ik zou eerder zomer ipv braafheid doen..ook al is braafheid later ingevallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Aissati, Schaars, Braafheid, De Ridder en Klaas denk ik.
Gerard Depardieuquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:22 schreef wdn het volgende:
Goede acteur die Fransman
vd Sar / Ortega!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet me denken aan de Reina - Robben actie.
Aaah, get lost!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij nader inzien is schaars gewoon een vieze arneppert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef wdn het volgende:
Recapje Yozzz?
Nog 1 minuut in de eerste verlenging
Fra 2 Ned 2
10 man voor frankrijk
Moet je Horst Tappert horen als de moffen spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef Gollemrulez het volgende:
wat een kut commentatort....
Nee gewoon 2 x verlengingquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef wdn het volgende:
Is dit een silver goal situatie trouwens?
Frank Kramerquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef Mirri het volgende:
Wat een eikel die commentator !!!![]()
Eerst zeggen dat Schaars er het meeste van maakt. Alsof hij zich aanstelde.
En dan wordt in de herhaling duidelijk dat hij echt een ferme tik kreeg van die Fransman en dan zeggen: "Ja hier kun je geel voor krijgen."
Ik wil Frank.![]()
Dat wordt het ook...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb het idee dat het nu juist nog moeilijker gaat worden.
Nee, gewoon doorspelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef wdn het volgende:
Is dit een silver goal situatie trouwens?
Ja, dat was lachen afgelopen dinsdag tegen Japan, was hij dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je Horst Tappert horen als de moffen spelen.
Ja tegen Polen! nu helemaal komisch nu Dudek thuis moet blijvenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:28 schreef Waltero het volgende:
wie had de goal van de colombiaanse keeper gezien? misschien leert vermeer hier ook van
* Yozzz rentquote:
haha iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja tegen Polen! nu helemaal komisch nu Dudek thuis moet blijven
Frank Snoeks?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
echt grappig! Hebben we de 2-0 gemist dan?![]()
quote:
waar??quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:30 schreef wdn het volgende:
fucking hell 3-0?
BAN DIE HANSENquote:
quote:
Klaas jan ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:32 schreef wdn het volgende:
We hebben een N
We hebben een I
We hebben een C
We hebben een K
We hebben een Y
Wie scoorde der?
Ik ben alles behalve een nekkert (quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Schaars - Hofs...
Hoe erg voor een Nekkert!![]()
Maar ik vier met je mee hoor ;-)
ik hoop hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef Waltero het volgende:
zouden de meeste nederlanders deze match volgen denk het wel he?
Kun je ook niets aan doenquote:
Een vrouw in een voetbaltopic...ehh...neuken?quote:
Ja perfecte revangequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hofs piekt op het goede moment, klasse.
Waar komt die afkeer tegen Arnhem dan vandaan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een nekkert () geloof me
![]()
nu?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
getverderrie de fransen worden nu ERG vervelend
Haha, die heb ik ook niet echt, hou gewoon van een beetje stangen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Waar komt die afkeer tegen Arnhem dan vandaan?
Nou ik ben ook een Nijmegenaar die geen NEC-er is, maar om ze nou uit te kotsen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een nekkert () geloof me
![]()
Ja ik weet nog Antoinette. De ballen uit m'n zak.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef wdn het volgende:
Jee die Fransen ZUIGEN zeg,
Francaisesquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
getverderrie de fransen worden nu ERG vervelend
Ben hier niet geboren, maar heb wel eens wat meegemaakt hier met NEC-ers, haha. Dat uitkotsen was wel wat overdreven, maargoed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ik ben ook een Nijmegenaar die geen NEC-er is, maar om ze nou uit te kotsen.
Alleen als er dalijk iemand rood krijgt..quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zijn er nog mensen geschorst voor de finale bij Oranje?
Nee, mits rode kaarten worden gepakt nog...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
hofs? die handballer.. leuke goal netquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef daaaaan het volgende:
Waar zijn die Hofs en Castelen-bashers dan????
Hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef daaaaan het volgende:
Waar zijn die Hofs en Castelen-bashers dan????
Had je die reactie moeten zien van de Duitse bondscoach toen die in blessuretijd een doelpunten tegen kreeg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef Damzkieee het volgende:
Sjongejonge al die fransen meteen van de bank om te huilen...
Nee want de kaarten zijn kwijtgescholden na de poules.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
En het commentaar achteraf ook van WIlfred Geneequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Had je die reactie moeten zien van de Duitse bondscoach toen die in blessuretijd een doelpunten tegen kreeg.![]()
ook wel genoeg voor een EK natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Yozzz het volgende:
Klein toernooitje trouwens, 8 deelnemers maar?
Ik denk dat ik jou mening aardig deelquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Gollemrulez het volgende:
jeetje ik vind fransen al kutmensen, maar dat wordt er nu niet beter op....
we winnen vandaag in allesquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Damzkieee het volgende:
6 keer geel oranje, 5 keer frankrijk
oekraine en...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
wie zitten er eigenlijk in de andere halve finale?![]()
quote:
Als je goed bentquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
we winnen vandaag in alles![]()
onee er moeten nog 2 rode komen voor NL daarvoor
staat ook meer op het spelquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Damzkieee het volgende:
lol Jong Oranje is meer om aan te zien dan oud oranje
schitterend, aan gewerkt sinds de goal?quote:
Sinds de eerste goal jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
schitterend, aan gewerkt sinds de goal?
Dat lijkt me ook jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er ook meer mensen naar talpa kijken
ach, die Duitsers zijn al jaren niet meer zo irritant. Die Italianen, Portugezen en Franzosen, staan toch in mijn top3.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef teamlead het volgende:
ik krijg langzamerhand een nog grotere hekel aan fransozen dan aan duitsers zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |