abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38887148
thanks
Ik zwaai naar dieren.
pi_38887596
op maandag ochtend relatief vroeg opstaan om maar eens te beginnen met het leren van je kunstgeschienis examen van de volgende dag..zit je daar in je pyama met je ontbijtje, gaat de telefoon, "ja met de rector kom je nog op school voor je examen of moet ik een 1 noteren?"

of met een hele mooie lange sjaal nonchalant over je schouder gedrappeerd langs een fietsenhok fietsen en dr aan blijven hangen waardoor je jezelf bijna keelt, midden voor de school uiteraard.. stond wel snel stil. dat wel

en ik sla 's ochtends steevast te vroeg de bocht om op weg naar de badkamer.. moet inmiddels echt een permanente blauwe plek hebben op mn schouder van die stomme muur die daar naar mijn mening totaal zinloos en verkeerd staat..
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:23:58 #253
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38887951
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
of met een hele mooie lange sjaal nonchalant over je schouder gedrappeerd langs een fietsenhok fietsen en dr aan blijven hangen waardoor je jezelf bijna keelt, midden voor de school uiteraard.. stond wel snel stil. dat wel

en ik sla 's ochtends steevast te vroeg de bocht om op weg naar de badkamer.. moet inmiddels echt een permanente blauwe plek hebben op mn schouder van die stomme muur die daar naar mijn mening totaal zinloos en verkeerd staat..
Onhandigheid is okay

's Ochtends met je brakke kop een paar keer op de "open" knop drukken van de treindeur die niet aan de perronzijde zit doet het trouwens ook goed.
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:27:18 #254
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_38888073
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:02 schreef Radobe het volgende:
Ook best beschamend

In madame Tussauds, beetje rondkijken. Ik dacht een zaal te zien waar ik nog niet geweest was. Ik loop daar recht op af, komt er ineens een of ander raar wijf recht op me aflopen. Ik stap naar rechts, zij blijft in de weg staan, ik stap nog eens opzij, staat dat wijf nog in de weg. Ik besluit eens omhoog te kijken en kijk vol verbazing naar mezelf

Was het een spiegelmuur, iedereen dacht dat ik er tegen op zou lopen, dus er werd best gelachen
Dit heb ik ooit gehad bij de Pathe in Amsterdam.
opgezegd@fok.nl
pi_38888758
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef toetsel het volgende:
op maandag ochtend relatief vroeg opstaan om maar eens te beginnen met het leren van je kunstgeschienis examen van de volgende dag..zit je daar in je pyama met je ontbijtje, gaat de telefoon, "ja met de rector kom je nog op school voor je examen of moet ik een 1 noteren?"
Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38889031
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:48 schreef m021 het volgende:

[..]

Was het examen per ongeluk op maandag, of was het al dinsdag?
het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegeven
pi_38891047
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In slaap vallen in de trein of bus met je mond wagenwijd open zodat er een straaltje kwijl uit loopt. Bij voorkeur in een volle trein/ bus.
Dat is mij overkomen in de bus vanuit Barcelona naar Nederland, alleen dan exclusief het kwijl.
Zo erg is dat dan nog niet, maar als een wijf achter je foto's van je gaat zitten maken *kggrrthtktktktt *
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:16:35 #258
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38891071
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:56 schreef toetsel het volgende:

[..]

het examen was op maandag.. had mezelf een extra dag vrij gegeven
En, gehaald?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_38891138
Geweldig topic dit!, Die Toblerone actie, ik kwam niet meer bij!
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:25:45 #260
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38891277
's Nachts, stomdronken, wandelen naar huis, helemaal aan de rand van de stad; halverwege besluit ik om even in een bushokje uit te rusten. Dus ik ga daar "even" liggen, val in slaap, word wakker als het al weer licht is, sta op en loop weer verder.

Na een half uur denk ik: maar hier ben ik toch al geweest?
Was ik weer terug in het centrum..
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_38891491
Mijn broertje kwam een keer thuis met het verhaal dat ene kameraad van hem stomdronken aar huis was gefiets en gevallen, toen ter plekke maar gaan slapen...
...kreeg hij het te koud en wilde zijn "deken"(fiets) over zich heen trekken!
Geweldig!

Of iemand die een paSat met besteld... man achter de balie met nuchter antwoord of patat ook goed was
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
pi_38892473
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Miss-V het volgende:

[..]

Ik heb -2,5. Wow -7 is wel erg zonder lenzen of bril ja
Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.
Nu heb ik trouwens al 2+ jaar lenzen.
pi_38892866
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:00 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Ik heb ook -6,25 en -5,75, ik ben vroeger toen ik heel klein was begonnen op -11.
Nu heb ik trouwens al 2+ jaar lenzen.
Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..

Ik begon met -3 en -4 of zo. Ik heb nu -6.75 en -7.5 (laatst nog oogmeting gehad ) En ik draag al bijna vijf jaar lenzen.
pi_38893664
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Jij boft, vooruit in plaats van achteruit gaan tijdens je jeugd..

Ik begon met -3 en -4 of zo. Ik heb nu -6.75 en -7.5 (laatst nog oogmeting gehad ) En ik draag al bijna vijf jaar lenzen.
Bij mij gaat het ook niet meer vooruit sinds 2 jaar terug, daarom heb ik eigenlijk ook maar lenzen genomen.
Veul wortels eten he
pi_38897305
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:01 schreef PsyCha het volgende:

[..]

had zoiets in de tram. Stond een kind met lang haar in een staart voor me. Toen ik eruit moest vroeg ik dus: "Hey, meisje! Mag ik erlangs?" Kind gaat uit de weg en zegt: "Uhm, jonge"
Ik kwam niet meer bij van het lachen toen.
Heb ik ook gehad laatst ik doe recreatiewerk (als bijbaantje), en moest op een gegeven moment gaan penaltyschieten als activiteit. Er deden echt alléén maar jongens mee, en 1 meisje. Nou, iedereen mocht 3 keer schieten en niemand van de jongens scoorde... Toen was dat meisje aan de beurt, en die scoorde wel! Dus ik: Zíe je wel dat meiden kunnen voetballen!
Meisje: Eh...ik ben een jongen hoor ...Shit en het erge was dat alle papa's van die jochies stonden te kijken, ook van dat 'meisje' ...die keek me niet al te vrolijk aan !
if you are so smart, then why aren't you rich?
pi_38898099
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Incredible-Maike het volgende:
Mijn broertje kwam een keer thuis met het verhaal dat ene kameraad van hem stomdronken aar huis was gefiets en gevallen, toen ter plekke maar gaan slapen...
...kreeg hij het te koud en wilde zijn "deken"(fiets) over zich heen trekken!
Geweldig!

Of iemand die een paSat met besteld... man achter de balie met nuchter antwoord of patat ook goed was
Haha wij zijn (met paar vrienden) nog een keer wakker gemaakt door de politie omdat we naast de weg waren beland en daar in slaap zijn gevallen
pi_38900981
ik eergister,
stond onder de douche mijn haren te wassen
en per ongeluk tik ik zachtjes met mijn hoofd tegen de douchekop aan,
ik schrik ervan en maak een of andere spastische beweging,
raak een klein beetje uit evenwicht, glij opeens uit door het water,pleur ik eerst tegen de muur
dan tegen de douche deur, en toen kwam de grond
heb eerst even mezelf uitgelachen voordat ik weer opstond met mijn kop nog steeds vol shampoo
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:48:07 #268
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_38902122
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ooit was ik 15 ofzo en had je nog 'de Nachtmarkt'. Op een gegeven moment gingen we allemaal weer naar huis maar toen moest ik alleen terug fietsen, woonde aan de andere kant van de stad. Het regende ontzettend, mijn spijkerbroek was drijfnat. Wat bij ons helemaal hip was, was je broekspijp een stuk aan de binnenkant lostornen / knippen en in de rest van je broek minstens 3 scheuren.
Ik had dus enorme wijde flappers aan mijn benen hangen. Niet slim als je daarmee moet fietsen.
Mijn broekspijp zat op een gegeven moment zo strak aan mijn trapper gedraaid dat ik midden in de nacht midden op een kruispunt omviel. En ik kon geen kant op. Doodeng om daar midden op een kruispunt te liggen. Mijn broekspijp zat heel strak vast, dus ben ik gaan kruipen, de rest van het kruispunt over met aan mijn been mijn fiets. Dat was ècht heel erg. Ik kon geen kant op. Uiteindelijk de stoep opgekropen en daar mijn broek aan flarden gescheurd. Dit weet verder niemand, ik was blij dat ik alleen was
OMG Ik lig hier écht he-le-maal compleet in een deuk!!!
(Kzie het gewoon helemaal voor me....)
pi_38905666
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens, maar ik kieper er niet bij in de struiken. Meestal moet ik wel rare capriolen uithalen om tot stilstand te komen en die veter los te halen.
[..]

Ik neem dan altijd een omweg terug omdat ik bang ben dat mensen me anders raar aankijken.
Erg herkenbaar ! Vind altijd wel grappig, of je rijdt doordat je beetje ergens anders met je gedachten zit, een verkeerd straatje in om vervolgens om te draaien en een bepaalde stuk weer voorbij rijdt.
pi_38905755
quote:
Op zondag 4 juni 2006 12:12 schreef Lianne__ het volgende:
Het is winter, je zit in de 2e klas, en wil een muts op zetten, maar je trekt de muts iets te ver over je ogen, waardoor je scheef gaat rijden, niks ziet, en zomaar de grote weg op rijd.. 80 weg.. ik reed op secundaire weg.. ik heb wel 100 x gekeken of er niemand in de buurt was..
Zo heb ik weleens gehad dat ik als tegenligger aan de verkeerde kant reed. Tja, ik had de eerste afslag gemist dus reed door na de overkant en toen kwam ik van die breezersletjes tegen die riepen dat ik dom was omdat ik aan de verkeerde kant reed. Ja euh, ik had geen zin om terug te keren, laat me toch met rust.
pi_38905886
Hoe meer ik lees hoe meer herkenbare dingen ik zie
Heb ook weleens gehad dat ik op de het VBO een broodje kroket was gaan halen en liet me tas zo achter op de tafel. Ik kom zo terug en zie dat er een groep 1ste klassers die plekken hadden ingenomen en mijn tas lag daar zomaar tussen. Dus beetje geïrriteerd pakte ik mn tas en ga aan de eerste beste tafel zitten die ik vrij zie. Ik zag daar een klasgenoot van me en doordat ik beetje afwezig was, zag ik niet dat ze met haar slettevriendinnen zat die mij wel konden schieten
Ze keken me ook een beetje raar aan maar heb gedaan alsof het me niet interesseerde en ik bewust daar ging zitten.
pi_38906301
Bedenk me er nog 1. Was eens in Breda aan het shoppen en had een broek gepast. Omdat ik mijn mobiel in mn broekzat had, legde ik die mobiel even op het plankje wat er hing.
Goed, ik kleed me weer aan en zie een stel oorbellen op de grond. Ik ben klaar en breng de oorbellen naar de balie met de mededeling dat iemand vergeten is. Dus ik loop zo naar buiten, 50 meter verder ofzo besef ik dat ik nu mijn eigen mobiel had laten liggen op dat plankje.
Ik snel terug maar voelde me wel beetje gek, dacht ook, stel dat nu 1 van die verkopers ergens naar vraagt. Gelukkig lag mn mobje er nog.
Zal me niet nog eens overkomen. Schrok me rot.
pi_38913991
Normaal ben ik alleen een forum lezer, maar vind dit zo`n geweldig topic dat ik niet achter kan blijven.

Mijn dagelijkse fietsroute naar school (alweer 14 jaar geleden of zo) bestond uit een oversteek met een veerpontje. Nu loopt de oprit naar het veerpontje erg stijl naar beneden af.
Als er een boot over de rivier vaart, dan brengt dit golven met zich mee. Als het dan ook nog vriest, dan laten die golven op de stijle oprite een bevroren ijsbaantje achter.

Als er dan een domme brugpieper (uhh Ik ) met volle vaart naar beneden gaat en vlak voor de maas wil remmen (veerpont was aan de overzijde) dan slipt hij en vliegt hij met fiets, boekentas en al, zo de maas in
Daarna nog in de ijzige kou verder naar school gefiets, helde dag op school en weer terug naar huis. Ben wel een week flink verkouden geweest.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:59:19 #274
149514 PoloPower
The Power Of Polo
pi_38917407
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.

(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
pi_38917652
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.

(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
Nu moet ik denken aan mijn vader. Die had met zijn motor getankt bij een benzinepomp op ongeveer ..... kilometers afstand van huis, ergens in Limboland. Nu is het bij het tanken de gewoonte (ja? echt?!) dat je ná het tanken betaalt. En toen deed zijn pinpas het dus niet. En natuurlijk had hij geen contant geld of zo bij zich... Nog naar een nabijgelegen bank getoerd, om daar te pinnen - de pas was gewoon dood, morsdood. En dan sta je daar in Limboland, met een tank vol onbetaalde benzine....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')