Onhandigheid is okayquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
of met een hele mooie lange sjaal nonchalant over je schouder gedrappeerd langs een fietsenhok fietsen en dr aan blijven hangen waardoor je jezelf bijna keelt, midden voor de school uiteraard.. stond wel snel stil. dat wel
en ik sla 's ochtends steevast te vroeg de bocht om op weg naar de badkamer.. moet inmiddels echt een permanente blauwe plek hebben op mn schouder van die stomme muur die daar naar mijn mening totaal zinloos en verkeerd staat..![]()
Dit heb ik ooit gehad bij de Pathe in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef Radobe het volgende:
Ook best beschamend![]()
In madame Tussauds, beetje rondkijken. Ik dacht een zaal te zien waar ik nog niet geweest was. Ik loop daar recht op af, komt er ineens een of ander raar wijf recht op me aflopen. Ik stap naar rechts, zij blijft in de weg staan, ik stap nog eens opzij, staat dat wijf nog in de weg. Ik besluit eens omhoog te kijken en kijk vol verbazing naar mezelf![]()
Was het een spiegelmuur, iedereen dacht dat ik er tegen op zou lopen, dus er werd best gelachen
Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
op maandag ochtend relatief vroeg opstaan om maar eens te beginnen met het leren van je kunstgeschienis examen van de volgende dag..zit je daar in je pyama met je ontbijtje, gaat de telefoon, "ja met de rector kom je nog op school voor je examen of moet ik een 1 noteren?"
het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegevenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:48 schreef m021 het volgende:
[..]
Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?
Dat is mij overkomen in de bus vanuit Barcelona naar Nederland, alleen dan exclusief het kwijl.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In slaap vallen in de trein of bus met je mond wagenwijd open zodat er een straaltje kwijl uit loopt. Bij voorkeur in een volle trein/ bus.
En, gehaald?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef toetsel het volgende:
[..]
het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegeven
Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Miss-V het volgende:
[..]
Ik heb -2,5. Wow -7 is wel erg zonder lenzen of bril ja![]()
Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:00 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.
Nu heb ik trouwens al 2+ jaar lenzen.
Bij mij gaat het ook niet meer vooruit sinds 2 jaar terug, daarom heb ik eigenlijk ook maar lenzen genomen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..
Ik begon met -3 en -4 of zo. Ik heb nu -6.75 en -7.5(laatst nog oogmeting gehad
) En ik draag al bijna vijf jaar lenzen.
Heb ik ook gehad laatstquote:Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
had zoiets in de tram. Stond een kind met lang haar in een staart voor me. Toen ik eruit moest vroeg ik dus: "Hey, meisje! Mag ik erlangs?" Kind gaat uit de weg en zegt: "Uhm, jonge"
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen.
Haha wij zijn (met paar vrienden) nog een keer wakker gemaakt door de politie omdat we naast de weg waren beland en daar in slaap zijn gevallenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Incredible-Maike het volgende:
Mijn broertje kwam een keer thuis met het verhaal dat ene kameraad van hem stomdronken aar huis was gefiets en gevallen, toen ter plekke maar gaan slapen...
...kreeg hij het te koud en wilde zijn "deken"(fiets) over zich heen trekken!
Geweldig!
Of iemand die een paSat met besteld... man achter de balie met nuchter antwoord of patat ook goed was
OMG Ik lig hier écht he-le-maal compleet in een deuk!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
Erg herkenbaar !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar ik kieper er niet bij in de struiken.
Meestal moet ik wel rare capriolen uithalen om tot stilstand te komen en die veter los te halen.
[..]
Ik neem dan altijd een omweg terug omdat ik bang ben dat mensen me anders raar aankijken.
Zo heb ik weleens gehad dat ik als tegenligger aan de verkeerde kant reed. Tja, ik had de eerste afslag gemist dus reed door na de overkant en toen kwam ik van die breezersletjes tegen die riepen dat ik dom was omdat ik aan de verkeerde kant reed. Ja euh, ik had geen zin om terug te keren, laat me toch met rust.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:12 schreef Lianne__ het volgende:
Het is winter, je zit in de 2e klas, en wil een muts op zetten, maar je trekt de muts iets te ver over je ogen, waardoor je scheef gaat rijden, niks ziet, en zomaar de grote weg op rijd.. 80 weg.. ik reed op secundaire weg.. ik heb wel 100 x gekeken of er niemand in de buurt was..
Nu moet ik denken aan mijn vader. Die had met zijn motor getankt bij een benzinepomp op ongeveer ..... kilometers afstand van huis, ergens in Limboland. Nu is het bij het tanken de gewoonte (ja? echt?!) dat je ná het tanken betaalt. En toen deed zijn pinpas het dus niet. En natuurlijk had hij geen contant geld of zo bij zich... Nog naar een nabijgelegen bank getoerd, om daar te pinnen - de pas was gewoon dood, morsdood. En dan sta je daar in Limboland, met een tank vol onbetaalde benzine....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.
(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |