quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef Leatherface het volgende:
Game on.
Altijd al eens willen zeggen
Hehe, je bedoelt die drie verschillende quotes die je hebt per speler?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
De meeste spelers komen na hun universiteit of tijdens hun uni periode de NBA in, slechts een enkeling zoals Garnett en Lebron deden dat na hun high school.
Als je af en toe NBA Live 06 speelt dan krijg je veel te horen over spelers en hun achtergrond
Slechte laatste kwart van de Suns. Dirk speelde een berepot na een terleurstellende pot in Phoenix.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef Robertje het volgende:
Suns pakken een onverwachte 3-2 voorsprong
Whehehe... Op de officiele site? (nee toch?)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Zo staat Dirkje afgebeeld op de Phoenix site
Via nba punt comquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Whehehe... Op de officiele site? (nee toch?)
Precies, op de een of andere manier ligt nu toch weer de druk bij de Heat. Al zullen ze zeggen van niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zit er aan te denken om te gaan kijken... het is een do-or-die situatie voor de Pistons... Voor de Heat ook overigens, want ze hebben nu home court advantage.
Uiteraard. Het zal wel lastig voor je worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef popolon het volgende:
Gunnen jullie het me?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:31 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet of ik trouwens deze keer buiten de deur ga kijken, 't zal wel vol zitten met teletoeters.
Jaja, ook hier van die idiote verkleedpartijen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier in de straat is ook alles al Oranje. Mis je dat niet?
Jou wel, Pistons nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef popolon het volgende:
Gunnen jullie het me?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |