ik zou eerder zomer ipv braafheid doen..ook al is braafheid later ingevallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Aissati, Schaars, Braafheid, De Ridder en Klaas denk ik.
Gerard Depardieuquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:22 schreef wdn het volgende:
Goede acteur die Fransman
vd Sar / Ortega!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet me denken aan de Reina - Robben actie.
Aaah, get lost!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij nader inzien is schaars gewoon een vieze arneppert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef wdn het volgende:
Recapje Yozzz?
Nog 1 minuut in de eerste verlenging
Fra 2 Ned 2
10 man voor frankrijk
Moet je Horst Tappert horen als de moffen spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef Gollemrulez het volgende:
wat een kut commentatort....
Nee gewoon 2 x verlengingquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef wdn het volgende:
Is dit een silver goal situatie trouwens?
Frank Kramerquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef Mirri het volgende:
Wat een eikel die commentator !!!![]()
Eerst zeggen dat Schaars er het meeste van maakt. Alsof hij zich aanstelde.
En dan wordt in de herhaling duidelijk dat hij echt een ferme tik kreeg van die Fransman en dan zeggen: "Ja hier kun je geel voor krijgen."
Ik wil Frank.![]()
Dat wordt het ook...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb het idee dat het nu juist nog moeilijker gaat worden.
Nee, gewoon doorspelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef wdn het volgende:
Is dit een silver goal situatie trouwens?
Ja, dat was lachen afgelopen dinsdag tegen Japan, was hij dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je Horst Tappert horen als de moffen spelen.
Ja tegen Polen! nu helemaal komisch nu Dudek thuis moet blijvenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:28 schreef Waltero het volgende:
wie had de goal van de colombiaanse keeper gezien? misschien leert vermeer hier ook van
* Yozzz rentquote:
haha iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja tegen Polen! nu helemaal komisch nu Dudek thuis moet blijven
Frank Snoeks?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
echt grappig! Hebben we de 2-0 gemist dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |