @ 12:10:10 #221
862 Arcee
Look closer
pi_38500189
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:01 schreef Superheld het volgende:
Cool, postid 38.500.000.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_38500264
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

Cool, postid 38.500.000.
Dat wist ik wel, deed ik expres.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:14:50 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38500291
Middag!

Onrustig ochtendje hier inderdaad met luilak en DIGGER en EW: groot gelijk. Laat Kady voorlopig maar lekker zonder ingrijpende onderzoeken doorgroeien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_38500316
Ja, daar las ik even compleet overheen Digger. Even niks
pi_38500377
Pfff zou op en neer en dat 2 keer, naar de supermarkt. Inkopen doen voor vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')