Informatie Beheer Groep, oftewel het uitgifteorgaan van de studiefinanciering. Sommige mensen gaan hier na hun studie meteen weg. Zo heb ik wat Fransen die half juni al terug richting Frankrijk gaan zonder rond te trekken oid. Zonde lijkt me dat.quote:Op zondag 4 juni 2006 06:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat IBG is maar 't klinkt goed.
Ik hoor ze elke nacht!quote:Op zondag 4 juni 2006 04:47 schreef StefanP het volgende:
Hier hoor ik nooit cricketsJammer want het slaapt wel lekker met die dingen op de achtergrond.
quote:Op zondag 4 juni 2006 06:15 schreef Jaguarized het volgende:
Oh Diego heeft een ban dus die komt over een week of 2 wel weer.
Woon je in dit gebouwquote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:17 schreef Jaguarized het volgende:
@poohy:
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06226/CIMG3468.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat was mijn vorige flat. Nu heb ik het uitzicht er op.quote:Op zondag 4 juni 2006 08:35 schreef poohy het volgende:
[..]
Woon je in dit gebouw![]()
Als dat zo is dan heb je mij inderdaad jaloers gemaakt![]()
Ja, daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 08:49 schreef Jaguarized het volgende:
Eh ging me om de blauwe lucht aangezien het in Wellington nogal slecht weer is?
Getverdemme.quote:Op zondag 4 juni 2006 08:59 schreef poohy het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken![]()
Het komt hier voor de verandering weer eens met bakken uit de hemel. En doordat ons huis vochtig is, hebben we overal schimmel. Zelfs op de kussens![]()
Ik zou er sowieso niet meer op willen slapen.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:03 schreef poohy het volgende:
Ik heb ze geprobeerd te wassen maar dat is uiteraard niet gelukt![]()
Ja, lang leve The WarehouseOns halve interieur komt er vandaan
![]()
Je gaat het Northern Circuit lopen? Dat is wel heel erg tof!quote:Op zondag 4 juni 2006 05:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hehe hier komt het nog als het goed is. Althans, ik ga het wel opzoeken. Wil 2 nachten blijven in Tongariro National Park en lekker van de sneeuw genieten. Op het zuidereiland wil ik ook nog de sneeuw gaan opzoeken om vervolgens later de hitte in Korea op te zoeken.![]()
12:10 AM, dus weinig te zienquote:Op zondag 4 juni 2006 08:55 schreef Jaguarized het volgende:
Doe es. Hoe laat is het daar nu?
Nee, geen wandeltocht voor mij.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je gaat het Northern Circuit lopen? Dat is wel heel erg tof!Heb er nog steeds spijt van dat ik dat niet heb gedaan en alleen de Tongariro Crossing heb gelopen. Alhoewel de Crossing ook ontzettend mooi is.
Was ik sowieso wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:11 schreef poohy het volgende:
We hebben gelukkig ook nog schimmelloze kussensEn we hebben trouwens ook een lekkage, daar kwamen we vannacht achter
![]()
Gelukkig huren we, kunnen ze er mooi even naar kijken![]()
Morgen lekker vrij he![]()
Je gaat niet de Tongariro Corssing lopen??? Man! Je bent niet wijs! De mooiste wandeling ter wereld ongeveer!quote:Op zondag 4 juni 2006 10:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, geen wandeltocht voor mij.De 3 weken dat ik ga rondtrekken zijn puur bedoeld om te relaxen na een semester studeren.
Iedereen zo z'n eigen keuzes. Tevens ligt er in Taupo geen sneeuw, althans, ik neem aan van niet. Dat dorpje heet volgens mij "National Park". Ik moet nog even waar ik daar ergens in de buurt ga zitten.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je gaat niet de Tongariro Corssing lopen??? Man! Je bent niet wijs! De mooiste wandeling ter wereld ongeveer!![]()
Maar dan zit je dus ook niet in Tongario National Park, maar dat dorpje er net buiten. Dat dorpje waar geen ruk te doen is.Kun je beter in Taupo gaan zitten, als je toch niet gaat wandelen.
Overigens is wandelen ontzettend ontspannend.
Ieeuww, serieus? Schrik je je niet rot als die ineens voor je neus langs fladderen?quote:Op zondag 4 juni 2006 05:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die enorme dingen die 10cm lang worden.
[afbeelding]
Jullie komen definitief terug naar Nederland?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef poohy het volgende:
Klopt, maar we zijn nu hard aan het sparen om terug naar Nederland te gaanHet is hier helaas niet gegaan zoals we hadden gehoopt
![]()
Dat heb je hier wel meer.quote:Op maandag 5 juni 2006 07:02 schreef popolon het volgende:
Ik ben de plaatsnaam kwijt maar 't was in de middle of nowhere.
Dat bedoel ik,quote:
Maar ga je in die paar maanden nog wel proberen om een baan te krijgen? Stel nou dat het volgende maand lukt!quote:Op maandag 5 juni 2006 10:55 schreef poohy het volgende:
Dus nog een paar maandjes en dan is het voorbij. Wel een opluchting hoor![]()
De Amerikaanse keuken is erg veelzijdig, en varieerd van staat tot staat. In Louisiana koken ze "Cajun", in Texas en New Mexico is de "TexMex" keuken weer populair. In het Noord-Oosten zijn weer Engelse en Ierse invloeden terug te vinden, in het mid-westen vind je juist weer typisch Amerikaanse gerechten, veelal bereid op een barbeque, en in het Zuid Westen van de States waar ik zit is de keuken een rijke mix van diverse invloeden uit zowel Azië, Latijns Amerika, en Europa.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is voor jou het favoriete eten in het land waar je verblijft?
In Brazilië zou dat "Feijoada" moeten zijn, echter ik hou er niet van. (vraag mening van qwerty_x).
De Braziliaanse keuken vind ik niet bepaald verfijnd en bij restaurantbezoek moet men zich al snel wenden tot kilo-restaurants omdat de restaurants zoals we kennen in bv Europa vreselijk duur zijn.
Dus?.......jullie lokale lekkernijen en zaken welke jullie niet door de mond kunnen krijgen. En heeft het land een bepaalde eetcultuur?
Inderdaad.... geheel mee eens, het is in de VS ook niet koek-en-ei, en de Canadese regering is vorig jaar ook alweer gevallen door enorme politieke schandalen. Er zijn mensen, maar volgens mij zijn dat vooral jongeren, hier op Fok! die de "marokkanenproblematiek" een reden vinden om uit Nederland te vertrekken. Dat soort mensen raad ik vooral aan om het eens te proberen, want als je in Nederland al niet open kan staan voor andere culturen, dan zul je ook in andere landen enorme problemen ervaren.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Emigreren is iets waar men niet licht over moet denken, zeker niet.
Nederland ontvluchten omdat Balkenende een slechte regering is al helemaal niet. Wees er blij mee. Hier is het politiek gezien een ramp. Net als vele andere landen buiten Europa.
Exactly!!!!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad.... geheel mee eens, het is in de VS ook niet koek-en-ei, en de Canadese regering is vorig jaar ook alweer gevallen door enorme politieke schandalen. Er zijn mensen, maar volgens mij zijn dat vooral jongeren, hier op Fok! die de "marokkanenproblematiek" een reden vinden om uit Nederland te vertrekken. Dat soort mensen raad ik vooral aan om het eens te proberen, want als je in Nederland al niet open kan staan voor andere culturen, dan zul je ook in andere landen enorme problemen ervaren.
quote:
Een paar andere typisch Amerikaanse desserts en/of taarten en/of banketbakkersspul:quote:En verder natuurlijk de brownies, chocolate chip cookies, die afgrijselijke taarten met meer versiering dan cake, de corn-on-the-cob... allemaal dingen die je eerst alleen van TV kende, erg grappig.
Clam Chowder!quote:Echt New England food is trouwens clam chowder (vissoep of zoiets), maple sirup en corn.
Peanutbutter piequote:Op maandag 5 juni 2006 22:04 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
[..]
Een paar andere typisch Amerikaanse desserts en/of taarten en/of banketbakkersspul:
- Cheesecake!
- Carrotcake!![]()
- Pecan Pie!![]()
En dan heb je natuurlijk nog Bagels met Cream Chees, Donuts (zelf niet zo'n liefhebber van), Danish (vraag me niet waarom ze dat zo noemen, niets Deens aan), en Cup Cakes natuurlijk.
[..]
Clam Chowder!Heerlijk is dat!
Die kwartjes zijn ook goed om in het mandje te smijten op een tolweg, en om parkeermeters mee te vullen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:25 schreef wonderer het volgende:
Afgezien van de kwartjes natuurlijk, daar doe je de was mee.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik sta open voor allerlei culturen en heb met niemand moeite, eet lekker bij de Mexicaan en de Griek, werk met Indiers, Chinezen en de helft van de mensen waar ik mee omga is op de een of andere manier allochtoon (zwart/Thais/Brits/Mexicaans/noem maar op) zonder dat dat me uberhaupt opvalt. Maar aan Marokkanen heb ik een grondige hekel (jaja, ik scheer alles over 1 kam, maar ik heb het helemaal gehad met dat volk door meerdere persoonlijke ervaringen). Of beter gezegd: aan de Islam en de opdringerige, agressieve, profiterende aanhangers ervan.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn mensen, maar volgens mij zijn dat vooral jongeren, hier op Fok! die de "marokkanenproblematiek" een reden vinden om uit Nederland te vertrekken. Dat soort mensen raad ik vooral aan om het eens te proberen, want als je in Nederland al niet open kan staan voor andere culturen, dan zul je ook in andere landen enorme problemen ervaren.
Feijoa als in die groene vrucht?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is voor jou het favoriete eten in het land waar je verblijft?
In Brazilië zou dat "Feijoada" moeten zijn, echter ik hou er niet van. (vraag mening van qwerty_x).
De Braziliaanse keuken vind ik niet bepaald verfijnd en bij restaurantbezoek moet men zich al snel wenden tot kilo-restaurants omdat de restaurants zoals we kennen in bv Europa vreselijk duur zijn.
Dus?.......jullie lokale lekkernijen en zaken welke jullie niet door de mond kunnen krijgen. En heeft het land een bepaalde eetcultuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |