Omzet zegt natuurlijk niks. Je moet winst hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:07 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Waarom?
1. Niet dezelfde positie
2. Geld zou het probleem ook niet moeten zijn, kijk eens naar het 5 jarenplan van Fontein. Vorig jaar 66 miljoen omzet, eerste half jaar van dit jaar al 42,2 miljoen ofzo (alleen de vraag of seizoenskaarten daar al helemaal inzitten of dat die opbrengsten worden uitgesmeerd over het jaar) maargoed aan het begin van het seizoen komen er natuurlijk ook nog veel merchandise opbrengsten. Er is dus best wat geld beschikbaar, die 1,5 miljoen van Gabri zal het verschil niet maken denk ik.
Inderdaad. Als we naar omzet zouden kijken dan was Feijenoord het Chelsea van Nederland geweest.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omzet zegt natuurlijk niks. Je moet winst hebben
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad. Als we naar omzet zouden kijken dan was Feijenoord het Chelsea van Nederland geweest.
Klopt ja. Maar hij kan ook uitblinken en na 1/2 seizoenen voor veel geld alweer vertrekken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Misschien wel beter ook. Het is een enorme gok om zo'n speler te halen.
Ik denk niet dat de kosten zo hard gestegen zijn dat de winst kleiner is geworden...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omzet zegt natuurlijk niks. Je moet winst hebben
Idd, die waren ook niet goedkoop.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Denk het ook, vertrekken ook aardig wat spelers he moet je niet vergeten.. Stuk of 9 geloof ik?
Haal er 3/4 goeie bij en je kunt hun zowiezo het dubbele betalen van wat die 9 verdienden..
Denk aan Pienaar/Trabelsi, komen allebei niet uit de EU.. Denk dat het nog wel mee valt!
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:29 schreef Terrorbita het volgende:
seizoenskaart verlengt
ben heel benieuwd naar het Team dat er volgend jaar staat
Wordt het Amsterdam Tournament eigenlijk uitgezonden op sbs6 zoals altijd?
de quote halen ze er niet mee hoor. Daarvoor moeten ze toch echt naar t buitenland. In verhouding is t gewoon weinig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat gezeur over die salarissen steeds, spelers mogen blij zijn dat ze voor Ajax mogen spelen.
Beperkte spelers wel ja, spelers uit Spanje en Engeland niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat gezeur over die salarissen steeds, spelers mogen blij zijn dat ze voor Ajax mogen spelen.
Als dat je levensdoel is..quote:de quote halen ze er niet mee hoor. Daarvoor moeten ze toch echt naar t buitenland. In verhouding is t gewoon weinig.
En daar zitten alleen topspelers?quote:Beperkte spelers wel ja, spelers uit Spanje en Engeland niet.
Zoals ABN-AMRO altijd al zegt: Het begint met ambitie. Ik vind dat hij een uitstekende filosofie heeft wat echt valt te prijzen, want dat heeft er de laatste jaren wel altijd ontbeerd. Hij heeft z'n sporen al meer dan verdiend bij Unilever en heb er de volste vertrouwen in dat ie ook succesvol zal zijn bij Ajaxquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
Dat praatje van Fontein klinkt heel mooi, maar goed, iedereen kan wel zulke dingen zeggen, dus we moeten het eerst nog maar eens zien.
Linkie?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:22 schreef Houniet het volgende:
Ik zie net pas het filmpje met Cohen, wat een gek zeg
Precies man, er zijn wel meer van die interview's en dergelijke langsgekomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
Dat praatje van Fontein klinkt heel mooi, maar goed, iedereen kan wel zulke dingen zeggen, dus we moeten het eerst nog maar eens zien.
Foto genomen op het moment dat ze net terugkomen van onderhandelingen met Gabri en waarna een artikel in de krant verschijnt dat t bijna niet meer fout kan gaan. Vandaar.quote:Want?
Over Henk gesprokenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk kijkt anders niet blij
WC-bezoekje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk kijkt anders niet blij
Heel veel mensen gaan er na het nieuws over Gabri vanuit dat Davids dan niet zal komen. Maar zo is het niet. Gabri is voor rechts, en Davids voor links.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:48 schreef DrDentz het volgende:
Hm op voetbalprimeur staat dat met de komst van Gabri de komst van Davids vrijwel uitgesloten is, lijkt me jammer
Had dan ook liever Davids gehad, ook al issie vijf jaar ouder
Helemaar waar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heel veel mensen gaan er na het nieuws over Gabri vanuit dat Davids dan niet zal komen. Maar zo is het niet. Gabri is voor rechts, en Davids voor links.
Een eigen geschreven artikeltje van voetbalprimeur dus.
Waarschijnlijk dezelfde man die Ronaldinho 5 keer op de lat liet schietenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:22 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Waaaaaaat de fack. Wie heeft dat voor em gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |