Dan in het huis tot de finalequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Je krijgt ze óf op het forum, óf in het huis.![]()
Hear, hear.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:01 schreef APK het volgende:
En btw: Rot op met je meeloperige oranje Josti-kleurtje.![]()
Heb je nou ook iets verwijderd of ging dit over de posts die er nog staan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
En doe maar weer even normaal.
Als ik posts verwijder, meld ik dat altijd. Het ging in deze even over het gekibbel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je nou ook iets verwijderd of ging dit over de posts die er nog staan?
Je zin is onduidelijk door het ontbreken van interpunctie, maar zie: Mensen die niet met die lelijke oranje kleur rondlopen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:56 schreef Inca het volgende:
meeloper wat is er mis met oranje?
He, wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als ik posts verwijder, meld ik dat altijd. Het ging in deze even over het gekibbel.
PC eend.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:58 schreef PC eend het volgende:
He, wat?
Is het al begonnen, heb ik wat gemist![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:40 schreef Inca het volgende:
De geheimzinnigheid is voorbij: Talpa zal de zesde editie van Big Brother afnemen. Zoals het er nu naar uit ziet is het reality-programma al in september bij Talpa te zien. Dat andere reality-programmaDe Gouden Kooi, wordt dan uitgesteld tot 2007. Talpa wil de twee programma's niet tegelijkertijd uitzenden, laat een woordvoerder aan persbureau ANP weten. Talpa en producent Endemol mikken voor de zesde Big Brother op dieper liggende gevoelens, aangezien het op zoek is naar bekenden van elkaar.
http://bigbrotherland.web(...)big_brother_bij.htmlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:14 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Deze info klopt dus niet, he... Ben eigenlijk wel benieuwd naar de bron. Het zal eind september 2006 van start gaan. Verder moet ik mijn bek houden van Talpa
.
Doe maar 'ns ff snel regelen idd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:34 schreef yvonne het volgende:
Wanneer gaat BB6 open?
Klopt echt nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:51 schreef Inca het volgende:
[..]
http://bigbrotherland.web(...)big_brother_bij.html
Dit is normaal hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
En doe maar weer even normaal.
Hou dit even in gedachten.... Dan weet je de grenzen van de andere fora al voordat je in de BB6 FB komt 'klagen' over het een of ander...quote:
Hou je mond, kansloze bijstandsmoeder die volgens mij haar kinderen verwaarloosd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
Scheelt weer een hoop "ja, maar luister nou APK. De grenzen in BB liggen al anders dan op de andere fora, hier mag al meer en deze opmerking ging écht over de schreef"
Mijn katten zitten hier instemmend te knikken en zijn hun knapzak al aan het pakken om bij je in te trekken...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Hou je mond, kansloze bijstandsmoeder die volgens mij haar kinderen verwaarloosd.![]()
Dan geef ik ze op voor BB!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Mijn katten zitten hier instemmend te knikken en zijn hun knapzak al aan het pakken om bij je in te trekken...
Je mist me hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |