Als mensen zo kinderachtig reageren, reageer ik er al niet meer op.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef poohy het volgende:
@ Indivudual: Ik bedoelde eigenlijk meer mensen die het expres doen. Ik kan me namelijk daar enorm aan irriteren als mensen hier indruk mee te maken. Misschien kwam het anders over omdat ik mij ook irriteerde aan die Amerikaan die een beetje te aggressief reageerde.
No worries!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef poohy het volgende:
@ Indivudual: Ik bedoelde eigenlijk meer mensen die het expres doen. Ik kan me namelijk daar enorm aan irriteren als mensen hier indruk mee te maken. Misschien kwam het anders over omdat ik mij ook irriteerde aan die Amerikaan die een beetje te aggressief reageerde.
Op zich is het ook wel weer vermakelijk, ik vind het altijd zo sneu dat het weer leuk wordt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef poohy het volgende:
@ Indivudual: Ik bedoelde eigenlijk meer mensen die het expres doen.
het lijkt wel RISK: ik heb Zuid Amerika !!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:08 schreef popolon het volgende:
De fokkaart op dit moment, 43 mensen in totaal.
Er staan meer legers in Noord Amerika.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:58 schreef qwerty_x het volgende:
het lijkt wel RISK: ik heb Zuid Amerika !!!
ik gooi en heb 2 zevens !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Er staan meer legers in Noord Amerika.
Ik val Venezuela aan, en gooi 3 zessen!![]()
Yeps, ik vlieg morgen met vriendin naar Bangkokquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:34 schreef KNAK het volgende:
een vers topic!
Libris,
Ben jij niet deze maand in Thailand te vinden?
Nope, ik ben nog nooit in Thailand geweest (afgezien van het vliegveld in bangkok)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 05:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
SeLang heeft vast wel een paar goede tips voor je
Je bent altijd welkom in Singaporequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef Natalie het volgende:
Als ik weer het vliegtuig in stap naar een gebied waar een FOK!ker woont, dan zal ik dat zeker hier melden
Daar houd ik je aanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:08 schreef Libris het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in Singapore
Ik doe tegenwoordig ook stadstochten![]()
Is een kwestie van vraag.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:47 schreef wonderer het volgende:
maartena, zitten die nederlandse winkels alleen in grote steden? Ik ga haring zoooo missen
Ligt er aan.... Ik weet niet of er in New Hampshire echt veel vraag is naar Nederlandse producten. Haring hebben ze ook lang niet altijd, en ik was alweer ruim anderhalf jaar niet meer geweest.quote:Op zondag 4 juni 2006 01:47 schreef wonderer het volgende:
maartena, zitten die nederlandse winkels alleen in grote steden? Ik ga haring zoooo missen
Dit soort natuur vind ik dus echt schitterendquote:Op zondag 4 juni 2006 04:24 schreef StefanP het volgende:
Vandaag 4 uur heen en 4 uur terug gereden naar de enige echte natuurlijke lake van Texas... Caddo Lake, op de grens met Louisiana. Een echte bayou met alligators, slangen en natuurlijk veel kikkers, vissen en vogels. Via internet heb ik de grootste redneck tourguide opgezocht (zelfs rednecks hebben tegenwoordig internet) om een persoonlijke tour te krijgen met een klein bootje ipv een grote met nog 20 andere mensen. Was best aardigAls je daar eenmaal bent, dan hoor je echt niets anders dan kikkers, vogels en insecten. Heel mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 04:32 schreef popolon het volgende:
Nice pics.
Die kikkers en krekels hoor ik ook elke avond maar sinds het zwembad weer vol zit met chemicalien is het toch wat minder aantrekkelijk voor ze.
Geen chloor is alg en ander gespuis, elk zwembad heeft dat nodig.quote:Op zondag 4 juni 2006 04:47 schreef StefanP het volgende:
[..]
Hier hoor ik nooit cricketsJammer want het slaapt wel lekker met die dingen op de achtergrond.
Wat kost zo'n zwembad nou ongeveer aan onderhoud per jaar? En kun je het niet meer naturel maken ipv chemisch of is dat niet te doen? Ik zou het heerlijk vinden, een zwembad, maar dat chloor vind ik toch altijd een nadeel.
Hier maken de cicades s'nachts een hels kabaal, zelfs midden in de stad.quote:Op zondag 4 juni 2006 04:47 schreef StefanP het volgende:
[..]
Hier hoor ik nooit cricketsJammer want het slaapt wel lekker met die dingen op de achtergrond.
Zijn dat van die grote motdingen?quote:Op zondag 4 juni 2006 04:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier maken de cicades s'nachts een hels kabaal, zelfs midden in de stad.
En een paar km verderop in de bossen is het zomers zelfs oorverdovend (letterlijk!). Het lijkt dan wel alsof er iemand met een cirkelzaag bezig is.
Die enorme dingen die 10cm lang worden.quote:
Ondiep niet echt anders was die duikplank er niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 05:03 schreef SeLang het volgende:
Het staat altijd wel leuk een zwembad voor je huis, maar heb je er ook iets aan?
Ik vind ze meestal zo klein en ondiep dus voor baantjes trekken zijn ze niet geschikt.
Blijft over een beetje dobberen op een luchtbedje en af en toe ff in het water dompelen...
Gebruik je dat zwembad nou ook echt ?
quote:Op zondag 4 juni 2006 05:10 schreef SeLang het volgende:
Ja BBQ is natuurlijk wel cool.
Niggahs and bitches around the pool
Ja datquote:Op zondag 4 juni 2006 05:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Die klerebeesten ken ik, klinken ze alsof ze half onder stroom staan? Moeilijk te omschrijven maar een heel hoog geluid?
Yep, die hadden we ook bij ons 'oude' huis.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 05:21 schreef popolon het volgende:
Je moet toch wat vaker de 'pool checken' hoor, lekkere kleine Aziatische dames met wat babyvet.
Sneeuw, dat heb ik net achter de rug.quote:
Hehe hier komt het nog als het goed is. Althans, ik ga het wel opzoeken. Wil 2 nachten blijven in Tongariro National Park en lekker van de sneeuw genieten. Op het zuidereiland wil ik ook nog de sneeuw gaan opzoeken om vervolgens later de hitte in Korea op te zoeken.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 04:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het lijkt dan wel alsof er iemand met een cirkelzaag bezig is.
Sweet.quote:Op zondag 4 juni 2006 05:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hehe hier komt het nog als het goed is. Althans, ik ga het wel opzoeken. Wil 2 nachten blijven in Tongariro National Park en lekker van de sneeuw genieten. Op het zuidereiland wil ik ook nog de sneeuw gaan opzoeken om vervolgens later de hitte in Korea op te zoeken.![]()
Sparen en IBG.quote:Op zondag 4 juni 2006 05:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Sweet.
Waar betaal je al die reizen van als ik vragen mag?
Ik heb geen flauw idee wat IBG is maar 't klinkt goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |