Ik leef ook nog
![]()
Na 8 dagen in meer of mindere mate vreten (chips in de mayo dopen, pizza`s, friet, 3 pakken aardappelpuree met gehakt, 4 appels achter elkaar
![]()
, eigenlijk alles wat los en vast zit, zeg maar) het gelukkig kunnen doorbreken. Vanaf dinsdag, dus de 3e dag alweer vandaag
![]()
. En de komende dagen druk met mijn hondenvrijwilligersactiviteiten, en als ik thuis ben, ben ik dan moe, en dan slaap ik eerder dan ik eet.
Ik ga nu dus wel weer terug naar mijn ongezonde eetpatroon van eenzijdig eten. Ondanks dat het vrijwel allemaal redelijk gezonde produkten zijn (sinasappelsap, magere melk in beperkte hoeveelheid ivm eiwitten, volkoren brood, volkoren pasta, verantwoord vlees als broodbeleg, groente uit blik), is dit dus ongezond CITAAT: "DIT HEEFT WEINIG MEER MET GEZOND ETEN TE MAKEN", maar toch doe ik het. Ik raak namelijk (zoals is gebleken) ontregelt van vreemd voedsel in huis.
Zit te overwegen naar een diëtist te gaan, ook omdat in eerdere pogingen het ongeveer hetzelfde ging als nu (muv het bewust gezonde dingen proberen te eten), en toen kwam ik telkens na een paar maanden weer in het volledige oude patroon: waarbij het gewicht weer terug ging naar 102-104. Daar iig tevreden dat ik het na 8 dagen heb doorbroken, ondanks mijn ongezonde levensstijl nu.
Vanmorgen 93,7, precies 10 kilo eraf dus (laagterecord sinds mei), en het cardiogedeelte van het fitnessen ging gisteren echt geweldig. Steps 13 minuten op 6, en 2 minuten op 7 (van de 12), daarna 2 minuten zwetend op een vensterbankje zitten en toen 15 minuten fietsen op 7 (van de 12).
Leuk hoor, dat sporten: ik zat na 3 minuten al onder het zweet
![]()
Het post trouwens een stuk prettiger als je een succesje gehaald hebt, maar ja: ik kan hier moeilijk aankomen met: een gezinspizza van 15 euro besteld, en die binnen 20 minuten opgegeten