Voor Feyenoord is dat niet realistisch, ik bedoelde voor Ajax en PSV ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor Feyenoord op dit moment? Ajax en PSV halen dat, Feyenoord en AZ nu niet.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is dat niet realistisch, ik bedoelde voor Ajax en PSV ja.
Ajax versloeg psv in de bekerfinale. Volgens jouw theorie zouden wij nu favoriet moeten zijn. Overigens ben ik zonder Alex en Farfan bepaald niet onder de indruk van het team van psv. Ajax daarentegen is goed bezig qua aankopen en een trainer die vertrouwen uitstraalt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind afgelopen 2 seizoenen nog niet echt 'het verleden'Waarom zou ik meer vertrouwen in Ajax hebben dan in PSV? In Eindhoven staat er nog steeds een beter team in het veld hoor, al ben ik benieuwd hoe snel Koeman het verkloot daar.
2 seizoen geleden is geen verleden maar 3 wel? Maar denk wel dat het op dat punt goed moet komen dit jaar.quote:Eerst maar weer eens een keer om het landskampioenschap meedoen voordat er over echte prijzen gesproken mag worden, niet?
Staat ook een goede basis voor een leuk team hoor. Tomasson > Kalou vind ik een verbetering, Lucius > Paauwe vind ik een verbetering, de Celuear > Castelen ook, net als de Cler > Bosschaart (jaja de Cler is geen linksback maar je kan wel gaan schuiven).quote:
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft helemaal in zijn eentje het seizoen gered.
Een team bestaat nog steeds uit 11 man plus een handvol reserves.
Rosenberg begon ook beter te draaien op de linksbuiten positie.
Huntelaar moet nog steeds bruikbare ballen krijgen van medespelers.
Huntelaar is niet de engie die doelpunten maakte.
Ik wil ook niet dat hij weggaat, maat er zijn gewoon grenzen.
Eenssss, Huntelaar contract voor het leven gevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!
Niemand is onder de indruk van het team van PSV, op 2 of 3 spelers na. Maar toch flikken ze het steeds weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax versloeg psv in de bekerfinale. Volgens jouw theorie zouden wij nu favoriet moeten zijn. Overigens ben ik zonder Alex en Farfan bepaald niet onder de indruk van het team van psv. Ajax daarentegen is goed bezig qua aankopen en een trainer die vertrouwen uitstraalt.
Als 1 club de afgelopen 2 jaar met grote afstand kampioen is geworden, en de andere club het jaar daarvoor, dan krijgt de 1e club toch het voordeel van de twijfel mits er zich geen zeer grote mutaties in beide selecties voortdoen?quote:2 seizoen geleden is geen verleden maar 3 wel? Maar denk wel dat het op dat punt goed moet komen dit jaar.
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Patrick Kluivert heeft alleen Shota Arveladze als spits goed gepresteerd bij Ajax. De afgelopen tien jaar zijn er miljoenen uitgegeven aan spitsen, maar niemand voldeed. Als spits bij Ajax presteren is niet gemakkelijk, maar KJH blijkt dit dus wél te kunnen. Zonder aanpassingsproblemen biedt hij alles wat Ajax nodigheeft, dus een vertrek zou rampzalig zijn. We zullen dan wellicht wéér tien jaar lang moeten wachten tot we een geschikte Ajax-spits hebben gevonden!
En de CL voorronde nooit gehaald.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
En zonder Huntelaar had je de beker nooit gewonnen. Nooit.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Denk dat jullie eerst maar eens moeten zorgen dat jullie nationaal bij de top kunnen mee blijven draaien, dat wordt de komende jaren al lastig genoeg.
Kijk, hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.
En de relevante vraag lijkt mij ook, ligt het wel aan de spitsen?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, hier kan ik wat mee.
Nee, het ligt vooral aan Rosales.
Blijkbaar wel, als Huntelaar er 22 in rost.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Begin dan maar vast met treuren, want Huntelaar blijft geen 10 jaar.
En de relevante vraag lijkt mij ook, ligt het wel aan de spitsen?
Dus de prestaties van ajax worden afgemeten aan het aantal doelpunten van Huntelaar?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als Huntelaar er 22 in rost.
Aan de andere kant, het gemiddelde van Charisteas is ook niet slecht. Die heeft alleen nog nooit 5 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan, geloof ik. Dus het ligt ook een beetje aan het geduld van Ajax. Gelukkig voor Klaas-Jan scoorde 'ie na 3 wedstrijden gelijk een serie goals tegen mindere goden.
Klopt, dit zag je met Kuijt ook duidelijk. Vorig seizoen was die veel en veel belangerijker dan dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus de prestaties van ajax worden afgemeten aan het aantal doelpunten van Huntelaar?
Ajax speelde nog steeds niet goed, alleen Huntelaar wist de kansen te verzilveren, daarom heeft ajax nof diverse "troostprijzen" gepakt. Als Ajax beter gaat draaien, dan lijkt he me dat Huntelaar niet zo belangrijk zal zijn als dat hij nu geweest is, dat zou ik nameljik zeer kwalijk vinden. Leuk voor Huntelaar, maar niet echt hoopgevend.
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:02 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Klopt, dit zag je met Kuijt ook duidelijk. Vorig seizoen was die veel en veel belangerijker dan dit seizoen.
Daarom denk ik dat Huntelaar dit seizoen niet gaat evenaren komend jaar.
En met een beter team komen andere spitsen misschien ook beter tot hun recht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.
Het maakt ook niet uit, en hij zal niet minder gaan spelen denk ik. Al zal ie nog wel een terugval krijgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het team zal nu (als het goed is) veel beter presteren dus dan wordt er ook iets minder van hem gevraagd. Maar hij zal echt niet opeens slechter gaan spelen ofzo, met een beter team kun je toch in principe juist nog meer scoren.
Charisteasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:30 schreef daaaaan het volgende:
Johan Derksen, altijd zeer betrouwbaar ja.
En jullie hebbe Charisteas hahhhaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/111!!!
Kolkka is een prima speler voor het tweede. Voor de rest natuurlijk een lachertje wanneer Feyenoord 'm zou halen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:57 schreef daaaaan het volgende:
Kolkka is toch ook een prima speler voor op de bank.Al hoeft ie van mij niet te komen.
Valt me op dat veel mensen het hebben over topscoorder ipv topscorer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Huntelaar krijgt het moeilijk om topscoorder van de eredivisie te worden, want jullie hebben Kolkka![]()
![]()
!!!!
Alleen joden fluiten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij zal wel flink worden uitgefloten ja
Geef mij het origineel maar van Tenpole Tudor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:44 schreef daaaaan het volgende:
GVD, dat nummer van Huntelaar was net op de radio en nu krijg ik hem niet meer uit m'n kop![]()
Alleen was Boukhari toch wel een maatje beterquote:
Ff downloaden maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geef mij het origineel maar van Tenpole Tudor.
Staat op een ajaxsite. Niet erg betrouwbaar zon stukje natuurlijk, maar akkoord.quote:Heb net op de radio gehoord dat Gabri en Davids hebben getekent. Davids en Gabri alletwee voor 3 jaar.
Prachig!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Alleen was Boukhari toch wel een maatje beter![]()
Nee, dus dat maakt het allemaal wat ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:05 schreef Urquhart het volgende:
Is het ook bekend welke radiozender?
Dat is jammer jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:06 schreef marsu het volgende:
[..]
Nee, dus dat maakt het allemaal wat ongeloofwaardig.![]()
Ze zijn beide klote, maar Boukhari was dan toch wel iets beter hoor die speelt 3 goede wedstrijden per jaar, kolkka 2quote:
3 jaar nog wel. Zou echt super mooi zijn. Nu wachten op de betrouwbaardere sites.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef marsu het volgende:
[..]
Staat op een ajaxsite. Niet erg betrouwbaar zon stukje natuurlijk, maar akkoord.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ze zijn beide klote, maar Boukhari was dan toch wel iets beter hoor die speelt 3 goede wedstrijden per jaar, kolkka 2![]()
quote:Ajax heeft een belang van 13% in het stadion de ArenA. Fontein ontkent niet dat een eigen stadion een aantrekkelijk idee is. "We zijn geen eigenaar van de ArenA, maar ik sluit niets uit", aldus Fontein.
Dat hij niet uitsluit dat de ArenA in het bezit van Ajax komt, lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:14 schreef Nashje het volgende:
Wat wil Fontein hier eigenlijk mee zeggen:
[..]
Dat haal ik er ook uit. Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:15 schreef marsu het volgende:
[..]
Dat hij niet uitsluit dat de ArenA in het bezit van Ajax komt, lijkt me.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat er een heel nieuw stadion wordt gebouwd waar Ajax eigenaar van zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |