quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef Leatherface het volgende:
Game on.
Altijd al eens willen zeggen
Hehe, je bedoelt die drie verschillende quotes die je hebt per speler?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
De meeste spelers komen na hun universiteit of tijdens hun uni periode de NBA in, slechts een enkeling zoals Garnett en Lebron deden dat na hun high school.
Als je af en toe NBA Live 06 speelt dan krijg je veel te horen over spelers en hun achtergrond
Slechte laatste kwart van de Suns. Dirk speelde een berepot na een terleurstellende pot in Phoenix.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef Robertje het volgende:
Suns pakken een onverwachte 3-2 voorsprong
Whehehe... Op de officiele site? (nee toch?)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Zo staat Dirkje afgebeeld op de Phoenix site
Via nba punt comquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Whehehe... Op de officiele site? (nee toch?)
Precies, op de een of andere manier ligt nu toch weer de druk bij de Heat. Al zullen ze zeggen van niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zit er aan te denken om te gaan kijken... het is een do-or-die situatie voor de Pistons... Voor de Heat ook overigens, want ze hebben nu home court advantage.
Uiteraard. Het zal wel lastig voor je worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef popolon het volgende:
Gunnen jullie het me?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:31 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet of ik trouwens deze keer buiten de deur ga kijken, 't zal wel vol zitten met teletoeters.
Jaja, ook hier van die idiote verkleedpartijen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier in de straat is ook alles al Oranje. Mis je dat niet?
Jou wel, Pistons nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef popolon het volgende:
Gunnen jullie het me?
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Mijn stream bestaat op dit moment vooral uit rode blokjes die achter witte blokjes aan zitten![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is potverdikkie wel wat anders dan Den Bosch - Groningen![]()
De defense op Wade is in orde maar aanvallend gaat er nog van alles mis.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:59 schreef Chrishop het volgende:
Wade mist z'n swung wel vanavond, hij heeft dr nog niks ingegooid. Gaat de goede kant op.
Detroit heeft z'n eerste kwart run gemist, ik hoop dat ze hem wat later doen en niet vergeten/overslaan kan ze de kop missen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:00 schreef popolon het volgende:
[..]
De defense op Wade is in orde maar aanvallend gaat er nog van alles mis.
Ik zit naar een struggle te kijken: Geen Billups/Rip, Sheed huppelt als een mank konijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Detroit heeft z'n eerste kwart run gemist, ik hoop dat ze hem wat later doen en niet vergeten/overslaan kan ze de kop missen.
Ik heb de laatste paar games liever mcDyes erin dan sheed en ook Hunter voor Rip, veel goede dingen van de bank gezien met name game 5.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit naar een struggle te kijken: Geen Billups/Rip, Sheed huppelt als een mank konijn.
Vasthouden tot de 4e en dan de D er op.
Je bent niet de enigste, maarja ik zit dan ook in Shanghai te kijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:02 schreef Brahimov het volgende:
ik heb pratende chinezen met een NBA logo![]()
edit: ze praten wel erg lang
Word er een beetje gaar van, elke game struggling en elke game telkens niet meer dan 10-5 punten achterstaan, dan is toch duidelijk wat ze kunnen als het goed gaatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:20 schreef popolon het volgende:
Met alle respect voor de Heat, Pistons basketballen alweer tegen zichzelf.
Pick it up in the second.
Ik ben niet zo'n voorstander van mensen die voor een team zijn alleen omdat ze er geld aan kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:22 schreef Jasza het volgende:
Popo ik heb onder 178.5 met wedden, nu 83 punten dus minder dan 96 in de 2e helft, gaat dit lukke denk je? Hopelijk krijgt Shaq snel ze 4e PF hehe
Ik vind nba om te zien ook leuk maar SAS zijn mijn favo en die liggen er toch uit en daarna Phoenix Suns en die spelen nu niet dus ik d8 laat ik is leuk doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van mensen die voor een team zijn alleen omdat ze er geld aan kunnen verdienen.
Ik ben voor de Pistons om dat het de Pistons zijn, goed of slecht, ik zal ze steunen.
Gokken op punten met Detroit is spelen met vuur.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind nba om te zien ook leuk maar SAS zijn mijn favo en die liggen er toch uit en daarna Phoenix Suns en die spelen nu niet dus ik d8 laat ik is leuk doen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Gokken op punten met Detroit is spelen met vuur.
Als ze er uitvliegen heb ik wel een idee wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:33 schreef Skeffie het volgende:
Ben benieuwd of de Pistons nog terug kunnen komen.... ze spelen eigenlijk de gehele playoffs al onder de maat.
Ik denk dat als ze er vanavond uit vliegen er veel gaat veranderen m.o.t volgend seizoen....
Je hebt nog nuttige dingen te doen om half vier?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga pas met de 4e periode kijken denk ik
Ik denk dat ie hier is met een bepaalde reden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:41 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Je hebt nog nuttige dingen te doen om half vier?![]()
Nee, niet echt maar ik vind basketball in de eerste 3 periodes niet boeiendquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:41 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Je hebt nog nuttige dingen te doen om half vier?![]()
Je bedoelt de stream-kwaliteit of de shot-selection?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:50 schreef Chrishop het volgende:
Godverdomme dit is echt niet om aan te zien.
Mijn stream bestaat uit veel felgekleurde gele vlakken en daarbij witte en rode vormen, maar het spel van de Pistons is nog ergerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Je bedoelt de stream-kwaliteit of de shot-selection?
Anders zat hij zich nu stilletjes te masturberen bij dat percentagequote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:52 schreef BitetheBullet het volgende:
J-Will 7-7 FG, volgens mij heeft iemand de verkeerde avond uitgekozen om te gaan slapen...
Gelukkig gaat bij de reclames de kwaliteit wel magisch omhoog, we zouden de shed-ender niet willen missenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:52 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Mijn stream bestaat uit veel felgekleurde gele vlakken en daarbij witte en rode vormen, maar het spel van de Pistons is nog erger.
Je hebt waarschijnlijk die x264-stream, op een of andere manier crasht winamp bij mij als ik dat probeer de laatste week.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn stream is prima
Ja heb jij dat ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:54 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Gelukkig gaat bij de reclames de kwaliteit wel magisch omhoog, we zouden de shed-ender niet willen missen![]()
Dit is iequote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
http://mediahopper.com/portal.htm
zoek bij china cctv5
Of hij lult, zoals zo vaak.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:56 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk die x264-stream, op een of andere manier crasht winamp bij mij als ik dat probeer de laatste week.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heat gaan overigens makkelijk winnen
Dat zitten ze al weken niet drol.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:00 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Heat winnen met minimaal 10 punten. Let maar op.
Detroit zit totaal niet in de wedstrijd
Die van mij is nu behekstquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn stream is prima
slechte veliezer ben jij zeg...geweldig seizoen voor de heat en fantasisch gespeeld!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:08 schreef popolon het volgende:
Dit geven ze niet meer weg.
Leuk voor de Heat dat de Pistons al tijden niet in vorm zijn in de hele playoffs.
Doe niet zo gek zeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:22 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
slechte veliezer ben jij zeg...geweldig seizoen voor de heat en fantasisch gespeeld!!!
terechte finalist en kampioen van het oosten!!![]()
![]()
Ik vraag me af in welke formatie......quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Pistons feliciteren iedereen en nog wat.
My team lost, but we'll be back.
Next year.
Suns mag ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:40 schreef Skeffie het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke formatie......
We kunnen ons nu gaan opmaken voor Miami VS Dallas!!!
Jammer wel, verrassend niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:29 schreef Cart_man het volgende:
Verassend dat Detroit verliest. Dat Dallas maar naar de finale mag gaan en winnen dan.
Met firefox niet nee, bij IE wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef Stansfield het volgende:
Doet bij jullie het nba broadcast schermpje het ook niet??
Denk dat Firefox uit Detroit komtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:46 schreef Stansfield het volgende:
Ik gebruik IE en normaal doet die het altijd wel. Zal wel aan mij liggen dus.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef Chrishop het volgende:
Link naar de schedule, word telkens ge-update. Je moet er bij de tijd daar 6 uur bij op tellen, Vanavond 20:30 daar is 02:30 hier.
PHX run hebben ze nodig anders is het over.quote:Op zondag 4 juni 2006 04:57 schreef Chrishop het volgende:
w00t ik ben subscribed, lekker eind van de game kijken
Ja merkte het zojuist word een Dallas - Heat finale dus, Dallas staat toch voor met 3-2?quote:Op zondag 4 juni 2006 05:01 schreef popolon het volgende:
[..]
PHX run hebben ze nodig anders is het over.
quote:Op zondag 4 juni 2006 05:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja merkte het zojuist word een Dallas - Heat finale dus, Dallas staat toch voor met 3-2?
Mavericks.quote:Op zondag 4 juni 2006 05:14 schreef Chrishop het volgende:
Mooi, nu ga ik me afvragen voor wie ik dan, omdat de pistons niet doorgaan, als vervanging ben.
Wie denkt hij wel niet dat hij is? Sheed?quote:Op zondag 4 juni 2006 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Mavericks.
Alleen al omdat Shaq een titel beloofde.
Sheed is funny.quote:Op zondag 4 juni 2006 05:17 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Wie denkt hij wel niet dat hij is? Sheed?.
Ik denk dat de Mavs het zwaar krijgen tegen Shaq. Dj Mbenga is ook nog geschorst.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:59 schreef J-Will het volgende:
Jason Williams gaat duidelijk weer 0wnen in DallasMiami in 6 zou heel nice zijn, ik ben voor Miami
Realistisch gezien zeg ik Dallas. Terry Howard en Dirk de Duitser zijn gewoon too much voor de defence. Maar ik zou heel graag ongelijk krijgen.
Nope.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die voor Dallas is...
Shaq wil wel... maar z'n knieën niet...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:41 schreef flyin-hawk het volgende:
De Heat winnen zeker! Nu Phoenix eruit ligt ben ik voor MiamiLaat O'Neal al z'n krachten nu sparen om straks 'unleash the beast' te doen tegen DirkaDirkaDirka
Samen met Wade, Mourning en de rest hebben ze een goede kans.
Ach zijn knieen hebben niks te zeggen, net zoals vrijdagquote:Op zondag 4 juni 2006 21:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Shaq wil wel... maar z'n knieën niet...
Die vieze Duitser laat zelfs Boris Diaw keihard op hem dunkenquote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Zwansen het volgende:
Wie moet Shaq stoppen dan? Die ene gast van de Mavs doet het nu al in zijn broek volgens mij.
Dampier...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:25 schreef Zwansen het volgende:
Wie moet Shaq stoppen dan? Die ene gast van de Mavs doet het nu al in zijn broek volgens mij.
"I know one day, I'm going to wake up and it's not going to be there," O'Neal said, referring to the soreness in his leg. "When that day comes, whoever we're playing, they're going to be in trouble ... I've been playing like Erick Dampier."quote:Op maandag 5 juni 2006 10:47 schreef J-Will het volgende:
Shaq mag Dampier ook niet omdat die zei dat hij na Shaq de beste center was. Of was hij dat niet?
En het was ook 3-1 voor de Nets en 3-1 voor de Pistonsquote:Op maandag 5 juni 2006 10:12 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dampier...Maar, ook al stelt het niets voor, de onderlinge resultaat dit seizoen is 2-0 voor de Mavs.
Daarom stelt het niets voor. Donderdag begint het.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:50 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
En het was ook 3-1 voor de Nets en 3-1 voor de Pistons![]()
Whehe, geweldig die Shaq soms. Geweldig dom misschien ook, maar het zorgt wel voor spektakel.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:41 schreef Robertje het volgende:
[..]
"I know one day, I'm going to wake up and it's not going to be there," O'Neal said, referring to the soreness in his leg. "When that day comes, whoever we're playing, they're going to be in trouble ... I've been playing like Erick Dampier."
And then another one from earlier this year (Feb 1) after the Heat lost to the Mavs:
"Dampier is soft. Quote it, underline it, tape it and send it to him," O'Neal said. "Don't ask me about that guy, ever. You can tell him I said it. You guys try to compare him and rate him and match him up against me, but I'm telling you there's nothing there."
Werd er ooit eens een keer gezegd.
Gefeliciteerd NETS.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:57 schreef NYJETS147 het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal nog uit.
Ik heb de Pick 'N Roll gewonnen.
Dat is het belangrijkste.
En als ik dan toch moet kiezen: Dallas, want Shaq s#cks.
Eu
De muziek van NBA Live 06 heb ik al sinds dag 1 uitgezetquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:15 schreef BitetheBullet het volgende:
Gelukkig kan ik muziek en de NBA goed van elkaar scheiden, anders zou ik waarschijnlijk gek worden van die bagger![]()
Zelfs hier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:56 schreef Zwansen het volgende:
De Finals sneeuwen een beetje onder zo door al dat voetballen.
Vannacht.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:35 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer is de eerste wedstrijd eigenlijk?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef J-Will het volgende:
zju ik had geregeld dat ik bij iemand op sport1 kon kijken maar vandaag liep zn proef-abo af
heb jij een goeie gevonden? Ik heb nog geen fatsoenlijke stream voorbij zien komen -.-quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:37 schreef Chrishop het volgende:
Als het goed is kijk ik nu college basketball.
Kijk hier eensquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:03 schreef J-Will het volgende:
is er anders iemand die een audio-stream weet? Ik ben zo slecht in het vinden van die dingen
Niet gezien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 05:55 schreef J-Will het volgende:
bluh en daar sta je dan om half 6 voor op. Nja, bordje Brinta dan maar. Hoe goed was Jason?
das bedroevend weinigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 06:10 schreef popolon het volgende:
En Shaq 1-9 van de FT lijn is veel te weinig natuurlijk.
En je topscorer in de eerste helft.quote:Op maandag 12 juni 2006 05:11 schreef J-Will het volgende:
wat is er met Haslem gebeurd? Dan wordt je al geslacht in Big D, ben je ook nog je top-rebounder kwijt
Alweer?quote:Op maandag 12 juni 2006 05:19 schreef BitetheBullet het volgende:
Een voordeel: hopelijk gaat Shaq nu wel in het off-season aan zijn free-throws werken.
Het wordt steeds erger in de play-offs. Hoop nog steeds op het wonder van 2002-2003 toen hij 60% schoot en bijna 70% in de play-offs.quote:Op maandag 12 juni 2006 05:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Alweer?
Z'n techniek is totaal verkeerd: Hoe hij de bal vasthoudt is al fout.
Haalt Dampier effe z'n gram daar zeg.quote:
Ja dat werd bij de Pistons ook elke keer gezegd maar het kwam er ook niet vanquote:Op maandag 12 juni 2006 06:06 schreef J-Will het volgende:
Maar Miami moet wel veel beter kunnen en nog verliezen ze met "slechts" 14 punten. Dat is het enige positieve dat ik eruit kan halen. Alleen Wade, Walker en Williams lijken vandaag goed te zijn geweest. Mourning was goed vanaf de bank, quality minutes. Shaq dramatisch natuurlijk, hij moet echt zichzelf weer worden wil Miami niet gesweept worden.
Tuurlijk. Maar ik gun Payton zo graag een ring.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:04 schreef J-Will het volgende:
ik kan er wel mee leven als Dallas wint. Niet meer dan terecht als je Phoenix en San Antonio ook al uit hebt geschakeld (toch?)
Miscchien heeft de buurvrouw ontdekt dat hij internet steelt en heeft zij haar router nu wel dichtgezetquote:Op maandag 12 juni 2006 20:54 schreef popolon het volgende:
Ik gun Payton geen ring.
Zo opzichtig op jacht naar een ring dat 't bijna zielig wordt. Bij de Lakers lukte het ook al niet.
Waar is SF trouwens, ondergedoken in Ierland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |