Ik heb alleen naar het lijstje gekeken, niet geprobeerd te boeken...quote:
En een enkele reis kun je alleen of tegen het actietarief, of tegen een duur tarief (85 euro) boeken. Als je geen twee 'actietariefjes' kunt krijgen is het dus voordeliger om een retourtje voor 65 euro te boeken dan om één 'actietariefje' en een dure enkele reis te combineren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef QuickSilverZ het volgende:
Je moet even opletten bij het boeken tegen het actietarief. Ergens op de site NS Internationaal(volgens mij onder actie-voorwaarden) staat dat het actietarief niet geldt op bepaalde data waarin werkzaamheden aan het spoor plaatsvinden. En het gaat hierbij dus om een Enkele Reis naar Parijs. Als je weer terug wil, dan moet je opnieuw een kaartje reserveren
Ga jij kijken bij de aankomst?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:35 schreef tim2308 het volgende:
Nee, ik niet. Ik heb wel eens gehoord dat buiten de Champs-elysees er niet zoveel van te merken valt.
Nou wij kwamen om 21.45 pas bij ons hotel en zijn toen zo snel mogelijk het centrum in gegaan, alleen al in de hoop dat we uberhaupt nog wat konden zien. Bij de tuinen van het Louvre zagen we toen heel wat mensen zitten wachten en konden het uiteindelijk aardig zien vanaf daar. Wel wat ver, en vuurwerk bij de grond mis je. Maar was zeker nog steeds erg indrukwekkend.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:33 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al terug bent, maar ik heb het bij de Eiffeltoren gezien, en dat was echt waanzinnig mooi. Echt je mond viel vele malen open van wat ze daar de lucht in schoten (aanrader voor iedereen volgend jaar). Daarnaast in de ochtend de parade gezien op de Champs de Elysees, das ook erg heftig en gaaf om te zien
![]()
Er staan tegenwoordig genoeg nieuwe automaten op Gare du Nord die ook Hollandse creditcards en euro's slikken. Jammergenoeg is de helft kapot. De automaat met de langste rij is meestal degene die werkt, kwam ik afgelopen donderdag achter.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef Leep het volgende:
Morgen ben ik weer in Parijs (L)
Voor 2,5 uur maar liefst met een koffer vol bagage dus erg leuk zal het niet verder
En mn metro kaartjes zijn op dus ik moet ook nog eens kaartjes gaan kopen op gare du nord
Je moest het echt weten dat de tour zou finishen gisteren, anders had je er niets van gemerkt. Het was nog altijd te warm gisteren en had niet zoveel tijd, dus ben er maar niet gaan kijken. Ik zag op TV dat er ook maar weinig mensen langs de kant stonden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:35 schreef tim2308 het volgende:
Nee, ik niet. Ik heb wel eens gehoord dat buiten de Champs-elysees er niet zoveel van te merken valt.
Als je met de Thalys gaat, deze verkoopt ook kaartjes in de bistro wagon.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef Leep het volgende:
Morgen ben ik weer in Parijs (L)
Voor 2,5 uur maar liefst met een koffer vol bagage dus erg leuk zal het niet verder
En mn metro kaartjes zijn op dus ik moet ook nog eens kaartjes gaan kopen op gare du nord
goeie tip, tnx bespaart me weer eeuwig wachten, en in de trein heb ik toch niks te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je met de Thalys gaat, deze verkoopt ook kaartjes in de bistro wagon.
Ik heb er niet eens een pincode op zitten, sowieso is pinnen met je credit card reteduur. Buiten de EU geld uit de muur trekken met je credit card is 4,5 euro bij de ABN Amro per transactie. Hoeveel en of het kost binnen de EU weet ik niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:35 schreef Leep het volgende:
[..]
goeie tip, tnx bespaart me weer eeuwig wachten, en in de trein heb ik toch niks te doen
Ik weet de pincode van mijn cc niet dus zo'n automaat wordt lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |