Those were the days.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:56 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Nou, het was me een spannend dagje.
Het hartfilmpje en de echo zagen er prima uit![]()
Helemaal geen verschil met net na de ingreep, dus dat is hartstikke goed. Er is wel sprake van een hele lichte vernauwing, maar dat is verwaarloosbaar. Die is sinds de ingreep dus ook niet toegenoemen dus daarover is de cardioloog zeer tevreden. Volgend jaar weer terug voor controle.
Zolang Kady groeit moet ze deze controles ondergaan.
Over de groei was de cardioloog niet tevreden. Waar de prematurenpoli deze week positief over was, vond de cardioloog Kady qua lengte veels te klein. HIj vond 63 cm bij acht maanden ver onder de curve. Ten eerste Kady is nog geen 8 maanden en ten tweede moet je volgens mij de leeftijd met ongeveer 9 weken corrigeren. Nou, dat was volgens de cardioloog niet zo. Je kunt niet haar hele leven haar leeftijd blijven corrigeren. Huh?? De eerste 2 jaar toch zeker wel? En dan niet met 9 weken iedere keer, maar nu nog echt wel, dacht ik zo. En is mij ook zo verteld.
Nee, nee, nee, Kady is te klein en het komt vaker voor bij kindjes met een aangeboren hartafwijking dat er genetisch iets niet helemaal in orde is waardoor ze te langzaam of nauwlijks groeien dus ik wil haar graag naar de collega´s van genetica doorsturen voor onderzoek, aldus de cardioloog.
IK WORD HIER ZO MOE VAN!! Heb je het ene net achter de rug, komen ze met het volgende op de proppen. Ik krijg zo gewoon echt nooit de mogelijkheid om gewoon es ff rust in de tent te brengen.
Na overleg met mijn man hebben wij besloten om voorlopig helemaal niets door genetica te laten onderzoeken. Kady is al genoeg binnenstebuiten gehaald en dat heeft haar ook heel veel kracht gekost. Gewoon lekker rust in de tent, regelmaat in alles zien te krijgen en als ze over een tijdje echt ver onder de curve zit kunnen we altijd nog kijken. We zitten elke maand bij de prematurenpoli waar ze gemeten en gewogen wordt,en daar zijn ze gewoon tevreden. Ze zit aan de onderkant van de curve, maar ze volgt gewoon de curve.
Maar het belangrijkste voor ons is dat de hartecho goed is en dat Kady zich goed voelt. Het is een vrolijke meid en je ziet aan alles dat ze lekker in haar vel zit. En daar gaan we nu eens lekker van genieten.
Kady is dus nu 7 en een halve maand, gecorrigeerd 5 en een halve maand, maar de cardioloog zet haar lengte uit bij 8 maanden. Nu is 2 en een halve maand op mijn leeftijd niet veel, maar bij Kady heb je het dan over een verschil van tientallen procenten. Negeren die opmerking dus, genoeg gerommeld aan m'n dochter, laten ze maar een kind binnenstebuiten keren waarbij er wel duidelijk medische noodzaak is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens mij heeft het ook wel te maken met het feit dat het een academisch ziekenhuis is en dat ze daar graag alles onderzoeken, maar ik vind het voor nu voor Kady gewoon genoeg geweest. Kijk als ik van meerdere kanten signalen ga krijgen dat het niet goed zou gaan of het medisch niet verantwoord is dan zie ik de noodzaak er ook wel van in. Maar onderzoeken om te onderzoeken tewijl het humpie al zoveel achter de rug heeft![]()
Ach, ze zal wel geen profbasketbalster worden...so what![]()
Waterpokken. Zo ongeveer de hele nacht wakker geweest....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:13 schreef DIGGER het volgende:
Kid troubles?
Laat ze inderdaad maar even oprotten met hun onderzoeken. Rust voor je kind lijkt mij nu even wat belangrijkerquote:hier goed nieuws, zal ff wat quoten:
[..]
[..]
Kady is dus nu 7 en een halve maand, gecorrigeerd 5 en een halve maand, maar de cardioloog zet haar lengte uit bij 8 maanden. Nu is 2 en een halve maand op mijn leeftijd niet veel, maar bij Kady heb je het dan over een verschil van tientallen procenten. Negeren die opmerking dus, genoeg gerommeld aan m'n dochter, laten ze maar een kind binnenstebuiten keren waarbij er wel duidelijk medische noodzaak is.
Hee, dat heeft de selectie van Togo ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waterpokken. Zo ongeveer de hele nacht wakker geweest....
Zeg dat welquote:
Cool, postid 38.500.000.quote:
Dat wist ik wel, deed ik expres.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |